Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-01-2007, 09:36
JustMe88
Avatar van JustMe88
JustMe88 is offline
Ik moet morgen afrijden!! Wie heeft er misschien handigie of belangrijke tips?? Ik heb op dit moment 37 lessen gehad trouwens Moet lukken lijkt me Ik heb er wel vertrouwen in zelf, maar ondanks dat ben ik ontzettend zenuwachtig!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-01-2007, 09:46
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
gewoon rustig en ontspannen blijven. Goed kijken,alle spiegels en beetje vriendelijk meelullen met die cbr-meneer/mevrouw.

Als je goed genoeg kan rijden zien ze dat echt wel en maak je je voor niets druk.

succes!
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 17-01-2007, 16:05
PV
PV is offline
Indd rustig blijven, je niet druk maken als je een foutje maakt (probeer het zo netjes mogelijk te herstellen) en ga er niet de rest van 't examen over piekeren, dan ga je alleen maar meer fouten maken.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2007, 16:35
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
gewoon lekker rijden, rustig blijven en niet domme dingen gaan doen.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 17-01-2007, 17:01
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Inderdaad gewoon net rijden zoals je anders ook rijd. Maar ook zeker niet te langzaam gaan rijden! Je mag er best een beetje de vaart in houden, maar natuurlijk wel op een veilige manier.

Ik heb mijn rijbewijs inmiddels al een aantal jaren, maar ik weet nog wel welk (positief) commentaar ik kreeg. Verder had hij niks aan te merken ofzo.

Dat was dat ik een voetganger voor liet gaan, ik draaide rechts af, maar aan de rechterkant liep een voetganger over de stoep, die wilde oversteken. Deze moet je voor laten gaan (athans dat dacht ik), maar ik dacht op dat moment meer van, hij was toch iets eerder als ik dus ik liet hem netjes oversteken. Je moet natuurlijk niet als een dwaas zo hoppa ineens die bocht in knallen.

Verder was een bijzondere verrichting mislukt (weet niet meer welke, was vast parkeren, want dat kan ik nu nog steeds niet), maar toen het niet lukte (volgens mij achteruit inparkeren), probeerde ik het gewoon opnieuw. Zou je anders ook doen, dit vond de examinator ook positief. Je kunt wel gaan zitten mauwen van ojeee het is mislukt en de rest van de rit helemaal verneuken, maar daar schiet je dus echt niks mee op!

En verder, je mag ook best inhalen! Zolang je natuurlijk niet als te veel harder gaat dan de maximumsnelheid, en de weg het toelaat.

Beetje initiatief tonen mag best.

Maar je moet ook weer niet als een halve zool gaan rijden, omdat ik dit allemaal gezegd heb.
__________________
I have a dream.

Laatst gewijzigd op 17-01-2007 om 17:07.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2007, 17:02
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
zie je haar inees vol gas door elke bocht vliegen .
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 17-01-2007, 17:05
phoxetis
Avatar van phoxetis
phoxetis is offline
je moet jezelf blijven. niet proberen iemand anders te zijn.
mijn examinator keek geloof ik dwars door me heen
__________________
I never be late... I drive a V8 ...
Met citaat reageren
Oud 17-01-2007, 17:56
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Vooruit kijken, want dat niet doen geeft aan dat je te weinig weginzicht hebt, daar kan je vrij snel op zakken omdat het een negatieve indruk geeft.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 17-01-2007, 18:57
JustMe88
Avatar van JustMe88
JustMe88 is offline
Oke, iig bedankt voor de tips Ik ga morgen dus rustig blijven (proberen..) gewoon rijden zoals normaal en mn best doen!! Willen jullie wel even voor me duimen om kwart voor 11 ?
Met citaat reageren
Oud 17-01-2007, 21:19
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
ja, doen we!

laat je het nog ff weten hoe het ging?

succes alvast
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 18-01-2007, 11:22
JustMe88
Avatar van JustMe88
JustMe88 is offline
IK BEN GESLAAGD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik was gelukkig heel rustig ! En die man was ook heel relax, dus dat scheelt ook wel Alleen aan het einde had ik helemaal scheef geparkeerd ik 2 vakken , maar dat was blijkbaar niet belangrijk
Met citaat reageren
Oud 18-01-2007, 11:52
Verwijderd
Citaat:
JustMe88 schreef op 18-01-2007 @ 12:22 :
IK BEN GESLAAGD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik was gelukkig heel rustig ! En die man was ook heel relax, dus dat scheelt ook wel Alleen aan het einde had ik helemaal scheef geparkeerd ik 2 vakken , maar dat was blijkbaar niet belangrijk
Dat had ik ook
Met citaat reageren
Oud 18-01-2007, 12:02
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Klasse, gefeliciteerd
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 18-01-2007, 18:44
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
ok dan!
beter.

gefeliciteerd
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 19-01-2007, 00:20
Verwijderd
Citaat:
JustMe88 schreef op 18-01-2007 @ 12:22 :
IK BEN GESLAAGD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik was gelukkig heel rustig ! En die man was ook heel relax, dus dat scheelt ook wel Alleen aan het einde had ik helemaal scheef geparkeerd ik 2 vakken , maar dat was blijkbaar niet belangrijk
Bijzondere verrichtingen mogen best fout gaan, "als het maar veilig gebeurt!"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:53.