Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-01-2016, 11:38
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik heb trouwens een hele positieve reactie gekregen op mijn mail! De medewerker schreef dat ze steeds meer op het voorkomen van genderonderscheid d.m.v. kleuren letten en dat ze voor de nieuwe collectie zoveel mogelijk onderscheid proberen te vermijden En dat ze vaker dit soort klachten krijgen. Ik ben wel tevreden
zo chill
Advertentie
Oud 31-01-2016, 11:38
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
En niet eens het advies om naar een andere winkel te gaan!
Maak je even een voorstelling van Deadlock die bij een klantenservice werkt
Oud 31-01-2016, 11:42
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ouder met kind aan klantenservicebalie: Excuseert u mij, wij zijn een teddybeer verloren, hebt u die misschien gevonden?
Deadlock: VERLOREN HE! Waar zijn de bronnen die dit KEIHARD BEWIJZEN?
__


Oude dame, stamgast in café: excuseert u mij, kunt u mijn bestelling opnemen? Ik zit hier al een half uur..
Deadlock: DAN GA JE GODVERDOMME TOCH NAAR EEN ANDER CAFE OUWE FASCIST


__


Klant aan telefoon van internetproviderklantenservice: Dag - wij hebben problemen met de internetontvangst. Het zou fijn zijn als er iemand langsgestuurd zou worden. Ik heb al eerder gebeld met dit probleem..
Deadlock: ALS JE STEEDS MET HETZELFDE GEZEIK BELT IS HET NIET GEK DAT ER NIEMAND MEER OP JE ZIT TE WACHTEN
Deadlock: *hangt op*
Oud 31-01-2016, 11:42
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hoi eerste honderd posts op deze pagina
Oud 31-01-2016, 11:44
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Honderd posts op een pagina? Dat kan hier helemaal niet.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 31-01-2016, 11:44
Quis.
Quis. is offline


Intussen staat mijn balkon blank met zo'n zes centimeter water. (bron: eigen waarneming. Aantal centimeters nog niet geverifieerd). Ik kan de afvoer niet ontstoppen omdat de deur naar het balkon zo is gaan klemmen dat ik de sleutel niet kan omdraaien. Nu twijfel ik tussen STOPPEN MET BITCHEN EN DAN MAAR VERHUIZEN HE, of wachten tot het wat minder vochtig weer is. Moeilijk moeilijk.
Oud 31-01-2016, 11:46
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Verhuizen?
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 31-01-2016, 11:50
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Honderd posts op een pagina? Dat kan hier helemaal niet.
Ik ben FB tho ik zie ik zie wat jij niet ziet
Oud 31-01-2016, 11:59
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:


Intussen staat mijn balkon blank met zo'n zes centimeter water. (bron: eigen waarneming. Aantal centimeters nog niet geverifieerd). Ik kan de afvoer niet ontstoppen omdat de deur naar het balkon zo is gaan klemmen dat ik de sleutel niet kan omdraaien. Nu twijfel ik tussen STOPPEN MET BITCHEN EN DAN MAAR VERHUIZEN HE, of wachten tot het wat minder vochtig weer is. Moeilijk moeilijk.
Mijn ervaring is dat wanneer vrouwen denken dat iets 6 centimeter is, het meestal eerder zo'n 27 centimeter is.
Oud 31-01-2016, 12:03
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Mijn ervaring is dat wanneer vrouwen denken dat iets 6 centimeter is, het meestal eerder zo'n 27 centimeter is.
En vervolgens maar zeiken dat het pijn doet.
Oud 31-01-2016, 12:10
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
haha wat
Oud 31-01-2016, 12:19
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Ik ben FB tho ik zie ik zie wat jij niet ziet
Ik wil ook honderd posts op één pagina kunnen zetten.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 31-01-2016, 12:23
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Bij Zeit Online klik ik ook vaak op 'Auf einer Seite lesen', omdat ik niet snap waarom je dat over meerdere pagina's zou moeten verdelen. Hier begrijp ik het wel (veel media in posts, etc.), maar ik zou het wel fijn vinden als ik dat zelf kon instellen.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 31-01-2016, 13:09
Verwijderd
Citaat:
Maak je even een voorstelling van Deadlock die bij een klantenservice werkt
Jarenlang gedaan, immer uitstekende beoordelingen en van daaruit mijn huidige baan aangeboden gekregen.
Oud 31-01-2016, 13:11
Verwijderd
Citaat:
Ouder met kind aan klantenservicebalie: Excuseert u mij, wij zijn een teddybeer verloren, hebt u die misschien gevonden?
Deadlock: VERLOREN HE! Waar zijn de bronnen die dit KEIHARD BEWIJZEN?
__


Oude dame, stamgast in café: excuseert u mij, kunt u mijn bestelling opnemen? Ik zit hier al een half uur..
Deadlock: DAN GA JE GODVERDOMME TOCH NAAR EEN ANDER CAFE OUWE FASCIST


__


Klant aan telefoon van internetproviderklantenservice: Dag - wij hebben problemen met de internetontvangst. Het zou fijn zijn als er iemand langsgestuurd zou worden. Ik heb al eerder gebeld met dit probleem..
Deadlock: ALS JE STEEDS MET HETZELFDE GEZEIK BELT IS HET NIET GEK DAT ER NIEMAND MEER OP JE ZIT TE WACHTEN
Deadlock: *hangt op*
Hahaha, fizzle denkt dat stamgasten altijd leuke mensen zijn
Oud 31-01-2016, 13:13
Verwijderd
Verder excellente voorbeelden, wat jullie doen is namelijk volledig normaal, net zoals een moslimterrorist die het volledig normaal vindt om zich op te blazen op een druk plein.
Oud 31-01-2016, 13:47
Verwijderd
Citaat:
Ik heb trouwens een hele positieve reactie gekregen op mijn mail! De medewerker schreef dat ze steeds meer op het voorkomen van genderonderscheid d.m.v. kleuren letten en dat ze voor de nieuwe collectie zoveel mogelijk onderscheid proberen te vermijden En dat ze vaker dit soort klachten krijgen. Ik ben wel tevreden
Oud 31-01-2016, 13:55
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Bij Zeit Online klik ik ook vaak op 'Auf einer Seite lesen', omdat ik niet snap waarom je dat over meerdere pagina's zou moeten verdelen. Hier begrijp ik het wel (veel media in posts, etc.), maar ik zou het wel fijn vinden als ik dat zelf kon instellen.
Ja, waarom doen Duitse en Amerikaanse nieuwssites dat toch altijd.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 31-01-2016, 13:58
Verwijderd
Meer clicks=meer reclame-inkomsten
Oud 31-01-2016, 14:00
Verwijderd
Volkskrant zegt mij altijd "dit artikel krijg je gratis maar als je er ooit nog één wil lezen moet je dokken!" En de volgende keer zeggen ze dat dan weer.
Oud 31-01-2016, 14:07
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Meer clicks=meer reclame-inkomsten
De BBC doet het ook. Ik denk dat het een overblijfsel van de inbeltijd is.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 31-01-2016, 14:10
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
De BBC doet het ook. Ik denk dat het een overblijfsel van de inbeltijd is.
Nee, het is een kwestie van aantal clicks verhogen en zorgen dat je meer verschillende reclames ziet. BBC heeft ook advertenties op hun site.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 31-01-2016, 14:13
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Hebben jullie ook weleens dat je op clickbait klikt in de wetenschap dat het clickbait is, puur omdat je nieuwsgierig bent naar hoe ver de inhoud van het artikel afwijkt van de kop?
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 31-01-2016, 14:16
Bugsy
Bugsy is offline
Citaat:
Hebben jullie ook weleens dat je op clickbait klikt in de wetenschap dat het clickbait is, puur omdat je nieuwsgierig bent naar hoe ver de inhoud van het artikel afwijkt van de kop?
Nee, zodra ik ergens klik en er komt reclame sluit ik direct geirriteerd het scherm. Bij thepiratebay hebben ze dan nog tenminste het fatsoen om de reclame in een tweede tab in de achtergrond te openen.
Oud 31-01-2016, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Hebben jullie ook weleens dat je op clickbait klikt in de wetenschap dat het clickbait is, puur omdat je nieuwsgierig bent naar hoe ver de inhoud van het artikel afwijkt van de kop?
Zelden! Ik probeer principieel te zijn.
Oud 31-01-2016, 14:29
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Vaak is er ook een beetje sprake van een glijdende schaal tussen clickbait en een serieus artikel.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 31-01-2016, 14:30
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Hebben jullie ook weleens dat je op clickbait klikt [...]
Nee. Ik vraag me af hoe het internet er uit zou zien als iedereen zo gedisciplineerd als ik nooit op reclames zou klikken.
Oud 31-01-2016, 14:32
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Als ik op reclames klik, komt dat nogal eens doordat ik iets op een website probeer aan te klikken terwijl hij nog aan het laden is. Dingen hebben dan nog weleens de neiging om te verspringen.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 31-01-2016, 14:33
Verwijderd
Citaat:
Nee, zodra ik ergens klik en er komt reclame sluit ik direct geirriteerd het scherm. Bij thepiratebay hebben ze dan nog tenminste het fatsoen om de reclame in een tweede tab in de achtergrond te openen.
Clickbait is niet de reclame zelf. Maar bijvoorbeeld een artikel getiteld "Twintig nieuwe manieren om je sanseveria te wassen, je gelooft nooit wat nr. 17 is!" Of "deze mensen maakten iets heel bijzonders mee, aan het einde zal je grote ogen opzetten!" En dat als je het aanklikt, je op een pagina komt met een klein stukje tekst, en dan moet je "volgende" klikken voor het volgende kleine stukje tekst, enzovoort.
Oud 31-01-2016, 14:33
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Nu vraag ik me af: zou dit ook bewust zo gedaan zijn? (Dit heeft betrekking op mijn voorgaande post.)
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 31-01-2016, 14:34
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Clickbait is niet de reclame zelf. Maar bijvoorbeeld een artikel getiteld "Twintig nieuwe manieren om je sanseveria te wassen, je gelooft nooit wat nr. 17 is!" Of "deze mensen maakten iets heel bijzonders mee, aan het einde zal je grote ogen opzetten!" En dat als je het aanklikt, je op een pagina komt met een klein stukje tekst, en dan moet je "volgende" klikken voor het volgende kleine stukje tekst, enzovoort.
Dat soort dingen klik ik dus nooit aan. Niet bewust althans.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 31-01-2016, 15:06
Verwijderd
Citaat:
Honderd posts op een pagina? Dat kan hier helemaal niet.
Mm dat kan je toch gewoon instellen?

Citaat:
Hebben jullie ook weleens dat je op clickbait klikt in de wetenschap dat het clickbait is, puur omdat je nieuwsgierig bent naar hoe ver de inhoud van het artikel afwijkt van de kop?
Ik klik heel vaak op clickbaits omdat ik oprecht wil weten hoe DE VADER VAN DIT VIJFTIENJARIGE MEISJE REAGEERDE TOEN HIJ ZAG DAT ZE.......

Citaat:
Dat soort dingen klik ik dus nooit aan. Niet bewust althans.
Onderbewust, daarentegen, leeft Haubenmeise het leven van een cosmomeisje dat heel graag 14 redenen waarom mannen vaker bloemen zouden moeten kopen (vooral nr 9 is zó waar!) wil weten.
Oud 31-01-2016, 15:24
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Als ik op reclames klik, komt dat nogal eens doordat ik iets op een website probeer aan te klikken terwijl hij nog aan het laden is. Dingen hebben dan nog weleens de neiging om te verspringen.
Herkenbaar
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 31-01-2016, 16:21
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Clickbait is niet de reclame zelf. Maar bijvoorbeeld een artikel getiteld "Twintig nieuwe manieren om je sanseveria te wassen, je gelooft nooit wat nr. 17 is!" Of "deze mensen maakten iets heel bijzonders mee, aan het einde zal je grote ogen opzetten!" En dat als je het aanklikt, je op een pagina komt met een klein stukje tekst, en dan moet je "volgende" klikken voor het volgende kleine stukje tekst, enzovoort.
Maar specifiek aan clickbait is dat de kop nooit klopt. Dan staat er 'je raadt nooit wie er allemaal dood zijn' en dan is het gewoon een lijstje met mensen van wie iedereen weet dat ze dood zijn. Of 'uit onderzoek blijkt dat alle vrouwen biseksueel zijn' en dan hebben ze gewoon een onderzoek verkeerd geïnterpreteerd.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 31-01-2016, 16:24
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Nee. Ik vraag me af hoe het internet er uit zou zien als iedereen zo gedisciplineerd als ik nooit op reclames zou klikken.
Bijna niemand klikt op reclames. Met clickbait bedoel ik artikelen waarvan de kop liegt.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 31-01-2016, 16:58
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Bijna niemand klikt op reclames. Met clickbait bedoel ik artikelen waarvan de kop liegt.
Ik weet wat clickbait is, technisch inderdaad geen reclame maar een link naar een oninteressant artikel met veel reclame, maar potato potato.
Oud 31-01-2016, 17:00
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik weet wat clickbait is, technisch inderdaad geen reclame maar een link naar een oninteressant artikel met veel reclame, maar potato potato.
Nee, er staat niet per se reclame in het artikel.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 31-01-2016, 17:10
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Mm dat kan je toch gewoon instellen?
Maar tot maximaal vijftig berichten per pagina.

Citaat:
Onderbewust, daarentegen, leeft Haubenmeise het leven van een cosmomeisje dat heel graag 14 redenen waarom mannen vaker bloemen zouden moeten kopen (vooral nr 9 is zó waar!) wil weten.
Pfff.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 31-01-2016, 17:54
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Nee, er staat niet per se reclame in het artikel.
Ah. Dat zou ik vast geweten hebben als ik weleens op clickbait zou klikken.
Oud 31-01-2016, 18:07
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Maak je even een voorstelling van Deadlock die bij een klantenservice werkt
Als ik een helldesk c.q. BOFH nodig zou hebben teken ik voor deadlock.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 31-01-2016, 18:41
Verwijderd
Citaat:
Hebben jullie ook weleens dat je op clickbait klikt in de wetenschap dat het clickbait is, puur omdat je nieuwsgierig bent naar hoe ver de inhoud van het artikel afwijkt van de kop?
Ja. Gisteren nog een "Hoe Duits ben jij"-test gemaakt om die reden.
Oud 31-01-2016, 20:15
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Hebben jullie ook weleens dat je op clickbait klikt in de wetenschap dat het clickbait is, puur omdat je nieuwsgierig bent naar hoe ver de inhoud van het artikel afwijkt van de kop?
Nee, maar mijn lief heeft hier een handje van. Wat raar is, want verder is ze helemaal niet nieuwsgierig. En ik wel, maar ik klik nooit op clickbait.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 31-01-2016, 20:39
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ah. Dat zou ik vast geweten hebben als ik weleens op clickbait zou klikken.
Zo is dat!
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 01-02-2016, 12:37
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline



kan ik wel een paar cartoons die ik vannacht heb gemaakt in de prullenbak doen :"(
Oud 01-02-2016, 12:46
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
[afbeelding]



kan ik wel een paar cartoons die ik vannacht heb gemaakt in de prullenbak doen :"(
Niks prullenbak.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 01-02-2016, 13:14
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
[afbeelding]



kan ik wel een paar cartoons die ik vannacht heb gemaakt in de prullenbak doen :"(
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 01-02-2016, 13:23
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Niks prullenbak.
Niks cartoons
Oud 01-02-2016, 14:02
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ik ben de miniserie War & Peace van de BBC aan het kijken en ik heb het boek nooit gelezen. Ik moet mijn ogen dus maar even om die cartoon heen leiden.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 01-02-2016, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Nee, maar mijn lief heeft hier een handje van. Wat raar is, want verder is ze helemaal niet nieuwsgierig. En ik wel, maar ik klik nooit op clickbait.
Hoe is iemand niet nieuwsgierig?
Oud 01-02-2016, 15:14
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ik ben de miniserie War & Peace van de BBC aan het kijken en ik heb het boek nooit gelezen. Ik moet mijn ogen dus maar even om die cartoon heen leiden.
Je had eigenlijk eerst de Russische film moeten kijken.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:16.