Oud 22-08-2004, 16:27
rijk_v
Avatar van rijk_v
rijk_v is offline
Ik 1 keer:

Ik was 7 en liep door een steegje op weg naar huis van school, daar liep dus zo'n getatoeerde gast met een bulldog, ik rende er voorbij en dat ding rent achterna. Die man staat daar gewoon te grinniken terwijl dat kutbeest in m'n been bijt, ik schopte hem een paar keer tegen zijn kop totdat ie losliet, toen was ik naar huis gerend. bleek dat die gast twee verdiepingen boven me woonde. we kregen een brief dat hij verontschuldigingen wou omdat een van die bulldog z'n pootjes het niet meer deed, we negeerden hem. Ik moest dus een tetanusprik halen.

Hebben jullie weleens zoiets meegemaakt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-08-2004, 16:39
Bob de Beer
Avatar van Bob de Beer
Bob de Beer is offline
Toen ik een jaar of 4 was ben ik een keer in mijn hals gebeten door de de hond van mijn oma. Ik was erachter gaan staan en daar schrok het beest dusdanig van dat hij naar mijn hals vloog en beet. Hij beet echter niet hard en heb er dus ook geen litteken aan over gehouden.
__________________
Wilde gij mijne rolneger worden?
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 16:46
Super-Eefjuh
Avatar van Super-Eefjuh
Super-Eefjuh is offline
Nog een paar weken terug door een geit die opgefuckt was door kinderen..


Die staat op de dijk in uitdam en dat touw is zo lang dat je niet over de dijk kan lopen zonder dat die geit bij je kan... vette kutmensen die dat beest hebben want t is openbaar gebied...
__________________
*reptielenmeisje* 2 baardagames, 1 egyptische doornstaart, en een witkuif kaketoe!*is niet meer vrijgezellig* Bartj de lievste :o
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 17:26
nightwish_assie
Avatar van nightwish_assie
nightwish_assie is offline
kben een keer door een paard gebeten
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 17:35
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
door een cavia of iets dergelijks, ik herinner het me niet zo goed meer.
Mijn vader had me er van verzekerd dat 'ie echt niet beet, en het bewezen door hem te aaien, toen had hij hem terug gezet in zijn kooitje. Ik steek mijn pink door de spijltjes maar dat vond die ondermaatse marmot weer niet leuk en hij beet me. Ik huilen
ik trek nog steeds m'n hand terug als er een knaagdier aan wil ruiken
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 18:40
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Ik ben wel eens getrapt en aangevallen door een paard, maar och, dat hoort erbij Het is niet zo, dat ik nu doodsbang ben voor paarden, sterker nog, dat paard heeft na die aanval op een zeer vriendelijke wijze () gemerkt dat mij aanvallen niet ongestrafd is en heeft het nooit meer gedaan
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 18:45
Droyd
Avatar van Droyd
Droyd is offline
Jaja, door een kat!

Het beest is net niet overleden aan een longinfectie, maar sinds hij de ziekte overwonnen had kwam hij dominant en agressief.
Mijn zus was toen 8 en hij sprong steeds naar haar been en klemde hij er zijn hele lichaam om. Vervolgens krabte en beet hij zoveel hij kon.

Mij is het ook een keer overkomen...Kater kijkt me aan, geeft een zachte miauw en springt me op het been. Ook 1 keer toen ik hem wilde aaien heb ik een 3-tal maanden met een diepe snede rond gelopen.

Plots is hij spoorloos verdwenen...

btw, het geval van de TS vind ik bijzonder triest, die kerel hoort helemaal geen honden te houden als hij zo reageert...
__________________
And fall on my face on somebody's new-mown lawn
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 20:00
bloemkool
Avatar van bloemkool
bloemkool is offline
echt aangevallen ben ik nooit, wel gebeten door diverse knaagdieren, dit doen ze meer uit nieuwsgierigheid. Je komt met je hand in hun kooi, normaal komt er alleen eten via dat deurtje naar binnen, dus hamster/cavia denkt ETENSTIJD!!
verder ben ik toen ik 8 jaar oud was niet zo slim geweest. ik speelde met de labrador van me tante, hield een piepspeeltje boven mn hoofd. gevolg: hond sprong tegen me aan. heb er een litteken aan over gehouden maar dat was me eigen schuld, die hond was een schat van een beest.
trouwens: als een dier agressief is, is dit heel vaak de schuld van de eigenaar!! (vooral als je kijkt naar de topicstarter zn verhaal)
__________________
[img]http://www.websitemaker.kennisnet.nl/o-zoneworld/1316143/1237226.gif[/img]
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 20:49
Boozle
Avatar van Boozle
Boozle is offline
Ik ben vanochtend nog aangevallen door mijn kleine katje die denkt dat ie oersterk is en megagroot. Probeert ie met mijn voet te vechten.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 21:31
rijk_v
Avatar van rijk_v
rijk_v is offline
Citaat:
Droyd schreef op 22-08-2004 @ 18:45 :


Plots is hij spoorloos verdwenen...

Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 21:39
Ghost
Avatar van Ghost
Ghost is offline
Juh, ik liep over de stoep, en ik kom een oud vrouwtje met een hartstikke grote hond tegen, ... en ik ben al bang voor honden, dus ineens hoor ik dat vrouwtje "AF! AF!" roepen, ik loer om.. rent die lompe hond recht op me af!! Toen rende ik weg en de hond ging weer terug naar het vrouwtje..

Andere keer was met de hond van een vriend, we waren aan het voetballen en hij had zn hond vals gemaakt, en de bal kwam tegen de hond aan. Die gast (hij wist dat ik bang was voor hondenn) zei; Hij deed het! Kill and attack! Toen rende die hond wild blaffend achter me aan, maar hij kreeg me niet te pakken.. Ik rende terug naar die gast en die pakte de hond weer..

Wat een traumatische verhalen allemaal!
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 10:12
JennyMindTricks
Avatar van JennyMindTricks
JennyMindTricks is offline
Nooit
Wel een beetje met men speelse kat, maar dat hoort bij de leeftijd.
En mijn konijn, maar kwam door mezelf, hij dacht dat mijn vinger eten was
__________________
CoTN
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 10:23
Verwijderd
mn konijn opend wel eens de aanval op mn hand als ik eten wil geven maar nooit echt met opzet.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 11:50
DutchGirl
Avatar van DutchGirl
DutchGirl is offline
gebeten door een hond achter een hek, ik kende die hond al jaren (sterker nog, ik had hem grootgebracht) en toen zei ik haallooooo!!!
en ik wilde hem aaien en toen.

HAP. in me hand, hup dokter gezeik, maar hoefde geen prik

en laatst ben ik door me eigen hond gebeten, waarschijnlijk had hij genoeg van het geknuffel en beet ineens in me hand, echt heel nasty, met zijn lip ook zo omhoog

paar vingers gekneusd en blauwe plekken (afdruk van tanden )

ah ja fuck it ik hou nog steeds van honden
__________________
| Pannekoeketrut | Je bent, en je hebt te zijn.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 12:06
Greenleaf
Avatar van Greenleaf
Greenleaf is offline
ben eens aangevallen door een kat van amper een jaar. hij was niet goed opgevoed door zn moeder en daarom zou hij zn hele leven wild zijn.
hij sprong altijd van bank tot bank en van bank tot in de kerstboom, net zolang hij de kerstboom omver had gesprongen.
en toen was ik zijn volgende slachtoffer en doelwit...
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 12:33
Verwijderd
De kat van een vriendin sprong ooit eens met vier poten tegelijk recht op m'n gezicht af...sindsdien vind ik die kat wat minder leuk.

Eén van mijn eigen katten doet wel eens een 'aanval', dat ze je been aanvalt en die omklemt en/of er in klimt en/of er in bijt, maar zij is ietsje kleiner en lichter dan die kat van die vriendin en het is mijn eigen kat, dat maakt het anders.

De kat van m'n ouders valt dagelijks van alles en nog wat aan, maar hij is nog klein, dus op dit moment is dat nog niet zo erg.

Verder wel regelmatig door horzels, muggen en wespen/bijen.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 13:09
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
O, ja, horzels Vooral als ik aan het paardrijden ben!
Soms denk ik: Goh paard, wat loop je lekker ontspannen met je hoofd aan de teugel en zo Maar dan blijkt dat er gewoon een horzel op d'r borst zit
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 13:19
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
een aap
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-08-2004, 13:44
11568
11568 is offline
Door een schaap, hij stond op een gebiedje aan een touw helemaal alleen en ik vond hem er erg zielig uit zien. Stond nog een bordje met verboden toegang, maar ach....later bleek waarom, ik steek vrolijk mijn hand uit om hem te aaien, loopt dat beest naar achter en stormt ie vol met zijn kop in mijn buik...blij dat ie geen horens had zeg, pfff.
Ook een keer door een waakhond, een rottweiler. Ik was aan de overkant van dat huis met een vriendinnetje, we waren 7 ofzo. Staat er een hond aan de overkant, hee, leuk, aaien dacht ik [ik leer het nooit]. Dus ik loop er naar toe en dat beest begint al kwaad te blaffen dus ik liep maar weer terug. Gaat ie me heel hard achterna rennen Ik heb geloof ik 5 minuten lang van stoep naar stoep gerend met dat kreng achter me aan, die vond het wel leuk geloof ik om me op te jagen. Hij kon natuurlijk veel harder dan ie deed maar ik denk dat ie er erg veel lol in had om me zo heen en weer te laten rennen
En een keer door een konijn, ontzettend hard gebeten. Was van een kennis van me en die liep daar rond door de tuin dus ik dacht wéer, hee, leuk, aaien [ ]...ik ben echt heel hard gebeten toen, nog tetanusprik gehaald. Later bleek ook dat dat beestje vroeger helemaal in elkaar is geschopt en geslagen door de vorige eigenaar dus tja, ik nam het hem niet echt kwalijk.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 15:21
Verwijderd
Citaat:
11568 schreef op 23-08-2004 @ 13:44 :
Door een schaap, hij stond op een gebiedje aan een touw helemaal alleen en ik vond hem er erg zielig uit zien. Stond nog een bordje met verboden toegang, maar ach....later bleek waarom, ik steek vrolijk mijn hand uit om hem te aaien, loopt dat beest naar achter en stormt ie vol met zijn kop in mijn buik...blij dat ie geen horens had zeg, pfff.
Altijd leuk die rammen
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 17:16
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
1) konijnen en hamsters enzo
2) leguaan
3) slangen

de derde was de minst leuke, de 2de was de pijnlijkste
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 17:45
tosyali
Avatar van tosyali
tosyali is offline
ik herinner me dat ik 3 keer binnen 2 dagen werd aangevallen door een jachthond in de bergen in turkije, maar hij mistte gelukkig

als ik nog wat herinner schrijf ik wel wat
__________________
"God is enough for us, and He is the best disposer of affairs."
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 22:09
aapje
Avatar van aapje
aapje is offline
ik wou twee jaar trug mn krantenwijkje gaan doen..ik fiets er heen staat er een klein meisje met een gigantische grote hond op het fietspad..ik fiets erlangs..en die hond valt me aan en beet me in mn been, hij had niet doorgebeten maar 's avonds stonden nog zn tanden in mn been en was het blauw!
__________________
Sun is shining on my head, but it's a rainy day
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 23:10
Agnès
Avatar van Agnès
Agnès is offline
Ik ben eens gebeten door een hond en achterna gezeten door een boze gans.
__________________
L'exit du *Squarelty*
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 01:02
Verwijderd
Door een wesp toen ik op 'm ging staan terwijl hij stoned van de chloor op een zwembadrand zat
Door het konijn van mijn zus omdat ik haar voerbak aanraakte terwijl ze honger had
Door zo hier en daar een kat, omdat iemand anders de kat raar optilde en op mijn schoot deponeerde
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-08-2004, 08:06
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Ik ben toen ik een jaartje of 8 was aangevallen door het hond.
Ik fietste gewoon langs een weg met allemaal boerderijen, en op 1 van die boerderijen woonde die hond dus. Alleen het beest was niet aangelijnd, en het hek niet dicht dus opeens komt die hond zo op me af. Ik sneller fietsen maar dat beest had me al gerpakt. In mn fietstas gelukkig maar toch, ik was echt zoo bang toen. Gelukkig kwam mn moeder me 'redden', ze jaagde de hond voor me weg.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 08:40
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Hmm, toen ik klein was en de eendjes ging voeren met oma heeft zo'n eend in mn vinger gebeten...
En een kat haalde een keer flink naar me uit...dat was t moment dat ik leerde dat je katten niet aan hun staart moet trekken...
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 13:12
The Crash Bash
Avatar van The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Citaat:
Ghost schreef op 22-08-2004 @ 21:39 :
Andere keer was met de hond van een vriend, we waren aan het voetballen en hij had zn hond vals gemaakt, en de bal kwam tegen de hond aan. Die gast (hij wist dat ik bang was voor hondenn) zei; Hij deed het! Kill and attack! Toen rende die hond wild blaffend achter me aan, maar hij kreeg me niet te pakken.. Ik rende terug naar die gast en die pakte de hond weer..
Wat een kut vriend.
__________________
What if tomorrow the war could be over? Isn't that worth fighting for? Isn't that worth dying for?Friends: Denise 01, Lionheart.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 16:52
MikeyMo
Avatar van MikeyMo
MikeyMo is offline
Jaah. Toen ik 5 (?) was, ging ik blaadjes geven aan de struisvogel in ouwehands dierenpark. Toen zag hij mijn kleine handje aan als een blaadje en toen had ie mijn handje vast..


En een keer door killerbees in Costarica.
__________________
Southernplayalisticcaddilacmusikstyle on your ass
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 19:05
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
aangevallen door een hond toen ik nog ergens anders woonde..
hier wordt ik alleen door loslopende honden uit de buurt achternagezeten
die honden hier zijn heel wild en eng..
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 22:16
Verwijderd
1) Paard, we hadden een vrij chagrijnige merrie en ik ging haar eten geven en ze hapte in mijn borst (en stel je even voor dat ik in de puberteit zat en alles net was aan het groeien en gruwelijk pijn deed 2 weken met tandafdrukken rondgelopen)

2) gans, toen ik 3 was ofzo op de kinderboerderij, in mijn schenen gepikt, ouders hebben me gered. Maar ik heb er niets aan overgehouden want vind alle vogels waaronder dus ook ganzen geweldig.

3) Mijn rosellaparkiet (die ondertussen dood is), zijn nagels moesten geknipt worden, hij hapte in mijn duim en liet meer los.

4) een asielhond. We hadden net een nieuwe hond en ik als 7jarige wandelde fijn door de tuin en dat beest krijgt een aanval. Begint woest te blaffen en grommen en elke keer als ik een stap wou verzetten, hapte hij naar me. Uiteindelijk heb ik een tak naar hem weten te gooien waar hij door afgeleid was en ik kon naar binnen rennen en de deur dichtgooien.

En nog wel eens door een kat (had ze vast, schrok van iets en klauwde zich vast aan me waardoor ze bleef hangen in mijn nek) en andere dieren, maar dat zijn eigenlijk niet echte aanvallen. Dat is door schrik ofzo. Die merrie was chagrijnig en de parkiet verdedigde zich gewoon. Die gans zal ook wel een territorium hebben gehad. Alleen die hond was gewoon verknipt.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 11:22
littlesusie
Avatar van littlesusie
littlesusie is offline
Op de camping waar ik afgelopen jaar was, hadden ze een aantal geitjes en een bok.
Ik dacht: Leuk! Laat ik ze even wat bladeren geven.
Dus ik klom over het hek en liep naar die geiten. Wat denk je? Komt die enge bok er opeens aan en beukt kei hard tegen mijn been aan!
Ik klom snel terug over het hek en rende terug naar de caravan met een blauw been.
Die bladeren hebben ze nooit meer gekregen..
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 13:12
Upke
Upke is offline
Ben pas door een wesp gestoken.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 14:21
rijk_v
Avatar van rijk_v
rijk_v is offline
Citaat:
Ghost schreef op 22-08-2004 @ 21:39 :
Juh, ik liep over de stoep, en ik kom een oud vrouwtje met een hartstikke grote hond tegen, ... en ik ben al bang voor honden, dus ineens hoor ik dat vrouwtje "AF! AF!" roepen, ik loer om.. rent die lompe hond recht op me af!! Toen rende ik weg en de hond ging weer terug naar het vrouwtje..

Andere keer was met de hond van een vriend, we waren aan het voetballen en hij had zn hond vals gemaakt, en de bal kwam tegen de hond aan. Die gast (hij wist dat ik bang was voor hondenn) zei; Hij deed het! Kill and attack! Toen rende die hond wild blaffend achter me aan, maar hij kreeg me niet te pakken.. Ik rende terug naar die gast en die pakte de hond weer..

Wat een traumatische verhalen allemaal!
Leuke vriend.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 19:05
Orpa
Orpa is offline
Gisteravond door me veulen. Die mag je t halster niet omdoen als ze drinkt, want dat word ze boos. Dus ik wachten. En ze is klaar en wandelt weg. Dus ik erachteraan en ik wil dat halster omdoen, draait ze zich om en geeft me een ontzettende trap in mijn maag. Ze had pech dat er een zweepje naast me lag....
__________________
I Love Ducks!!!!!! A girl is ALWAYS allowed to change her mind!
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 20:24
~Meliss@~
~Meliss@~ is offline
Ja, toen ik een jaar of 12 was. Ik kwam net thuis van school.
Het laatste stukje rende ik naar huis en toen kwam er ineens een hond op me af gerend. Die beet me toen. Het was ook nog net op vrijdag de 13e.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-08-2004, 18:31
Fieneke
Avatar van Fieneke
Fieneke is offline
paar keer goed gebeten door mijn hamster. verder stoei ik altijd vrij ruw met mijn herdershond, en dan sla je je handen wel eens hard tegen zijn tanden aan, maar dat is niet echt bijten, nouja, af en toe dan probeert hij mij zeg maar ook vast te pakken. maar dan zeg ik ''AUW!'' en dan lat hij meteen los en gaat op zijn rug liggen waarmee hij zich dus overgeeft is leuke hond, alleen soms n beetje te ruw.
__________________
And all I know is that it feels like forever,
but no one ever tells you that forever feels like home.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 18:37
Verwijderd
jaah een paar jaar geleden ben ik in frankrijk aangevallen door een paard egt supah eng was dat
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 18:46
mar87
mar87 is offline
poosje geleden een trap van een koe gehad. Kwam behoorlijk hard aan, arm gekneusd, blauw enz. niet zo prettig.

wel 'ns 'n por van 'n geit gehad met die horens

gebeten en gekrabt door 'n konijn

weinig schokkends eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 19:27
Remqo
Avatar van Remqo
Remqo is offline
2 jaar geleden werd ik door een Mechelse herder aangevallen.
Ik werd van mijn fiets af getrokken en bleef in m'n arm bijten. Zijn baasje raakte helemaal in paniek, terwijl ik mezelf redelijk rustig kon houden. Uiteindelijk liet de hond los en ging terug naar het baasje.

Ik heb alleen wat gaatjes in m'n jas en ben verder met de schrik vrij gekomen
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 22:31
Verwijderd
nou ja goed, alle katten bij ons thuis hebben me wel eens gebeten en gekrabt.. maar ach

ik ben een keer aangevallen door een grote 'sokjes haan' .. ik had zn kipje aangevallen, ik schopte er naar om het weg te jagen, kwam die haan eraan, mij achterna rennend en pikken en met zn poten...
mijn opa heeft me nog gered

en ook een keer door een koe, ze had net gekalfd, maar het kalf was kwijt, dus mijn vader zoeken, maar die koe liep steeds in de weg, dus ik moest die koe tegenhouden, dat vond de koe niet leuk..en toen kwam hij op me af gerend met zn hoofd zo naar voren (zoals je bij stieren ziet) en ik weerde me af met mijn arm.. deed nog dagen pijn

daarnaast een keer van mijn stoel gegooit door een shetlander, ik zit rustig op een stoel, komt die brutale shetlander eraan
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 13:15
Verwijderd
regelmatig door onze kater die het leuk vond in je voeten en benen te gaan hangen en dan al z'n nageltjes erop los te laten.
dat je gewoon maar niet opstaat en drinken gaat halen omdat je weet dat hij ergens onder een stoel ligt te wachten tot er weer iets beweegt.

en ik ben een keer door een rog in m'n wijsvinger gebeten in het dolfinarium, maar dat was met eten geven en ws deed ik gewoon iets verkeerd. die beesten hebben wel sterke kaken, deed goed pijn.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 09:19
lief mutsje
lief mutsje is offline
Door een ram of bok of zoiets.
Was op de kinderboerderij van mijn opa, ik een jaar of 7. Wilde dat beest aaien, en plots schiet hij omhoog met zijn kop. Een van die hoorns in mijn voorhoofd. Het koste me 3 hechtingen en een aandenken op mijn voorhoofd
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 22:31
Deesie
Avatar van Deesie
Deesie is offline
Vorig jaar door de hond van iemand v/d familie. Ik wilde die hond gewoon aaien terwijl hij al geaaid werd, daar kon hij dus niet tegen en toen werd ik gebeten. Gelukkig hoefde ik geen tetanusprik te halen van de huisarts omdat ik toen 15 was en op je 17/18de moet je dan wel weer een prik halen, waarom weet ik niet meer.
__________________
When your lips come close to mine, I know the next morning the sun will shine
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 23:59
Verwijderd
1. Een hond in Tsjechië, ik voelde opeens wat hijgen bij m'n enkels en mijn intuïtie zei dattik heeeeel hard moest gaan rennen .
2. Mijn cavia
3. Rat
4. Kameel (was bij het circus, ik wou 'm aaien, en toen deed hij hap )
4. Aangevallen door een kat, die was pissed off.

Verder zullen er nog wel meer dingen zijn geweest, ik ben veel met dieren bezig. Door mijn eigen hond en mijn eigen ratten ben ik nog nooit gebeten.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 17:26
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
zo vaak

- Hond van vriendin had me niet herkend (is gedragsgestoord) en hing ineens in mijn hand, mocht even mooi handje laten verbinden, kon door hand heen kijken zeg maar

- Gedragsgestoorde en puberende paarden die nog niet willen erkennen dat ik toch echt de baas ben (zelfs in de wei), en denken mij wel even te kunnen verjagen door met een open mond en oren plat in de nek op me af te rennen (komen ze vaak hard van terug)

- Een kat die zomaar vanuit het niets uithaalt en begint te bijten

- Een slang die het niet leuk vond dat ik em hielp met z'n vel afwerpen (bleef stukje op oog zitten)

- En spinnen hebben iets tegen mij, die moeten mij altijd hebben

- Wespen die het niet leuk vinden dat ik ze van een meisje af tik die net in hun nest is getrapt (per ongeluk) en dus helemaal door het lint gaat van paniek gezien dat er zo'n 100 wespen op d'r lichaam zaten te steken en dus ook achter mij aan gingen omdat ik ze van haar afhaalde samen met nog 2 anderen

- Stel schotse hooglanders met kalveren die het niet leuk vonden dat ik even langs kwam met een vriendin en onze paarden (natuurgebied met ruiterpad erdoorheen, stonden inens vlak om een haakse bocht klaar voor de aanval, was die paarden laten rennen voor hun leven en dat van ons)

Ach, zo maak je nog eens wat mee, ik leef nog steeds dus zal wel wat meevallen.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 11:58
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik ben niet aangevallen door een hond, maar ik heb me wel een keer (heel stom, ik weet het...) gemengd in een ruzie tussen twee honden. Ik was toen met de buurhond een stukje gaan wandelen en de hond liep los. Toen kwam we een andere hond tegen die hem aanviel en van schrik trok ik mijn buurhond aan zijn halsband weg en toen werd ik door die andere hond gebeten...
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 13:59
Verwijderd
Ja. Wie niet?
Ik heb over het algemeen een zeer goeie band met dieren (iewl wat klinkt dat eng) zelf heb ik genoeg 'valse' honden in huis gehad. Ook om me heen.
Ben alles bij elkaar 2 keer gebeten (was mn eigen schuld) door een en zelfde hond. Was een hond met gebruiksaanwijzing, en al kende ik 'm al 2 jaar, ik maakte ook nog weleens een foutje. De mensen van wie het diertje was deden er niet al teveel aandacht aan besteden qua opvoeding, was opzich ook niet nodig zolang er maar rekekning mee gehouden werd.

En 1 keer echt 'ruzie' gehad met Nossos, mn toenmalig paard.
Was nog een jonge hengst met fratsen die het in z'n hoofd haalde te steigeren gericht op mij. Nooit meer gedaan. Zelfde bij de honden btw.

Daarnaast schijnen konijnen me niet zo lief te vinden, heb 2 konijnen gehad, en er veeeel gekend, allemaal grommen en stampen

Laatst gewijzigd op 14-09-2004 om 14:02.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 14:54
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 12-09-2004 @ 17:26 :
- Een slang die het niet leuk vond dat ik em hielp met z'n vel afwerpen (bleef stukje op oog zitten)
Dat is ook dom he Eerst vastpakken zodat die niet kan happen in zo'n situatie
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 17:15
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 14-09-2004 @ 14:54 :
Dat is ook dom he Eerst vastpakken zodat die niet kan happen in zo'n situatie

Haha, wie had het over bijten? Ik had het over wurgen Hoofd heb je sowieso vast als je met oogjes gaat pulken, maar ja, beest was goed anderhalve meter lang, in je eentje hou je dat niet allemaal onder bedwang. Moest toen ook echt ff hulp bijroepen.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine [gouweouwe]Wat staat er onder jouw ctrl+v? Episode II
Machiavelli
500 28-09-2004 21:34
Flora & Fauna 'Haj zeehondje! Wat heb jij een mooie pels, die wil ik wel hebben!'
Dark Psycho
89 18-04-2004 22:05
Verhalen & Gedichten Geef je mening over deze tekst
lestat080
31 29-03-2004 17:23
Levensbeschouwing & Filosofie de bijbel klopt niet
Korsakoff
122 21-10-2003 18:18
Verhalen & Gedichten Mijn gedichten
Missygirly
4 28-10-2001 11:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:05.