Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2005
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2005, 20:03
Poesket
Poesket is offline
samengevat, examenbundels? Heb jij ze? welke wel, welke niet? Welke vind je beter?
__________________
einde
Advertentie
Oud 21-04-2005, 20:44
Bernero
Avatar van Bernero
Bernero is offline
Ik heb Samengevat en examenbundels van Natuurkunde, Scheikunde, Wiskunde en Economie. De Samengevat van Scheikunde is echt veel te dun, maar daaruit blijkt maar wat een flauwekul dat vak op het vwo is tegenwoordig. De Samengevat van Economie bevat eigenlijk teveel feiten, zonder voorbeeld(opgav)en, maar in combinatie met een examenbundel is dat niet echt een probleem.
__________________
Het leven is geen vakantie.
Oud 22-04-2005, 08:03
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Ik heb alle examenbundels, die zijn best handig. Zo weet je alvast wat je op het examen kunt verwachten en kun je oefenen. De samengevat-boekjes heb ik niet omdat ik liever actief leer (dus opgaven maak) dan theorie leer.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 22-04-2005, 10:30
Verwijderd
Ik heb momenteel alleen nog maar Economie Samengevat, naar mijn mening een fenominaal boekje met alles wat je MOET weten. En het is nog eens goed duidelijk ook. Ik ben verder nog van plan Wiskunde Samengevat te kopen, heeft iemand daar al ervaringen mee?
Oud 22-04-2005, 10:53
Linda1985
Linda1985 is offline
ik heb de samengevat van scheikunde en een hoop bundels van vorig jaar. Samengevat vind ik ideaal om dat ik zo een goed overzicht heb over wat nou precies sk1 en sk2 is.
__________________
Eej...Houdoe he!
Oud 22-04-2005, 19:09
Phlox
Avatar van Phlox
Phlox is offline
Samengevat biologie en scheikunde
Examenbundels biologie, scheikunde en natuurkunde.

Kga nu maar eens beide wiskunde en samengevat natuukunde bestellen bij bol.com. K vind t echt heel handig
Oud 22-04-2005, 22:52
Verwijderd
Ik heb SAMENGEVAT voor Economie, Wiskunde A1,2 & M&O.
Economie is veel (nutteloze) theorie en weinig rekenvoorbeelden. Voor M&O vind k het boekje heel handig en voor WI A1,2 vind ik het redelijk handig.
Oud 23-04-2005, 09:09
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Ik heb examenbundels voor biologie, nederlands en wiskunde. Moesten we verplicht bestellen, dus vandaar. Ik heb er nog niet echt veel gebruik van gemaakt, maar op zich is het wel handig. Gewoon het idee dat ik er gebruik van kan maken mocht ik dat willen ofzo.
Oud 23-04-2005, 22:55
Codaz
Codaz is offline
Waar kan je die examenbundels halen en wat kosten ze ?
Oud 24-04-2005, 13:45
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Codaz schreef op 23-04-2005 @ 23:55 :
Waar kan je die examenbundels halen en wat kosten ze ?
bol.com of antuurlijk de boekhandel

ik heb samengevat voor ak maar ik heb er nog nooit ingekenen.
verder werk ik wet examenbundel voor ne, wi, en en ik heb m ook voor gs. daar heb ik ook nog een andere methode voor. voor duits heb ik finale en voor frans heb ik niks en das niet zo handig
Oud 24-04-2005, 15:59
Jannekie
Avatar van Jannekie
Jannekie is offline
Ik heb van alle vakken waar ik examen in doe examenbundels en samengevatboeken. Vind het allemaal wel handig .
__________________
A woman always has the last word in an argument. Anything the man says after that, is the beginning of a new argument.
Oud 02-05-2005, 22:50
kaatje27
Avatar van kaatje27
kaatje27 is offline
Heeft er iemand al besteld via examentrainer?? (via www.collegenet.nl alles voor 23euro als je lid bent!!)
Ik heb namelijk een paar vragen!!!
-Is het net zo handig al een examenbundel??
-Hoe snel krijg je het thuisgestuurd!!??
-Als je je girorekening invult moet er dan een P bij ofzo!!??
Alsjeblieft zou ik hier graag snel antwoord op krijgen!!
DANKJE!!
__________________
*ik ben heus niet gek, ik ben gewoon mezelf!*
Oud 03-05-2005, 09:17
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Samengevat Aardrijkskunde (handig, vind ik)
Examentraining Duits (of zoiets, hij is net wat anders dan een examenbundel)
Examenbundel Aardrijkskunde, Wiskunde, Engels, Nederlands, Frans en Duits

Ik vind ze wel handig, behalve die van Wiskunde want ik word echt panisch van al die ingewikkelde sommen En ze hadden van mij wel wat dikker gemogen, hier ben je in een paar dagen doorheen (bij Engels bijvoorbeeld)
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 03-05-2005, 10:04
Verwijderd
ik heb alleen examenbundels voor engels en biologie
Oud 03-05-2005, 10:18
Verwijderd
Samengevat Scheikunde, maar die heb ik nog niet gebruikt. En voor de rest heb ik voor al mijn profielvakken examenbundels en voor Engels en Nederlands. Ze zijn wel handig, maar heel veel heb ik er nog niet mee gewerkt.
Oud 03-05-2005, 10:21
fractuur
fractuur is offline
Samengevat Scheikunde, Natuurkunde, Wiskunde en Bio. ALlemaal erg relaxed. (als je dat vergelijkt met onze boeken dan) Daarnaast voor die vakken en Engels examenbundels.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 03-05-2005, 11:47
Poesket
Poesket is offline
Ik wil economie samangevat havo hebben. Over al waar ik heb gevraagd of besteld zeggen ze dat deze niet leverbaar is en dat voordat ie uitkomt nog wel een aantal weken kan duren. Nou dan heb ik er weinig meer aan.
Ik las dat sommige in dit topic dit boek wel hebben en ik vraag me dan af waar hebben jullie die vandaan? Kan wel van een ander jaar zijn ofzo maar dan hebben we nu toch andere onderwerpen?
__________________
einde
Oud 03-05-2005, 12:08
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
ik kom er net achter dat ik geen bundel van natuurkunde heb, das wel lastig, maar daar heb ik genoeg extra stof voor, uit een gids die bij onze methode zit (natuurkunde overal). voor de rest heb ik examen bundels van al mijn vakken, behalve engels (wat me sowieso overbodig lijkt, daar kun je beter een paar boeken vopor lezen)
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Havo WAAR examentraining???
DoorPunt
5 27-04-2012 08:19
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Examentraining
DoorPunt
1 26-04-2012 17:10
Huiswerkvragen: Exacte vakken [WI] 2-2-daagse examentraining in wis/na/sch in Utrecht of Amsterdam
WisMon
8 05-04-2012 23:56
Studeren Examentraining TIJDVAK 3 (staatsexamen)
Leppie
1 14-07-2008 10:39
Eindexamens 2008 Examentraining
Nijn*
1 25-04-2008 20:38
Eindexamens 2004 examentraining Leiden
amz
55 17-05-2004 18:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:35.