Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Bekijk resultaten poll: als je Fallen Sword een punt moest geven tussen 1 en 10, wat zou je hem dan geven?
10 1 0.92%
9 0 0%
8 0 0%
7 0 0%
6 0 0%
5 0 0%
4 1 0.92%
3 1 0.92%
2 0 0%
1 106 97.25%
Aantal stemmers: 109. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2007, 13:40
Dionvd
Dionvd is offline
ik speel sinds kort fallensword, das echt een vet spel, het is een MMORPG (massive multiplayer online role playing game ) en je hoeft het niet te downloaden.

je doel is om in dit spel de beste van de hele wereld te worden, wat wel een hele klus is aangezien er zon 285.000 spelers momenteel zijn, maja dat zegt meteen hoe leuk het spel is!

je begint met 500/500 stamina, met stamina kun je stappen zetten die elk 1 stamina kosten en monsters aanvallen waarbij je 1 stamine verbruikt bij elke beurt, elk uur krijg je weer 50 stamina, dat maakt het spel eerlijk en kan je je account niet sharen om een voorsprong te krijgen, dat maakt ook het spel leuk om tijdens je andere spellen, werk of school te doen! momenteel doe ik het effe 3 x per dag, in de morgen, in de middag na school en in de avond.

behalve dat het spel geweldig is qua monsters aanvallen kan je ook Guilds joinen (groepen van mensen ) en vrienden en vijanden maken, iedereen is aardig tegen elkaar.

owja je kan ook je vijanden aanvallen, maar ze verliezen niet zo veel als ze dood gaan, en ze worden er niet sterker op, dus je kan wel elkaar aanvallen maar niemand valt je zomaar aan, tenzij je natuurlijk met bergen geld rond loopt

ze hebben er ook een Auction House, daar kun je allemaal items kopen en verkopen!

als je dood gaat, is het spel nog niet beeindigd, je verliest alleen een beetje exp en geld, wat afhankelijk is van jou totale geld en de monster of speler waardoor je doodgaat zn kracht.

als je het spel leuk vind ( wat vooral mensen die Runescape,warcraft series en diablo series hebben gespeelt vinden ) dan kun je in de Poll effe je punt voor het spel geven

nou.. ik hoop dat jullie ook dit geweldige spel gaan spelen!
hier is de link:

__________________
Check deze game : http://www.fallensword.com/?ref=263793

Laatst gewijzigd op 25-03-2007 om 13:30.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-03-2007, 13:49
Dionvd
Dionvd is offline
Ik heb nog effe wat screenshots gezocht voor fallensword, hier zijn ze :







ik heet trouwens ook Dionvd in FallenSword, als je begint dan kan ik je helpen

__________________
Check deze game : http://www.fallensword.com/?ref=263793

Laatst gewijzigd op 25-03-2007 om 13:30.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2007, 15:23
Verwijderd
Ik zou het een 4.77 geven, maar dat kan ik niet kiezen.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2007, 15:45
Doemyernogmaar1
Doemyernogmaar1 is offline
gatverdamme
Met citaat reageren
Oud 24-03-2007, 16:10
Verwijderd
Reflinks mogen niet, verder zijn er betere gratis spelletjes.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2007, 11:15
Baal
Avatar van Baal
Baal is offline
Ik heb diablo gespeeld, en speel nog. WoW ook gespeeld. RS ook maar dat was pure Cholera. Ik weet, zonder naar die site te gaan nu al dat dit spel ook cholera is. Verder een slot ofzo.
__________________
My brothers will NOT have died in vain! || Lieti in de Fractie der Metaal en Gerstenat
Met citaat reageren
Oud 29-03-2007, 12:35
Verwijderd
Die middag in de douches van het 'Poep elke week zestien gratis kut-MMORPG's uit'-genootschap:

"Verdorie, nu liet ik mijn zwaard vallen! "

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 01-04-2007, 22:57
DxpZ
Avatar van DxpZ
DxpZ is offline
SOow, de meningen zijn flink verdeeld zie ik!
__________________
_DxpZ_
Met citaat reageren
Oud 01-04-2007, 23:25
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef op 29-03-2007 @ 13:35 :
Die middag in de douches van het 'Poep elke week zestien gratis kut-MMORPG's uit'-genootschap:

"Verdorie, nu liet ik mijn zwaard vallen! "

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 02-04-2007, 00:03
Koning
Avatar van Koning
Koning is offline
Ik kan jou en je spel wel afkraken, maar als je ouder bent zie je het vanzelf wel in.
__________________
"Bring me my monocle. I want to look rich."
Met citaat reageren
Oud 03-04-2007, 11:32
Baal
Avatar van Baal
Baal is offline
Citaat:
Koning schreef op 02-04-2007 @ 01:03 :
Ik kan jou en je spel wel afkraken, maar als je ouder bent zie je het vanzelf wel in.
Doe toch maar.
__________________
My brothers will NOT have died in vain! || Lieti in de Fractie der Metaal en Gerstenat
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:07.