Oud 13-04-2009, 20:03
harpje
harpje is offline
Omdat #6 alweer vol zit.. heb de informatie gewoon gekopieerd.


- University College Utrecht
- Roosevelt Academy, Middelburg
- University College Maastricht
- Amsterdam University College
- Academia Vitae in Deventer
- En misschien de nieuwe UC's die binnenkort worden opgestart?


Mini-samenvatting University College:
- Kies zelf je vakken & Major:
--> Science, Arts & Humanities of Social Science
- Engelstalig & Internationaal georienteerd
- Kleinschalig, kleine klassen & veel interactie (discussies, presentaties)
- Aanmeldings procedure (schriftelijk, motivatie brief, interview)
- 2 semesters van 15 weken per jaar, beide met een week vakantie in het midden op UCU en RA (UCM werkt iets anders).
- 4 vakken per semester (UCU & RA)
- Een studielast van 56 uur per week (zeggen ze)

Zie ook:
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1670936
Advertentie
Oud 14-04-2009, 05:31
nickhirsch
nickhirsch is offline
Om nog even voor te bouwen op de laatste discussie vond ik het ook wel noodzakelijk om te zeggen dat een UC niet perse er is om een normale universiteit te vervangen of het zoveel beter te zijn als de andere universiteiten of elitair te zijn, maar misschien gewoon om te voorzien in meer keuzes als het komt tot wetenschappelijk onderwijs. Er zijn weinig opleidingen die 3 jaar duren, of waar je zeker bent van kleinere klassen en een diversiteit aan studenten. Daarnaast heb je veel meer mogelijkheden om te kiezen tussen alle vakken wat gewoon fijn als je niet echt kan kiezen tussen majors, want als je aan een normale universiteit tussentijds wilt ruilen kost het je meestal meteen een jaar en eerlijk gezegd tussen alle reclames door van alle universiteiten kon ik absoluut niet zien wat ik wel zou willen doen...

Daarnaast kan je het meer actief met je leraren omgaan niet echt ontkennen, allereerst wordt je of geinterviewed door hen, of zelfs the dean, dat zie je bij een andere universiteit niet gauw gebeuren, en ook al is je aantal contact uren maar 16 per week met leraren, ik denk dat dat meer is dan met andere universiteiten en vereeld over een kleinere klas, zeker als er maar 600 mensen op school zitten..
Oud 15-04-2009, 07:07
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
2 dingen die ik me afvraag:
- De meeste docenten op de UCs, zijn die Nederlands of zijn er veel internationale docenten?
- Hoe is het Engels van de docenten en studenten? Heb van studenten op 'gewone' universiteiten wel eens gehoord dat als ze soms Nederlandse docenten hebben die in het Engels lesgeven, het echt steenkolen Engels is, en vroeg me af hoe dat op de UCs zit.
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Oud 15-04-2009, 10:03
harpje
harpje is offline
Citaat:
2 dingen die ik me afvraag:
- De meeste docenten op de UCs, zijn die Nederlands of zijn er veel internationale docenten?
- Hoe is het Engels van de docenten en studenten? Heb van studenten op 'gewone' universiteiten wel eens gehoord dat als ze soms Nederlandse docenten hebben die in het Engels lesgeven, het echt steenkolen Engels is, en vroeg me af hoe dat op de UCs zit.
Voor zover ik weet zijn de meeste docenten Nederlands en geven ze vaak ook op de UU les, maar er zijn ook buitenlandse docenten.

Het Engels is zeker geen steenkolen engels, er zitten soms wel tussen die bijvoorbeeld een accent hebben, maar de woordenkennis is groot en als je het niet snapt kan je het na de les nog altijd in het nederlands vragen. je komt er wel uit.
Oud 15-04-2009, 17:11
Alyssia
Alyssia is offline
Nou, ik heb dus vanmorgen mijn interview bij RA gehad. ^^ Mijn interviewer was Leo de Wit, hij geeft natuurkunde en wiskunde en is head of education. Het was wel een leuk gesprek, hoewel de vragen wel serieus waren (dus bijv. waarom Middelburg, waarom RA etc etc, geen vragen over je favo boek ofzo.). Het liep niet helemaal zo soepel met mijn Engels als ik had gehoopt, maar hij stotterde gelukkig minstens net zo erg. ^^
Hij zou me overigens aanbevelen bij de dean, whoei! Ben erg benieuwd, ik schijn binnen twee weken iets te horen.
Oud 16-04-2009, 09:25
East
East is offline
Morgen mijn interview bij UCU. Ben benieuwd, vond die campus een beetje benauwend de vorige keer dat ik er was maar wie weet is het wel verrassend leuk
Oud 16-04-2009, 09:29
Jannekus
Avatar van Jannekus
Jannekus is offline
Heel veel succes, misschien zie ik je nog wel rondlopen Het komt trouwens vast allemaal goed.

Jammer trouwens dat je niet gisteren of eergisteren interview had, toen lag iedereen lekker te chillen op het gras en is heb je picknicks, barbeques, frisbee-wedstrijden, volleyball en dat soort dingen op campus met het mooie weer. Dan vind ik campus dus echt het leukst
__________________
Neti gaat studeren <3
Oud 16-04-2009, 10:14
East
East is offline
Citaat:
Heel veel succes, misschien zie ik je nog wel rondlopen Het komt trouwens vast allemaal goed.

Jammer trouwens dat je niet gisteren of eergisteren interview had, toen lag iedereen lekker te chillen op het gras en is heb je picknicks, barbeques, frisbee-wedstrijden, volleyball en dat soort dingen op campus met het mooie weer. Dan vind ik campus dus echt het leukst
Haha, net zoals in de film En ik heb rood haar, dus wie weet zie je me wel inderdaad
Oud 16-04-2009, 11:42
ickeicke
ickeicke is offline
Citaat:
2 dingen die ik me afvraag:
- De meeste docenten op de UCs, zijn die Nederlands of zijn er veel internationale docenten?
- Hoe is het Engels van de docenten en studenten? Heb van studenten op 'gewone' universiteiten wel eens gehoord dat als ze soms Nederlandse docenten hebben die in het Engels lesgeven, het echt steenkolen Engels is, en vroeg me af hoe dat op de UCs zit.
Van RA kan je hier een overzicht van docenten vinden, daaruit kan je misschien een beetje afleiden wat de verhouding nederlands:buitenlands is. Van UCU kon ik geen soortgelijke informatie vinden.

Het engels van docenten is over het algemeen goed tot zeer goed. Sommigen zijn wat minder goed in engels, maar onbegrijpelijk is het nooit. Goede beheersing van het engels is op een UC natuurlijk een veel belangrijker selectie criterium voor docenten dan bij andere universiteiten. Daar kan bijvoorbeeld een prof al jaren werken, waarna dan plots verwacht wordt dat hij/zij in het engels les gaat geven, dan kan de kwaliteit tegenvallen ja.
Oud 16-04-2009, 16:31
Neutie
Avatar van Neutie
Neutie is offline
@ Alyssia: ik had ook mijn interview met Leo, en hij stotterde bij mij ook én hij zou mij ook aanbevelen bij de Dean
Ik vond het ook wel een leuk gesprek, maar inderdaad waren het alleen maar vragen over RA en in mijn geval ook waarom ik wil stoppen met mijn huidige studie. Ik hoor het ook binnen 2 weken, ben benieuwd!
Oud 18-04-2009, 15:54
East
East is offline
Ik had dus gisteren mijn interview bij UCU. Vond het een beetje tegenvallen, eigenlijk. De campus ziet er natuurlijk mooi uit, maar is in vgl. met 'echte' campusses in bijvoorbeeld Engeland echt heel erg klein. De locatie vond ik ook tegenvallen, midden in een woonwijk Had me dat nooit echt gerealiseerd of zo.. En de vrouw met wie ik sprak had heel duidelijk een lijstje dat ze moest afwerken, op een paar momenten onderbrak ze me gewoon terwijl ik midden in een verhaal zat en zo. Het was niet echt gezellig, of spontaan oid. Op het eind zei ze wel dat ze een positieve indruk had en dat ze dus een positieve note zou sturen naar de dean... maar ja

Ben nu een beetje in de war want was er van overtuigd dat UCU het zou gaan worden, maar nu toch maar misschien naar Amsterdam?
Oud 18-04-2009, 17:54
Jannekus
Avatar van Jannekus
Jannekus is offline
@ East: Vervelend dat je interview zo tegenviel! Best wel onbeschoft ook dat je zo werd onderbroken . Ik snap wel dat je het klein vindt in vergelijking met campussen (campi/campus?!) in Engeland / V.S. want je kent ook bijna iedereen en je leeft erg dicht op elkaar, daar moet je inderdaad wel tegen kunnen.

Daarentegen is de locatie juist wel ideaal. Het is misschien wel in een woonwijk maar je bent echt zo in het centrum + uithof (waar ook de sportverenigingen zitten). We zitten precies in het midden. In ieder geval het is moeilijk beter te krijgen in Utrecht aangezien de kamernood heel hoog is. Oftewel: veel vriendinnen van mij zijn juist jaloers dat we zo'n ideale locatie hebben.

Mocht je toch besluiten naar Utrecht te willen dan zou ik inderdaad voor sociale dingen kijken buiten campus (hoeft niet, maar is wel fijn om eens van de campus af te zijn ). Ik zit bijvoorbeeld bij Veritas (studentenvereniging), tennisclub de Uithof en USHC (studentenhockey vereniging). Oftewel ik ben bijna elke dag van de campus af, wat voor mij persoonlijk goed is aangezien ik soms een beetje last had van het ons-kent-ons cultuurtje. Maar goed, veel mensen hebben hun sociale dingen allemaal op campus en vinden het ook prima dus het is net hoe je het zelf wilt.
__________________
Neti gaat studeren <3
Oud 18-04-2009, 18:18
East
East is offline
Ja, wat je zegt over de locatie ook wel weer waar. En ik zou waarschijnlijk wel buiten de campus mn sociale dingetjes doen, of iig deels Maar nu nog eerst even afwachten of ik uberhaupt aangenomen ben natuurlijk! Hebben anderen al iets gehoord?
Oud 20-04-2009, 12:27
Ver_weg
Ver_weg is offline
Hey allemaal,

Ik heb net gehoord dat ik ben toegelaten tot UC Maastricht. Ik had me niet heel erg in deze opleiding verdiept, want het is eigenlijk m'n tweede keus. Is er hier iemand die studeert aan het UC Maastricht? Zo ja, hoe bevalt het? Hoe is het Engels van de docenten? Hoe zijn de lessen daar? En hoe is het om in Maastricht te wonen? Kom zelf uit de randstad namelijk, vraag me af hoe Maastricht is.

Alvast bedankt!
Oud 20-04-2009, 14:51
les
les is offline
Heeft iemand die onlangs bij AUC toelatingsgesprek had al bericht gekregen?

Citaat:
Hey allemaal,

Ik heb net gehoord dat ik ben toegelaten tot UC Maastricht. Ik had me niet heel erg in deze opleiding verdiept, want het is eigenlijk m'n tweede keus. Is er hier iemand die studeert aan het UC Maastricht? Zo ja, hoe bevalt het? Hoe is het Engels van de docenten? Hoe zijn de lessen daar? En hoe is het om in Maastricht te wonen? Kom zelf uit de randstad namelijk, vraag me af hoe Maastricht is.

Alvast bedankt!
Ik weet niet hoe het UCM is maar Maastricht is echt een hele leuke (studenten)stad!
Oud 20-04-2009, 15:04
Alyssia
Alyssia is offline
Citaat:
Hey allemaal,

Ik heb net gehoord dat ik ben toegelaten tot UC Maastricht. Ik had me niet heel erg in deze opleiding verdiept, want het is eigenlijk m'n tweede keus. Is er hier iemand die studeert aan het UC Maastricht? Zo ja, hoe bevalt het? Hoe is het Engels van de docenten? Hoe zijn de lessen daar? En hoe is het om in Maastricht te wonen? Kom zelf uit de randstad namelijk, vraag me af hoe Maastricht is.

Alvast bedankt!
Ik ben wel eens op UCM geweest, paar lessen gehad (via een extra vak van mijn school, in samenwerking met UCM) en op zich ziet het er wel leuk uit. Het is voor mijn gevoel wel een stuk kleiner dan UCU/RA, maar dat komt ook wel omdat er natuurlijk geen campus bij zit.
Verder is er natuurlijk problem-based learning, dat moet ook maar net bij je passen. De stad zelf is wel erg gezellig, en je komt er volgens mij ook veel meer buitenlanders tegen, als in, die niet op UCM zitten (natuurlijk wel voornamelijk Duitsers en Belgen).
Oud 20-04-2009, 19:20
Lengar
Lengar is offline
Hee hoi! Amsterdam geeft voor 1 mei de decisions. Eind april worden de decisions vergeven. Ik heb net gehoorddat ik ben aangenomen bij UCU. De brieven van de eerste ronde koen vandaag of mrgen binnen !!!!
Oud 21-04-2009, 11:48
RedOrange
RedOrange is offline
Ja ik ben ook aangenomen bij UCU! Ik kreeg vanmorgen de brief Wel een snelle reactie, ik had mijn gesprek op 6 april en ze zeiden dat het 4 tot 6 weken zou duren tot ik iets zou horen! Nu moet ik dus gaan kiezen tussen RA en UCU...
Weet iemand die naar RA gaat trouwens wanneer je informatie krijgt over de kamers en wanneer je de sleutel hiervan krijgt? Is dit aan het begin van de introweek of eerder?
Ads door Google
Oud 21-04-2009, 23:12
OOlivier
OOlivier is offline
Vanmiddag ook eindelijk een brief gekregen van UCU en ik ben aangenomen!! Ben wel echt blij met die snelle reactie ( had mijn interview op 3 april), moet er niet aan denken dat ik 6 weken had moeten wachten. Lijkt me overigens ook echt vervelend als je na zo'n lange tijd afgewezen zou worden, kom je best wel last minute voor een keuze voor een andere studie te staan..... Hebben er nog meer mensen vandaag een brief op de deurmat gevonden?

Misschien wat vroeg om te vragen, maar toch: iemand al een idee wat hij/zij gaat invullen bij die 4 vakken die je op mag geven?
Oud 22-04-2009, 13:33
ACertainRomance
ACertainRomance is offline
Gefeliciteerd allemaal!
Volgens mij was mijn interview op niet zo'n strategisch moment (afgelopen vrijdag) qua beslissingsmoment. Maarja ik wacht af...
Je hebt bij je aanmelding toch ook al vier vakken in moeten vullen? Ikzelf had SCI 112 (calculus), SCI 122 (physics), SSC 151 (political theory) en HUM 142 (philosophy). Van die political theory heb ik wel een beetje spijt geloof ik, maar dat kan je blijkbaar nog veranderen als ik word aangenomen
Wil iemand anders ook science als major?
Oud 22-04-2009, 13:43
Alyssia
Alyssia is offline
Citaat:
Van die political theory heb ik wel een beetje spijt geloof ik, maar dat kan je blijkbaar nog veranderen als ik word aangenomen
Het schijnt juist een heel leuk vak te zijn ^^ Hoe ging je interview?
Oud 22-04-2009, 14:02
ACertainRomance
ACertainRomance is offline
Ja het leek me ook wel een leuk vak, maar het past niet helemaal bij de rest van de dingen die ik wil gaan kiezen. Je hebt natuurlijk heel veel keuzevrijheid, maar er blijft toch minder ruimte over voor heel veel verschillende dingen dan ik van tevoren dacht
Over het interview ben ik een beetje aan het twijfelen. Aan de ene kant ging het wel goed en was het ook wel gezellig. Ik heb veel kunnen vertellen over bijvoorbeeld mijn profielwerkstuk en over reizen en dingen organiseren enzo. Het enige was dat ik (voor mijn gevoel dan) heel erg doorgezaagd werd over wat ik nou precies wil en waar ik over tien jaar ben en wat ik daar allemaal voor nodig heb enz. Terwijl dat nou juist is wat ik NIET weet, anders was ik waarschijnlijk wel iets specifieks gaan studeren
Ik hoop maar dat ik ook snel bericht krijg (zelfs al is het een afwijzing)
Oud 22-04-2009, 15:48
djoeke1
djoeke1 is offline
Ik kreeg gisteren ook een brief dat ik ben aangenomen!
@ ACertainRomance: ik neem ook science als major!
heb voor die 4 vakken calculus, scheikunde, italiaans niveau 0 () en introduction to antiquity gedaan.
Oud 22-04-2009, 18:09
OOlivier
OOlivier is offline
@ ACertainRomance: Ja, je moest inderdaad al bij de formulieren vermelden in welke vakken je intresse had, maar blijkbaar willen ze het graag nog een keer weten. Is ook wel goed als je ondertussen van gedachten veranderd bent.

Zelf zit ik er nu aan te denken om Principles of Law, Philosophy, Cultures en Political Theory in te gaan vullen.

Bij mij werd er overigens ook echt heel diep op ingegaan wat ik na UCU zou willen doen en hoe ik dat zou gaan realiseren. Ik heb wel een aantal dingen die me leuk lijken hoor, maar precies weet ik het echt nog niet allemaal. Er wordt denk ik dan ook echt niet verwacht dat je precies weet wat je hierna wil gaan doen en er zullen maar weinig mensen zijn die dat zomaar kunnen opdreunen, voordat ze überhaupt aan een opleiding zijn begonnen.
Oud 23-04-2009, 15:39
Djunaa
Djunaa is offline
Hai, ik wilde me ook even melden: ik ga volgend jaar AUC doen in Amsterdam! Ik heb er superveel zin in!
Zijn er nog meer toekomstige medestudenten/campusgenoten (ik ga zo ook even teruglezen)?
Advertentie
Oud 23-04-2009, 16:41
kacmar
kacmar is offline
Ik heb een interview bij RA! Iemand ervaring met Heleen Bommelje?!
Oud 23-04-2009, 16:48
Alyssia
Alyssia is offline
Gefeliciteerd iedereen die is aangenomen!
@ Kacmar; ik heb met haar een aantal keer heen en weer gemaild over het feit dat mijn interview verplaatst moest worden. Ze was erg behulpzaam en leek me erg aardig. Maar zij mailt geloof ik alleen maar iedereen hoor, in je mail staat wie je interviewt. Als dat er niet staat (zoals bij mij), dan is het niet automatisch Heleen ofzo. Uiteindelijk had ik Leo de Wit. Wanneer moet je?
Oud 23-04-2009, 20:30
kacmar
kacmar is offline
OK, bij mij staat er dus niet iemand in het mailtje, maar zij was degene die mij mailde, dus ik dacht dat zij vast ook wel zou interviewen. Maar dan is dat blijkbaar niet persé zo...
Ik moet 8 mei van 10 tot 11... (dus megavroeg mn bed uit om de trein van half zes te halen... maar dat heb ik er wel voor over! Ben al superblij dat ik een interview heb )
Oud 23-04-2009, 21:37
Lengar
Lengar is offline
Citaat:
Hai, ik wilde me ook even melden: ik ga volgend jaar AUC doen in Amsterdam! Ik heb er superveel zin in!
Zijn er nog meer toekomstige medestudenten/campusgenoten (ik ga zo ook even teruglezen)?
Hee Djuna, ik heb me ook aangemeld bij AUC. Heb jij de uitslag al binnen? tegen mij hadden ze eind april gezegd(is ook wel bijna). Ik ben ook Bij UCU angenomen, dus als ik aangenomen word bij AUC wordt het wikken en wegen...
Oud 23-04-2009, 22:01
Quruxleey
Quruxleey is offline
Hey,

Ik wacht ook met smart op antwoord van AUC.. het zal toch een dezer dagen moeten zijn! Kan niet wachten .
Oud 24-04-2009, 15:16
les
les is offline
Citaat:
Hai, ik wilde me ook even melden: ik ga volgend jaar AUC doen in Amsterdam! Ik heb er superveel zin in!
Zijn er nog meer toekomstige medestudenten/campusgenoten (ik ga zo ook even teruglezen)?
Karlijnh & ik zijn ook al aangenomen!
Weer een medestudent gevonden!
Oud 24-04-2009, 17:49
Verwijderd
Hee!
Ik heb ook een brief gekregen dat ik aangenomen ben in Utrecht.
Interview in Amsterdam twee weken geleden gehad.. en nog geen reactie.
Als ik bij allebei wordt toegelaten, weet ik alleen echt niet meer wat ik moet kiezen..
Begin steeds meer te twijfelen.
Oud 25-04-2009, 08:35
Djunaa
Djunaa is offline
Citaat:
Hee Djuna, ik heb me ook aangemeld bij AUC. Heb jij de uitslag al binnen? tegen mij hadden ze eind april gezegd(is ook wel bijna). Ik ben ook Bij UCU angenomen, dus als ik aangenomen word bij AUC wordt het wikken en wegen...
Hai, ik had meegedaan met de vroege selectieronde, en ze hadden tegen mij gezegd dat ik heb binnen vier weken zou horen. Nou dat werden ook echt (bijna) vier weken, dus ga er maar vannuit dat het niet veel korter duurt dan de maximale tijd die ze aangeven! Ik had zelf eigenlijk de hoop al opgegeven, maar toen ik de verlossende mail kreeg was ik natuurlijk extra blij.
Oud 25-04-2009, 08:36
Djunaa
Djunaa is offline
Citaat:
Karlijnh & ik zijn ook al aangenomen!
Weer een medestudent gevonden!
Leuk! Dus we worden straks buren! Waar komen jullie vandaan?
Oud 25-04-2009, 08:44
Verwijderd
Alle kennismakingspraatjes horen hier niet thuis. Ik raad jullie aan een hyves te maken om alle persoonlijke dingen te bespreken. Dit heeft de groep van vorig jaar ook gedaan en hierdoor blijft dit topic informatief!
Oud 25-04-2009, 09:59
les
les is offline
Weer een update op de auc site over de aanmeldingen;

"The group is highly international: 41% of the applicants come from abroad, 19% are international Dutch students (that is, Dutch students who have dual nationalities, or a foreign secondary education diploma, or have lived abroad for a considerable amount of time), and the remaining 40% are Dutch."

Ik had niet gedacht dat ze meer buitenlandse dan Nederlandse aanmeldingen zouden krijgen.
Ads door Google
Oud 25-04-2009, 13:33
ickeicke
ickeicke is offline
Citaat:
Weer een update op de auc site over de aanmeldingen;

"The group is highly international: 41% of the applicants come from abroad, 19% are international Dutch students (that is, Dutch students who have dual nationalities, or a foreign secondary education diploma, or have lived abroad for a considerable amount of time), and the remaining 40% are Dutch."

Ik had niet gedacht dat ze meer buitenlandse dan Nederlandse aanmeldingen zouden krijgen.
Mja, dat kan verschillende oorzaken hebben. Misschien ze hebben behoorlijk actief gewerfd in het buitenland, maar eigenlijk denk ik dat de percentages een beetje vertekend zijn door een kleine hoeveelheid aanmeldingen. Ben benieuwd wat de onderverdeling binnen de groep van 19% is. Als meer dan 10% van het totaal een dubbele nationaliteit zou hebben, zou dat behoorlijk hoog zijn. Op UCU hadden in 2006 8.6% van de studenten een dubbele nationaliteit en op RA zal dat ook zo iets zijn denk ik.

Ben benieuwd wat de totale instroom gaat zijn voor AUC, en hoe dit andere UCs beinvloed .
Oud 25-04-2009, 18:34
Lengar
Lengar is offline
Voor iedereen die een compact en overzichtelijk overzicht zoekt van liberal arts en science studiemogelijkheden±
http://www.fulbright.nl/cache/97/978...alartsinNL.pdf
succes met vergelijken
Oud 26-04-2009, 23:08
East
East is offline
Hoezee toegelaten op UCU!

Maar eigenlijk wil ik er misschien toch niet heen
Oud 27-04-2009, 12:21
Neutie
Avatar van Neutie
Neutie is offline
@East: Ik begin ook steeds meer te twijfelen of ik nog naar RA wil (maar ik weet nog niet of ik toegelaten ben). Waarom wil jij misschien niet meer?
Oud 27-04-2009, 14:36
Tinkerbelll
Tinkerbelll is offline
Er wordt hier nou steeds gezegd dat hier 'geen persoonlijke zaken' besproken mogen worden dus hierbij het forum dat ik al een tijdje geleden had gemaakt op het ellegirl forum
http://forum.ellegirl.nl/showthread.php?t=534966
Oud 28-04-2009, 12:34
les
les is offline
Citaat:
Hoezee toegelaten op UCU!

Maar eigenlijk wil ik er misschien toch niet heen
Misschien een voor- en nadelen lijstje maken om voor jezelf wat opheldering te krijgen welke van de twee je nu echt het meest aanspreekt & waar je de meeste toekomst voor jezelf ziet?
Succes in ieder geval
Oud 28-04-2009, 12:36
les
les is offline
Citaat:
Leuk! Dus we worden straks buren! Waar komen jullie vandaan?
Ik heb je gepmt ^^
Oud 28-04-2009, 12:47
Alyssia
Alyssia is offline
Ik ben aangenomen bij RA! Ik heb net een mailtje gehad. ^^
Oud 28-04-2009, 13:11
ACertainRomance
ACertainRomance is offline
Gefeliciteerd
ik kreeg zaterdag te horen dat ik ben aangenomen bij UCU
Oud 28-04-2009, 15:23
les
les is offline
Gefeliciteerd allebei!
Oud 28-04-2009, 15:46
Lengar
Lengar is offline
vandaag gehoord dat ik ook ben aangenomen bij AUC! Ik moet bij UCU en AUC voor 15 mei reageren, anders vervalt mn plaats. Nog 16 dagen de tijd om na te denken dus. Iemand met hetzelfde probleem?
Oud 28-04-2009, 18:07
Neutie
Avatar van Neutie
Neutie is offline
Ik ben aangenomen door RA
Maar ik moet ook nog even nadenken over wat ik ga doen...
Oud 28-04-2009, 18:36
laurie!
laurie! is offline
Vandaag mijn acceptatie e-mail binnengekregen voor de AUC! superblij dus!
Oud 28-04-2009, 23:03
Sann*
Sann* is offline
Gefeliciteerd Laurie en Lengar.. Ik heb vandaag ook een mailtje gekregen dat ik aangenomen ben bij AUC, ben echt blij! Toekomstige klasgenootjes dus? Ik wil waarschijnlijk de richting social science doen, en jullie? Ik kom uit Zeeland dus het zal wel even wennen zijn in Amsterdam, maar heb er echt zin in Groetjes!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Studeren in het buitenland (Engeland)
ferdinandV
83 17-04-2015 10:22
Studeren University College #10
Diamera
500 30-11-2013 10:00
Studeren University College #8
MizZoo
500 21-03-2011 23:50
Studeren University College #5
SchelefrieS
500 18-02-2008 20:17
Studeren University College #3
kiss_the_sky
493 15-01-2007 16:57
Studeren International Economic Studies vs. International Business
-::SyrinX-NL::-
27 12-10-2004 18:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:23.