Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-03-2009, 10:57
Hyphen
Avatar van Hyphen
Hyphen is offline
Yeah! De lekkere legerdokter is terug!
Was natuurlijk erg voorspelbaar, maar who cares? Hij is echt leuk voor Christina.
__________________
I'll make you banana pancakes pretending it's the weekend now
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-03-2009, 19:59
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Jeetje, waarom is deze nog niet geupt?
Leuke ontwikkeling dat ze straks hun eigen operaties mogen gaan runnen. Eindelijk een beetje co-af.
Ook prettig dat er eens wat gezegd wordt van dat gekibbel en geruil met patiënten.
En ik moest lachen om de Chief met die pop bij George

En verder:
Denny denny denny denny <33333
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2009, 20:16
ac3000
Avatar van ac3000
ac3000 is offline
Ow bah, ik vind Denny echt niks

Sloan die Christina probeerde te versieren was grappig, Chief was ook leuk Maar Erica irriteert me echt zo. Ze moet gewoon niet zo zeuren
Met citaat reageren
Oud 17-03-2009, 20:34
punkstar
Avatar van punkstar
punkstar is offline
ik vond het zooo zielig met dat denny stuk!
__________________
Rated R for strong grisly violence and gore, sequences of terror and torture, nudity and language.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2009, 20:31
Verwijderd
Ik vond Denny altijd heel leuk, maar dat hij nu terug is en die hele verhaallijn vind ik echt niks
Met citaat reageren
Oud 23-03-2009, 20:42
Verwijderd
Hm, ik weet hoe de verhaallijn verder gaat en stiekem vind ik t toch wel leuk.
En Christina & Dr. Hunt zijn echt leuk samen <3
Met citaat reageren
Oud 23-03-2009, 21:03
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
Hm, ik weet hoe de verhaallijn verder gaat en stiekem vind ik t toch wel leuk.
En Christina & Dr. Hunt zijn echt leuk samen <3
Kun je me dat even pm'en misschien? Hoe de denny-verhaallijn verder gaat? Dat wil ik wel weten eigenlijk
Ik vind het tot nu toe niks iig.
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Met citaat reageren
Oud 23-03-2009, 21:07
Verwijderd
Ik wil het ook wel weten Wil je mij ook een pm sturen?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2009, 09:09
ac3000
Avatar van ac3000
ac3000 is offline
Wat zijn jullie nieuwsgierig zeg Haha.

Maar ik hoop dat die Denny-verhaallijn ergens heen gaat, want zo'n 'geest' vind ik maar niets..
Met citaat reageren
Oud 26-03-2009, 20:40
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Haha dan ben ik de enige die de Denny-verhaallijn geweldig vindt

Ik heb trouwens de laatste (naar schatting hoogstens) 5 minuten gemist. Ik was al bang dat Izzy in die laatste minuten afscheid had genomen van Denny. Het stopte namelijk toen ze hem eindelijk aanraakte. Nog iets belangrijks gebeurd toen?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2009, 08:09
ac3000
Avatar van ac3000
ac3000 is offline
Ik weet niet of het ervoor of erna gebeurde, maar Dr. Hunt zoende Christina
Met citaat reageren
Oud 27-03-2009, 08:59
Verwijderd
en hoe
Met citaat reageren
Oud 27-03-2009, 09:52
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ja dat was ervoor ja
Ik vond het nogal fake, zo woedend als hij was.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2009, 11:06
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Hunt <3 , heb wel meer gezien dan op tv is maar het wordt echt boeiend vind ik.

En Denny boeeee hij heeft het verpest, hij was leuk maar nu niet meer
Met citaat reageren
Oud 30-03-2009, 20:48
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Omg Hunt is heet

En ik vind Denny een beetje irritant, kan het nou nooit even leuk zijn tussen Izzie en Alex? En wat zijn die interns nou steeds aan het kutten, ik vind ze vervelend. En die vriendin van Meredith mag ook wel weer weg.

Maar verder vind ik het allemaal nog wel leuk hoor
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 30-03-2009, 22:02
Verwijderd
Hunt en Christina <3
Die interns krijgen ook niet veel straf..
En ik vind dat gedoe met Denny zo stom! Vorige keer al, maar nu nog meer. Bah.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2009, 22:34
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Gosh ik heb heel S4 gemist maar wat rol je er makkelijk in en dan is het wel weer leuk. En haha, Denny zien na Watchmen
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Oud 07-04-2009, 04:45
Verwijderd
Ouderwets leuk weer. <3
Met citaat reageren
Oud 07-04-2009, 19:55
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Ik vind het echt vréselijk irritant, dat gedoe met Denny. Het is een leukerd hoor, maar hij is DOOD. Haal het weg. Karevs liefdesverklaringen vielen ook als een lul op een drumstel en die rossige dokter is véél te leuk voor Christina
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Oud 07-04-2009, 20:18
punkstar
Avatar van punkstar
punkstar is offline
ik vind dat dat gedoe met denny nu ook wel over mag zijn, dat ze effe naar een psych gaat ofzo
__________________
Rated R for strong grisly violence and gore, sequences of terror and torture, nudity and language.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2009, 20:32
ac3000
Avatar van ac3000
ac3000 is offline
Die Cardio-dokter is echt vaag zeg.. Verder weer een leuke aflevering, alleen wat weinig Derek
Met citaat reageren
Oud 10-04-2009, 10:37
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Ik vind het nog wel leuk, maar de verhaallijn is nu echt om te huilen zo slecht.
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Met citaat reageren
Oud 16-04-2009, 08:55
ac3000
Avatar van ac3000
ac3000 is offline
Was weer een leuke aflevering afgelopen maandag Alleen hopen dat Denny-geest nu snel weg is
Met citaat reageren
Oud 21-04-2009, 12:43
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Aaw ik vond McDreamy echt lief met z'n moeder
En Hunt was heerlijk kwetsbaar! En die laatste scene met die moordenaar vond ik goor
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 21-04-2009, 21:01
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Ja ik miste waarom die gast ineens onder de douche was gaan staan. Hij zei ook iets over een dode onder zijn handen ofzo? En de moeder van zat in die advocatenachtige serie met lang grijs haar, iets met Amy?
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Oud 21-04-2009, 21:15
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Judging Amy

Hunt kwam dus dronken aan bij Christina, die zei dat hij maar een douche moest nemen, omdat hij stonk. Waarop hij bij haar onder de douche ging staan. Toen vertelde hij over zijn beste operatie ooit (Christina had hem daar eerder op de dag naar gevraagd), die plaatsvond toen hij met het leger in Irak was.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 21-04-2009, 23:18
PV
PV is offline
ik heb een paar tellen gezien, maar toen ik wéér die Denny zag werd ik het gewoon beu nu kon ik het ook niet echt rustig gaan zitten kijken want ik zat op mn werk maar toch, waarom nog steeds dat gemauw over Denny, hou daar eens mee op stomme schrijvers.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2009, 18:02
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Je hebt dan juist het goede stuk gemist, namelijk dat Izzie het uit maakt. Hoewel het geen enorme break-up scene was, dus zoveel heb je nou ook weer niet gemist
En ik denk dat dat laatste stukje, waarin Denny zegt dat ie met dinges moest praten, een soort afscheidgedeelte is.

En ahhh die laatste scène was naar.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2009, 09:56
ac3000
Avatar van ac3000
ac3000 is offline
Ik ben weer eens te ongeduldig geweest en heb op Amerikaanse forums spoilers zitten lezen Volgens mij worden de komende afleveringen erg interessant

Over de aflevering van maandag: die scene met Hunt was echt zielig. En Derek met zijn moeder was schattig. Verder vond ik die laatste scene ook goor..
Met citaat reageren
Oud 27-04-2009, 20:28
Verwijderd
Heftige aflevering dit..

Ik vond Denny zielig, maar ik vond het een stomme verhaallijn en ik ben heeeeel blij dat ie nu weg is.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2009, 20:28
Verwijderd
Poeh wat een heftige aflevering!!

Alleen het stukje met Denny/Izzie begreep ik niet helemaal, werd tegelijkertijd gebeld dus miste de helft. Zou iemand dat nog uit kunnen leggen? Dankje!
Met citaat reageren
Oud 27-04-2009, 20:33
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Nou ik snapte het ook niet helemaal.
Izzie zei de moeder van Jackson dat zij (moeder) er ook voor Jackson is, als Jackson haar niet ziet.
Dus ik dacht dat dát de boodschap was van Danny. Dat hij er altijd voor Izzie zal zijn, ook al is hij nu niet meer bij haar.

Maar in het latere gesprek bleek dus dat Danny er was om Izzie te halen; Izzie is blijkbaar ziek.
Maar ik snap niet dat ze nu zei dat ze voor het leven kiest, want vlak daarvoor concludeerde ze zelf nog dat ze Danny haatte omdat hij haar niet op tijd had verteld dat ze ziek is (zodat genezing nog mogelijk zou zijn)


Goed, ik snap het dus ook niet helemaal.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2009, 20:33
Verwijderd
Denny herhaalde steeds 'i'm here for YOU'. Dat had hij al heel vaak gezegd, en het was nogal belangrijk dat Izzie dat begreep. Dat deed ze in het begin niet, maar op een gegeven moment toch wel. En toen had ze dus door dat ze ernstig ziek is. Daarna zei Denny dat hij nu weg kon gaan, omdat Izzie het snapte, of als ze wilde kon hij ook nog blijven. Izzie was heel boos, dat hij het haar niet eerder verteld had en ze schreeuwde dat hij maar moest gaan. Dat ze voor het leven koos en niet de hel. Denny kuste haar nog en toen verdween hij.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2009, 20:35
Verwijderd
Pff oke Dankjewel!!
Met citaat reageren
Oud 27-04-2009, 20:36
Verwijderd
Over dat heaven/hell/leven stukje: Denny zei dat hij verwacht had dat weer samenzijn met Izzie de hemel was, maar dat het nu meer op de hel leek. Daarna moest Izzie kiezen of ze Denny wilde blijven zien, en ze zei dat ze voor het leven (de hemel) koos, en niet voor de hel (Denny).

Ik vond het ook een beetje vaag. Ik weet ook niet of het betekent dat Izzie nog te genezen is, of dat ze er in elk geval voor gaat proberen te vechten.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2009, 20:40
Verwijderd
Ja, hoop dat toch wel want zou het jammer vinden als zij uit de serie gaat.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2009, 20:42
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ben wel benieuwd wat ze dan voor ziekte heeft.

En dat met die moordenaar, brrr. Derek naar Christina omdat Meredith in de auto zit te huilen.. ' did you propose?' Hihi.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 27-04-2009, 20:44
Verwijderd
Ik gok op een hersentumor..
Met citaat reageren
Oud 27-04-2009, 21:20
Verwijderd
Ja, daar dacht ik ook al aan. Een andere echt heftige ziekte zou misschien al eerder merkbaar zijn, toch?
Met citaat reageren
Oud 27-04-2009, 21:31
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ja en iets als kanker zou betekenen dat d'r haar er af moet
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2009, 20:32
Verwijderd
Ik vind Hunt leuk <3

En Addison vind ik ook leuk, maar moest ze nou precies op dat moment bellen?
Met citaat reageren
Oud 04-05-2009, 20:35
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ooooh ja Hunt is echt geweldig en zo gaaf hoe die scenes met hem en Christina een verwijzing waren naar van die Victoriaanse films <33 (tenminste dat zag ik erin )

Maar verdorie, waarom kan het nou nooit gewoon goed gaan? Wat is er nou weer met Hunt en die blonde vrouw? Hopelijk niet weer een triangle a la Mer-Derek-Addison
En ik heb het vage gevoel dat Izzie toch ziek is, dat de bloeduitslagen van haar en die vrouw in de kliniek waren verwissels ofzo
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 04-05-2009, 21:35
Verwijderd
Ik denk ook dat Izzie ziek is. Iets wat je niet in het bloed kunt zien misschien?

En zo vatte ik die christina-hunt scenes ook op! Precies zoals Meredith's moeder het beschreef in haar dagboek. Ow, en die blonde vrouw: ik dacht ook meteen, het zal toch niet weer een ex-vrouw ofzo zijn die op komt dagen? Maar ik denk dat dit wat anders is. Misschien wel zijn dochter. Of een stalker.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2009, 22:26
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Mijn moeder: "Dat stomme mens verpest onze serie! " (Addison )

Pffff, echt hè. Ik ben benieuwd wat het is. Ik kon me niet inhouden en heb al vooruit gelezen, maar kwam terecht bij van die tv-gids-vooruitblikken. Dus dan is het meer een teaser dan dat je er echt wijs uit wordt.

Dat van Christina en Hunt vond ik helemaal niet leuk. Ik vond het ontzettend niet-GA eigenlijk.
Ook dat van die dokter met Asperger vond ik niet echt leuk.

En Izzie is toch echt wel ziek, lijkt me. Het hiernamaals laat Danny echt niet voor niets Izzie halen Oftewel, hou dan ook op met al die flauwekul van bloedarmoede. Volgens mij is er inderdaad het e.e.a. verwisseld óf nog niet gezien.

Al met al vond ik het een teleurstellende aflevering.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2009, 08:54
Verwijderd
Ik vond die wormpjes echt ubersmerig

Wel raar om die mensen van PP in GA terug te zien, ook omdat het hier niet tegelijkertijd uitgezonden wordt en de relaties inmiddels dus veranderd kunnen zijn.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2009, 12:11
Verwijderd
Maar ze waren wel ongeveer waar wij waren met PP toch? Want Archer and Naomi hadden toch al een beetje wat toen het bij ons stopte.

Er komen nog maar twee afleveringen
Met citaat reageren
Oud 12-05-2009, 18:10
Verwijderd
Oh, ik had de laatste twee van PP gemist, misschien dat ik het daarom raar vond
Met citaat reageren
Oud 12-05-2009, 19:18
ac3000
Avatar van ac3000
ac3000 is offline
Citaat:
Maar ze waren wel ongeveer waar wij waren met PP toch? Want Archer and Naomi hadden toch al een beetje wat toen het bij ons stopte.

Er komen nog maar twee afleveringen

Dan moeten we in NL natuurlijk weer wachten tot na de zomervakantie voor de laatste afleveringen van het seizoen
Met citaat reageren
Oud 15-05-2009, 11:37
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
He wat een kloteneinde weer zeg .
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 17-05-2009, 09:44
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Het zou trouwens heel goed kunnen dat de volgende aflevering heel vaag is. Ik heb namelijk PP voorruit gekeken en daar hadden ze bij afl. 15 ook dat PP en GA door elkaar liepen. Die afl. van PP is een vervolg op de kruisaflevering van GA. Waarschijnlijk hebben ze die in de VS gewoon in dezelfde week achter elkaar uitgezonden. Dus als je het gevoel maandag hebt dat er een ep. mist zou dat dus heel goed kunnen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ranking the Scholieren #3.2
Verwijderd
57 27-10-2010 12:43
Films, TV & Radio [ Tv series ] Welke series heb je op dvd/ volg je op tv/verlanglijstje
desperadoz
45 05-01-2008 19:25
Films, TV & Radio Grey's anatomy #5
Verwijderd
499 08-02-2007 19:50
Films, TV & Radio Veronica Mars
Niet Slaan
500 13-10-2006 18:40
Films, TV & Radio [enquete]
phink
41 26-02-2006 15:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:05.