Oud 16-02-2005, 11:58
schnappie
schnappie is offline
Hallo mensen, ik ben hier nieuw, en mn eerste post is meteen een klaagpost, sorry daarvoor, lekkere binnenkomer haha. Maar goed, ik zit in VWO 6, met het profiel cultuur en maatschappij, en heb daarbij ook tekenen. Nu kan ik absoluut niet tekenen, dat is gewoon zo, maar ik zet me er wel voor in, want ik wil wel slagen met een beetje normale cijfers. Zo ook bij de 2e ckv3 opdracht, ik had een tekening gemaakt, die (naar mijn idee) redelijk goed gelukt was, ik heb er hard aan gewerkt, en ben er ook lang mee bezig geweest met 100% inzet. Toen ik hem inleverde kreeg ik te horen dat het "niet op VWO niveau" en een "onvoldoende' was. Ik heb de les toen niet gevolgd, omdat ik ziek was en naar huis was gegaan, maar van een klasgenootje hoorde ik dat het een niet al te goed cijfer was, dus ik denk rond de 4 Maar nu mijn vraag : mag dit zomaar? want tekenen is dus niet voor iedereen weggelegd, dat kan je of kan je niet, en als je het niet kan, en je wel inzet, dan kan je toch niet zomaar een onvoldoende krijgen? Want ik doe tog VWO omdat ik goed kan leren, niet omdat ik zo goed kan tekenen.... maar goed, sorry voor dit lange verhaal, maar t moest er ff uit..
__________________
just me, not perfect
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-02-2005, 12:46
Verwijderd
Het mag wel, zeker in een examenklas C&M. Of het eerlijk is, dat is wat anders. Misschien kun je er met je tekendocent of anders met je mentor een keer over praten?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 12:36
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Ik heb ook zoiets, maar mijn leraar vertelt altijd dat ie het denkproces belangrijker vindt dan de uitvoering, aangezien je op het VWO voorbereidend wetenschappelijk bezig moet zijn. Ik heb dan zo goed als altijd nog wel een voldoende. Misschien kan je zoiets ook eens aangeven bij jouw docent? Of wil het nadenken over de opdracht ook niet zo lukken?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 13:42
schnappie
schnappie is offline
Ja, het denkproces lukt wel. ik heb (naar mijn id) een redelijk originele tekening gemaakt....ik heb wat getekend en er "echt" materiaal bijgemaakt, zoals wolken van watjes enzo...maar goed, inzet werd niet beloond ik had een 4 dus...dit is echt zo niet motiverend!
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 19:36
mjk
Avatar van mjk
mjk is offline
Bij ons gaat het om schetsen, je idee, en hoe je dat heb willen uitbeelden. En dan wordt lichtjes gekeken naar de schildertechniek, maar dat is het minst belangrijk. Het gaat erom dat je kunst maakt, dus een verhaal moet hebben, en goede ideeën vantevoren. IS handig want schilderen en supermooi tekenen is ook niet beste kant.
__________________
Through the sorrow, all through our splendour, don't take offence at my innuendo
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 10:44
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
schnappie schreef op 18-02-2005 @ 14:42 :
Ja, het denkproces lukt wel. ik heb (naar mijn id) een redelijk originele tekening gemaakt....ik heb wat getekend en er "echt" materiaal bijgemaakt, zoals wolken van watjes enzo...maar goed, inzet werd niet beloond ik had een 4 dus...dit is echt zo niet motiverend!
Nou, dan ben je dus al beter dan ik...

Ik heb faalangst bij tekenen en mij lukt het dus al zelfs niet om een denkproces te hebben Ik krijg ook geregeld onvoldoendes bij tekenen, mijn leraar probeert me nu wel wat meer te motiveren maar dat lukt niet echt meer...

Ja, leraren mogen je voor tekenen onvoldoendes geven, als het resultaat niet voldoende is. Dat is op zich best logisch, maar het is wel knap vervelend. Ik sta nu met moeite een zes

Laten we het erop houden dat tekenen een rotvak is
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 11:51
PV
PV is offline
ik vraag me af waarom je voor c&m hebt gekozen.. is e&m niet gemakkelijker voor je dan? Je kunt er nu niets meer aan doen, maar als je van jezelf al weet dat je geen ster bent in tekenen
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 12:31
schnappie
schnappie is offline
Nou. de talen en alles kan ik dus wel, maar ik kan ook geen economie enzo! Dus tsja dan blijft C&M over...maar goed, gelukkig telt ckv 2 even zwaar, en daar sta ik een 8.3 voor...maar t is gwoon knap kl*te dat je e rop zo'n manier wordt bijgenaaid...
__________________
just me, not perfect
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 12:55
mjk
Avatar van mjk
mjk is offline
En muziek dan? Dan hoef je niet te tekenen.
__________________
Through the sorrow, all through our splendour, don't take offence at my innuendo
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 13:03
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Nou, ik denk dat je als je niet kan tekenen wel slechte cijfers kan verwachten voor tekenen.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 13:43
hi
hi is offline
hoe kan tekenen nu een "VWO niveau" hebben dat zou moeten betekenen dat je op het vwo beter moet kunnen tekenen dan op de havo
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 09:16
Verwijderd
Citaat:
mjk schreef op 19-02-2005 @ 13:55 :
En muziek dan? Dan hoef je niet te tekenen.
Niet alle scholen bieden muziek aan als eindexamenvak, geloof ik.
(Plus dat nu nog veranderen waarschijnlijk niet kan.)
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 09:46
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
PV schreef op 19-02-2005 @ 12:51 :
ik vraag me af waarom je voor c&m hebt gekozen.. is e&m niet gemakkelijker voor je dan? Je kunt er nu niets meer aan doen, maar als je van jezelf al weet dat je geen ster bent in tekenen
Ik kan gewoon niets met getallen, dus dan is c&m een erg logische keuze. Plus dat ik graag iets met talen wil studeren (wordt nu literatuurgeschiedenis, maar dat wist ik in de vierde nog niet), dus dan is het helemaal logisch

Bij ons op school kun je inderdaad geen muziek kiezen, je wordt gedwongen te tekenen... Best vervelend, muziek lijkt me namelijk erg leuk
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 09:52
Verwijderd
Citaat:
Vogelvrij schreef op 20-02-2005 @ 10:46 :
Best vervelend, muziek lijkt me namelijk erg leuk
Ik vond er weinig leuks aan (terwijl ik erg van muziek (maken) houd), ik vond het voornamelijk erg moeilijk en ook best saai.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 10:05
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 20-02-2005 @ 10:52 :
Ik vond er weinig leuks aan (terwijl ik erg van muziek (maken) houd), ik vond het voornamelijk erg moeilijk en ook best saai.
Laat mij nu lekker dromen over dat het eigenlijk zoveel beter had kunnen zijn
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 20-02-2005 @ 10:52 :
Ik vond er weinig leuks aan (terwijl ik erg van muziek (maken) houd), ik vond het voornamelijk erg moeilijk en ook best saai.
Het is bij ons erg leuk, maar we hebben een kleine klas (5 vwo-ers en 7 havo-ers) en we doen veel praktijk en daarnaast is de theorie ook niet super lastig vind ik (maargoed dat is natuurlijk wel een objectieve mening van iemand die muziek maakt)
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 21:23
xineof
Avatar van xineof
xineof is offline
Tsja, het mag wel, maar leuk is anders. Bij ons bestaat er gelukkig de maatstaf dat je wel minstens een 6 krijg indien je inzet voldoende is en je er lang genoeg aan gewerkt hebt.

Ik zou er dan ook zeker over in discussie gaan met je tekenleraar.
__________________
eight days a week
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 11:10
ShitVisjes
Avatar van ShitVisjes
ShitVisjes is offline
18 en schnappie als naam... Volkomen terecht die onvoldoene. ga je schamen... en ook nog een vwo'er...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-02-2005, 13:04
Verwijderd
ALs je tekenen als eindexamenvak kiest dan mag je enig niveau verwachten. In je proces moet je in schetsen veel onderzoeken in compositie, materiaalgebruik, techniek etc. Zij kijken ook erg naar het proces; hoe je tot het eindwerk gekomen bent.

Voor het eindwerk is een goede compositie van essentieel belang. Bij ons gold een slechte en rommelige compositie is al een voorwaarde voor een lager cijfer. Als je niet goed bent in tekenen moet je iets anders bedenken waaruit toch gevoel voor kunst en creativiteit blijkt. Zoek dan een abstractere manier van werken. Tot slot moet je verhaal goed zijn: je moet kunnen verklaren hoe je iets uitgebeeld hebt.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 16:04
Diary of Dreams
Avatar van Diary of Dreams
Diary of Dreams is offline
Waarom zou je geen onveldoende kunnen krijgen bij tekenen ook al zet je je 100% in. Met wiskunde kan je ook onveldoendes krijgen, al is dat wel wat anders natuurlijk. Maar toch... Als je gewoon niet kan tekenen dan krijg je lage cijfers bij tekenen... opzich best logisch toch.
Omdat een 4 wel een erg laag cijfer is zou je aan je leraar moeten vragen wat er precies fout aan was, wat je beter kan doen, hoe, enz.
Maar lage cijfers voor dingen waar je gewoon niet goed in ben is zeer gewoon.
__________________
Zeker weten een betweter.
Toch?
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 19:50
Verwijderd
CM suckt
enige reden waarom ik het heb gekozen omdat ik slecht in economie en wiskunde ben.
volgens mijn lerares kan ik dan maar beter een MBO gedaan maar mijn gedachtegang is "flikker op met je MBO".
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 19:53
Diary of Dreams
Avatar van Diary of Dreams
Diary of Dreams is offline
beetje laaate reactie he ^^ 18 dagen...
__________________
Zeker weten een betweter.
Toch?
Met citaat reageren
Oud 27-03-2005, 16:44
Verwijderd
ik verveelde me.

en 18 dagen mag nog.
dan is eht topic slechts een in comateuze toestand verkerende koe.
het is tenminste geen jarenoud kadaver dat uit de sloot getrokken wordt
Met citaat reageren
Oud 27-03-2005, 21:22
Diary of Dreams
Avatar van Diary of Dreams
Diary of Dreams is offline
Citaat:
Havock schreef op 27-03-2005 @ 17:44 :
ik verveelde me.

en 18 dagen mag nog.
dan is eht topic slechts een in comateuze toestand verkerende koe.
het is tenminste geen jarenoud kadaver dat uit de sloot getrokken wordt
dus dan up je hem nog maar een keer met een onzinnige post...
__________________
Zeker weten een betweter.
Toch?
Met citaat reageren
Oud 28-03-2005, 18:03
Verwijderd
Mijn leraar zegt altijd dat je dingen moet tekenen waar je wél goed in bent.
Dus als je slecht bent in gezichten, teken die dan niet. Maar teken bijv. in perspectief als je dat dus wel goed kan.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-03-2005, 18:21
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
het is een oud topic maar ach..

hahaha
Je denkt dat je voor inzet alleen een voldoende zou moeten krijgen?
Waar jij tekenen in je profiel hebt zitten hebben andere mensen natuurkunde of economie, daar gaat het toch ook om de prestaties en niet om de inzet. Als je in plaats van de theoretische vakken voor de creatieve en praktische vakken kiest is het niet meer dan logisch dat je daar ook moet presteren.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2005, 18:50
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Bloedpropje schreef op 28-03-2005 @ 19:21 :
het is een oud topic maar ach..

hahaha
Je denkt dat je voor inzet alleen een voldoende zou moeten krijgen?
Waar jij tekenen in je profiel hebt zitten hebben andere mensen natuurkunde of economie, daar gaat het toch ook om de prestaties en niet om de inzet. Als je in plaats van de theoretische vakken voor de creatieve en praktische vakken kiest is het niet meer dan logisch dat je daar ook moet presteren.
Inderdaad. Tekenen is niet zoiets als Gym hoor!
Met citaat reageren
Oud 28-03-2005, 18:55
Diary of Dreams
Avatar van Diary of Dreams
Diary of Dreams is offline
Citaat:
Bloedpropje schreef op 28-03-2005 @ 19:21 :
het is een oud topic maar ach..

hahaha
Je denkt dat je voor inzet alleen een voldoende zou moeten krijgen?
Waar jij tekenen in je profiel hebt zitten hebben andere mensen natuurkunde of economie, daar gaat het toch ook om de prestaties en niet om de inzet. Als je in plaats van de theoretische vakken voor de creatieve en praktische vakken kiest is het niet meer dan logisch dat je daar ook moet presteren.
Precies.
__________________
Zeker weten een betweter.
Toch?
Met citaat reageren
Oud 28-03-2005, 19:06
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Maar nu mijn vraag : mag dit zomaar? want tekenen is dus niet voor iedereen weggelegd, dat kan je of kan je niet, en als je het niet kan, en je wel inzet, dan kan je toch niet zomaar een onvoldoende krijgen?
Als ik goniometrie niet kan, nooit heb gekund, en waarschijnlijk nooit echt goed zal kunnen, maar wel laat zien dat ik het heb geprobeerd, krijg ik ook gewoon een onvoldoende hoor.


Om nog even na te trappen:
Jij (ts) wil dus dat ze C&M nóg makkelijker gaan maken, door aan iedereen voldoendes uit te delen voor ronduit slechte tekeningen.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 17:36
Verwijderd
Citaat:
Bloedpropje schreef op 28-03-2005 @ 19:21 :
het is een oud topic maar ach..

hahaha
Je denkt dat je voor inzet alleen een voldoende zou moeten krijgen?
Waar jij tekenen in je profiel hebt zitten hebben andere mensen natuurkunde of economie, daar gaat het toch ook om de prestaties en niet om de inzet. Als je in plaats van de theoretische vakken voor de creatieve en praktische vakken kiest is het niet meer dan logisch dat je daar ook moet presteren.
Nee klopt. Maar men kan ook voor C&M gekozen hebben omdat dat nou eenmaal het makkelijkste is en omdat wiskunde en economie etc gewoon te moeilijk is.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 16:04
mwja
mwja is offline
Tuurlijk kan je een onvoldoende krijgen, misschien kan je bij een volgende opdracht je klasgenoten en leraar om tips enzo vragen voor je het inleverd..
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 17:16
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ik ben niet voor wiskunde aangelegd, maar ik doe wel mijn best, mag ik nu ook een 7 krijgen?

__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 23:00
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Moniek! schreef op 29-03-2005 @ 18:36 :
Nee klopt. Maar men kan ook voor C&M gekozen hebben omdat dat nou eenmaal het makkelijkste is en omdat wiskunde en economie etc gewoon te moeilijk is.
Als je het kiest omdat het het makkelijkste is, en je kan zelfs dat niet, ga dan geen vwo doen.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 09:56
Verwijderd
Dat slaat nergens op. Het wel of niet goed kunnen tekenen is volgens mij geen graadmeter voor succes op het WO.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 23:24
Keith
Avatar van Keith
Keith is offline
Nu ben ik ook geen creatief mens, maar ik verveel me en las deze topic en voel toch wel medelijden voor schnappie (ondanks zn naam). Ik ben zelf erg verrast dat je practische skills dusdanig vee linvloed hebben op je cijfer dat je er een onvoldoende door kan krijgen. Het gaat er bij het WO immers om dat je het vreatieve denkproces kunt volgen om zo tot een creatie te komen, en daarbij hoef je het eigenlijk niet eens zelf te tekenen, met behulp van de computer kan je ook creatief te werk gaan.

Als het je eigen leraar is die dit cijfer geeft zou ik met hem praten en proberen je denkproces uit te leggen en hoe je bij je creatie bent gekomen, misschien snapt hij dan beter waar je heen wilt.

Ik weet niet of dit nog kan, maar misschien kan je een andere techniek gebruiken dan tekenen op zich. Fotografie, etsen, linoleumbewerken (gutsen?), drukwerk etc. horen toch ook allemaal bij tekenen?
Met citaat reageren
Oud 29-04-2005, 06:49
Verwijderd
Het gaat bij het vak tekenen toch ook wel om het zelf doen, lijkt mij.

En als het ook op de computer mag, misschien dat TS daar dan voor moet kiezen. Maar ook daarvoor moet je toch echt over bepaalde vaardigheden beschikken. Dat is nu eenmaal iets dat toch moet bij vakken als tekenen.

Maar volgens mij moet je zo nu en dan toch ook wel gewoon "ouderwets" tekenen bij het vak tekenen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-05-2005, 13:24
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 25-04-2005 @ 18:16 :
Ik ben niet voor wiskunde aangelegd, maar ik doe wel mijn best, mag ik nu ook een 7 krijgen?

Zou wel mooi zijn
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 14:34
just like i am
just like i am is offline
Whahaha vaaaag dus als je op vwo zit kan je beter tekenen dan iemand die op de havo zit juist .....
???? dit is echt onterecht, je had gewoon een dikke voldoende moeten krijgen voor je werk, je inzet en dat soort .
__________________
whatever
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 23:28
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
just like i am schreef op 13-05-2005 @ 15:34 :
Whahaha vaaaag dus als je op vwo zit kan je beter tekenen dan iemand die op de havo zit juist .....
???? dit is echt onterecht, je had gewoon een dikke voldoende moeten krijgen voor je werk, je inzet en dat soort .
en gelijk je diploma ook!
dik verdiend


wij kunnen natuurlijk niet oordelen of je tekening, dan wel het proces, niet naar behoren was
een onvoldoende geven mag natuurlijk wel
__________________
I love dr Phil :D
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 13:35
computer
computer is offline
Ja, ik moet erlijkz eggen bij ons gaat het ook meer om het idee.

Maar onze leraar is heel erg breed, alles mag en kan, dus je hoeft niet per se te tekenen.


wel hebben we een keer een portret moeten doen, ik had een 5 kon er niets van.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 17:57
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik doe zelf de lerarenopleiding voor ckv. Maar als je een onvoldoende op wiskunde haalt omdat je het gewoon niet kunt, ookal heb jij je er voor 100% voor ingezet, dan is dat toch ook rechtmatig? Ik vind persoonlijk dat je leerlingen die niet kunnen tekenen, maar wel hun best doen, geen onvoldoende kunt geven. Maar aan de andere kant vind ik het terecht. Had je maar geen tekenen moeten kiezen. Ik ben ook gezakt voor economie, omdat ik geen inzicht daarin had. Dan krijg ik toch ook niet een hoger cijfer omdat ik er slecht in ben, maar wel mijn best doe?
Dikke bullshit dan, dat het voor tekenen wel moet gelden.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 16:04
Akilina
Avatar van Akilina
Akilina is offline
Ik heb ook tekenen als eindexamenvak en ik kan wel aardig tekenen op zich, maar ik ben ook geen natuurtalent.

Maar ik weet niet hoe het bij jou zit en hoe het bij jou beoordeeld wordt. Maar bij ons wordt het cijfer gebaseerd op het idee erachter en het proces (je moet dus duidelijk een idee hebben en veel schetsen, krabbels, aantekeningen, et cetera maken). Het is de bedoeling dat er een soort van 'ontwikkeling' te zien is.

Ik heb 2 cijfers gekregen dit jaar voor een PSE (praktisch school examen tekenen) en een PCE (praktisch centraal examen tekenen) en nog nooit zoveel schetsen gemaakt en nog nooit op zo'n diepzinnige manier heel m'n hart en ziel in deze tekenopdrachten gestopt (haha, bij wijze van spreken). Het eindresultaat was ook echt nog best wel mooi om te zien, vond ik althans, het was in ieder geval niet lelijk. Maar goed, wel voldoendes gekregen voor deze opdrachten, maar nogal aan de lage kant vind ik zelf. Dus, ik weet ook niet wat die ckv-/ tekenleraren allemaal verwachten, volgens mij stellen ze nogal hoge verwachtingen, mag ook wel, maar in mijn geval had ik echt het idee dat ze op kunstacademie dingen hoopten. Vroeger, op m'n vorige middelbare school, bij ckv, tekenen en handenarbeid en welke kunstzinnige vakken nogal niet meer, kreeg ik soms ook van die lage cijfers.

Ach ja, trek het je niet aan. Maar je kan natuurlijk altijd vragen waarom je zo'n laag cijfer gehaald hebt. Hoe dan ook, als ik tekenleraar zou zijn zou ik gewoon al die kindertjes als ze wat inzet getoond zouden hebben allemaal 9-ens geven en zo Je moet de creativiteit van die jongeren echt aanmoedigen en belonen vind ik.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 17:47
Diary of Dreams
Avatar van Diary of Dreams
Diary of Dreams is offline
Citaat:
Akilina schreef op 31-05-2005 @ 17:04 :
Hoe dan ook, als ik tekenleraar zou zijn zou ik gewoon al die kindertjes als ze wat inzet getoond zouden hebben allemaal 9-ens geven en zo Je moet de creativiteit van die jongeren echt aanmoedigen en belonen vind ik.
Op wat voor school zit jij bij ons kan je nou niet echt spreken van creativiteit of iets wat er maar in de verste verte in de buurt komt. Als ik tekenleraar zou zijn zou ik ontslag nemen.
__________________
Zeker weten een betweter.
Toch?
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 12:46
annepanne
Avatar van annepanne
annepanne is offline
Een onvoldoende voor tekenen? Je moet gewoon tegen je leraar zeggen dat dat jouw manier is van kunst zeg gewoon dat hij een slechte leraar is dat hij daar niets in ziet
__________________
Het staat in de hoek en het is rood....Een stout brandweerautootje!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 00:42
neardo
neardo is offline
Mijn leraar draaide het om... Die gaf je een lager cijfer als je goed was in tekenen. Omdat je dan je best zou blijven doen. Yeah right...
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 15:57
eeefjuh...
Citaat:
hi schreef op 19-02-2005 @ 14:43 :
hoe kan tekenen nu een "VWO niveau" hebben dat zou moeten betekenen dat je op het vwo beter moet kunnen tekenen dan op de havo
Egt onzin... dat slaat idd nergens op. Ik zou soiso gaan praten met je tekenleraar...
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 20:30
Scorpi
Avatar van Scorpi
Scorpi is offline
Uiteraard mag dit wel (het is natuurlijk niet zoals iedereen het wenst, ik ook niet), ik zet me ook voor 100% in voor Frans, toch krijg ik daar ook (bijna altijd) onvoldoendes voor.
Ik vind het ook lullig, maar met je examenopdracht kijkt de beoorde(e)l(st)er ook niet naar je inzet.
Bij ons op school mag je ook computeropdrachten inleveren, weet niet of dat bij jou ook mag? Misschien ben je daar beter in, en kan je 'die weg bewandelen'.

In ieder geval hoop ik dat je geslaagd bent voor je examens (want die heb je als het goed is nu achter de rug).
__________________
De werkelijkheid eindigt, waar het verhaal begint
Met citaat reageren
Oud 19-06-2005, 14:39
Sawna
Avatar van Sawna
Sawna is offline
Natuurlijk mag je een onvoldoende krijgen...

Ook al zet ik me 100% voor wiskunde in, en ik kan het nog steeds niet, krijg ik uiteindelijk alsnog een 3 voor m'n tentamen. Logisch toch?
__________________
Neen.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2005, 14:40
J'Landa
Avatar van J'Landa
J'Landa is offline
Mee eens ^^ hierboven, maar leuk is het niet,
zeker niet als je zo je best ervoor hebt gedaan.
Mss kun je het nog oplossen met de leraar/lerares?
Met citaat reageren
Oud 19-06-2005, 14:48
Hollandia
Hollandia is offline
Tekenen is een pretvak voor mensen die niets anders kunnen. Als je zelfs tekenen niet kan, ben je gewoon VWO-onwaardig. Dan moet je niet gaan lopen zeuren over inzet imo, want je moet gewoon een bepaald niveau halen.

Als je denkproces goed was geweest, had je heus wel een voldoende gehad. Bovendien kan de leraar je feedback hierover geven.

Al dat gezeur over niks

Daarnaast ben ik het eens met de meeste hier.
__________________
You calling me out? Kid, you have to crawl before you can walk!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Waarom ben jij gymnasium gaan doen?
Cherry Springs
16 18-08-2008 20:50
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Latijn of Grieks?
Wormpjuh
101 10-04-2006 21:32
VWO Kunstgeschiedenis
Vogelvrij
134 08-06-2005 16:20
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Een dún zesje
Ieke
0 02-02-2004 16:51
Algemene schoolzaken Welk vak slaat nou echt helemaal nergens op?
Isabeau
170 05-01-2004 18:45
Eindexamens 2003 Binnen of buiten je profieldeel??
*Littleme*
12 26-05-2003 12:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:22.