Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-07-2018, 15:12
Verwijderd
En een ketting aan mij zonnebril... ja wie heeft dat nu niet nodig? Echt supermakkelijk, natuurlijk moet hij ook glimmen ja. Anders past het niet bij mijn festivalplanga.
Advertentie
Oud 12-07-2018, 15:12
Verwijderd
OH WAT HEB IK TOCH WEER GOEDE REDENEN OM IETS TE KOPEN
Oud 12-07-2018, 15:16
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik scheurde net een nagel, dus nu heb ik 9 normale nette nagels en één stompje
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 12-07-2018, 15:34
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik heb ook een nieuwe planga nodig want ik heb exemplaar 3 van deze zomer alweer gesloopt. En omdat ik koningin zonnebrillen slopen ben en vrij kieskeurig ben in wat ik mezelf vind staan, haal ik al zeker 10 jaar gewoon elke keer weer dezelfde meest acceptabele goedkope H&M/Flying tiger unit. Maar nu heb ik Mn hartje verpand aan een Fossil bril maar ik kan als koningin zonnebrillen verneuken toch geen 85 euro betalen voor zo’n ding :’(
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 12-07-2018, 16:18
Verwijderd
Schat, ik heb een planga van 180 euro gesloopt ;-((((((((( ik had schade aan mijn ook veel te dure auto omdat ik voor een fietser uit moest wijken, die echt niet op zat te letten. ;-(((((( en toen ging ik uitstappen en natuurlijk casual mijn planga omhoog schuiven in mijn haar en toen schrok ik van de schade en flikkerde OOK nog die planga op de grond.

DUS KOOP HEM.

Nu heb ik een festivalplanga van 12 euro ofzo, dikke prima, want die flikkert ook altijd alle kanten op en drank er over en eten etc.
Oud 12-07-2018, 16:21
Verwijderd
Maar die fietser had anders wel dik letsel gehad, dus ik zie het als een helden-scar op mijn planga.

En de auto heb ik niet meer!
Oud 12-07-2018, 16:56
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Ik heb ook een nieuwe planga nodig want ik heb exemplaar 3 van deze zomer alweer gesloopt. En omdat ik koningin zonnebrillen slopen ben en vrij kieskeurig ben in wat ik mezelf vind staan, haal ik al zeker 10 jaar gewoon elke keer weer dezelfde meest acceptabele goedkope H&M/Flying tiger unit. Maar nu heb ik Mn hartje verpand aan een Fossil bril maar ik kan als koningin zonnebrillen verneuken toch geen 85 euro betalen voor zo’n ding :’(
Ik heb 1 dure en een paar goedkope. Ik maak ze niet stuk, ik laat ze altijd ergens liggen
En op die dure ben ik dus heel zuinig! Tip van de dag!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 12-07-2018, 17:12
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik heb er één van de opticien, niet op sterkte want ik draag eigenlijk altijd lenzen, maar hij is daardoor wel een stuk fijner dan een crappy reclame-zonnebril. Ik ben er daardoor ook best zuinig op. Ik heb nog wel een stapeltje van die goedkope zonnebrillen liggen, maar sinds ik een goede heb raak ik die eigenlijk nooit meer aan. Vind het vooral met autorijden fijn om gewoon een goede zonnebril te dragen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 12-07-2018, 17:27
Verwijderd
Ik was met goedkope zonnebrillen ook lang niet zo zuinig als op mijn hele dure. Al drie dure gehad die na een jaar of drie, vier de moed opgaven door het vele gebruik. Maar nooit geen goedkope crap meer, dan kan ik net zo goed niets op zetten.
Oud 12-07-2018, 18:59
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb een zonnebril op sterkte en wil niet meer zonder. Hij ligt eigenlijk altijd in de auto.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 12-07-2018, 19:43
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Hmmm ik ga het overwegen. Ik betwijfel of ik zuiniger ben met iets duurs want ik ben gewoon een enorme kluns. En daarnaast rijd ik niet, wellicht dat dat scheelt in mijn ‘nooit het gevoel hebben gehad’ dat mijn zonnebril niet doet wat ie moet doen
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 12-07-2018, 20:02
Verwijderd
Nou ja, ik heb een groot hoofd en een rare neus en wil echt alleen maar bruine glazen, en dan ook nog een specifiek soort bruin en de meeste goedkope monturen zijn niet de dingen die me staan, dus het was min of meer een beetje noodzaak. Het was of een dure zonnebril of vanaf de lente na twee minuten buiten hoofdpijn. Dus dan maar een dure
Oud 12-07-2018, 23:21
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik heb een rode hartjeszonnebril op sterkte. Kostte me 35 euro. Daar kan je nog es wat voor slopen.

Spoiler
__________________
Who's this jabroni?
Oud 14-07-2018, 17:28
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Omg HO, die is echt awesome

Ik heb een goedkope Chinazonnebril die ik gekocht heb op het bevrijdingsfestival, omdat ik de mijne was vergeten en ik strontchaggo werd van de felle zon. Die heb ik nu het meest op, want hij slingert meestal wel ergens in mijn tas. Ik verwacht dat hij na deze zomer wel op is, maar dat is jammer dan. Ik heb ook nog een goede zonnebril van de sportzaak die ook geschikt is voor in de bergen enzo. Met fijne grote glazen (en wellicht een licht Iris Apfel-effect). Die heb ik ook altijd op wanneer we naar dingen toe gaan met veel water.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 28-08-2018, 10:40
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Catrice geprobeerd, ik was in eerste instantie impressed vanwege de goede dekking en hoe snel het droogt, maar een dag later heb ik alweer 2 half kale nagels
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 28-08-2018, 12:12
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Catrice geprobeerd, ik was in eerste instantie impressed vanwege de goede dekking en hoe snel het droogt, maar een dag later heb ik alweer 2 half kale nagels
Wel topcoat gebruikt? Of ben je gewoon erg lomp/ iemand die z'n vingers vaak in z'n mond heeft?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 28-08-2018, 14:15
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ik heb wel met mezelf afgesproken dat de limiet ligt bij 75 potjes. Exclusief topcoats uiteraard
Die je op je tenen had op LL was echt !
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 28-08-2018, 19:28
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Merci
Holo topcoat <3
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 28-08-2018, 21:04
Verwijderd
Vinden jullie het ook zo lekker om met een hand in je bh te zitten? bijvoorbeeld als je lekker aan het scrollen bent op de pc?
Oud 28-08-2018, 22:18
Verwijderd
Nee. Maar op dit moment hangt mijn dochter eens in de paar uur aan mijn borst, dus ze krijgen wel genoeg frisse lucht.
Oud 28-08-2018, 23:15
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Wel topcoat gebruikt? Of ben je gewoon erg lomp/ iemand die z'n vingers vaak in z'n mond heeft?
Ja, topcoat altijd. Ik typ, maar dat moet voor werk. Verder probeer ik mijn nagels zoveel mogelijk uit mijn mond te houden, iets met de kat op het spek binden
Citaat:
Vinden jullie het ook zo lekker om met een hand in je bh te zitten? bijvoorbeeld als je lekker aan het scrollen bent op de pc?
Ja! Zeker als ik het koud heb. Lekker warm handje krijg je daarvan. Maar ik heb thuis nooit een bh aan, dus ik heb gewoon mijn boob in mijn hand, eigenlijk. Ik denk niet dat het op mijn werk heel erg gewaardeerd zou worden, maar met 1 hand een computer bedienen is ook gewoon niet handig in die situatie.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 28-08-2018, 23:30
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Vinden jullie het ook zo lekker om met een hand in je bh te zitten? bijvoorbeeld als je lekker aan het scrollen bent op de pc?
Hahaha ja! Ik zit überhaupt veel aan mijn boobies. Ook in het openbaar blijkbaar. Dan zegt m'n chick "Uhhhh, schat...?" en dan is het weer zo ver. Ik heb dat echt niet in de gaten.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 28-08-2018, 23:33
Verwijderd
Tering
Oud 28-08-2018, 23:34
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, soms laat ik mijn handen erop rusten. Of in plaats van dat ik mijn armen over elkaar heen sla, pak ik mijn boobs.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 28-08-2018, 23:52
Verwijderd
Oh chill, ik dus ook. Echt wel vaak, ik vind het überhaupt lekker om aan vrouwenborsten te zitten dus ik ben echt blij met mijn boobies.

Ik pak ze ook wel eens gewoon ff beide vast met beide handen. En met "armen over elkaar", moet ik idd in een groep echt opletten, want dan ga ik ook te snel op mijn borsten rusten.
Oud 31-08-2018, 13:19
Verwijderd
Schatjes, volgens mij gaan de zaken bij Victoria's Secret niet goed, dus we kunnen binnenkort ons denk ik weer kapotkopen aan (sexy) ondergoed!

Ik klik nu die aanbiedingen uit bescherming van mijn bankrekening weg, maar ik denk dat we gewoon ooit kunnen toeslaan.
Oud 31-08-2018, 13:20
Verwijderd
Ik heb trouwens mijn oranje nagellak. Staat mooi op mijn teentjes.
Oud 07-10-2018, 15:16
Verwijderd
Droppies, ik kom even in deze topic vertellen dat ik echt heel blij ben met mijn blonde lokkies die ik echt heel trouw verzorg en lekker lang worden! Heerlijk gevoel mijn eigen haren op mijn schouders en rug, ik was ondertussen al naar de kapper gegaan om het af te knippen, maar ik houd me echt zo goed in.
Oud 07-10-2018, 18:10
Saiy
Saiy is offline
Jij laat je haar dus ook lang groeien begrijp ik? Tips?? Ik ben mn haar ook lang aan het laten groeien, maar krijg snel dooie punten. En het is nu net iets boven mijn schouders, een lengte waar ik niet zoveel mee kan en meestal ga ik in deze fase dan toch maar altijd weer naar de kapper

Laatst gewijzigd op 07-10-2018 om 18:28.
Oud 07-10-2018, 18:37
Verwijderd
Ik heb dat ook snel hoor! Maarrrr ik gebruik altijd verzorgende conditioner, dan verzorgende spray en voorzichtig kammen. Daarna verzorgende olie op mijn haarpuntjes.

En dat is idd de lengte dat ik ook altijd dacht whatever het gaat er af. Ik moet overdag mijn haar bij elkaar binden, en anders gooi ik het ook los. En het zit dan heel vaak in de weg, maar ik zet door.
Oud 07-10-2018, 18:59
Saiy
Saiy is offline
Ik was mijn haar sinds kort weer met bakingsoda en gebruik verdunde appelazijn als conditioner, dat schijnt ook heel goed te zijn Ik was en föhn mijn haar elke dag, maar gebruik voor het föhnen altijd wel zo'n beschermende spray. En daarna doe ik in de puntjes altijd een beetje olijfolie Wat ik echt lekker vind ruiken, trouwens.

Goed bezig! Hoe lang heb je het nu? En wanneer was je voor het laatst bij de kapper?
Oud 07-10-2018, 19:12
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
De punten (laten) knippen voordat t begint te splijten is een aanrader
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 07-10-2018, 19:15
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
En niet elke dag wassen met Baking soda, dat is nergens voor nodig en ook vrij heftig voor je haar. Je kan t prima elke dag uitspoelen enzo maar in t begin 1-2 keer per week met Baking soda is genoeg. Als t goed is gaat je hoofdhuid het vet ook zo zelf reguleren dat uiteindelijk 2 keer per maand (of zelfs 1) meer dan voldoende moet zijn.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 07-10-2018, 20:38
Verwijderd
Sowieso, niet elke dag wassen. Ik heb ook een tijd baking soda en azijn gedaan maar ik vond dat met mijn hoeveelheid haar echt zo enorm veel gedoe. Daarnaast rook ik dan de hele week azijn. Ook niet per se leuk.
Ennnnn leg je er bij neer dat haar ook niet oneindig groeit. Ik heb mijn haar op een prima lengte, maar het wordt ook niet langer dan dit. Gewoon echt niet. Heb het wel eens nagevraagd bij de kapper en zij gaf aan dat het soms inderdaad zo is dat haar een bepaalde maximum lengte heeft. Of hoe je het dan ook wil noemen.
Oud 07-10-2018, 22:01
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik was mijn haar sinds kort weer met bakingsoda en gebruik verdunde appelazijn als conditioner, dat schijnt ook heel goed te zijn Ik was en föhn mijn haar elke dag, maar gebruik voor het föhnen altijd wel zo'n beschermende spray. En daarna doe ik in de puntjes altijd een beetje olijfolie Wat ik echt lekker vind ruiken, trouwens.

Goed bezig! Hoe lang heb je het nu? En wanneer was je voor het laatst bij de kapper?
Niet elke dag wassen (is echt niet nodig) en niet elke dag föhnen, die hitte is ook met zo'n spray simpelweg niet goed voor je haar.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 07-10-2018, 22:05
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Föhnen op standje lauwe/koude lucht
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 07-10-2018, 22:19
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik was niet elke dag mijn haar maar als ik sport zweet ik altijd heel erg onder mijn haar, dan wil ik wel echt mijn haar wassen maar ik sport vrij veel. Hoe doen jullie dat dan?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 07-10-2018, 22:29
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik was niet elke dag mijn haar maar als ik sport zweet ik altijd heel erg onder mijn haar, dan wil ik wel echt mijn haar wassen maar ik sport vrij veel. Hoe doen jullie dat dan?
Of alleen met water uitspoelen, of gewoon aan de lucht laten drogen en de volgende dag m'n haar in een staart doen. Kom ik prima mee weg
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 07-10-2018, 22:33
Verwijderd
In een staart inderdaad. Ik zweet ook vrij veel onder m'n haar, maar als ik mijn haar alleen uitspoel met water wordt het heel vet. En als ik ze was heeft het een halve dag nodig om te drogen en daar heb ik ook niet altijd zijn in.
Oud 07-10-2018, 22:44
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Dat werkt bij mij niet. Na het sporten blijft mijn haar zo staan als ik het elastiekje er uithaal en dan is het helemaal zout.

Alleen met water uitspoelen maakt het ook vetter.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 08-10-2018, 02:55
Uitwaaien
Avatar van Uitwaaien
Uitwaaien is offline
Citaat:
Nog steeds
Ik zou het doen want ik heb hem gekregen en hij is geweldig. Jammer wel dat ik vrijwel altijd gellak.
Oud 08-10-2018, 02:58
Uitwaaien
Avatar van Uitwaaien
Uitwaaien is offline
Oh het ging inmiddels over haar. Mijn haar is best wel lang, en ik laat het alleen heel af en toe knippen en dan alleen de punten. Ik was mijn haar daarnaast maar 1 keer in de 4-6 weken met shampoo en conditioner (zonder parabenen en sulfaat en al die troep) en ik borstel mijn haar met een borstel van paardenhaar zodat het niet snel afbreekt. Het werkt best goed. Het afbouwen van haren wassen is echt heel naar maar ben nu wel blij dat het gelukt is. (Ik spoel het tussendoor wel goed uit met warm water hoor)
Oud 08-10-2018, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Ik zou het doen want ik heb hem gekregen en hij is geweldig. Jammer wel dat ik vrijwel altijd gellak.
Ik heb nu wel oranje, maar niet deze en veel goedkoper en toch heel prima.
Oud 08-10-2018, 12:00
Verwijderd
Ik was mijn haar elke dag, dus shampoo en conditioner en daarna mijn olie op de puntjes. Ik föhn het nooit, of alleen als ik écht niet met natte haren ergens kan aankomen.

Ik heb geprobeerd om het niet elke dag te wassen, maar als ik train zweet ik zoveel dat ook mijn haren helemaal nat worden.

Ik heb eigenlijk alleen maar een beetje dode puntjes en voor de rest is mijn haar superglad/zacht en glanzend. Ik weet dat ik hier echt heel veel mazzel mee heb... En de laatste keer kapper is ehhh.... wow... Dat is waarschijnlijk voorjaar geweest en normaal ging ik wel elke 1 á 2 maanden.
Oud 08-10-2018, 12:07
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Oh het ging inmiddels over haar. Mijn haar is best wel lang, en ik laat het alleen heel af en toe knippen en dan alleen de punten. Ik was mijn haar daarnaast maar 1 keer in de 4-6 weken met shampoo en conditioner (zonder parabenen en sulfaat en al die troep) en ik borstel mijn haar met een borstel van paardenhaar zodat het niet snel afbreekt. Het werkt best goed. Het afbouwen van haren wassen is echt heel naar maar ben nu wel blij dat het gelukt is. (Ik spoel het tussendoor wel goed uit met warm water hoor)
Welke shampoo gebruik je dan precies?
Oud 09-10-2018, 14:19
Verwijderd
Wil ik ook weten.

Oja mijn haar valt nu over mijn schouder
Oud 09-10-2018, 14:51
Saiy
Saiy is offline
Ik heb van dat haar dat precies de vorm aanhoud van hoe ik het die dag gedragen heb, dus elke dag nat maken doe ik wel, omdat het daarna weer recht is en ik er weer wat mee kan voor die dag En föhnen met koude lucht duurt bij mij eindeloos lang Ik heb behoorlijk veel haar.

En Uitwaaien is die ene keer in de 4 -6 weken dan nog wel nodig? En wat voor shampoo en conditioner gebruik jij dan Straatmeid?

En hoe dragen jullie je haar vaak?
Oud 09-10-2018, 18:41
Verwijderd
Syoss
Oud 11-10-2018, 00:26
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Okee ik heb vorige werk een sample van een gloedje voor in het haar gekregen bij de Etos in Damsko. Het was volgens mij van Garnier en het is om dood haar/gespleten haarpunten tegen te gaan. Voor op droog/ vochtig haar en niet uitspoelen. Vanmiddag in mijn haar gepleurd en de verpakking weggegooid, maar nu ben ik dus boven verwachting echt enorm enthousiast. Weet iemand welk producht ik bedoel? Ik wil het echt hebben maar de verpakking ligt inmiddels in de container
Oud 23-11-2018, 17:59
Verwijderd
Ik heb hier serieus over nagedacht en elke shoppa waar dit zou kunnen staan even gezocht.

Ja echt I luv raadsels

Weet je het al? Welke Etos trouwens.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:23.