Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-12-2010, 16:45
Patriot1994
Patriot1994 is offline
Zou het niet grandioos zijn wanneer deze twee partijen met elkaar zouden fuseren. Je behoudt het sociaal conservatieve geachtengoed van het CDA en het economische liberale gedachtengood van de VVD.

Eindelijk weer een partij die trots is op Nederland en een partij waar Nederland trots op kan zijn.

Wat vinden jullie ? XD
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-12-2010, 17:41
jacobdb
Avatar van jacobdb
jacobdb is offline
nee. aangezien het CDA in mijn ogen de laatse jaren te veel blunders heeft gemaakt.
__________________
tux was here. ^ ^
Met citaat reageren
Oud 19-12-2010, 17:54
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Sinds de VVD de liberale wortels achter zich heeft gelaten, is het best mogelijk. Het zou wel de grootste faalpartij ooit worden.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2010, 17:58
Patriot1994
Patriot1994 is offline
Dat hoop ik, en denk ik natuurlijk niet... Volgens mij kan dit een partij zijn die Nederland kan veranderen in een soort Utopia!
Met citaat reageren
Oud 19-12-2010, 18:20
jacobdb
Avatar van jacobdb
jacobdb is offline
en een utopia zou geweldig zijn? er bestaat geen utopia
__________________
tux was here. ^ ^
Met citaat reageren
Oud 19-12-2010, 18:24
ganralph
ganralph is offline
Citaat:
Dat hoop ik, en denk ik natuurlijk niet... Volgens mij kan dit een partij zijn die Nederland kan veranderen in een soort Utopia!
Naar mijn mening gaat Nederland op dit moment alles behalve richting een Utopia, dus als CDA en VVD zouden fuseren zie ik niet echt dat ze hun koers ineens 180 graden omdraaien
Met citaat reageren
Oud 19-12-2010, 18:25
HomoSignificans
HomoSignificans is offline
Ja, en dan moet Rita Verdonk lijsttrekker worden. Dan weten we zéker dat we ervanaf zijn.
__________________
Onzichtbaar en idioot.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2010, 18:40
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
CDA is de meest inhoudsloze partij, die kan je overal wel bij voegen.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 19-12-2010, 18:42
Patriot1994
Patriot1994 is offline
Whaha.. Ik ben zelf lid van het CDA. Het is naar mijn mening de enigste partij die nog iets echt belangrijks te verkondigen heeft: normen en waarden. Je moet niet meteen gaan lachen, maar ga eens na hoe goed de wereld eruit zou zien als iedereen zou leven volgens christelijke normen en waarden. Er zou geen overheid meer nodig zijn, geen politie etc..
Met citaat reageren
Oud 19-12-2010, 18:45
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Whaha.. Ik ben zelf lid van het CDA. Het is naar mijn mening de enigste partij die nog iets echt belangrijks te verkondigen heeft: normen en waarden. Je moet niet meteen gaan lachen, maar ga eens na hoe goed de wereld eruit zou zien als iedereen zou leven volgens christelijke normen en waarden. Er zou geen overheid meer nodig zijn, geen politie etc..
Homo's worden bij bosjes gestenigd en vrouwen zitten vast achter het fornuis. Goed plan.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 19-12-2010, 18:48
Patriot1994
Patriot1994 is offline
nou dat eerste is niet het ergste wat er is.. Dat tweede over vrouwen is natuurlijk niet waar... Vrouwen hoeven niet alleen achter het fornuis te staan dat is echt nonsense. Ze zijn erg belangrijk in de zorg en het onderwijs, maar het belangrijkste blijft natuurlijk de opvoeding van de komende generatie; haar eigen kinderen.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2010, 18:48
HomoSignificans
HomoSignificans is offline
Citaat:
Whaha.. Ik ben zelf lid van het CDA. Het is naar mijn mening de enigste partij die nog iets echt belangrijks te verkondigen heeft: normen en waarden. Je moet niet meteen gaan lachen, maar ga eens na hoe goed de wereld eruit zou zien als iedereen zou leven volgens christelijke normen en waarden. Er zou geen overheid meer nodig zijn, geen politie etc..
Ja, net als in Canada.

http://www.time.com/time/magazine/ar...840236,00.html
__________________
Onzichtbaar en idioot.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2010, 18:49
HomoSignificans
HomoSignificans is offline
Citaat:
nou dat eerste is niet het ergste wat er is.. Dat tweede over vrouwen is natuurlijk niet waar... Vrouwen hoeven niet alleen achter het fornuis te staan dat is echt nonsense. Ze zijn erg belangrijk in de zorg en het onderwijs, maar het belangrijkste blijft natuurlijk de opvoeding van de komende generatie; haar eigen kinderen.
Zit je nou gewoon toe te geven dat homo's gestenigd zullen worden?
__________________
Onzichtbaar en idioot.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2010, 18:50
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Whaha.. Ik ben zelf lid van het CDA. Het is naar mijn mening de enigste partij die nog iets echt belangrijks te verkondigen heeft: normen en waarden.
We hebben gezien onder Balkenende IV wat die normen en waarden zijn ja:
-pro-homohaat
-pro-discriminatie
-anti-liberaal
-tegen scheiding van kerk en staat
-tegen levens redden via orgaandonatie
-tegen gelijkberechtiging
-tegen het bestrijden van kindermisbruik in familiesfeer
-tegen de vrijheid van religie voor bepaalde groepen

Allemaal zaken waar de VVD fel tegen is en een tegenovergestelde mening heeft. En met goede reden, want die Christelijke normen en waarden die jij zo ophemelt, pakken in de praktijk nogal desastreus uit.


Laat ik een voorbeeld geven:

Het idee dat het gezin de hoeksteen van de samenleving is, bracht Rouvoet er bijvoorbeeld toe vast te leggen voor de Bureaus Jeugdzorg, dat ze altijd het gezin bij elkaar moeten houden.

Dat betekend dus dat wanneer het gezin uit elkaar gedreven wordt vanwege gedrag van de ouders, men ten koste van de kinderen probeert om de zaak te lijmen.

Concreet ken ik voorbeelden waar kinderen meermalen teruggedwongen zijn bij een moeder met losse handjes (die nooit behandeld is), en waarbij een slachtoffer van seksueel misbruik onder druk gezet werd om geen aangifte te doen, en daarna gedwongen werd bij haar verkrachter in huis te gaan wonen. Uiteraard ook zonder dat de verkrachter therapie heeft gehad.


Kinderverkrachters beschermen... Tja, niet bepaald mijn normen en waarden. Geen CDA, CU of PVDA voor mij dus.
Citaat:
Zit je nou gewoon toe te geven dat homo's gestenigd zullen worden?
Bouwjaar 1994 he? Als hij van de bible belt komt kan hij nou eenmaal zo geïndoctrineerd zijn dat hij het op barbaarse wijze vermoorden van medemensen om wie ze zijn, nog steunt.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 19-12-2010, 18:52
Patriot1994
Patriot1994 is offline
Ja maar in dat stadje is nog steeds criminaliteit: niet iedereen leeft volgens Christelijke normen en waarden. Brandweer en ziekenhuizen blijven natuurlijk wel bestaan. Het is hier op aarde geen hemel.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2010, 18:54
Patriot1994
Patriot1994 is offline
Je schets een leuk rijtje een aantal van deze punten ervaar ik als positief en sommige ziek ik, net als jij, als erg negatief. Het CDA is ook niet perfect. Kinderverkrachters, zoals de zaak van het Hofnarretje, verdienen de doodstraf. Ze vernietigen mensenlevens!
Met citaat reageren
Oud 19-12-2010, 18:55
HomoSignificans
HomoSignificans is offline
Citaat:
Kinderverkrachters beschermen...
Huh, hoe kan dat nou? Was er geen bewijs of zo?
__________________
Onzichtbaar en idioot.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2010, 18:58
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Je schets een leuk rijtje een aantal van deze punten ervaar ik als positief en sommige ziek ik, net als jij, als erg negatief. Het CDA is ook niet perfect. Kinderverkrachters, zoals de zaak van het Hofnarretje, verdienen de doodstraf. Ze vernietigen mensenlevens!
Dus je bent voor het vermoorden van mensen vanwege hun geaardheid, voor het vermoorden van je medemensen puur om wie ze zijn, voor het vermoorden van bepaalde criminelen.

Kun je mij zeggen wat het zesde gebod is?
Citaat:
Huh, hoe kan dat nou? Was er geen bewijs of zo?
Oh jawel hoor, maar de moeder nam stelling tegen de kinderen. Een rechtzaak zou einde gezin zijn geweest.

Een medewerker van jeugdzorg stelde vervolgens letterlijk op een zeer dringende toon, dat er dus geen aangifte gedaan moest worden. Als het slachtoffer dat wel deed, kwamen de mogelijkheden tot opvang en hulp in gevaar, dreigde ze zelfs.

Ik en iemand anders die zich sterk maakten voor het slachtoffer en Jeugdzorg in de weg zaten werden ook bedreigd. Als we tegenwerkten, zouden we zogenaamd schuldig zijn aan ontvoering volgens de jeugdzorgtruus.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-12-2010, 19:00
Patriot1994
Patriot1994 is offline
Heb je de brieven van Paulus gelezen?
Met citaat reageren
Oud 19-12-2010, 19:02
Patriot1994
Patriot1994 is offline
Ik bedenk me net.. 6de gebod is pleeg geen overspel, maarja ik begrijp wat ik bedoel... Maar! De bijbel en de geboden kunnen op verschillende manieren geïnterpreteerd worden; dat geeft de bijbel zijn kracht, hij omvat meer dan de kosmos.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2010, 19:05
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Heb je de brieven van Paulus gelezen?
Ja, racistische crap over het ongelijke span enzo. Niet echt iets om blij van te worden. Ik heb op punt gestaan om een ouderling van een kerk die mijn vrouw daarover kwam intimideren van mijn stoep te slaan.
Een echte Christen negeert dat gedeelte omdat het niet de leer van Jezus is, maar de leer van een mens. Paulus dezelfde regelgevende macht als Jezus geven zou afgoderij zijn.

Wederom is mijn vraag waarom je moord goedkeurt terwijl je niet mag moorden?
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 19-12-2010, 19:05
HomoSignificans
HomoSignificans is offline
Citaat:
Ik bedenk me net.. 6de gebod is pleeg geen overspel, maarja ik begrijp wat ik bedoel... Maar! De bijbel en de geboden kunnen op verschillende manieren geïnterpreteerd worden; dat geeft de bijbel zijn kracht, hij omvat meer dan de kosmos.
Oh, zat je ook net op wikipedia te lezen?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Tien_geboden

Voor Katholieken en Lutheranen het vijfde gebod, voor de rest het zesde.
__________________
Onzichtbaar en idioot.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2010, 19:07
ganralph
ganralph is offline
Voor verdere geloof- en bijbeldiscussies verwijs ik jullie naar het subforum Wetenschap en Levensbeschouwing.

Hier graag de relatie met CDA, VVD en/of andere politieke partijen centraal houden.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2010, 19:07
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Whaha.. Ik ben zelf lid van het CDA. Het is naar mijn mening de enigste partij die nog iets echt belangrijks te verkondigen heeft: normen en waarden.
Wat zijn normen en waarden?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2010, 19:08
Patriot1994
Patriot1994 is offline
Omdat er in de bijbel ook bepaalde fundamentele utilistische gedachten inzitten. Als je door iemand te doden levens kan redden mag het.... En wat je dan onder 'leven kan redden' verstaat mag je zelf interpreteren. Ik zou Paulus niet zomaar iemand noemen.. Hij is wel een heilige... Niemand kan Jezus evenaren, maar hij heeft dicht bij Jezus gezeten en hij weet wat Jezus gedacht heeft.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-12-2010, 19:12
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Omdat er in de bijbel ook bepaalde fundamentele utilistische gedachten inzitten. Als je door iemand te doden levens kan redden mag het.... En wat je dan onder 'leven kan redden' verstaat mag je zelf interpreteren. Ik zou Paulus niet zomaar iemand noemen.. Hij is wel een heilige... Niemand kan Jezus evenaren, maar hij heeft dicht bij Jezus gezeten en hij weet wat Jezus gedacht heeft.
Ik dacht dat CDA alleen protestant-christelijk was.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 19-12-2010, 19:17
Patriot1994
Patriot1994 is offline
whaha....
Met citaat reageren
Oud 19-12-2010, 19:19
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Omdat er in de bijbel ook bepaalde fundamentele utilistische gedachten inzitten. Als je door iemand te doden levens kan redden mag het.... En wat je dan onder 'leven kan redden' verstaat mag je zelf interpreteren.
Hoezo red je een leven door een verkrachter te executeren?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2010, 19:21
Patriot1994
Patriot1994 is offline
nogmaals whaaha. Hierdoor kan hij niet verder gaan met verkrachten en ieder verkracht leven heeft de kans om een mislukt leven te worden. Zolang hij blijft leven, blijft hij de mogelijkheid houden mensen te verkrachten.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2010, 19:25
Verwijderd
Als hij in de gevangenis zit kan hij toch ook geen mensen verkrachten?
Met citaat reageren
Oud 19-12-2010, 19:27
Patriot1994
Patriot1994 is offline
Wel eens een documentaire over een gevangenis gezien? En dan der bij deze mensen komen in Nederland weer na een jaar of 20 vrij.. Beschamend..
Met citaat reageren
Oud 19-12-2010, 19:29
Verwijderd
Ja, na twintig jaar hebben ze hun straf uitgezeten. Je kan mensen niet hun hele leven straffen. Daarna kunnen ze in beginsel nog wel verkrachten, maar ja, in beginsel kan ieder mens verkrachten. Jezus kón het ook. Mijn ouders ook. Ik ook. We kunnen toch moeilijk de hele wereldbevolking uitroeien.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2010, 19:32
Patriot1994
Patriot1994 is offline
whaha.. Jezus een verkrachter.. Nee deze man heeft al laten zien dat hij over geen eer, moreel en deugden bezit... Van ieder ander mens kan je dat niet zeggen...
Met citaat reageren
Oud 19-12-2010, 19:40
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
nogmaals whaaha. Hierdoor kan hij niet verder gaan met verkrachten en ieder verkracht leven heeft de kans om een mislukt leven te worden. Zolang hij blijft leven, blijft hij de mogelijkheid houden mensen te verkrachten.
Het is wel storend dat je dit soort dingen roept zonder dat je ook maar de minste kennis hebt over daderschap en recidivisme onder zedendelinquenten.

Wist je bijvoorbeeld al dat het Christelijke taboe op seksualiteit de diepere oorzaak van veel zedenmisdrijven is?

Nou goed, lees jezelf hier in, op deze site worden vrijwel alle criminologische studies toegankelijk gemaakt:
www.wodc.nl


Daarom zie je bijvoorbeeld dat de VVD tegen de doodstraf is, en naast zwaardere straffen vooral de rechtsgang wil verbeteren. Nog een verschil met het CDA. Balkenende IV betekende stilstand en achteruitgang op gebied van rechtspraak, en nu Rutte I pas een paar maanden in functie is, is hun eerste maatregel al effectief;

Een man in een supermarkt in Moerkapelle die beroofd werd, en daarbij zich verzette zonder wapens, waardoor een van de overvallers om het leven kwam, werd niet gearresteerd door een nieuwe maatregel van Fred Teeven van de VVD, die slachtoffers van misdrijven die zich verdedigen, het voordeel van de twijfel geeft.

Rutte licht het toe:
http://nos.nl/video/205338-rutte-wij...rdediging.html

Al jaren een VVD plan, maar het CDA wilde er onder het vorige kabinet niet aan.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle

Laatst gewijzigd op 19-12-2010 om 19:45.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2010, 19:41
Verwijderd
Citaat:
whaha.. Jezus een verkrachter.. Nee deze man heeft al laten zien dat hij over geen eer, moreel en deugden bezit... Van ieder ander mens kan je dat niet zeggen...
Dus stel, er zou een test zijn om te testen hoe moreel en deugdzaam een mens is. Vind je dan dat alle immorele en niet deugdzame mensen dood moeten?
Met citaat reageren
Oud 19-12-2010, 19:42
ganralph
ganralph is offline
Even tussendoor: het is in Nederland mogelijk om echt een levenslange gevangenisstraf te krijgen, die alleen d.m.v. een gratieverlening omgezet kan worden in een tijdelijke straf.
Daarnaast krijgen dit soort criminelen ook nog wel eens TBS dat een verkapt "levenslang" kan worden omdat daar geen tijdsduur bij wordt bepaald.

Doodstraf voegt dus niets toe behalve een gevoel van wraak.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-12-2010, 19:53
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
nogmaals whaaha. Hierdoor kan hij niet verder gaan met verkrachten en ieder verkracht leven heeft de kans om een mislukt leven te worden. Zolang hij blijft leven, blijft hij de mogelijkheid houden mensen te verkrachten.
Als je gewoon vijftig procent van alle baby's die geboren worden verdrinkt, is de kans ook een stuk kleiner dat mensen verkracht worden.

En ga je hierop nog antwoord geven:

Citaat:
Wat zijn normen en waarden?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2010, 20:10
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
We hebben gezien onder Balkenende IV wat die normen en waarden zijn ja:
-pro-homohaat
-pro-discriminatie
-anti-liberaal
-tegen scheiding van kerk en staat
-tegen levens redden via orgaandonatie
-tegen gelijkberechtiging
-tegen het bestrijden van kindermisbruik in familiesfeer
-tegen de vrijheid van religie voor bepaalde groepen
-Tegen stamcelonderzoek
-Tegen abortus
-Tegen andere meningen
-Tegen zich houden aan afspraken

Citaat:
hij omvat meer dan de kosmos.
Citaat:
Citaat:
defin: kosmos
- het gehele tijd-ruimte continuüm waarin wij bestaan, samen met alle materie en energie
Ehm nee, de bijbel is maar een klein beetje materie.

Hiernaast houd het CDA zich niet aan chistelijke normen en waarden, wat dat ook mag zijn.

En; het CDA is al een samenraapsel van verschillende katholieke en andere christelijke partijen die ooi substancieel waren maar in de marge belandden, nu wordt het CDA ook marginaal en je oplossing is fuseren, en wel met een partij die nauwelijks iets gemeen heeft met het CDA, tjonge CDA'ers verkopen echt hun ziel voor een appel wanneer het om 'macht' gaat.

ben je bang voor de oppositiebanken waar het CDA straks plaats moet nemen?

Citaat:
verdienen de doodstraf. Ze vernietigen mensenlevens!
Ze moeten kapot want ze make mensen kapot????

afijn nouja de beul dan ook de doodstraf
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen

Laatst gewijzigd op 19-12-2010 om 20:19.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2010, 20:31
Patriot1994
Patriot1994 is offline
Lees Patrick Counet eens! De bijbel stijgt boven de mensheid uit. De bijbel heeft erg veel betekenis en belangen. Door een alleenrecht op de bijbel te nemen maak je de bijbel wel kleiner en menselijker, maarja dat is eenmaal wat mensen doen het goddelijke menselijk maken.

Maar... deze punten: -Tegen stamcelonderzoek
-Tegen abortus

Natuurlijk, ieder mens met een geweten is tegen abortus en ieder mens met een geweten is ook tegen meercellig stamcelonderzoek!

Je kan conservatief Nederland aan blijven vallen, maar ze hebben alleen het beste voor met de mensen.. ^^^dit soort praat van jullie is nu net het probleem met Nederland en de wereld. Jullie kunnen geen autoriteit meer hebben. Alles moet 'vrij' zijn....... Sartre heeft een veel te grote greep op onze maatschappij gekregen. Geef mij maar Kant of Reagan dat zijn de echte filosofen.!
Met citaat reageren
Oud 19-12-2010, 20:33
HomoSignificans
HomoSignificans is offline
Sinds wanneer beweert Kant dat iedereen de voor de mogelijkheid tot abortus is, gewetenloos is?
__________________
Onzichtbaar en idioot.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2010, 20:35
Patriot1994
Patriot1994 is offline
Whaha...... Ken je zijn categorische imperatief.. Zou jij dood willen?
Met citaat reageren
Oud 19-12-2010, 20:41
HomoSignificans
HomoSignificans is offline
Ja.
__________________
Onzichtbaar en idioot.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2010, 20:43
HomoSignificans
HomoSignificans is offline
Ik denk alleen niet dat dat er wat mee te maken heeft. Abortus is met name handig als het kind in kwestie toch geen fijn leven kan krijgen, bijvoorbeeld doordat het ziek zal zijn, of doordat de ouders te jong zijn, of door iets anders niet goed ervoor zorgen kunnen.
__________________
Onzichtbaar en idioot.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2010, 20:43
Patriot1994
Patriot1994 is offline
whaha typisch links gebrabbel! Nouja ga je gang.. Doe Satan de groeten van me!
Met citaat reageren
Oud 19-12-2010, 20:49
HomoSignificans
HomoSignificans is offline
Zal ik doen hoor. Ik zie hem nog vóór kerst, dus als je wilt breng ik hem je kaart wel.
__________________
Onzichtbaar en idioot.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2010, 20:50
Patriot1994
Patriot1994 is offline
Dit slaat echt nergens op.. Probeer je een keer een goede discussie aan te gaan.. Krijg je antwoorden als ja... nouja leef je eens in in een ander.. Zou iedereen dood willen net als jij? Zou een normaal mens niet zijn levensdoelen willen verwezenlijken voordat sterft?
Met citaat reageren
Oud 19-12-2010, 20:55
HomoSignificans
HomoSignificans is offline
Citaat:
Dit slaat echt nergens op.. Probeer je een keer een goede discussie aan te gaan..
Zeg, wie begon er nou over typisch links gebrabbel en de duivel?
Citaat:
Krijg je antwoorden als ja... nouja leef je eens in in een ander.. Zou iedereen dood willen net als jij? Zou een normaal mens niet zijn levensdoelen willen verwezenlijken voordat sterft?
Het lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat een hoopje cellen zich al levensdoelen gesteld heeft.
__________________
Onzichtbaar en idioot.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2010, 21:00
Patriot1994
Patriot1994 is offline
Jij wilde dood hoor.. Ik hoop voor je dat je niet dood wil en dat hoop ik met al mijn hoop.

Wel nu... Dat hoopje cellen heeft 1 al een Leven, dus zoals gezegd volgens de STOA al een levensdoel en 2 het groeit uit tot een levend wezen dat zijn levensdoelen kan realiseren.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2010, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Dit slaat echt nergens op.. Probeer je een keer een goede discussie aan te gaan.. Krijg je antwoorden als ja... nouja leef je eens in in een ander.. Zou iedereen dood willen net als jij? Zou een normaal mens niet zijn levensdoelen willen verwezenlijken voordat sterft?
Leg mij dan maar eens uit wat er verkeerd is aan stamcelonderzoek en abortus. Zonder te zeggen "dat mag niet van God"
Met citaat reageren
Oud 19-12-2010, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Jij wilde dood hoor.. Ik hoop voor je dat je niet dood wil en dat hoop ik met al mijn hoop.

Wel nu... Dat hoopje cellen heeft 1 al een Leven, dus zoals gezegd volgens de STOA al een levensdoel en 2 het groeit uit tot een levend wezen dat zijn levensdoelen kan realiseren.
Juist. Jij masturbeert ook niet? al die arme spermacellen met hun levensdoelen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap [Tweewekelijks] Forumpeiling & Tweede Kamerverkiezingen 2012
Martiño
233 22-07-2012 10:30
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap [Tweewekelijks] Forumpeiling & Tweede Kamerverkiezingen 2012
Martiño
70 08-07-2012 15:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:47.