Oud 16-06-2008, 21:03
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Hoe heb je gevierd dat je geslaagd bent?
Heb je presentjes gehad? Ben je veel naar examenfeesten geweest? Heb je wat gehad van je ouders? Was je zelf erg blij? Hoe reageerden je ouders?

Vertel!
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Advertentie
Oud 17-06-2008, 10:57
Thedutchjelle
Thedutchjelle is offline
Ik heb voor mn verjaardag+slagen 250 euro gekregen van mn ouders, en wat familieleden hebben wat kaarten gestuurd.
Verder was ik er niet extreem blij om ofzo, maar m'n ouders en vooral m'n vader waren wel onwijs enthuisast en hij ging meteen de vlag uithangen met m'n tas eraan >_>
Oud 17-06-2008, 11:55
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Heel veel kaarten gekregen, en wat cadeautjes. Ben bij een examenfeestje geweest en ga er misschien zelf nog eentje geven na de diploma-uitreiking.
Oud 17-06-2008, 13:40
elysea
Avatar van elysea
elysea is offline
ik heb he-le-maal NIKS gekregen. alleen een kopietje van 6 briefjes van 10 bij een kaart van mijn oma, op te halen bij eerstvolgend weerzien.
Oud 17-06-2008, 14:48
Verwijderd
ik heb 750 euro en een vakantie naar berlijn met me pa gehad.
Oud 17-06-2008, 14:57
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Ik heb een laptop gekregen voor ut studeren van volgend jaar. (L)
En een aantal kaartjes & bloemen gekregen
Oud 17-06-2008, 19:00
MW
Avatar van MW
MW is offline
Ik ben op examenreis naar Berlijn geweest. Mijn ouders hebben de reis betaald en daarnaast heb ik geld, een nieuwe golfclub en bloemen van mijn ouders gekregen. Van mijn ene oma krijg ik nog geld als ik haar zie op de diploma-uitreiking en van mijn andere oma mag ik een nieuw bureau uitzoeken als ik in september op kamers ga. Van familie en vrienden nog een aantal kaarten en bloemen gekregen.
Oud 18-06-2008, 06:37
Dysmorphofobist
Avatar van Dysmorphofobist
Dysmorphofobist is offline
Ik ben nog niet nuchter geweest...
Oud 18-06-2008, 11:25
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Mooi feestje gelijk de avond van uitslag, bloemen, bioscoopbonnen en wat andere dingen gekregen Daarnaast ga ik volgende week met mn vriendin naar Barcelona en heb ik als een gekke gefeest de laatste tijd.
__________________
Chaos unleashed..
Oud 18-06-2008, 11:27
tonio
tonio is offline
Naar veel feestjes geweest. Verder heel veel kaarten gekregen van mensen (sommige ook met geld erin^^) en van me ouders me examenreis naar Chersonissos gekregen
Oud 18-06-2008, 12:19
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Natuurlijk meteen de vlag uitgehangen, m'n broer was als verassing thuisgekomen en daarna naar school voor de examenborrel! 's Avonds kwam er visite en daarna (rond uur of 12) ben ik naar vriendinnen gegaan, daar nog een hele tijd zitten kletsen en toen rond half 2 naar de Tivoli geweest. Daar gefeest en toen aan de terugweg naar huis begonnen (was errrg moeilijk) en toen naar de opkomende zon gekeken met een vriendinnetje, heerrrlijk. Daarna elke avond uit geweest/examenfeest gehad, lekker gaan shoppen, lekker al m'n schoolspullen weggegooid en boeken uitgezocht.

Verder heb ik van m'n oppaskindjes vooral een berg snoep gekregen, van heel veel familie en vrienden een lieve kaart en dat was het wel zo'n beetje. Maar ik ga aankomende kerstvakantie als cadeau met m'n moeder/broer naar New York, dus dat is het beste cadeau ooit! En ik krijg nog wel kleine cadeautjes maar dan pas op de diploma-uitreiking/feestje.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school?
Jabotinsky
84 02-11-2004 02:12
Verhalen & Gedichten [verhaal] Montofoob
Type
3 19-04-2004 23:11
Verhalen & Gedichten Geef je mening over deze tekst
lestat080
31 29-03-2004 17:23
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Natte zoenen.
Ieke
0 16-02-2004 21:46
Verhalen & Gedichten Heb jullie tips voor mijn verhaal?
Selina
7 10-12-2002 23:10
De Kantine De abt van Sion (hoe denk jij erover?)
Internationalist
15 20-05-2002 16:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:20.