Oud 25-11-2018, 23:38
aaronvk2001
aaronvk2001 is offline
Hay mensen ik heb ff een vraagje want ik kan het maar niet uit mijn hoofd laten en ik wil het gwn doen.


Ik was van de zomervakantie in de apotheek en zag een meisje daar werken. Ik had op dat moment met iemand anders en vond niemand anders leuk, maar bij dat meisje in de apotheek had ik een gevoel. Ik heb er verder niks mee gedaan. Maar ik moest laatst daar opnieuw zijn en ik zag haar toevallig weer okal werkt ze daar niet zo veel. Maar nu ik single ben wil ik heel graag haar zegmaar fixen want ik voel echt als ik haar zie fk veel. Heb je tips want ik kan niet midden in de apotheek haar nummer gaan vragen ofzo.
Iemand tips ofzo??

Niet van die tips dat ik haar midden in de zaak moet aanspreken want dat gaat niet
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-11-2018, 08:16
Verwijderd
Misschien op een briefje jouw boodschap zetten, zoals: “ik heb een recept nodig voor het gat in mijn hart, wat is jouw nummer”. Lekker cheesy
Met citaat reageren
Oud 26-11-2018, 08:52
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Weet je misschien hoe ze heet? Dan zou je haar op Instagram of Facebook kunnen opzoeken, en een berichtje kunnen sturen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 26-11-2018, 10:03
Verwijderd
Ik zou dat echt heel naar vinden. Probeer eerst eens wat met haar te kletsen om te peilen of ze ook nog leuk is als je met haar kletst. Of ze überhaupt vrijgezel is. Anders ben je in mijn ogen een beetje een creep.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2018, 11:21
Verwijderd
Citaat:
Ik zou dat echt heel naar vinden. Probeer eerst eens wat met haar te kletsen om te peilen of ze ook nog leuk is als je met haar kletst. Of ze überhaupt vrijgezel is. Anders ben je in mijn ogen een beetje een creep.
Dit is inderdaad iets wat je in een normale situatie doet maar hoe zie je dat voor je in de apotheek? Bij ons zijn er altijd lange wachtrijen en niet iedereen is regelmatig in de apotheek te vinden
Met citaat reageren
Oud 26-11-2018, 11:28
Verwijderd
Bij mijn apotheek valt dat enorm mee en is er echt wel tijd voor een praatje. Niet altijd, maar vaker wel dan niet.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2018, 11:33
Verwijderd
Citaat:
Weet je misschien hoe ze heet? Dan zou je haar op Instagram of Facebook kunnen opzoeken, en een berichtje kunnen sturen.
Ik negeer onbekende mensen altijd op mijn facebook en insta.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2018, 12:17
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Je zou misschien condooms bij haar kunnen kopen, en haar een subtiele hint erbij geven dat die condooms voor jullie bedoelt zijn.😂
Met citaat reageren
Oud 26-11-2018, 12:27
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Je zou misschien condooms bij haar kunnen kopen, en haar een subtiele hint erbij geven dat die condooms voor jullie bedoelt zijn.😂
Dat zou ik als apotheek medewerkster echt niet waarderen. Mocht ik je daarvoor wel leuk vinden, dan zou dat daarna direct over zijn
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 26-11-2018, 12:39
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Dat zou ik als apotheek medewerkster echt niet waarderen. Mocht ik je daarvoor wel leuk vinden, dan zou dat daarna direct over zijn
Oke. Dat is inderdaad een slecht advies van mij.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2018, 16:25
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Wat je misschien kan doen, is een vraagje over haar leven terwijl ze iets pakt. Over haar studie, idk iets leuks. Maak het alleen nog niet over je doel (een relatie met haar). Werk langzaam richting je doel. Maar met name: Doe niks overhaast.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2018, 22:54
aaronvk2001
aaronvk2001 is offline
Citaat:
Ik zou dat echt heel naar vinden. Probeer eerst eens wat met haar te kletsen om te peilen of ze ook nog leuk is als je met haar kletst. Of ze überhaupt vrijgezel is. Anders ben je in mijn ogen een beetje een creep.
Het probleem is dat ze achterin werkt als medicijn sorteren,maar ze kijkt wel vaak naar me alleen ik kan daar niet komen zegmaar
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:54.