Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2005, 11:26
Redhair
Redhair is offline
Hoi, ik had een vraag.
meteen onder mijn borstbeen, waar dus nog ribben links en rechts zitten, heb ik al een paar dagen een stekende pijn. Weet iemand wat daar zit? Mijn gal misschien?
__________________
Digital ash in a digital urn.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 13:37
netram
Avatar van netram
netram is offline
tumor
__________________
3l$ i$z Mii Du$|-|y // "Lekker oeverloos graaien in een natte doos" © Hecatomb // Igor is mijn kebatsje
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 16:05
D-sire
Avatar van D-sire
D-sire is offline
Citaat:
netram schreef op 27-04-2005 @ 14:37 :
tumor
Doe ff normaal alsjeblieft..

@ Redhair: Ik zou het niet weten, het kan zijn dat je een spier hebt verrekt en dat het daarom pijn doet, ik heb dat zelf ook weleens. Hoe lang heb je die pijn al? Anders zou je misschien beter even langs de huisarts kunnen gaan.
__________________
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 16:13
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
Dreamzy schreef op 27-04-2005 @ 17:05 :
Doe ff normaal alsjeblieft..

@ Redhair: Ik zou het niet weten, het kan zijn dat je een spier hebt verrekt en dat het daarom pijn doet, ik heb dat zelf ook weleens. Hoe lang heb je die pijn al? Anders zou je misschien beter even langs de huisarts kunnen gaan.
Ik heb het nu zo'n week denk ik. Ik ga niet meer naar mijn huisarts. Hij verwijst me altijd door naar het riagg, al mijn klachten zijn volgens hem psychisch. Nou, ik kijk het wel even aan, en anders laat ik me misschien toch maar weer doorverwijzen.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 19:39
_Nips
Avatar van _Nips
_Nips is offline
Citaat:
Redhair schreef op 27-04-2005 @ 12:26 :
Hoi, ik had een vraag.
meteen onder mijn borstbeen, waar dus nog ribben links en rechts zitten, heb ik al een paar dagen een stekende pijn. Weet iemand wat daar zit? Mijn gal misschien?
Je slokdarm, kan ook je maag zijn. Ik heb het soms ook en bij mij is het m'n maag, dan komt e ineens zo'n verschrikkelijke pijn op en dat zakt dan later weer weg, soms duurt het heel lang en soms korter. Ik heb er iets voor gehad van de huisarts maar dat hielp maar tijdelijk.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 19:42
Silverchoice
Avatar van Silverchoice
Silverchoice is offline
De pijn zit in het midden? Kun je pijn opwekken door er op te drukken? Is het continu of incidenteel? Als het incidenteel is, kun je dan situaties aanwijzen waarbij de pijn optreedt (na inspanning, maaltijd, 's morgens/'s avonds, liggend/zittend etc)? Om maar een paar vraagjes op te noemen
__________________
Volgens mij snap je het niet helemaal.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 21:44
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
Silverchoice schreef op 27-04-2005 @ 20:42 :
De pijn zit in het midden? Kun je pijn opwekken door er op te drukken? Is het continu of incidenteel? Als het incidenteel is, kun je dan situaties aanwijzen waarbij de pijn optreedt (na inspanning, maaltijd, 's morgens/'s avonds, liggend/zittend etc)? Om maar een paar vraagjes op te noemen
Ja in het midden. Als ik druk word het iets erger. Continu, alleen 's avonds wat minder dan 's middags.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 21:47
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Is het als je ademhaalt of constant? Als het is bij het ademen kan het wel eens een tussenribspiertje zijn wat je verrekt hebt of wat klem gezeten heeft ofzo.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 12:49
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 27-04-2005 @ 22:47 :
Is het als je ademhaalt of constant? Als het is bij het ademen kan het wel eens een tussenribspiertje zijn wat je verrekt hebt of wat klem gezeten heeft ofzo.
Nee het is echt constant.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 15:08
emmawatson4ever
Avatar van emmawatson4ever
emmawatson4ever is offline
Citaat:
Redhair schreef op 27-04-2005 @ 17:13 :
Ik heb het nu zo'n week denk ik. Ik ga niet meer naar mijn huisarts. Hij verwijst me altijd door naar het riagg, al mijn klachten zijn volgens hem psychisch. Nou, ik kijk het wel even aan, en anders laat ik me misschien toch maar weer doorverwijzen.

Als je huisarts dat doet moet je gewoon naar een andere huisarts gaan hoor Het heeft geen zin als je niet naar je huisarts wil omdat hij je alleen maar doorverwijst
__________________
als je van zwemmen slank word wat doen walvissen dan verkeerd
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 16:10
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
emmawatson4ever schreef op 28-04-2005 @ 16:08 :
Als je huisarts dat doet moet je gewoon naar een andere huisarts gaan hoor Het heeft geen zin als je niet naar je huisarts wil omdat hij je alleen maar doorverwijst
Die me ook weer doorstuurde ja.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2005, 08:00
Fake-Plastic
Fake-Plastic is offline
Reflux heet dat toch? Als het klepje van je slokdarm niet goed sluit krijg je pijn achter je borstbeen. Dan moet je het denk ik ook merken aan opkomend maagzuur. Er hebben best veel mensen last van en er zijn medicijnen voor. Als je het hebt moet je je eetgedrag eraan aanpassen.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2005, 11:18
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Fake-Plastic schreef op 30-04-2005 @ 09:00 :
Reflux heet dat toch? Als het klepje van je slokdarm niet goed sluit krijg je pijn achter je borstbeen. Dan moet je het denk ik ook merken aan opkomend maagzuur. Er hebben best veel mensen last van en er zijn medicijnen voor. Als je het hebt moet je je eetgedrag eraan aanpassen.
Zou kunnen inderdaad.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Bultje rechts onder het borstbeen.
SSD-swag
13 29-05-2013 22:13
Lichaam & Gezondheid Altijd ziek
Sihem
87 08-01-2012 11:25
Lichaam & Gezondheid Pijn aan longen
Muchacha
17 18-08-2006 21:27
Psychologie ziekenhuis gezeur en verwerking
onzeker&anoniem
6 11-06-2004 17:39
Lichaam & Gezondheid Ziekenhuisverhaal
BlueAngel
28 31-05-2004 22:20
Psychologie Onbekende ziektes zijn een ramp (vooral voor de mensen die ze hebben).
scholiertje
8 16-03-2002 15:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:09.