Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-09-2008, 13:29
joriizz
joriizz is offline
ik heb al een aantal games gedownload (bv. via scholieren.com), maar veel daarvan kon ik niet op mijn rekenmachine zetten. Wat moet ik daarvoor doen. er waren namelijk ook bestanden die ik er zo op kon zetten.

En een andere vraag is:
waarmee kun je je eigen games voor de GR maken? of is dat heel moeilijk?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-09-2008, 13:37
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Als je nou eens wat specifiekere informatie geeft. Beijvoorbeeld waar het fout gaat bij het op je GR zetten en de bestandsnamen (uitgangen) van bestanden die wel of niet werken.

Je hebt kans dat je geheugen bijna vol zit, dan kun je te grote bestanden niet overzetten, en moet je dingen verwijderen.

Voor veel spellen moet je een shell installeren. MirageOS of ION. Daarna kun je de spellen spelen.

Je kunt zelf ook spellen en programma's programmeren. Dan moet je onder PRGM een nieuw programma maken, en dan kun je de code gaan invoeren. Begin eens met het doorlezen van de gebruiksaanwijzing, daarin staan alle commando's die je nodig hebt uitgelegd. Zelf grafische spellen maken is een heel stuk moeilijker en moet je maar niet doen.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2008, 08:11
joriizz
joriizz is offline
ok, dat laatste dacht ik al maar ik zag dat sommige mensen zeiden dat ze ze zelf programmeerde en dat veel leuker was. maar het probleem bij de spellen is juist dat ik niet weet hoe ik mirageOS of ION erop zet. heb ze wel al op de computer staan, maar ik selecteer waarschijnlijk de verkeerde programma's ofzo.


voorbeeld van wat fout gaat:
ik wil snake2 op de rekenmachine zetten. er staan in de map snake2 6 paint shop pro photo x2 images een handleiding (tekstdocument) en 2 TIconnect programs. Ik heb al geprobeerd die 2 programma's te zenden maar dat werkte niet op de GR en de screenshots kon ik niet eens naar TI Device sturen. dan staan dus wel die 2 TI Connect programma's op, maar als ik die probeer op te starten krijg ik: err: undefined

Laatst gewijzigd op 08-09-2008 om 08:31.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2008, 13:52
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Je hoeft alleen de ti-connect programma's te versturen. Als het goed is moet je gewoon onder PRGM die programma's kunnen zien, en starten.

Staat in de handleiding niet uitgelegd hoe je ze moet installeren?
Met citaat reageren
Oud 09-09-2008, 16:15
joriizz
joriizz is offline
er was geen handleiding bij voor het downloaden, maar zag er staan: snake2 for ti 83(+) +ion dus die ga ik maar eens proberen te downloaden maar weet niet hoe t werkt

Laatst gewijzigd op 09-09-2008 om 16:26.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Exacte vakken [GR] Periodiek systeem
habboimko
1 10-05-2011 20:02
Huiswerkvragen: Exacte vakken [WI] Domein en bereik TI-84
JE1994
3 14-10-2010 15:51
Huiswerkvragen: Exacte vakken [WI] De normale verdeling (SPOED, EXAME DINSDAG)
thomasvasse
3 15-05-2010 22:04
Huiswerkvragen: Exacte vakken [WI] PO De Inhoud HAVO 4 Wiskunde B
Prinsol2
4 23-03-2009 00:00
Eindexamens 2005 TI-84+ toegestaan?
Retinite
4 22-05-2005 16:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:42.