Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-10-2010, 22:47
Mr. Macphisto
Avatar van Mr. Macphisto
Mr. Macphisto is offline
Sorry als mijn vraag (gedeeltelijk) opgelost zou geraken uit andere topics, maar ik heb een vraag.

Sinds donderdag voel ik iets voor een meisje. We kunnen goed praten, kijken soms eens naar elkaar (zeer leuk overigens ) en hebben bepaalde interesses en zelfs karaktertrekken die overeenkomen. Nu, dat zegt natuurlijk niet veel, maar toch. Het is echt eigenlijk maar van donderdag dat ik op haar verliefd ben, plots uit het niets. Hadden een gesprek gehad, gezellig met ons tweetjes, en het veranderde toch mijn beeld over haar aanzienlijk. Ik vond haar nogal truttig, maar na dat gesprek is dat dus helemaal veranderd.

Nu, ik weet van mezelf dat ik snel verliefd wordt en dat ik de foute dingen doe op de foute momenten, maar deze keer wil ik er echt iets van maken. De vorige keren liep het telkens mis door mijn eigen stomme gedrag, maar ik wil er uit leren. Vroeger zou ik het aan iedereen gaan verkondigen, wat natuurlijk faliekant afliep. Nu zou ik het aan mijn beste vriendin toevertrouwen, zodat ze me toch ook een beetje zou kunnen helpen.

Maar bon, genoeg inleiding. Mijn vraag is: is het niet te "vroeg" om verliefd te zijn op dat meisje? Ik bedoel, ik ken ze eigenlijk nog niet goed, maar toch bevalt ze me uitstekend en is alles wat ze doet goed. En stel nu dat ze mij gwn als een klasgenoot ziet? Dan sta ik daar weer mooi voor schut, en dat kan ik missen als kiespijn. Ben al iemand die nogal veel (negatieve) aandacht heeft verkregen door pestgedrag tegenover mij en de "foute dingen op de foute momenten"- historie.

Lang tekstje, maar het zou me goed vooruit kunnen helpen.

Greetzzz
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-10-2010, 22:56
deadlytown
Avatar van deadlytown
deadlytown is offline
Ga terug naar leerlingen.com. en vraag het daar.
...................................................................... .............

het is normaal dat je in een x verliefd word op een ander.
ga met der flirten enzo,
__________________
http://adf.ly/otNx7
Met citaat reageren
Oud 09-10-2010, 23:03
Mr. Macphisto
Avatar van Mr. Macphisto
Mr. Macphisto is offline
Aja, even ter verduidelijking: ik ben NIET de Mr.Macphisto van leerlingen.com, blijkbaar loopt er daar ook eentje rond, daarmee mssn de verwarring.

Bedankt alleszins voor het antwoord.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2010, 23:04
deadlytown
Avatar van deadlytown
deadlytown is offline
Nee nee, waarom gebruik je anders de zelfde naam.

zijn jullie soms weer van plan om scholieren vol te spammen?
__________________
http://adf.ly/otNx7
Met citaat reageren
Oud 09-10-2010, 23:07
Mr. Macphisto
Avatar van Mr. Macphisto
Mr. Macphisto is offline
Als U2-fan kan je toch moeilijk om Bono heen, dus ook niet de Mr.Macphisto die met de Pop-tour furore maakte. Btw, op leerlingen.com ziet het er nogal een ettertje uit, maar dat ben ik in geen geval
Met citaat reageren
Oud 09-10-2010, 23:15
deadlytown
Avatar van deadlytown
deadlytown is offline
Hm oke, ik zal je in voordeel van twijfel geloven.
__________________
http://adf.ly/otNx7
Met citaat reageren
Oud 09-10-2010, 23:17
Mr. Macphisto
Avatar van Mr. Macphisto
Mr. Macphisto is offline
Thanks Deadly. Nu graag weer on-topic, want dit is toch wel belangrijk voor me
Met citaat reageren
Oud 10-10-2010, 08:17
Verwijderd
Ga gewoon eens wat meer met haar afspreken, zo kan je elkaar wat beter leren kennen. Als zij jou niet ziet zitten en je niet zo aardig vindt dan wil ze dat vast niet.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2010, 13:53
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Waarom het uberhaubt relevant is of TS wel of niet een bepaalde leerlingen.com-forummer is gaat even helemaal langs me heen.

Er is niet echt een tijdstip waarop je kan zeggen, 'ja, dit is een goed moment om verliefd te worden!' Als je het al verliefd kan noemen en niet een 'crush' ofzo, omdat je zegt dat je dit vaker hebt gehad en echt echt verliefd zijn dat gebeurt ook weer niet zo héél vaak. Je kan iemand op elk willekeurig moment leuk vinden dus maak je daar maar geen zorgen over. Doe gewoon rustig aan, wees lief tegen haar en kijk wat ervan komt.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 11-10-2010, 19:16
Verwijderd
Verliefd word je niet in 1 dag. Je kan haar wel leuk vinden in 1 dag. Ga wat samen doen, zo kom je er echt achter of het iets gaat worden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie onderzoek naar verliefdheid
miss kittie
19 06-11-2005 15:19
Liefde & Relatie uit elkaar om jong te zijn
TisKicking
48 14-08-2005 10:50
Verhalen & Gedichten [verhaal] Hoe tijd verloopt
Vogelvrij
57 26-01-2005 14:34
Liefde & Relatie verliefd op mijn beste vriend
Madita
12 26-08-2004 09:28
Verhalen & Gedichten Dreamland, deel 1
Verwijderd
28 23-05-2004 18:35
Liefde & Relatie Een verhaal. Ik ben verliefd zonder het te willen
GRRR
20 24-04-2003 16:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:00.