Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-06-2005, 19:45
Gumby
Avatar van Gumby
Gumby is offline
What the hell is er aan de hand bij gtst

Ik kijk sinds lange tijd weer eens ff, om te zien wat de cliffhanger zou zijn. Zie ik ineens een of andere man die probeerd wijs te maken dat arnie dennis is en dennis arnie . Vind dit wel een hele ongeloofwaardige twist in het verhaal hoor . Wat jullie?

*Gumby*
__________________
If you leave me, can i come with you?
Advertentie
Oud 24-06-2005, 19:47
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
als die mysterieuze jongen idd de zoon van frits van houten is, dan is zijn moeder vast Dian!

en jah hoor, het is eindelijk uit: dennis = arnie en arnie = dennis. Weten we dat ook weer, nou laura nog......
ze is dus echt met dr zoon getrouwd geweest...iewh

nou ben benieuwd hoor of stefano en jasmine het overleven.
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 24-06-2005, 20:07
nochtans
Avatar van nochtans
nochtans is offline
stefano wel, yasmin niet
Oud 24-06-2005, 20:17
ratsja
Avatar van ratsja
ratsja is offline
Citaat:
Sasz schreef op 24-06-2005 @ 20:47 :
als die mysterieuze jongen idd de zoon van frits van houten is, dan is zijn moeder vast Dian!

en jah hoor, het is eindelijk uit: dennis = arnie en arnie = dennis. Weten we dat ook weer, nou laura nog......
ze is dus echt met dr zoon getrouwd geweest...iewh

nou ben benieuwd hoor of stefano en jasmine het overleven.
yasmine heeft het overleefd
en die gozer (herman - rien) is idd zijn zoon (van frits en trix)

ludo zal de telefoon wel vinden , met !!! mms van isa
__________________
vows are spoken to be broken, feelings are intense, words are trivial, pleasures remain, so does the pain, words are meaningless and forgettable
Oud 24-06-2005, 20:18
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Spoiler


Shit hey en nu wordt Sjorsie verliefd op haar broer??? OK, ze hebben dezelfde vader, maar wie is dan de moeder? Hm... te lang geleden voor mij...

Whahaa, en Dennis = Arrrrrrnie en andersom. Nu is Laura dus getrouwd geweest met haar zoon, heeft ze seks gehad met haar zoon, had ze bijna een kind van haar zoon etc. etc. etc. Het wordt steeds gekker.

Hehe, een tijdje terug zat George te zeiken dat het voor de camera's van het Auntie Annie gezin te saai was, nu stuurt-ie 2 van de 4 gezinsleden op vakantie en zit 1 gezinslid in Amerika. En dat gaat zeker niet ten koste van de campagne.

VOLGEND SEIZOEN GTST: VANAF MAANDAG 15 AUGUSTUS!!!

Ligt het nou aan mij of houden ze steeds later op en beginnen ze steeds weer eerder?
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 24-06-2005, 20:18
ratsja
Avatar van ratsja
ratsja is offline
Citaat:
nochtans schreef op 24-06-2005 @ 21:07 :
stefano wel, yasmin niet
geen 538 geluisterd >?
__________________
vows are spoken to be broken, feelings are intense, words are trivial, pleasures remain, so does the pain, words are meaningless and forgettable
Oud 24-06-2005, 20:23
ratsja
Avatar van ratsja
ratsja is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 24-06-2005 @ 21:18 :
Spoiler


Shit hey en nu wordt Sjorsie verliefd op haar broer??? OK, ze hebben dezelfde vader, maar wie is dan de moeder? Hm... te lang geleden voor mij...

Whahaa, en Dennis = Arrrrrrnie en andersom. Nu is Laura dus getrouwd geweest met haar zoon, heeft ze seks gehad met haar zoon, had ze bijna een kind van haar zoon etc. etc. etc. Het wordt steeds gekker.

Hehe, een tijdje terug zat George te zeiken dat het voor de camera's van het Auntie Annie gezin te saai was, nu stuurt-ie 2 van de 4 gezinsleden op vakantie en zit 1 gezinslid in Amerika. En dat gaat zeker niet ten koste van de campagne.

VOLGEND SEIZOEN GTST: VANAF MAANDAG 15 AUGUSTUS!!!

Ligt het nou aan mij of houden ze steeds later op en beginnen ze steeds weer eerder?
moeder is trix,
dennis heeft nog met daantje gehad en daantje is dochter van robert
__________________
vows are spoken to be broken, feelings are intense, words are trivial, pleasures remain, so does the pain, words are meaningless and forgettable
Oud 24-06-2005, 20:25
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Dat Dennis, Arnie is, is heel ongeloofwaardig ..
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Oud 24-06-2005, 20:47
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
ratsja schreef op 24-06-2005 @ 21:18 :
geen 538 geluisterd >?
Nee. Maar vertel, vertel, vertel!
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 24-06-2005, 21:04
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
ratsja schreef op 24-06-2005 @ 21:23 :
moeder is trix,
Wie?
Sorry, veel te lang geleden voor mij...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 24-06-2005, 21:04
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik heb de afgelopen drie dagen gemist.
Wil iemand de belangrijkste dingen misschien vertellen?

behalve de dingen die er al gezegd zijn natuurlijk (blijkbaar is dennis arnie en andersom, is de zoon van frits er en wordt sjors daar verliefd op, is jef verliefd geworden op dorethea)

Overigens is het natuurlijk wel heel toevallig dat Dennis net z'n moeder tegenkwam en daar verliefd op werd
Beetje een oedipus idee. Nu moet ie alleen z'n vader nog vermoorden

En zal die zoon van frits idd van Dian zijn? Zij droeg zijn kind maar is toen van de trap af geduwd waardoor het kind was overleden. Misschien toch weer op miraculeuze wijze hersteld?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 24-06-2005, 21:05
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 24-06-2005 @ 22:04 :
Wie?
Sorry, veel te lang geleden voor mij...
en zelfs voor mij, terwijl ik al heeeeeeel lang kijk
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 24-06-2005, 21:08
Stephan1234
Stephan1234 is offline
wat is van deze dag herinnerd is dat Stefano woest is geworden op Nick en hem heeft aangereden. Even daarvoor had Yasmin gebeld naar Ludo van dat Stefano helemaal is doorgedraaid en Ludo belde dus naar Nick om te zeggen dat ie moest weggaan maar Nick lachte en toen kwam de auto van Stefano keihard aanrijden en Yasmin tuteren maar het was al te laat.Nick zijn been is geraakt en de auto van Stefano is in het water gevallen samen met yasmin. Yasmin is bewusteloos en Stefano niet
__________________
ga naar xfire.com voor te kijken hoelang je bijvoorbeeld Counterstrike speelt
Oud 24-06-2005, 21:25
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 24-06-2005 @ 21:25 :
Dat Dennis, Arnie is, is heel ongeloofwaardig ..
Goh. Zijn we het toch nog een keer eens. Waarom kijk ik deze meuk eigenlijk nog?? En wát een kut-cliff, zeg... Ik ken er maar één die on-spannender was, en dat was drie jaar terug, met al die nieuwe liefdes achter mekaar (o.a. Anita & Rick). Na de zomer kijk ik niet meer!!

(Zeg ik toch ieder jaar )
Oud 24-06-2005, 21:38
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 24-06-2005 @ 21:47 :
Nee. Maar vertel, vertel, vertel!
Ik wacht. Ongeduldig. *Stampvoet*
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 24-06-2005, 21:53
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 24-06-2005 @ 22:38 :
Ik wacht. Ongeduldig. *Stampvoet*
Spoiler
Oud 24-06-2005, 21:56
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
gelukkig kijk ik niet meer
dennis = arnie en arnie = dennis
en alle relaties uit elkaar omgekeerd weer in elkaar
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 24-06-2005, 22:06
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 24-06-2005 @ 22:53 :
Spoiler
Ja dat weet ik, maar Nochtans schreeft dat Stefano het wel en yasmin het niet overleeft. Vervolgens vroeg Ratsja of ze Radio 538 niet heeft geluisterd.

Dat impliceert het een en ander.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Ads door Google
Oud 24-06-2005, 22:30
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 24-06-2005 @ 23:06 :
Ja dat weet ik, maar Nochtans schreeft dat Stefano het wel en yasmin het niet overleeft. Vervolgens vroeg Ratsja of ze Radio 538 niet heeft geluisterd.

Dat impliceert het een en ander.
Waarom is mijn post verwijderd???????

Ik zei dus dat ik niet wist wat 'Nochtans' is en dat ik het niet meer volg. Mag dat niet?
Oud 24-06-2005, 22:38
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 24-06-2005 @ 23:30 :
Waarom is mijn post verwijderd???????

Ik zei dus dat ik niet wist wat 'Nochtans' is en dat ik het niet meer volg. Mag dat niet?
Eh..."Nochtans" is een poster.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 24-06-2005, 22:49
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 24-06-2005 @ 23:38 :
Eh..."Nochtans" is een poster.
Oh, ok.... Vraag ik me nog steeds af waarom die post is verwijderd. Balance?
Oud 24-06-2005, 23:26
Ici-Paris_#
Avatar van Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Sjors gaat Bing dumpen weet ik zeker voor haar eigen broer
En jasmin gaat dood. Dan is Charllie 21 beste vriendinnen kwijt ** Poef wat a Life **
Oud 25-06-2005, 00:02
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Ici-Paris_# schreef op 25-06-2005 @ 00:26 :
Dan is Charllie 21 beste vriendinnen kwijt
Whoa, is dat zó hard gegaan de laatste maanden? Sjeez...


__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 25-06-2005, 00:23
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 24-06-2005 @ 23:49 :
Oh, ok.... Vraag ik me nog steeds af waarom die post is verwijderd. Balance?
Balance is doorgedraaid Zonnesteek, denk ik...
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 25-06-2005, 09:19
ratsja
Avatar van ratsja
ratsja is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 24-06-2005 @ 21:47 :
Nee. Maar vertel, vertel, vertel!
daar had ze gezegd nog even te blijven
__________________
vows are spoken to be broken, feelings are intense, words are trivial, pleasures remain, so does the pain, words are meaningless and forgettable
Advertentie
Oud 25-06-2005, 09:35
ratsja
Avatar van ratsja
ratsja is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 24-06-2005 @ 22:04 :
Wie?
Sorry, veel te lang geleden voor mij...
Trix was het zusje van Henk Jan die een vriend was van Daniel Daniel en verbleef ook bij hem thuis. Trix kreeg een verhouding met Frits en Herman-Rien is het resultaat. Herman Hoogendoorn de vader van Rien Hoogendoorn en Frits van Houten, heeft toen Herman-Rien de zoon van Trix en Frits meegenomen naar Amerika.


Afgelopen donderdag maakte GTST opnames in Alphen aan den Rijn. Op de begraafplaats! 28 September wordt het uitgezonden.
Tis waarschijnlijk de begrafenis van Yasmin.
__________________
vows are spoken to be broken, feelings are intense, words are trivial, pleasures remain, so does the pain, words are meaningless and forgettable
Oud 25-06-2005, 11:27
*~Angel~*
Avatar van *~Angel~*
*~Angel~* is offline
Hm waarom denk ik steeds dat Jef Frits had vermoord?
Ik dacht dat Dian en Frits wat hadden, maar dat niet ging en hij haar verdriet deed ofzo en dat Jef hem toen vermoord had per ongeluk ofzo..

Hmm tis te lang geleden
Oud 25-06-2005, 11:33
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
DaRk-AnGeL66 schreef op 25-06-2005 @ 12:27 :
Hm waarom denk ik steeds dat Jef Frits had vermoord?
Ik dacht dat Dian en Frits wat hadden, maar dat niet ging en hij haar verdriet deed ofzo en dat Jef hem toen vermoord had per ongeluk ofzo..

Hmm tis te lang geleden
whaaaaa hoe kun je nou vergeten hoe Frits is vermoord?! die scène kan zeker in de top 5 beste gtst-scènes
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Oud 25-06-2005, 11:40
Verwijderd
kep het niet gezien, maar ga het maandag ochtend ff kijken,
dan had diegene die hier dat had gepost van arnie toch gelijk terwijl het heel onlogisch klonk.
maar ik zal eens kijken va nsjors want dat heb ik nog niet gezien.
Oud 25-06-2005, 11:42
Verwijderd
Dat van Dennis en Laura is idd behoorlijk weird.. Maar wel een beetje vaag waarom die baby's verwisseld zijn en dat alle mensen die er wat mee te maken hebben, elkaar 'opeens' tegenkomen. (Dennis kwam er ooit in als 'hunky' klusjesman, remember?)

En die reactie van Stefano vond ik ook een beetje suf: 'Oh nee, oh nee, oh nee!' Klonk erg euh... geloofwaardig (niet).
Oud 25-06-2005, 11:47
Verwijderd
maar ik snap dat niet echt van sjors, is ze nou op haar broer verliefd ofzo?
Oud 25-06-2005, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 24-06-2005 @ 21:18 :
VOLGEND SEIZOEN GTST: VANAF MAANDAG 15 AUGUSTUS!!!
Ligt het nou aan mij of houden ze steeds later op en beginnen ze steeds weer eerder?
Nee, de herhalingen beginnen de 15e.
Twee weken lang.
En dan de... uhh...
29e beginnen de nieuwe afleveringen.


Wat een saaie oninteressante cliffhanger was dat zeg!
Ze zijn er de laatste jaren niet zo erg goed meer in als je het mij vraagt. De cliffhanger die MarkAlmighty noemt, toen iedereen verliefd op elkaar werd, vond ik dan wel weer heerlijk. Lekker raar en juist net een keer níet spannend maar gewoon leuk en over the top.
Maar dit jaar sloeg echt alles. Té voorspelbaar. En cliffhangers aan het eind van het seizoen moeten eigenlijk gewoon altijd ergens in het buitenland zijn. (zoals natuurlijk de letterlijke cliffhanger van Bowien aan de klif! )
Oud 25-06-2005, 12:56
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 25-06-2005 @ 13:13 :
Nee, de herhalingen beginnen de 15e.
Twee weken lang.
En dan de... uhh...
29e beginnen de nieuwe afleveringen.


Wat een saaie oninteressante cliffhanger was dat zeg!
Ze zijn er de laatste jaren niet zo erg goed meer in als je het mij vraagt. De cliffhanger die MarkAlmighty noemt, toen iedereen verliefd op elkaar werd, vond ik dan wel weer heerlijk. Lekker raar en juist net een keer níet spannend maar gewoon leuk en over the top.
Maar dit jaar sloeg echt alles. Té voorspelbaar. En cliffhangers aan het eind van het seizoen moeten eigenlijk gewoon altijd ergens in het buitenland zijn. (zoals natuurlijk de letterlijke cliffhanger van Bowien aan de klif! )
Nou, vorig jaar met de brand in Scala vond ik anders best een goede cliff. Belachelijk uitgewerkt, dat wel, maar toch...

De beste cliffhanger blijft voor mij toch de bruiloft van Julian en Alexandra, toen de pooier van Alex met een pistool begon te zwaaien en Robert werd neergeschoten.
Oud 25-06-2005, 13:05
Verwijderd
oja, maar ik weet niet meer weer julian en alexandra waren heb je er een plaatje van.

ik ka nhet me nog wel herrineren.
Oud 25-06-2005, 13:40
*~zoom~*
*~zoom~* is offline
Zullen we alle cliffhangers eens gaan behandelen?? Die van dit jaar weten we, vorig jaar brand in scala en dan..dat jaar daarvoor.. wie weet em?? We gaan terug de tijd in..
Oud 25-06-2005, 13:46
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
*~zoom~* schreef op 25-06-2005 @ 14:40 :
Zullen we alle cliffhangers eens gaan behandelen?? Die van dit jaar weten we, vorig jaar brand in scala en dan..dat jaar daarvoor.. wie weet em?? We gaan terug de tijd in..
Was dat niet met Benjamin en Ray? Dat ze in die afgrond stortten? Het zat wél in die aflevering, maar was uiteindelijk niet de cliff. Wat was de cliff?
Ads door Google
Oud 25-06-2005, 13:47
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-06-2005 @ 14:46 :
Was dat niet met Benjamin en Ray? Dat ze in die afgrond stortten? Het zat wél in die aflevering, maar was uiteindelijk niet de cliff. Wat was de cliff?
charlie die aangereden werd door robert.
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Oud 25-06-2005, 13:48
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
wat dacht je dan van de cliffhanger met laura en linda, vechtend met een mesje in de hotelkamer van Stan, met allemaal veertjes van kussens rondfladderend en bloed van iemand....

volgens mij heeft susanne balk ook een keer aan de rand van het dak gehangen (met Onno p. Wassenaar).

Dan had je ook nog een keer Arnie op de boot, met linda (?) of roos, die in het water viel omdat hij geraakt werd door zo'n stang van de boot.
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 25-06-2005, 13:50
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
we hadden ook nog laura die bij die sekte zat...

toen mepte Jef zo'n sekte-lid neer met zn koffertje
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Oud 25-06-2005, 13:51
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
owjah das lang geleden!
en roos die aan de pillen zat (ook bij zo'n sekte), maar was geloof ik geen cliffhanger...
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 25-06-2005, 13:51
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
en Helen Helmink die aan Peter wilde vertellen dat hij haar zoon was
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Oud 25-06-2005, 13:52
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 25-06-2005 @ 14:51 :
en Helen Helmink die aan Peter wilde vertellen dat hij haar zoon was
en het uiteindelijk toch niet vertelde....later heeft ze t m toch wel verteld?
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 25-06-2005, 13:53
*~zoom~*
*~zoom~* is offline
En een aantal jaar geleden de cliff waarbij gladys (?) haar polsen doorsneet en natuurlijk die van rick en anita bij de douane..
Oud 25-06-2005, 13:55
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
er moeten vast nog meer cliffhangers zijn rondom ludo (naast bowien die aan een cliff hangt)..
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 25-06-2005, 13:56
Delicate
Avatar van Delicate
Delicate is offline
Jullie zijn wel erg trouwe kijkers

Ik vond het ook een kutcliff, maar vooral omdat Yasmin eruit is/gaat En ik vind het serieus te belachelijk voor woorden dat arnie dennis is en andersom. Damn, wat een incest in Meerdijk.
Oud 25-06-2005, 13:57
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
Citaat:
Qwuartz schreef op 25-06-2005 @ 14:56 :
Jullie zijn wel erg trouwe kijkers

Ik vond het ook een kutcliff, maar vooral omdat Yasmin eruit is/gaat En ik vind het serieus te belachelijk voor woorden dat arnie dennis is en andersom. Damn, wat een incest in Meerdijk.
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 25-06-2005, 14:00
Verwijderd
www.rtl.nl/.../media/wvx/soaps/gtst/miMedia/ 2004/week05/woensdag_huwelijk_julian_alexandra.avi.xml/wm364.wvx

kijk dit dan
Oud 25-06-2005, 14:01
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
doet t niet
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 25-06-2005, 14:03
Verwijderd
http://www.google.nl/search?hl=nl&bi...dra+gtst&meta=

de dvierde. is het.
Oud 25-06-2005, 15:06
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Sasz schreef op 25-06-2005 @ 14:48 :
wat dacht je dan van de cliffhanger met laura en linda, vechtend met een mesje in de hotelkamer van Stan, met allemaal veertjes van kussens rondfladderend en bloed van iemand....
Ken ik niet. Lijkt me wel cool, though.

Citaat:
volgens mij heeft susanne balk ook een keer aan de rand van het dak gehangen (met Onno p. Wassenaar).
Dat denkt echt iedereen, maar dat was met Daniël. Wassenaar was al ruim vóór de cliff van datzelfde dak gestort. Daniël voelde zich daar verantwoordelijk voor en ging met een zatte kop datzelfde dak op om een eind aan z'n leven te maken. Suzanne wilde hem tegenhouden. Deze dialoog heb ik altijd onthouden:
Suzanne: Daniël, kom mee naar beneden.
Daniël: Ga maar vast, ik kom zo wel...

Citaat:
Dan had je ook nog een keer Arnie op de boot, met linda (?) of roos, die in het water viel omdat hij geraakt werd door zo'n stang van de boot.
Dat was inderdaad met Linda. Na die cliff ben ik gaan kijken, dus echt bij aflevering 1 van een nieuw seizoen.

Citaat:
*~zoom~* schreef op 25-06-2005 @ 14:53 :
En een aantal jaar geleden de cliff waarbij gladys (?) haar polsen doorsneet en natuurlijk die van rick en anita bij de douane..
Dat was Terra, nadat ze verkracht was door de vader van Sylvester en dat was geen cliff.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken hulp nodig bij invullen enquete!
fietske
19 01-02-2007 14:37
Films, TV & Radio Gtst [16]
pete da pornkid
500 24-06-2005 19:35
Films, TV & Radio G.t.s.t [14]
~Hadiya~
500 29-01-2005 18:11
Films, TV & Radio G.T.S.T. [nr 13]
~Hadiya~
500 06-12-2004 19:34
Films, TV & Radio Gtst [5]
Hoipiepeloi
500 02-12-2003 20:19
Films, TV & Radio Gtst [3]
Evito
498 12-09-2003 20:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:39.