Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2014, 22:29
Verwijderd
Ik vind het ook grappig dat ze de naam heel vaak veranderd hebben. Het heette eerst heel lang Aqua Teen Hunger Force, maar in het achtste seizoen veranderden ze het opeens in Aqua Unit Patrol Squad 1. Daarna werd het Aqua Something You Know Whatever. Nu heet het Aqua TV Show Show.
Advertentie
Oud 04-04-2014, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Oh ja Para, ken je Broad City al?
Het is echt m'n nieuwe favoriete sitcom, al is de 1e serie helaas al afgelopen.
Toffe wijven. Ilana is mijn nieuwe rolmodel/stijlicoon.
Dit is afl. 1:

[filmpje]
Ik weet 't nog niet met Broad City, maar hij staat wel op mijn lijstje n.a.v. van jouw post van laatst. Het ziet eruit als een serie waarvan je gewoon afleveringen moet kijken, geen fragmenten, anders wordt het te lol so random. Binnenkort eens binnenhalen, shows die je in één dag gezien hebt zijn nooit weg.

Semi-gerelateerd: A Touch Of Cloth vond ik echt héél erg stom.
Oud 04-04-2014, 23:29
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik weet 't nog niet met Broad City, maar hij staat wel op mijn lijstje n.a.v. van jouw post van laatst. Het ziet eruit als een serie waarvan je gewoon afleveringen moet kijken, geen fragmenten, anders wordt het te lol so random. Binnenkort eens binnenhalen, shows die je in één dag gezien hebt zijn nooit weg.

Semi-gerelateerd: A Touch Of Cloth vond ik echt héél erg stom.
Ja, het is ook een serie die beter werkt als je het hele verhaal ziet en de relatie tussen de hoofdpersonen. Ik vind het gewoon erg fijn dat het twee vrouwen zijn die gewoon praten zoals 2 vrouwen van in de 20 ook echt met elkaar zouden praten en dat ze niet allebei een duidelijk stereotype zijn (Het is niet zo eenvoudig als een uitbundige losbol + een verlegen, rustige miep). Ik kan me er iig wel in vinden. De bijrollen zijn ook wel cool.
Nu ben ik hun webserie aan het kijken, waar het dus allemaal mee begonnen is, en ook dat vind ik erg gaaf. Oh en boze youtube-mannen haten het, want "eww, vrouwen horen zulke dingen niet te doen! "

En A Touch of Cloth vind ik heel erg tof, maar gewoon omdat ik hou van overdreven flauwe grappen en spoofs en de grapdichtheid is echt belachelijk hoog. En er spelen toffe mensen in. Maar ja, smaken verschillen he.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 05-04-2014, 13:35
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Ja, nou, jullie worden ongesteld, maar ik moet weleens proberen te plassen met een ochtenderectie. Dus.
__________________
Schmach.
Oud 05-04-2014, 14:36
Verwijderd
Zwaar leven hoor.
Oud 05-04-2014, 14:42
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Zwaar leven hoor.
__________________
Schmach.
Oud 05-04-2014, 14:47
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Semi-gerelateerd: A Touch Of Cloth vond ik echt héél erg stom.
Volgens mij valt dat wel mee.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 05-04-2014, 14:47
Verwijderd
Ik zal wel een blanke provinicale naab zijn, maar waarom 'de leven'? Sinds de Slimste Mens heb ik Sef wel hoog zitten.
Oud 05-04-2014, 14:50
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik zal wel een blanke provinicale naab zijn, maar waarom 'de leven'?
Klinkt beter.

Ik was vandaag bij de groenteman. Hij gelooft niet in de evolutietheorie, "want waarom zijn er dan nog apen?" en dat vond ik vervelend, maar hij gelooft ook niet echt in god, en dat vond ik dan wel weer een aardige combinatie. Hij gaf me een stukje mandarijn: "vitamientjes. Word je nooit ziek."
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 05-04-2014, 14:51
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Als (ex-)inwoner van elke ghetto in Amsterdam kan ik je vertellen: ik heb geen idee.
__________________
Schmach.
Oud 05-04-2014, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Klinkt beter.
Nee, het klinkt alsof hij een mongool is.
Oud 05-04-2014, 14:54
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Om het goed te maken krijg je van mij Gary Wilson:

__________________
Schmach.
Oud 05-04-2014, 15:40
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Nee, het klinkt alsof hij een mongool is.
Gewoon taalverrijking.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 05-04-2014, 17:21
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij valt dat wel mee.
Oke, misschien eerder heel erg saai.
Oud 05-04-2014, 17:50
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline


Wat vinden jullie hiervan?
__________________
O nou
Oud 05-04-2014, 18:01
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ja, nou, jullie worden ongesteld, maar ik moet weleens proberen te plassen met een ochtenderectie. Dus.
Is toch niet moeilijk. Gewoon leunen tot je kop de muur raakt en dan mikt die naar beneden.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 05-04-2014, 18:54
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Ik was niet serieus.

-

Oh, Para, zin om een desktopje voor me te bedenken? Budget ~900 pleuro.
__________________
Schmach.
Oud 05-04-2014, 19:12
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik was niet serieus.

-

Oh, Para, zin om een desktopje voor me te bedenken? Budget ~900 pleuro.
Game je veel? Anders ben je voor 600 euro ook wel klaar.
Oud 05-04-2014, 19:20
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Game je veel? Anders ben je voor 600 euro ook wel klaar.
Mwoa, de laatste tijd wel weer. Ik zou graag games als DayZ (standalone) en BF4 lekker kunnen draaien.
__________________
Schmach.
Oud 05-04-2014, 19:26
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Mwoa, de laatste tijd wel weer. Ik zou graag games als DayZ (standalone) en BF4 lekker kunnen draaien.
Ah ja, dan loont het wel om er een paar honderd extra tegenaan te gooien. Mijn broer heeft jaren bij PC- en laptopzaken gewerkt, die zou er wel één voor je in elkaar kunnen zetten. Ik heb er hier twee staan die hij in elkaar heeft gezet en die draaien nog als een zonnetje.
Oud 05-04-2014, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Oh, Para, zin om een desktopje voor me te bedenken? Budget ~900 pleuro.
Met of zonder randapparatuur, Windowslicentie, assemblage en/of kast?

Ga je ook Battlefield 4 kopen en kom je dan bij mijn platoon? We heten de Vieze Vriendjes en we vechten onder de Amsterdamse vlag. We hebben maar liefst drie leden.
Oud 05-04-2014, 19:48
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Met of zonder randapparatuur, Windowslicentie, assemblage en/of kast?

Ga je ook Battlefield 4 kopen en kom je dan bij mijn platoon? We heten de Vieze Vriendjes en we vechten onder de Amsterdamse vlag. We hebben maar liefst drie leden.
Zonder randapparatuur, met Windows, assemblage en kast, hoewel ik het zelf ook nog wel in elkaar zou kunnen zetten. Het is voorlopig nog even puur theoretisch, want ik heb écht geen idee meer wat wel en geen goed spul is. Zou graag willen zien wat ik voor tussen de 600-1000 kan krijgen. Als de performance dramatisch stijgt, kan ik er nog wel een extra 200 tegenaan gooien.

En als BF4 binnen is, sure. Hoewel de laatste BF die ik speelde Vietnam was, en de laatste 'shooter' CS 1.6, .
__________________
Schmach.
Oud 05-04-2014, 19:53
Verwijderd
Voor BF4 was de laatste FPS die ik heb gespeeld Doom 2, en toch ben ik nu lvl 74 en de #17 van Nederland qua knife kills

Maar misschien moet je er ook niet aan beginnen, want zulk soort games zijn eigenlijk ordinaire tijdsverspilling.
Oud 05-04-2014, 19:55
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Ah ja, dan loont het wel om er een paar honderd extra tegenaan te gooien. Mijn broer heeft jaren bij PC- en laptopzaken gewerkt, die zou er wel één voor je in elkaar kunnen zetten. Ik heb er hier twee staan die hij in elkaar heeft gezet en die draaien nog als een zonnetje.
Oh, ja, zoals ik tegen Para zei is het nog een beetje een lijstje van wat wel en niet goed is. Echt in elkaar zetten gaat nog wel een maandje duren. Even wachten op de GELDJES.
__________________
Schmach.
Oud 05-04-2014, 19:56
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Voor BF4 was de laatste FPS die ik heb gespeeld Doom 2, en toch ben ik nu lvl 74 en de #17 van Nederland qua knife kills

Maar misschien moet je er ook niet aan beginnen, want zulk soort games zijn eigenlijk ordinaire tijdsverspilling.
Ordinaire tijdsverspilling is m'n ding. Terraria, MineCraft, Starmade, etc. Oh, en ik speelde ooit EverQuest, dus ja.
__________________
Schmach.
Oud 05-04-2014, 20:13
Verwijderd
Minecraft ben ik ook weer aan begonnen, ja. Kutvrienden met hun nieuwe server
Oud 05-04-2014, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Zonder randapparatuur, met Windows, assemblage en kast, hoewel ik het zelf ook nog wel in elkaar zou kunnen zetten.
Windows is rond de 80-90 euro, assemblage rond de 60,- en een kast, ja, hangt een beetje af wat je wil, maar toch minimaal 30-40 euro. Dan blijft er nog zo'n 700,- over voor componenten en dat is precies 't budget van het basisgamesysteem van Tweakers afgelopen maand, hierrrr. Zij kunnen een beter beeld geven van wat momenteel goede shit is dan ik. Als ik iets samenstel baseer ik dat ook grotendeels op hun lijstjes.

Omdat Tweakers de kast bij dat budget rekent houd je geld over. Dat zou ik absoluut investeren in een SSD, specifiek een Samsung 840 EVO of een Crucial M500.

Je kan ook mijn oorspronkelijke build bekijken.
Oud 05-04-2014, 20:24
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Windows is rond de 80-90 euro, assemblage rond de 60,- en een kast, ja, hangt een beetje af wat je wil, maar toch minimaal 30-40 euro. Dan blijft er nog zo'n 700,- over voor componenten en dat is precies 't budget van het basisgamesysteem van Tweakers afgelopen maand, hierrrr. Zij kunnen een beter beeld geven van wat momenteel goede shit is dan ik. Als ik iets samenstel baseer ik dat ook grotendeels op hun lijstjes.

Omdat Tweakers de kast bij dat budget rekent houd je geld over. Dat zou ik absoluut investeren in een SSD, specifiek een Samsung 840 EVO of een Crucial M500.

Je kan ook mijn oorspronkelijke build bekijken.
Kijk, mooie basis. Dank u. Sleuteltijd!

edit: Hoe kon ik Tweakers vergeten? .
__________________
Schmach.

Laatst gewijzigd op 05-04-2014 om 20:32.
Oud 05-04-2014, 21:04
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Meh, hun 'mainstream' systeem lijkt me toch meer bang for the buck. Ik ga dit eens in de gaten houden. Binnenkort komen er megaveel centjes binnen, <3.
__________________
Schmach.
Oud 05-04-2014, 21:28
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Oh ja, absoluut een SSD nemen.
Oud 05-04-2014, 21:49
Verwijderd
Citaat:
Binnenkort komen er megaveel centjes binnen, <3.
Heb je je oude moedertje verkocht of wat?
Oud 05-04-2014, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Meh, hun 'mainstream' systeem lijkt me toch meer bang for the buck. Ik ga dit eens in de gaten houden. Binnenkort komen er megaveel centjes binnen, <3.
Ik zou geen videokaart van 400,- kopen, hoor. Dan kun je veel beter nu eentje van ~200,- doen en over een jaar of twee/drie upgraden naar een nieuwe van 200,-.

Videokaarten dalen als een gek in prijs, en stijgen als 'n gek in prestaties, dus op die manier haal je er meer uit.
Oud 05-04-2014, 21:51
Verwijderd
Ik zag vandaag degene terug op wie ik een paar jaar geleden supersuperverliefd was en oh, wat word ik daar zenuwachtig van. Ik durfde bekant geen hoi te zeggen.
Oud 05-04-2014, 21:52
Verwijderd
De rest van het mainstreamgamesysteem is overigens wel aanzienlijk beter, vooral vanwege die SSD en de Intelprocessor. Ik zou nu zeker geen AMD-processor nemen.
Oud 05-04-2014, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Ik zag vandaag degene terug op wie ik een paar jaar geleden supersuperverliefd was en oh, wat word ik daar zenuwachtig van. Ik durfde bekant geen hoi te zeggen.
Ja, sommige mensen raak je nooit helemaal kwijt. Waarom was je zenuwachtig?
Oud 05-04-2014, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Ja, sommige mensen raak je nooit helemaal kwijt. Waarom was je zenuwachtig?
Omdat ik me zó bewust ben van haar en mezelf... alsof een stukje van mij alleen bezig is met haar lokaliseren en observeren en berekenen of ze me kan zien, ik durf nauwelijks normaal te ademen. Zo'n gevoel van IK MOET IETS MET DEZE SITUATIE en tegelijkertijd iets als IK MOET HELEMAAL NIKS MET DEZE SITUATIE.

Met andere woorden, omdat ik in haar bijzijn in een verliefde mongool verander.
Oud 05-04-2014, 22:00
Verwijderd
Ze woont al drie jaar aan de andere kant van Nederland, maar ik blijf haar zo nu en dan tegenkomen.
Oud 05-04-2014, 22:00
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ben groupie van deze gast
Geweldige vertolking van Mandryka, hij zingt op de Bayreuther Festspiele, en wat een beer van een vent nohhhhh
Oud 05-04-2014, 22:04
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline

Oud 05-04-2014, 22:07
Verwijderd
Hij ziet eruit als iemand die halfdronken de bh's van de vrouw van zijn beste vriend gaat passen en daarna, om het goed te maken, voor haar op de knieën gaat met goedkope wijn en bonbons.
Oud 05-04-2014, 22:07
Verwijderd
Dat heb ik uit een film.
Oud 05-04-2014, 22:09
Verwijderd
Maar gelukkig ben je eerlijk over je plagiaat.
Oud 05-04-2014, 22:11
Verwijderd
Ja, gelukkig.

Nu ga ik slapen doei
Oud 05-04-2014, 22:12
Verwijderd
'Doei' is het beste woord uit de Nederlandse taal.
Oud 05-04-2014, 22:14
Verwijderd
Volgens mij heb ik een hersentumor.
Oud 05-04-2014, 22:14
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hij ziet eruit als iemand die groot en sterk is en de hele kamer en je hele lijf vult met zijn geweldige stem en dan zingt hij een fucking WAGNER ARIA onder je raam - ik denk aan BIJVOORBEELD Winterstürme BIJVOORBEELD - waarna hij mild doch ferm de liefde met je bedrijft of je het wil of niet
en nou typ ik niet verder anders ga ik huilen omdat het niet echt is
Oud 05-04-2014, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Nu ga ik slapen doei
Oud 05-04-2014, 22:16
Verwijderd
Citaat:
'Doei' is het beste woord uit de Nederlandse taal.
Op dezelfde manier ben ik gecharmeerd van 'niet zeuren'.
Oud 05-04-2014, 22:19
Verwijderd
'Je zeurt teveel' (sic) is dan ook mijn lijflied.

Oud 05-04-2014, 22:19
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
http://www.askonasholt.co.uk/mediapl...ford/audio/569

ah ah yessss mooie wagneropnames van hem gevonden
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:59.