Oud 08-07-2018, 18:05
Joopie1900
Joopie1900 is offline
Hai,
Wanneer mijn vriendin terugkomt van vakantie wil ik haar verrassen met een kadootje. Ik dacht aan een ketting en toen ben ik wat gaan kijken en kwam ik op een forum waar ze dat ‘voor 12-jarigen’ noemden en waren er niet positief over. Leek mij onzin, maar misschien is het echt zo. Dus zou een ketting met bijvoorbeeld een hartje ofzo echt kinderachtig zijn en hebben jullie dan alternatieven?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-07-2018, 18:15
Verwijderd
Cadeau.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2018, 18:16
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hai,
Wanneer mijn vriendin terugkomt van vakantie wil ik haar verrassen met een kadootje. Ik dacht aan een ketting en toen ben ik wat gaan kijken en kwam ik op een forum waar ze dat ‘voor 12-jarigen’ noemden en waren er niet positief over. Leek mij onzin, maar misschien is het echt zo. Dus zou een ketting met bijvoorbeeld een hartje ofzo echt kinderachtig zijn en hebben jullie dan alternatieven?
Hoe oud ben je? Houdt je vriendin van sieraden? Als het bij haar past is het een leuk lief cadeau.

Het leukste cadeau is een cadeau wat echt bij de ontvanger past, denk dus vooral uit haar perspectief. Wat vindt zij mooi en leuk?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 09-07-2018, 11:24
Verwijderd
Citaat:
Het leukste cadeau is een cadeau wat echt bij de ontvanger past, denk dus vooral uit haar perspectief. Wat vindt zij mooi en leuk?
Dit dus. Er zijn volwassen mensen die een ketting met hartje erg leuk vinden, en kinderen van 12 die dat niets vinden. Koop vooral iets dat zij leuk vindt. Wat anderen daar van vinden is niet zo relevant.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2018, 12:49
Joopie1900
Joopie1900 is offline
Citaat:
Hoe oud ben je? Houdt je vriendin van sieraden? Als het bij haar past is het een leuk lief cadeau.

Het leukste cadeau is een cadeau wat echt bij de ontvanger past, denk dus vooral uit haar perspectief. Wat vindt zij mooi en leuk?
Ik ben 15
Thanks voor de tip, ik zal er is over nadenken en opletten als ze iets opnoemt wat ik zou kunnen gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2018, 12:50
Joopie1900
Joopie1900 is offline
Citaat:
Wat anderen daar van vinden is niet zo relevant.
Inderdaad, wat anderen ervan vinden interesseert mij ook niet heel veel. Maar wat zij er zelf van vindt is dan wel weer belangrijk
Met citaat reageren
Oud 11-07-2018, 14:02
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik denk dat de meeste 15-jarigen het stiekem wel leuk zouden vinden.

Andere suggesties: een romantische picknick, een boek, lingerie, tekenspullen, hologram-nagellak, een Steam-game, zelfgemaakte koekjes... Draagt ze überhaupt sieraden? Anders is zo'n speldje misschien beter?



M.a.w. ze vindt vast alles wat je doet prachtig gewoon omdat het van jou komt, maar iets persoonlijks is wel altijd beter.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2018, 12:40
PussyDestroyerr
PussyDestroyerr is offline
Damn met een steam game heb je mij hoor
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Je beste kado aan je geliefde
adoruler
31 02-12-2005 14:12
De Kantine Gratis PSP of ander kado....!!!!
Playtime1985
4 27-10-2005 16:46
De Kantine Kado vriendin (jarig)
pechvogel
11 25-11-2003 19:10
De Kantine Kado voor 25 jarig huwelijk ouders...?
Undeclinable
3 07-06-2002 08:38
Liefde & Relatie kado's?
sase
4 15-04-2002 07:38
Liefde & Relatie kado`s!! (cadeau`s?)
Verwijderd
4 10-04-2002 18:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:30.