Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-08-2002, 12:19
BELLEKE
BELLEKE is offline
Als je n relatie hebt moet je natuurlijk allebei wat kunnen overhebben voor die persoon... laatst hoorde k van n goeie vriend, 'als k n relatie heb, heb k ALLES maar dan ook ALLES over...'

k zeg dat ook snel en meen dat.. k denk toch het te menen...

maar heb jij als s meegemaakt dat je bepaalde dingen moeilijk kon overhebben voor iemand... dan heb k het over

lange afstanden... carrière... slank worden... bepaalde kledingdracht dragen... vrienden laten... niet roken...
x
__________________
zien doe je met je hartje, niet met je oogjes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-08-2002, 12:51
Tox
Avatar van Tox
Tox is offline
Ik heb veel over voor iemand als ik verliefd ben, maar lang niet alles.
Bijv. vrienden, school en een eigen leven hebben wel voorrang
__________________
In the end we will not remember the words of our enemies, but the silence of our friends
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 12:57
lady_x
Avatar van lady_x
lady_x is offline
Ik zou ook veel opgeven voor m'n vriendje, zoals vrienden jammer genoeg. Maar studie en vrijheid, eigen leven zoals hierboven vermeld zou ik nooit opgeven voor een liefde die misschien wel na korte tijd gedaan is.
__________________
www.devizu.com
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 12:59
david20jaar
david20jaar is offline
ik heb heeeel veel over voor m,n vriendin ,, en zij ook voor mij ..

mja ..

lange afstanden hebben we al gehad voor een te lange tijd. zij in het buitenland ,, en ik hier blijven dus .

kledingdracht ,, ja .. zij kiest zo,n beetje m,n kleren uit , want ik kan me niet kleden blijkbaar

vrienden laten is niet aan de orde .. en zijn ook geen problemen mee

slank worden ook niet echt ,, hoewel we beide wel goed op de lijn letten om toch mooi te blijven voor elkaar ( niet dat we elkaar niet mooi vinden , maar je weet wel )

niet roken .. ja .. dit is het enigste waar ik over zeur .. we roken allebei .. alleen ik ben een gezelligheidsroker en zij rookt gewoon .. gewoon dus ,, 10 a 20 sigaretten per dag .. dat vind ik gewoon teveel , en dat is dus het enigste waar ik echt over zeur .
ben in sep jarig en heb als cadeau gevraagd dat ze stopt dus wie weet ..
ben zelf ondertussen ook al gestopt om het goede voorbeeld te geven -_-''
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 13:14
Desp
Desp is offline
Ik heb veel over voor mijn vriend, maar compleet een andere persoon worden voor hem níet... Ik zou hem echt helpen en steunen, door het vuur gaan voor hem, maar ik zal nooit mezelf veranderen omdat hij dat wel.. Kijk, ik heb zo mijn slechte kanten, die verander ik omdat ik het zelf wil...
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 13:23
Roozie
Avatar van Roozie
Roozie is offline
ik heb op dit moment geen vriendje maar ik heb niet zoveel voor een vriendje over als sommige mensen op dit forum.

ik wil bijvoorbeeld voorkomen dat ik vriendinnen minder vaak zie en dat ik daardoor veel leuke dingen mis.

verder wil ik vooral dat mijn eigen leven voorop staat en dat moet voor hem ook zo zijn.

ik zie een vriendje als een toegevoegde waarde, niet iemand die ik nodig heb.
__________________
Green eyes, you're the sparklight
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 13:28
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ik heb heel veel over voor hem; tenminste dingen die hem kunnen helpen of die hem gelukkig kunnen maken, bv. als hij hem rot voelt, die avond niet uitgaan ofzo maar bij hem blijven babbelen, of als hij ff geen geld heeft, hem eten gaan kopen enzovoort. Maar ik zou nooit vrienden, studies, kledingstijl, enz.. voor hem opgeven of veranderen, omdat ik niet vind dat hij dat van mij kan vragen. Liefde betekent voor mij ook elkaars vrijheid respecteren, en ik zou me vragen stellen bij de diepgang van onze relatie als hij problemen zou maken van m'n kledij ofzo...
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 14:25
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Niet alles... Ik ga ervan uit dat De Ware voor mij perfect is, en dan hoef ik weinig voor diegene over te hebben als bepaalde kledingstijl, omdat we gewoon bij elkaar passen en hij op mij valt om hoe ik ben en visa versa...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 14:54
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Ik heb heus wel wat voor mijn vriend over. Maar dan doel ik niet bepaalde dingen zoals letten op mijn lichaamsbouw of het veranderen van mn muzieksmaak ofzo. Dat is echt onzin en als ik hem niet beval zoals ik ben dan gaat tie maar weg.
Voor de rest heb ik heus wel dingen voor hem over en ik houd ook constant rekening met hem. Hij woont aan de andere kant van het land dus ik moet bepaalde dingetjes wel plannen enzo. Als ie zich rot voelt wil ik er voor hem zijn en naar hem luisteren. Maar lijkt me toch logisch, als je om iemand geeft..?
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla

Laatst gewijzigd op 07-08-2002 om 14:56.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 16:27
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Ik heb veel over voor mijn vriendje, maar ik vertik het geen kettinkjes meer te dragen

Sorry voor deze onzin-reactie, maar ik weet niets anders te antwoorden.
__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 16:53
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Natuurlijk heb ik best wat voor diegene over dan, je moet elkaar wel iets te geven hebben natuurlijk, want anders dan stelt het niet echt veel voor denk ik...
Maar hij moet me niet gaan vragen mijn vrienden op te geven bijvoorbeeld, of school en ook kleding moet ik zelf kunnen bepalen => hij moet me wel nemen zoals ik ben en hij hoeft mij niet 'te maken' zoals hij me wil hebben..
Ik wil gewoon mijn eigen mening kunnen geven in een relatie en mezelf zijn en dat moet hij dan ook kunnen natuurlijk, dus ik zal hem ook niet dwingen bepaalde vrienden niet meer te zien, of andere kleding te gaan dragen..

afstand en dergelijke heb ik er wel voor over bijvoorbeeld
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 17:40
)Vampje(
)Vampje( is offline
Wat ik wel zou laten voor mijn vriend (als ik het deed/had):
-Roken
-Drinken
-Naar anderen kijken
-Extreem blote kleding dragen (als in:"Ik loop met een hoer over straat". Logisch dat een jongen dat niet wil. En ikzelf ook niet)

Wat ik niet voor hem zou laten:
-Me soms apart kleden
-Make-up dragen
-Met vriendinnen omgaan
-Mijn haar verven

Wat ik wel voor hem zou doen:
-Ver reizen
-Veel geld spenderen voor hem
-Voor hem en ons leventje samen kiezen als ik de keuze had tussen dat en mijn droombaan
-Bepaalde vriendinnen laten schieten als ze het zelf daarnaar maakten, door mijn vriend niet te accepteren. Jammer dan, maar dan gaat mijn vriend voor. Ik word ook boos op hem als hij over mijn vriendinnen zou zeuren. Behalve als ie gelijk heeft.

Wat ik niet voor hem zou doen:
-Afvallen
-Plastische chirurgie
-Familie in de steek laten als hij me echt zou dwingen om te kiezen zonder reden.

Toevoeging: Dan heb ik het dus wel over een vaste vriend, zoals mijn huidige, niet eentje die je net twee maanden hebt. Hij moet wel zekerheid bieden natuurlijk.

Laatst gewijzigd op 07-08-2002 om 17:43.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 19:30
Loesje
Avatar van Loesje
Loesje is offline
Ik heb op dit moment geen vriend, maar ik denk dat ik niet zoveel voor hem over zal hebben. Dit klinkt misschien raar, maar ik wil vooral mijn eigen level leiden. Een vriend is daar een toevoeging van. Ik wil mijn vriendinnen behouden, natuurlijk zie ik ze misschien wat minder. Ik wil ook blijven sporten. Ik ga me niet kleden zoals hij wil, hij moet me leuk vinden zoals k ben. Ik zou mijn carriere niet voor hem laten en ik zou ook niet voor hem gaan afslanken. Ik wil vooral mezelf zijn en blijven, en ik hoop dat hij me leuk vindt zoals ik ben.....anders is er ook iets grondig mis. En het is voor MIJN LEVEN!
__________________
*ik besloot dat ik alles kon* Loesje
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 20:31
Verwijderd
Hmm, ik heb toch eigenlijk wel alles over voor m'n eventuele vriendin. Nog net niet zover dat ik m'n eigen carrière voor haar zou laten schieten oid, maar dat zou zij ook niet willen, ervanuitgaajnde dat we aan elkaar gewaagd zou qua perspectief

Het is niet zo dat ze m'n hele leven beheerst, zo moet je bovenstaande niet interpreteren. Het is gewoon zo dat ik alles wat zij zou vragen, zou doen, mits dat binnen de grenzen van het mogelijke ligt, maar niet zo dat ik elk moment van de dag heel wanhopig met haar in m'n hoofd loop en last krijg van chronische liebesschmerz zodra ze me een uurtje niet belt.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 20:38
Mystique
Avatar van Mystique
Mystique is offline
Ik heb alles voor mijn vriend over tot op zekere hoogte. Hij moet wel van me houden zoals ik ben en ik zal dus ook nooit mijn kledingstijl, vrienden, postuur etc voor hem veranderen.
Wel zou ik dingen als roken voor hem op kunnen geven als dat hem stoort. Eigenlijk ben ik dankzij hem ook van de sigaretten afgebleven omdat ik wist dat hij niet tegen roken kan. Daar ben ik hem heel erg dankbaar voor.
In een relatie moet je je aan iemand aan kunnen passen en diegene ook aan jou, maar je moet nooit voor iemand veranderen. Dat hou je toch niet lang vol.
__________________
Girls wanna have fun! :) (Y)
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 20:40
Verwijderd
Er zijn echt maar enkele dingen die ik niet voor mijn vriend zou doen, maar welke weet ik niet eens.

Ik zou er niet als kakker bij gaan lopen. Dus gewoon eigen kleding/make-up enzow, ik wil wel mijn eigen uiterlijk houden. Ik wil mijn eigen meningen kunnen blijven houden.

Ik zou mezelf dus in het geheel niet veranderen. Aanpassen doe ik wel, maar dat is iets anders.

Hij is belangrijker dan familie, belangrijker dan wie dan ook. Hoewel er vrijwel nooit een situatie is dat je moet kiezen tussen je vriend en een familielid/vriend(in).
Maar zou ik moeten kiezen (met reden ofcourse) dan kies ik voor mijn vriend. Behalve als hij me die keuze laat maken.

Verder heb ik wel een soort grens en die ligt hier:

Ik ga zo ver voor hem (misschien wel net iets verder), als hij voor mij zou gaan..
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 20:43
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Er zijn grenzen ja. Waar die liggen, dat weet ik zelf ook nog niet eigenlijk...
__________________
I have a dream.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 20:52
Verwijderd
Alles binnen het redelijke
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-08-2002, 20:58
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline
Als ik terugkijk dan merk ik dat ik me heel anders ga gedragen als ik verliefd op iemand ben. Je wilt aandacht bij die persoon, maar dat ging bij mij meestal op een manier waarbij ik mezelf niet meer was.

Dat zie ik wel van mezelf als ik terugkijk in de afgelopen maanden. Maargoed, dat is iets anders als dat bedoeld werd door de topicstarter.

Mark
__________________
Deze gebruiker heeft geen handtekening ingesteld.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 22:29
lady_x
Avatar van lady_x
lady_x is offline
Citaat:
snowboarder schreef:
Als ik terugkijk dan merk ik dat ik me heel anders ga gedragen als ik verliefd op iemand ben. Je wilt aandacht bij die persoon, maar dat ging bij mij meestal op een manier waarbij ik mezelf niet meer was.
Ja dat heb ik ook, en dat is het vervelende als je verliefd bent, dan zou ik alles doen voor die jongen. Dingen doen waar ik achteraf spijt van krijg.
__________________
www.devizu.com
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 22:31
Verwijderd
oh 'k heb er toch geen spijt van hoor dat ik iemand niet meer zie of spreek, doordat mijn vriend dat niet zo fijn vind...
'k heb veel voor hem over
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 23:06
Thutshui
Avatar van Thutshui
Thutshui is offline
Citaat:
BELLEKE schreef:

lange afstanden: Ja, dat moet je d'r maar voor over hebben

carrière: Aan de kant zetten ? Hmm, twijfelgeval, ligt eraan wát voor carriere...

slank worden: Ben al dun genoeg

bepaalde kledingdracht dragen: Nee, ieder z'n eigen stijl

vrienden laten: Sommige vrienden wil ik d'r best om laten, maar dan moet ze wel met een goede reden komen.

niet roken: Ik rook niet maar ik zou d'r wel voor willen stoppen ja.
__________________
[ http://www.cu2.nl/Thutshui ] - [*Having A Major Crush On Hukkie*]
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 23:21
lieve
lieve is offline
Hey,
ik zou ook veel over hebben voor m'n vriend! Maar als ik tevreden ben met wat en hoe ik ben! Ga ik zeker nie afvallen, veranderen van kledingstijl, ... roken dat zou nog kunnen!(Hoewel ik niet rook, maar mocht ik roken!)


Als iemand nog maar durft denken dat die mij zou kunnen/willen veranderen, dan zou die er als serieus van langs krijgen! Iedereen is zoals hij/zij is,met de kleding, de vrienden, de carrière, ... waarom zou de vrouw niet de carrière mogen hebben terwijl de man thuis voor de kindjes zorgt! Hoewel ik denk, dat ikzelf het niet zou willen/ kunnen hebben dat mijn man/vriend thuis blijft om voor de kindjes te zorgen! Terwijl ik leuk de centjes verdien en ik de carrière maak! Kinderen maak je met 2, dus moet je er ook beide voor verantwoordelijk zijn! Beide de carrière dan maar! Er zijn genoeg mensen die het kunnen,waarom ik niet, met m'n (toekomstig )man/vriend!!

Maar ... staat het je niet aan?
Loop dan verder!

De lange afstanden ... dat zou ik er toch ook wel voor over hebben!! Ik zou het zelfs over hebben om als voor mezelf zeker ben dat het de MAN van m'n leven is, naar een ander land te verhuizen! OK, je geeft dan op een bepaalde manier wel je vrienden, familie, carrière op, ... maar het moet zoooo niet! Je kan het uitwerken dat je het niet opgeeft! Je kan er minder tijd aan besteden ,maar daarom hoef je het nie te opgeven!

Pff, ik zit raar in elkaar!
__________________
Ik hou van ... alleen van ..., ik kan nie leven in een wereld MET jou!!
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 23:54
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Ik zou al het mogelijke geven, zonder dat het te koste gaat van mijn identiteit.

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 02:54
Verwijderd
Citaat:
BELLEKE schreef:
lange afstanden... carrière... slank worden... bepaalde kledingdracht dragen... vrienden laten... niet roken...
x
Ik heb veel voor iemand van wie ik hou over, maar diegene moet mij dan ook wel accepteren zoals ik ben, dus niet verlangen dat ik m'n carriere, figuur, klederdracht, vrienden of sigaretten () voor hem links laat liggen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-08-2002, 15:15
)Vampje(
)Vampje( is offline
Okee, dus iedereen heeft het voor zijn/haar vriend(in) over om te stoppen met roken?
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 15:44
Tom
Avatar van Tom
Tom is offline
Er zijn grenzen. En het ligt eraan of diegene ook veel voor mij overheeft.. tis geven en nemen en daar moet je een mooi evenwicht in zien te vinden. Verder moet diegene je natuurlijk nemen zoals j ebent (opmerkingen erover hebben mag best).
__________________
:)
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 16:06
Roozie
Avatar van Roozie
Roozie is offline
Citaat:
Loesje schreef:
Ik heb op dit moment geen vriend, maar ik denk dat ik niet zoveel voor hem over zal hebben. Dit klinkt misschien raar, maar ik wil vooral mijn eigen level leiden. Een vriend is daar een toevoeging van. Ik wil mijn vriendinnen behouden, natuurlijk zie ik ze misschien wat minder. Ik wil ook blijven sporten. Ik ga me niet kleden zoals hij wil, hij moet me leuk vinden zoals k ben. Ik zou mijn carriere niet voor hem laten en ik zou ook niet voor hem gaan afslanken. Ik wil vooral mezelf zijn en blijven, en ik hoop dat hij me leuk vindt zoals ik ben.....anders is er ook iets grondig mis. En het is voor MIJN LEVEN!
Go Loesje! I feel the same way!
__________________
Green eyes, you're the sparklight
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 16:06
Roozie
Avatar van Roozie
Roozie is offline
Citaat:
Ripper schreef:
Ik zou al het mogelijke geven, zonder dat het te koste gaat van mijn identiteit.

Ripper
jij wilde toch vrijgezel blijven en nooit trouwen?
__________________
Green eyes, you're the sparklight
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 16:14
miro
Avatar van miro
miro is offline
Ik heb ALLES voor mijn vriend over, al heeft ie dat zelf nog niet echt door...

Ow ja ik zou wel niet mn uiterlijk voor hem veranderen, kan me ook niet voorstellen dat dat zou moeten, hij is immers zo op me gevallen he?
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 00:04
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef:
Okee, dus iedereen heeft het voor zijn/haar vriend(in) over om te stoppen met roken?
Heb je mijn reply niet gelezen?
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 00:39
Verwijderd
Citaat:
Loesje schreef:
Ik heb op dit moment geen vriend, maar ik denk dat ik niet zoveel voor hem over zal hebben. Dit klinkt misschien raar, maar ik wil vooral mijn eigen level leiden. Een vriend is daar een toevoeging van. Ik wil mijn vriendinnen behouden, natuurlijk zie ik ze misschien wat minder. Ik wil ook blijven sporten. Ik ga me niet kleden zoals hij wil, hij moet me leuk vinden zoals k ben. Ik zou mijn carriere niet voor hem laten en ik zou ook niet voor hem gaan afslanken. Ik wil vooral mezelf zijn en blijven, en ik hoop dat hij me leuk vindt zoals ik ben.....anders is er ook iets grondig mis. En het is voor MIJN LEVEN!
Hmm Ik hoor het alweer, jij hebt veel minder voor mij over dan ik voor jou...
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 10:47
Diana's~Acolyte
Diana's~Acolyte is offline
Citaat:
terror koe schreef:
De lange afstand heb ik er zeker voor over... vrienden hoef ik neit te laten want die heb ik niet
maar slank worden zou ik zeker niet doen voor m, als hij me lelijk vind dan had hij dat maar eerder moeten bedenken, zelfde met klederdracht.
.........
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 10:47
gizmo
Avatar van gizmo
gizmo is offline
Ik heb ook veel voor mijn vriend over. MAar ik moet gewoon mijzelf in de relatie kunnen zijn, en mij niet in hoeven te houden of anders te moeten gedragen...
Een lange afstand heb ik er best voor over.....
maar vrienden gaan zeker voor!
Ik wil naast de relatie gewoon een eigen leven kunnen HEBBEN!
__________________
~¤~PsYcHoDeLiCsS..~*~ What did you find that could leave you walking by?

Laatst gewijzigd op 09-08-2002 om 12:42.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 12:30
Verwijderd
Citaat:
gizmo schreef:
een eigen leven kunnen lijde!
Ik vraag me af wat jij voor leven hebt
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 12:42
gizmo
Avatar van gizmo
gizmo is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:


Ik vraag me af wat jij voor leven hebt
woopsie flupsie...
__________________
~¤~PsYcHoDeLiCsS..~*~ What did you find that could leave you walking by?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-08-2002, 15:28
Verwijderd
Citaat:
gizmo schreef:


woopsie flupsie...
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 18:01
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Veel maar zeker niet alles. Ik wil vooral lekker doen wat ik wil. Toevallig is het zo dat ik heel graag bij hem ben, dus zoveel merkt hij er niet van.. maar als hij onredelijke dingen zou vragen dan zou ik dat zeker niet doen. Ik zou ook niet stoppen voor school voor hem of zoiets. Maar al zou hem iets overkomen dan zou ik natuurlijk wel zoveel mogelijk bij hem zijn. Opzoeken in ziekenhuis eventueel, maar geen onredelijke onnuttige dingen.
Ik help hem verder graag.
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Heb jij jezelf al eens een Make-Over gegeven?
meisjekim
73 04-01-2007 22:17
De Kantine Wat heb jij als laatst op papier gezet?
fractuur
313 20-11-2006 19:02
Liefde & Relatie Wat heb jij over voor je vriend(in)?
type-m
26 15-05-2004 01:36
Liefde & Relatie hoe denk jij over jaloezie?
snarl
42 27-04-2004 20:46
Liefde & Relatie Heb jij liever wél of geen relatie?
Luna
94 22-04-2004 16:52
Psychologie Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!!
*leintje*
20 12-03-2002 20:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:34.