Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-10-2004, 18:43
Shèll
Shèll is offline
Heey iedereen!!

Ik heb even een vraag en ik hoop dat jullie me daarmee verder kunnen helpen, want ik kom er echt niet uit!!
Eerst even wat achtergrond informatie :

"Ik ben 17 jaar (over n maandje 18) en heb vorige maand, ongeveer de 21e t/m 28e een aantal keer ( ik schat 3 verschillende dagen, en ong. 5 a 6x) onveilig sex gehad met mijn vriend.
Ik ben niet aan de pil en we gebruikten ook geen condoom, erg onverstandig maargoed... Van die keren is hij ongeveer 3x in mij gekomen.
We vreesden dus dat ik in verwachting van hem zou zijn, maar aan het eind van de maand, begin volgende maand, werd ik gewoon ongesteld. Nu hoorde ik dat het wel 's voor komt dat meisjes ondanks hun zwangerschap toch ongesteld worden.
Punt is dat ik niet precies weet wanneer ik de volgende keer ongesteld word aangezien dat bij mij heel onregelmatig is. Meestal als ik het de 3 t/m de 7e ben, dan begint het de maand erop op de 6e a 8e. De stopdatum als begindatum dus... Zo kan je het wel omschrijven.

Mijn vraag hierbij is dus... Hoe groot is de kans dat ik zwanger ben terwijl ik de week erop toch ongesteld geworden ben??

Alvast BeDaNkT !!!!!!!!

Groetjesss!!
__________________
Het leven is hard... maar een baksteen nog harder :)

Laatst gewijzigd op 02-10-2004 om 18:50.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2004, 18:45
Geranium-Tulp
Geranium-Tulp is offline
Waarom koop je niet gewoon een zwangerschapstest? Dan heb je zekerheid.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2004, 18:49
Shèll
Shèll is offline
Citaat:
Jetteke schreef op 02-10-2004 @ 19:45 :
Waarom koop je niet gewoon een zwangerschapstest? Dan heb je zekerheid.
Ja weet ik wel, maar voor ik die test haal vraag ik me dat gewoon eerst even heel erg af... Hmm...
__________________
Het leven is hard... maar een baksteen nog harder :)
Met citaat reageren
Oud 02-10-2004, 18:51
Geranium-Tulp
Geranium-Tulp is offline
Citaat:
Shèll schreef op 02-10-2004 @ 19:49 :
Ja weet ik wel, maar voor ik die test haal vraag ik me dat gewoon eerst even heel erg af... Hmm...
Ik denk niet dat de kans erg groot is dat je zwanger bent als je ongesteld bent geworden.
Maar ja, ik heb ook wel eens gelezen dat dat niet alles hoeft te zeggen.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2004, 18:53
MieX
Avatar van MieX
MieX is offline
Zowiezo zijn er maar weinig mensen die nog echt ongesteld worden als ze zwanger zijn en al helemaal weinig die nog volledig ongesteld worden (dus met evenveel bloedverlies en evenland), dus als je net als anders ongesteld bent geworden lijkt het me dat de kans dat je geluk hebt gehad best groot, maar ik zou zowiezo voor de zekerheid een zwangerschapstest halen
__________________
LAAT ME NOU EENS RUSTIG UITBELEDIGEN!
Met citaat reageren
Oud 02-10-2004, 18:55
Shèll
Shèll is offline
Want die kans is dan toch heel erg groot? Cker gezien t feit dat ie ong. 3x zn 'smurrie' bij mij heeft geloost...
Lijkt me een wonder dat ik dan niet zwanger ben als t ong. 6x totaal ofzo gebeurd is...
__________________
Het leven is hard... maar een baksteen nog harder :)
Met citaat reageren
Oud 02-10-2004, 20:15
tommygirl.S
tommygirl.S is offline
zo dat is zeker slim joh, geen pil geen condoom, en dan afwachten of je zwanger word wat je liever niet wil!!!
Je bent niet zwanger , aangezien je ongesteld bent geworden, maar gebruik wat, dan hoef je het je hier niet meer af te vragen!
Met citaat reageren
Oud 02-10-2004, 21:31
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
misschien voortaan of een voorbehoedsmiddel gebruiken of naderhand de morning after pil halen

afwachten lijkt me niet echt slim
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 16:13
Sprinkle
Avatar van Sprinkle
Sprinkle is offline
Een voorbehoedsmiddel zou inderdaad wel verstandig zijn of gewoon geen sex.
Verder hoeft het geen ongesteldheid geweest te zijn, maar gewoon een doorbloeding en kan je alsnog zwanger zijn. Het is in principe dus verstandig om een test te halen.



__________________
Listen to the waves as they all crash down.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 19:30
bLoeSeMs
bLoeSeMs is offline
ik heb ergens gelezen... dat je alsnog zwanger kunt zijn... en dat je ongesteldheid ook door kan gaan..... als je dus hierna niet ongesteld wordt ben je zwanger

dus ga maar weer in de zenuwen zitten.... tot het moment dat je buik pijn begint te doen.. het bloed begint te stromen en je alweer vergeten bent waarom je ook al weer zo blij was dat je ongesteld was gewrden

teminste hb ik altijd ( maar ik gebruik wel de pil, dat zou jij ook moeten doen meisje )

ik zou toch ff snel een zwangersschaps test doen
just in case

scheelt je veel zenuwen....succes
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 19:37
Verwijderd
je hebt hoogstwaarschijnlijk heel veel geluk gehad, maar alsjeblieft denk de volgende keer beter na dit is niet iets om spelletjes mee te spelen lijkt me zo
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 19:44
Erbenda
Avatar van Erbenda
Erbenda is offline
Citaat:
Shèll schreef op 02-10-2004 @ 19:55 :
Want die kans is dan toch heel erg groot? Cker gezien t feit dat ie ong. 3x zn 'smurrie' bij mij heeft geloost...
Lijkt me een wonder dat ik dan niet zwanger ben als t ong. 6x totaal ofzo gebeurd is...
Dan hoeft de kans echt nog steeds niet heel groot te zijn dat je zwanger bent hoor... zeker aangezien je dus niet regelmatig ongesteld wordt... dat ligt aan jouw vruchtbaarheid nl...
__________________
Kun je het lezen???
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 19:50
Verwijderd
Je hebt inderdaad echt mazzel gehad. Maar wat ook al eerder gezegd is, je kunt inderdaad ook nog steeds (een soort van, iets wat er op lijkt) ongesteld worden. Voor de zekerheid zou ik tóch een zwangerschapstest halen, want mocht je nou wel zwanger zijn, kan je nu nog beslissen of je het wilt houden of niet. Verder vind ik het wel vreselijk stom dat jullie geen voorbehoedsmiddel gebruikt hebben, daar zijn die dingen toch voor?
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 13:10
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
waarom ben je niet aan de pil?
__________________
Dromendief
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 13:13
Verwijderd
Toch menstrueren tijdens een zwangerschap komt alleen voor bij vrouwen die de pil gebruiken.

En een vruchtbaar stelletje doet er gemiddeld 6 maanden over om zwanger te raken, 't is niet alsof het na elke onveilige vrijpartij meteen raak is.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 14:02
MightyDuck
Avatar van MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
Sarah schreef op 04-10-2004 @ 14:13 :
Toch menstrueren tijdens een zwangerschap komt alleen voor bij vrouwen die de pil gebruiken.

En een vruchtbaar stelletje doet er gemiddeld 6 maanden over om zwanger te raken, 't is niet alsof het na elke onveilige vrijpartij meteen raak is.
Nee, met aids is het ook maar 1 op de 100 kans, maar je zal maar nét díe éne zijn !
__________________
Est unusquisque faber ipsae suae fortunae
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 14:16
Verwijderd
Citaat:
MightyDuck schreef op 04-10-2004 @ 15:02 :
Nee, met aids is het ook maar 1 op de 100 kans, maar je zal maar nét díe éne zijn !
Nee, maar ze zei dat het wel een wonder moet zijn als ze na 6 onveilige vrijpartijen nog niet zwanger zou zijn; dat hoeft dus helemaal geen wonder te zijn, het is vrij normaal. Niet normaal genoeg om het risico te nemen, maar toch
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 15:28
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Jetteke schreef op 02-10-2004 @ 19:51 :
Ik denk niet dat de kans erg groot is dat je zwanger bent als je ongesteld bent geworden.
Maar ja, ik heb ook wel eens gelezen dat dat niet alles hoeft te zeggen.
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 00:25
Metaphor
Metaphor is offline
De kans in het algemeen dat je 'zomaar' zwanger wordt is niet zo gigantisch als mensen vaak aannemen. Bevruchting is een nogal ingewikkeld proces en als de timing niet helemaal goed is werkt het gewoon niet.

Ik denk dat je 'in the free and clear' bent - als je 't echt zeker wilt weten doe je nog een test.
__________________
Relief in the eyes of the drowning child
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verkeer & Vervoer Een vraagje....Het is dringend!!
HelloKitty3
2 26-04-2008 19:53
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Beleidszaken Gadje moet aftreden als forumbazin van Lifestyle
Teun
150 24-10-2004 16:30
Algemene schoolzaken Even een vraag, help me out!
Shèll
10 03-08-2003 08:57
Muziek Blink 182
Da wizzZ
4 03-04-2003 18:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:40.