Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2004, 16:02
L1
Avatar van L1
L1 is offline
dit is de regel. Ik vroeg me af of dit ooit al eens gebeurd is op een school. Op mijn school bij mijn weten nog nooit. Ik moet maandag de herziene versie inleveren en het komt wel goed

pws = profielwerkstuk
__________________
No intensity, no victory

Laatst gewijzigd op 24-03-2004 om 16:07.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-03-2004, 16:13
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
L1 schreef op 24-03-2004 @ 17:02:
dit is de regel. Ik vroeg me af of dit ooit al eens gebeurd is op een school. Op mijn school bij mijn weten nog nooit. Ik moet maandag de herziene versie inleveren en het komt wel goed

pws = profielwerkstuk
Bij ons mag je het gewoon net zo lang aanpassen tot hij goed genoeg is of je krijgt een aanvullende opdracht.
Ze doen d'r echt alles aan om je niet daarop te laten zitten.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 16:17
Verwijderd
Een tijdje terug (een jaar volgens mij) stond er in de krant een stuk over een jongen die dus een onvoldoende voor zijn PWS had, geen examen mocht doen en vervolgens naar de rechter stapte. (Inmiddels waren de CE's al voorbij, hij wou dus 1 jaar in geld terug zien oid.)
Hij verloor de zaak.

Dat je het even weet
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 16:24
Dr. Oetker
Avatar van Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 24-03-2004 @ 17:17:
Een tijdje terug (een jaar volgens mij) stond er in de krant een stuk over een jongen die dus een onvoldoende voor zijn PWS had, geen examen mocht doen en vervolgens naar de rechter stapte. (Inmiddels waren de CE's al voorbij, hij wou dus 1 jaar in geld terug zien oid.)
Hij verloor de zaak.

Dat je het even weet
ik dacht dat hij had gewonnen en dat daarom de regel aangepast was; je mag nu wel examen maken maar je krijgt je diploma pas als ook je pws voldoende is.
__________________
De man die bakt
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Dr. Oetker schreef op 24-03-2004 @ 17:24:
ik dacht dat hij had gewonnen en dat daarom de regel aangepast was; je mag nu wel examen maken maar je krijgt je diploma pas als ook je pws voldoende is.
Nee, hij had echt verloren. De rechter zei nml dat al ruim van te voren de eisen duidelijk waren en hij dus al ruim van te voren wist wat hem te wachten stond wanneer hij een onvoldoende haalde.

Maar mag je nu echt examen doen wanneer je pws onvoldoende is? De uitslag van je pws moet toch ergens in maart binnen zijn?
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 16:29
Verwijderd
Ik weet niet exact hoe het bij ons op school is, maar ik vermoed dat ze enorm hun best doen om je gewoon te laten meedoen.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 16:32
FF4-Ever
FF4-Ever is offline
Volgens mij waren er 2 bij ons die vorig jaar zakten op hun pws.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 16:42
Verwijderd
Citaat:
FF4-Ever schreef op 24-03-2004 @ 17:32:
Volgens mij waren er 2 bij ons die vorig jaar zakten op hun pws.
dus het gebeurt echt?
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 16:51
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 24-03-2004 @ 17:17:
Een tijdje terug (een jaar volgens mij) stond er in de krant een stuk over een jongen die dus een onvoldoende voor zijn PWS had, geen examen mocht doen en vervolgens naar de rechter stapte. (Inmiddels waren de CE's al voorbij, hij wou dus 1 jaar in geld terug zien oid.)
Hij verloor de zaak.

Dat je het even weet
Idd, volgens mijn decaan kán je daarom niet uitgesteld worden van je examen. Je moet hem gewoon net zo lang overdoen tot je een voldoende hebt, en anders matsen ze je vast wel.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 17:22
Freestyler*
Freestyler* is offline
kan bijvoorbeeld wel gebeuren als je plagiaat pleegt
__________________
I love dr Phil :D
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 17:41
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Bij ons is het zo dat je nadat je het hebt teruggekregen voor een bepaalde datum alsnog naar behoren moet hebben.
Binnen die tijd mag je het zo vaak mogelijk opnieuw inleveren en terugkrijgen.

Gelukkig heb ik hem in een keer goed
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 18:28
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Dit jaar hebben ze een beetje moeite om grip op de examenklassen te krijgen en daarom hebben ze dit jaar de regels strenger gemaakt. Gelijk de eerste periode zijn er mensen door het pws herkanzingen kwijt geraakt door het te laat inleveren ervan. Maar dat is niet zo erg, er is ook een jongen van school gestuurd (naja hij mag geen examen meer doen) door het onvoldoende inleveren van het pws en het litdossier. (ik was ook te laat maar dat is bij een waarschuwing gebleven, het hangt ook wel van de persoon af)
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 22:55
Verwijderd
Bij ons in de klas kregen twee duos een onvoldoende maar die kregen een herkansing om alles in orde te maken. Ze laten je heus niet zomaar vallen op school hoor.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 00:41
born2dance
born2dance is offline
pws is het meest onzinnige uitvinding van 2e fase vind ik.
maar ze laten je er gelukkig niet op zitten, zo was t bij ons iig

gewoon versies blijven inleveren totdat er eentje eindelijk goedgekeurd wordt......
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 17:45
Verwijderd
bij ons al twee keer gebeurd

één jongen was zo dom om een heel pws van internet af te halen
echt kansloos
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 17:49
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
L1 schreef op 24-03-2004 @ 17:02:

pws = profielwerkstuk
Joh

Het is de regel. Maar volgens mij komt het vrijwel nooit voor. Of je moet echt zo'n sukkel zijn om helemaal niets voor zo'n ding te doen. Dan is het meer dat ze je geen examen laten doen door je houding dan omdat je PWS niet voldoet aan de eisen.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 17:52
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Schrijf ik er gister nog een stukje over gebeurd het vandaag. Er is namelijk een klasgenoot uitgesloten van het examen, omdat hij zijn pws letterlijk uit een boek had overgenomen. En nee hij mocht het niet meer verbeteren. Qua cijfers stond hij er goed voor dus dat maakt het extra lullig. Echt een verschil in scholen hoe ze met het pws omgaan, sommige scholen maken er ook een verslagje van twee uur van terwijl dat nog geeneens is toegestaan (aldus mijn ljc).
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 25-03-2004 @ 18:49:
Joh
genoeg mensen die aan mij vragen wat een pws is hoor..


Bij ons moet je je pws in maart inleveren geloof ik. naja, eigenlijk in januari, maar dan mag je het verbeteren tot maart.
Van mn ex hoorde ik weer dat je t gewoon goedgekeurd moest hebben voordat de examens begonnen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-03-2004, 17:55
Babette
Avatar van Babette
Babette is offline
Bij ons is het zo:

PWS onvoldoende...1 herkansing
Als je hem dan weer onvoldoende hebt dan geen examen!

Alleen is het bij ons nog nooit gebeurd dat het 2x onvoldoende was, dus of het ook echt gebeurd weet ik niet!
__________________
Lovin' Every Minute, Just U And Me
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 18:52
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 24-03-2004 @ 17:26:
Maar mag je nu echt examen doen wanneer je pws onvoldoende is? De uitslag van je pws moet toch ergens in maart binnen zijn?
Je mag wel examen doen, maar je krijgt pas een diploma als je pws voldoende is.
En de uitslag moet volgens mij pas later binnen zijn, ik heb hem vandaag namelijk pas ingeleverd, dan zou het nakijken wel erg snel moeten gaan.
Denk dat dat gewoon tegelijk met de cijfers van de schoolexamens is, onze laatste toetsen zijn 22 april pas.
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 19:25
Go
Avatar van Go
Go is offline
Dan zou ik een van internet plukken, beter dan niks.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 21:35
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
Citaat:
gerwin schreef op 25-03-2004 @ 20:25:
Dan zou ik een van internet plukken, beter dan niks.
je hebt gelezen wat er dan gebeurt
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 23:24
Verwijderd
Citaat:
never mind schreef op 25-03-2004 @ 22:35:
je hebt gelezen wat er dan gebeurt
lezen is moeilijk
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 23:31
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 24-03-2004 @ 17:13:
Bij ons mag je het gewoon net zo lang aanpassen tot hij goed genoeg is of je krijgt een aanvullende opdracht.
Ze doen d'r echt alles aan om je niet daarop te laten zitten.
Dat is wel zo logisch, want anders kost het toch handen vol geld?

Moet je pws 'naar behoren' zijn of krijg je er een cijfer voor?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 23:50
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
perseus schreef op 26-03-2004 @ 00:31:
Dat is wel zo logisch, want anders kost het toch handen vol geld?

Moet je pws 'naar behoren' zijn of krijg je er een cijfer voor?
ja precies. bovendien is het slecht voor de reputatie van school.

Pws kan onvoldoende, voldoende of goed worden beoordeeld. Vanaf voldoende is het best en zeuren ze niet meer
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-03-2004, 23:56
Verwijderd
Ah, bedankt. Nou maar hopen dat ze niet zullen zeuren.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 00:06
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
perseus schreef op 26-03-2004 @ 00:56:
Ah, bedankt. Nou maar hopen dat ze niet zullen zeuren.
over de mijne hebben ze niet gezeurd iig

en op sommige andere scholen geven ze wel cijfers hoor. maar die zijn dan meestal nutteloos, want op je diploma komt gewoon alleen een 'v' of een 'g' te staan. Een enkele school (bleek in deze topic) laat het cijfer meetellen bij een vak.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 06:59
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
perseus schreef op 26-03-2004 @ 00:31:

Moet je pws 'naar behoren' zijn of krijg je er een cijfer voor?
Bij ons krijgt je een O, een V of een G. Daarbij krijg je ook een cijfer. Dit omdat je voor sommige vervolg studies een solicitatiegesprek moet afnemen en zij dan vaak vragen wat voor een cijfer je voor je profielwerkstuk hebt (hoe hoger, hoe beter natuurlijk). Maar je moet minimaal een V halen om examen te mogen doen.

Mijn vriend heeft trouwens zijn PWS van internet afgeplukt en heeft gewoon een V gekregen.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 08:16
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Hmm, ik had in één keer een 9,5 voor mijn profielwerkstuk (dat was in 2002 op de HAVO; het ging over de Ethische Politiek en hoorde bij het vak Geschiedenis). Maar volgens mij was dat profielwerkstuk van mij lang zo goed nog niet, ik was namelijk een beetje het lievelingetje van die leraar waarbij ik het profielwerkstuk maakte (en juist daarom had ik ook mijn profielwerkstuk bij hem gemaakt; omdat ik wist dat ik er een goed cijfer voor zou krijgen ).

Maar in ieder geval, jongens, dat profielwerkstuk is zo gemaakt. Er is geen kind aan. Het mijne had ik in 2 dagen gemaakt, en dit jaar zal ik ook in een gelijke hoeveelheid tijd mijn profielwerkstuk voor het VWO afmaken (ik heb de foto's en de informatie allang verzameld; het enige wat ik nog doen is het werkstuk in elkaar te zetten).

Dus, kom op, niet zeuren. Met een beetje moeite heb je er zo een voldoende voor.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 14:22
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Dat werkt dus niet op elke school zo.
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 14:32
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 26-03-2004 @ 07:59:
Mijn vriend heeft trouwens zijn PWS van internet afgeplukt en heeft gewoon een V gekregen.
Bij ons controleren ze dat door met zinnetjes te gaan googlen.

Maar ons pws wordt beoordeeld met een v of een g, met een o mag je geen examen doen. Vervolgens moeten we nog een presentatie doen, voor klasgenoten, ouders en andere leraren en daar kan je van je v nog een g maken (of andersom).
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 14:54
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Citaat:
*sunrise1986* schreef op 26-03-2004 @ 15:32:

Maar ons pws wordt beoordeeld met een v of een g, met een o mag je geen examen doen. Vervolgens moeten we nog een presentatie doen, voor klasgenoten, ouders en andere leraren en daar kan je van je v nog een g maken (of andersom).
Wij moeten presenteren voor ongeveer 12 klasgenoten, je pws-begeleider en een leraar Nederlands. Hier krijg je een cijfer voor, dat voor 20 procent meeteld voor je examen Nederlands.
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 17:29
ejah
ejah is offline
Citaat:
born2dance schreef op 25-03-2004 @ 01:41:
pws is het meest onzinnige uitvinding van 2e fase vind ik.
maar ze laten je er gelukkig niet op zitten, zo was t bij ons iig

gewoon versies blijven inleveren totdat er eentje eindelijk goedgekeurd wordt......
Mijn zus (HAVO oude stijl) moest een scriptie maken, das nog erger, want in je eentje en verder volgens mij percies hetzelfde als het pws.
__________________
Let there be peace and sunshine all over the world!!
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 17:57
FF4-Ever
FF4-Ever is offline
Citaat:
ejah schreef op 26-03-2004 @ 18:29:
Mijn zus (HAVO oude stijl) moest een scriptie maken, das nog erger, want in je eentje en verder volgens mij percies hetzelfde als het pws.
Urm, veel mensen maken hun PWS ook alleen hoor.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 22:18
chris9 tje
chris9 tje is offline
Citaat:
Severus schreef op 26-03-2004 @ 09:16:
Hmm, ik had in één keer een 9,5 voor mijn profielwerkstuk (dat was in 2002 op de HAVO; het ging over de Ethische Politiek en hoorde bij het vak Geschiedenis). Maar volgens mij was dat profielwerkstuk van mij lang zo goed nog niet, ik was namelijk een beetje het lievelingetje van die leraar waarbij ik het profielwerkstuk maakte (en juist daarom had ik ook mijn profielwerkstuk bij hem gemaakt; omdat ik wist dat ik er een goed cijfer voor zou krijgen ).

Maar in ieder geval, jongens, dat profielwerkstuk is zo gemaakt. Er is geen kind aan. Het mijne had ik in 2 dagen gemaakt, en dit jaar zal ik ook in een gelijke hoeveelheid tijd mijn profielwerkstuk voor het VWO afmaken (ik heb de foto's en de informatie allang verzameld; het enige wat ik nog doen is het werkstuk in elkaar te zetten).

Dus, kom op, niet zeuren. Met een beetje moeite heb je er zo een voldoende voor.

uhm.. jah dat kan als je een maatschappijprofiel hebt... literatuuronderzoekje en klaar. Bij een natuurprofiel MOET je een experiment oid opzetten en uitvoeren. Dat kost echt veel meer tijd en heb je niet in 2 dagen af....

Maar goed...
In mijn klas is 1 jongen gezakt op zn profielwerkstuk (terwijl hij de rest (ruim) voldoende had.) Hij voerde nooit geen ene moer uit en hij had zn deelvragen niet tussendoor ingeleverd bij zn begeleider en die vond het uiteindelijk niet goed genoeg. Hij kreeg een herkansing en die moest hij voor de examens inleveren. Ook voor deze versie kreeg ie een onvoldoende. Hij mocht wel examen doen en kreeg voor alle vakken die hij gehaald had een certificaat. Het jaar daarop is hij bij het ROC zijn profielwerkstuk gaan maken en inmiddels is ie geslaagd.....

Hij had niks uit gevoerd, maar degene die wel duidelijk aan het werk waren hebben allemaal minstens een voldoende gekregen.....
__________________
wie niet in wonderen gelooft, is geen realist (Yves Klein)
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 22:21
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
FF4-Ever schreef op 26-03-2004 @ 18:57:
Urm, veel mensen maken hun PWS ook alleen hoor.
idd. Like me.

Ik vind in je eentje werken trouwens beter als met anderen. Altijd dat gezeur van die doet te weinig en die doet te veel.
En eeuwige planningen waar niemand zich aanhoud enzo...
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-03-2004, 22:54
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
Bij ons deden ze ook alles om te zorgen dat je toch een voldoende haalde.
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 12:01
L1
Avatar van L1
L1 is offline
ik heb hem nu zo goed als klaar. Alle foute dingetjes eruit gehaald en een paar nieuwe dingen er bij gedaan.

onderwerp was trouwens jeugdcultuur jaren 60

ben nu best trots op mezelf
__________________
No intensity, no victory
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 16:51
Sperzieboon
Avatar van Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Citaat:
Balance schreef op 24-03-2004 @ 17:13:
Bij ons mag je het gewoon net zo lang aanpassen tot hij goed genoeg is of je krijgt een aanvullende opdracht.
Ze doen d'r echt alles aan om je niet daarop te laten zitten.
__________________
I want a trip inside your head, spend the day there..
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 16:52
Sperzieboon
Avatar van Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Citaat:
L1 schreef op 28-03-2004 @ 13:01:
ik heb hem nu zo goed als klaar. Alle foute dingetjes eruit gehaald en een paar nieuwe dingen er bij gedaan.

onderwerp was trouwens jeugdcultuur jaren 60

ben nu best trots op mezelf
had een vriend van mij ook
kwam schamel aan een voldoende
__________________
I want a trip inside your head, spend the day there..
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 19:02
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Je bent toch niet lomp? Je kunt daar toch wel een 5,5je uit slepen?
Ik vind het echt triest als je daarop zakt
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 19:15
Verwijderd
ik voel me bij mijn profielwerkstuk wel een klein beetje genaaid door de leraar. Toen we gingen bespreken met de leraar zagen we meteen dat we al voldoende hadden. Ok, wij blij

Het bleek echter dat we slechts één puntje tekort hadden voor goed. En dat puntje zat hem in het voorkantje. We hadden in plaats van A6B en A6C (onze klasnamen) Atheneum 6 opgeschreven => een punt aftrek. Erg jammer en we mochten hem niet meer verbeteren

Maar ja, over den voldoende valt verder niet veel te klagen...
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 21:46
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 28-03-2004 @ 20:15:
ik voel me bij mijn profielwerkstuk wel een klein beetje genaaid door de leraar. Toen we gingen bespreken met de leraar zagen we meteen dat we al voldoende hadden. Ok, wij blij

Het bleek echter dat we slechts één puntje tekort hadden voor goed. En dat puntje zat hem in het voorkantje. We hadden in plaats van A6B en A6C (onze klasnamen) Atheneum 6 opgeschreven => een punt aftrek. Erg jammer en we mochten hem niet meer verbeteren

Maar ja, over den voldoende valt verder niet veel te klagen...
jezusmina......

dat mensen daar over kunnen zeuren
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 14:46
L1
Avatar van L1
L1 is offline
bij ons ook. leraar ging ook zeiken over hele kleine dingetjes: we schreven op. In 1966 trouwden koningin Beatrix met Prins Claus. Zoek de fout

In 1966 was Beatrix nog prinses
__________________
No intensity, no victory
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 15:02
Verwijderd
Citaat:
L1 schreef op 29-03-2004 @ 15:46:
bij ons ook. leraar ging ook zeiken over hele kleine dingetjes: we schreven op. In 1966 trouwden koningin Beatrix met Prins Claus. Zoek de fout

In 1966 was Beatrix nog prinses
En Claus nog geen prins.
Mja, ik vind het toch niet klein genoeg om níet over te zeuren. PWS hoort gewoon goed te zijn, zonder fouten.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 15:14
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 29-03-2004 @ 16:02:
En Claus nog geen prins.
Mja, ik vind het toch niet klein genoeg om níet over te zeuren. PWS hoort gewoon goed te zijn, zonder fouten.
Mee eens. Maar situatie daarboven wel erg extreem, over je klas . En dan ook nog eens daardoor een G missen..
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Konijn schreef op 29-03-2004 @ 16:14:
Mee eens. Maar situatie daarboven wel erg extreem, over je klas . En dan ook nog eens daardoor een G missen..
Die van die klas is natuurlijk wél overdreven. Dat moet je gewoon mogen verbeteren eigenlijk. En dan nog..
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 15:36
L1
Avatar van L1
L1 is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 29-03-2004 @ 16:02:
En Claus nog geen prins.
Mja, ik vind het toch niet klein genoeg om níet over te zeuren. PWS hoort gewoon goed te zijn, zonder fouten.
wat zijn we weer principieel
__________________
No intensity, no victory
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 15:42
Lily
Avatar van Lily
Lily is offline
Bij ons stelde het PWS echt helemaal niks voor, maar dat was ook in het eerste (chaotische) jaar van de 2e fase. Ik heb samen met een klasgenootje geen werkstuk gemaakt maar een presentatie met posters in het Spaans gehouden over Mudejar kunst in Spanje (voor vak Spaans en Kunstgeschiedenis). Het was leuk bedacht en de posters zagen er cool uit, maar we hadden er écht niet zoveel uren aan besteed. We waren de enigen die een presentatie deden en de hele directie van de school kwam kijken (ondanks dat ze er niks van verstonden).. En we kregen een 10 . (mijn school was verder heel streng met tentamens enzo, maar ik denk dat niet alle leraren goed wisten wat ze met zoiets aan moesten).
Hehe maar tijden veranderen zie ik...succes!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 15:46
Verwijderd
Citaat:
L1 schreef op 29-03-2004 @ 16:36:
wat zijn we weer principieel
Nee. Jij maakte een inhoudelijke fout, Dragon niet, dat was gewoon een kwestie van goed of niet goed opschrijven. Inhoudelijke fouten zijn veel erger.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken En..... Wat voor cijfer hadden jullie voor jullie PWS?
~Hadiya~
65 25-02-2005 18:41
Algemene schoolzaken [PWS] Het grote profielwerkstuk-topic!
Rabbi Daniel
187 13-09-2004 20:30
Algemene schoolzaken Een onvoldoende profielwerkstuk, wat nu?
beolink
11 31-03-2003 14:08
Algemene schoolzaken Wat is een profielwerkstuk?
Verwijderd
7 16-05-2002 07:55
Huiswerkvragen: Exacte vakken reacties over het profiel nt
Harrie
26 12-05-2001 16:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:29.