Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2002, 08:56
Verwijderd
als ik met m'n vriendjuh een beetje aan het "vrijen" ben, zegt hij soms van die vage dingen. Dat hij zichzelf onderdanig vindt ofzow. Laatst ook: "ik ben nu 300% onderdanig".
Toen zat ik echt zo van: "huh waar heeeeeeft ie het over!"
Want in mijn ogen was/is van zoiets echt totaal geen sprake, maar zo voelt hij zich dan blijkbaar ofzow, en hij vindt het volgens mij nog leuk ook.
Hij zegt dat ik overal de leiding in heb ofzow, misschien is dat wel een beetje zo soms, maar nu komt het probleem.
Ik wil juist iemand die tegenkracht geeft, (nu heb ik het niet over sex maar gewoon sociaal gezien) niet dat ik alles beslis, en dat hij als een hondje ongeveer alles doet wat ik zeg, daar heb ik juist zo'n hekel aan!
En (nu wel weer qua sex, ik moet er maybe wel bij zeggen dat we nog niet echt sex hebben, gewoon beetje vrijen, niet helmaal naakt etc), eigenlijk ben ik zelf juist degene die qua sex onderdanig wil zijn. Dominant zijn vind ik echt totaal nixx.
En ik wil ook helemaal niet dat hij mij op die manier ziet, het liefst wil ik gewoon "gelijk zijn", en liever heb ik dan dat HIJ de leiding neemt, niet ik.

hoe zouden jullie reageren als jullie in mijn plaats stonden?
Er iets van zeggen heeft op zich geen zin, dat verandert zijn denkwijze niet, en hij kan moeilijk opeens onwijs de leiding gaan nemen ofzow terwijl hij zich daar niet fijn bij voelt.
Volgens mij is dit een reden waardoor onze relatie op een gegeven moment vastloopt, want ik vind het echt heeeeeeeel vervelend

Hmmz, liever dit niet verplaatsen naar l&r ofzow, want waar ik op doelde was jullie mening over de sex-kant van dit verhaal en niet over de rest vd relatie (als je begrijpt wat ik bedoel).
Sorry voor het lange verhaal, meestal staan hier nooit van die lange verhalen

alvast bedankt,
liefs

Alicia
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 09:02
my baby
Avatar van my baby
my baby is offline
laat hem gewoon alles doen! dan moet ie we lde leiding nemen denk ik ! tog?
kusjess my baby
__________________
Found an angel?
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 09:09
Verwijderd
Citaat:
my baby schreef:
laat hem gewoon alles doen! dan moet ie we lde leiding nemen denk ik ! tog?
kusjess my baby
ja, ik kan op zich wel een keer proberen om zelf "onderdanig"(nou jah zo zie ik het dus niet, maar ik noem het ff zo omdat hij zo denkt) te doen, maar das voor mij weer moeilijk, als hij zo doet dat denk ik van: dan neem ik maar weer het initiatief.
Maar het probleem is, dat hij zich er blijkbaar fijn bij voelt en zoiets verander je niet (denk ik)

xxx

Alicia
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 09:48
Internationalist
Avatar van Internationalist
Internationalist is offline
....praten wil ook wel eens helpen
__________________
*ONKRUID VERGAAT NIET* *Doc is de meest drinkende forumbaas* *ik slaap in hetzelfde bed als Iotje* *ik= wanabe WC-ontstopper*
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 09:59
Verwijderd
Citaat:
Internationalist schreef:
....praten wil ook wel eens helpen

we praten juist over alles, echt dat gaat heel goed. Maar dit is iets waar ik pas net achter ben, eerst d8 ik er niet aan, maar gister zei hij het weer en afgelopen vrijdag voor het eerst. In de tijd daarna had ik bijna geen tijd om er goed overna te denken want ik had het nogal druk. Dus dat ben ik nu zo'n beetje aan het doen en ik wou jullie mening ff weten......hoe jullie zouden reageren...
Kijk tuurlijk kan ik er strax wel over gaan praten met hem, maar daar gaat hij niet opeens minder "onderdanig" van worden ofzow....
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 11:19
Whuzz
Avatar van Whuzz
Whuzz is offline
Seks is een 'two way street'. Geven en nemen.
Als jullie alletwee liever onderdanig dan dominant zijn, zul je dat moeten bespreken en met elkaar rekening houden dus. Afwisselen.

En natuurlijk kan hij zijn gedrag wel aanpassen. Maar dan moet hij wél weten wat er speelt. Als je hem niets vertelt kun je hem ook niet verwijten dat hij zich niet zo gedraagt als je wilt.
Je kunt zijn karakter inderdaad niet veranderen. En dat moet je ook niet willen. Je neemt iemand en houd van hem/haar zoals die persoon IS, niet zoals je hem graag zou willen. Maar gedrag is wel degelijk te veranderen. En als je hem uitlegt hoe je je voelt heb je goed kans dat hij dat begrijpt en er rekening mee zal houden.
En geef hem tijd. Zoiets zal niet van dag op dag veranderen. Geen hem de tijd te leren zich anders op te stellen.

En als hiet nou echt niet lukt? Dan heb je twee keuzes. Ermee leren leven, of er niet mee leven. Maar zover is het nog lang niet lijkt me. Praat er eerst maar eens over.
__________________
Check mijn wietplantjes! :D [ http://www.growyourownshit.com/users/Whuzz ]
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 15:23
-Enid-
Avatar van -Enid-
-Enid- is offline
hier heb je vast nix aan, maar ik ben zelf vrij onderdanig en ik kan me voorstellen dat het voor hem heel lastig is zelf initiatief te nemen, leiding geven enzo. ik snap heel goed dat je dat wel graag zou willen, 'k zou toch proberen erover te praten
__________________
God open your eyes
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 13:15
Verwijderd
Citaat:
-Enid- schreef:
hier heb je vast nix aan, maar ik ben zelf vrij onderdanig en ik kan me voorstellen dat het voor hem heel lastig is zelf initiatief te nemen, leiding geven enzo. ik snap heel goed dat je dat wel graag zou willen, 'k zou toch proberen erover te praten
ja, daarom, ik kan hem niet veranderen en WIL hem ook niet veranderen, want dan voelt hij zich er toch niet fijn bij!!!
Maar ik vind het irri, ik hoef toch niet steeds tegen hem te zeggen van "dit vind ik lekker dus doe dit ". waarom gaat hij niet zelf uitvinden wat ik lekker vind, zelf iets bedenken, initiatief nemen......HIJ is degene met ervaring, ikke niet!
Damn......echt kut is dit
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 15:38
lake bodom
lake bodom is offline
hmz irritant voor je..
moet je volgende keer is zeggen van, nu wil ik onderdanig zijn ofzo..
tja kweetut echt niet.. of met hem praten..
en verder kan je er denk ik niet veel tegen doen..
nou succes he
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 16:37
DarkCat
DarkCat is offline
Misschien ontdekt ie wel dat het ook leuk is als hij de leiding heeft
Kwestie van proberen.. en praten!

Zelf vind ik het wel leuk om de leiding te hebben (wat seks betreft), maar niet in zn geheel.. zo dominant ben ik ook weer niet
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 16:39
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
HIJ is degene met ervaring, ikke niet!
Misschien is zijn ervaring wel met iemand die zich dominant opstelde, waardoor hij daaraan is gaan wennen? Is ook een optie..
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 17:34
Het Prutje
Het Prutje is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Maar ik vind het irri, ik hoef toch niet steeds tegen hem te zeggen van "dit vind ik lekker dus doe dit ". waarom gaat hij niet zelf uitvinden wat ik lekker vind, zelf iets bedenken, initiatief nemen......HIJ is degene met ervaring, ikke niet!
Ja dit is iets waar volgens mij wel meer jongens last van hebben (ik weet niet of het bij meisjes ook zo is en het is ook heus niet bij alle jongens (voordat ik alle jongens over me heen krijg )) maar ik bedoel dat ze op de een of andere manier niet zelf doorhebben hoe het nou zit met wat jij lekker of fijn vindt, en ik bedoel niet alleen met sex maar ook in het algemeen, meisjes zijn denk ik wat attenter naar de ander en letten meer op de gevoelens van anderen. Maar als je vriendje niet zo is kan je dat hem denk ik moeilijk kwalijk nemen en zal je hem denk ik toch gewoon moeten vertellen wat je wel/niet lekker vindt. Je hoeft et niet per se te zeggen, maar met je khanden kan je ook heel wat doen...
Ach wat zit ik nou stom te bazelen. Ik heb er eigenlijk helemaal geen verstand van, ik bedoel ik weet niet of het ook echt zo is Het zou kunnen... ik hoop dat je er wat aan hebt....
Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 17:25
Verwijderd
Citaat:
DarkCat schreef:
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
HIJ is degene met ervaring, ikke niet!
Misschien is zijn ervaring wel met iemand die zich dominant opstelde, waardoor hij daaraan is gaan wennen? Is ook een optie..


ja, das wel een goeie thanx
z'n ex had toen namelijk wél ervaring en hij niet....

Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Het Prutje schreef:
Ja dit is iets waar volgens mij wel meer jongens last van hebben (ik weet niet of het bij meisjes ook zo is en het is ook heus niet bij alle jongens (voordat ik alle jongens over me heen krijg )) maar ik bedoel dat ze op de een of andere manier niet zelf doorhebben hoe het nou zit met wat jij lekker of fijn vindt, en ik bedoel niet alleen met sex maar ook in het algemeen, meisjes zijn denk ik wat attenter naar de ander en letten meer op de gevoelens van anderen. Maar als je vriendje niet zo is kan je dat hem denk ik moeilijk kwalijk nemen en zal je hem denk ik toch gewoon moeten vertellen wat je wel/niet lekker vindt. Je hoeft et niet per se te zeggen, maar met je khanden kan je ook heel wat doen...
Ach wat zit ik nou stom te bazelen. Ik heb er eigenlijk helemaal geen verstand van, ik bedoel ik weet niet of het ook echt zo is Het zou kunnen... ik hoop dat je er wat aan hebt....
je hebt maybe wel gelijk, ik let bij hem altijd onwijs op signalen, hoe hij precies reageert als ik iets doe. En hij doet dat bij mij nooit, hij neemt zelf ook niet het initiatief om iets anders te proberen en dan voel ik mij zo stom dat ik zeg: "dit vind ik zo lekker blabla". Want dan denk ik: hmmz blijkbaar ben ik vreemd dat ik dat lekker vind, want als z'n ex dat ook lekker had gevonden had hij het wel uit zichzelf bij me gedaan......

iig, thanx allemaal!!!!!!!!!!!!
xxx

Alicia
Met citaat reageren
Oud 16-03-2002, 16:05
absurdmoncher
absurdmoncher is offline
Alsie zichzelf dan toch zo onderdanig vindt, dan kun je hem toch wel commanderen om te doen wat jij wil ofzo?
En alsie dan tegenstribbelt moet je zeggen dattie dan ook niet moet zeuren dattie onderdanig is....!
__________________
The love of my life has found me
Met citaat reageren
Oud 16-03-2002, 17:07
Verwijderd
Citaat:
absurdmoncher schreef:
Alsie zichzelf dan toch zo onderdanig vindt, dan kun je hem toch wel commanderen om te doen wat jij wil ofzo?
En alsie dan tegenstribbelt moet je zeggen dattie dan ook niet moet zeuren dattie onderdanig is....!
ik wil 'm helemaal niet commanderen.............vinnik niet leuk.........ik wil gewoon een gelijkwaardige relatie, dat hebben we op zich ook wel, maar dus niet met commanderen.
En liefst dat hij de leiding neemt maarjah dat stond hierboven al...

Maarjah hij heeft een ex, die 2 jaar ouder is dan hij en veel makkelijker was qua sex, dus k denk dat hij gewend is dat iemand anders de leiding neemt....
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Een vraag voor de homo's hier
boss?
31 12-05-2013 19:34
Huiswerkvragen: Exacte vakken [BIO] Homozygoot en Heterezygoot
lechim Ekenats
4 20-06-2011 15:36
Psychologie Geslacht van je brein
Armoed
39 09-03-2008 11:46
De Kantine welke hersenhelft is bij jou dominant?
Verwijderd
180 18-11-2007 22:21
Flora & Fauna Mijn hondjes zijn heel lief, maar er is er 1 dominant.. wat te doen? [foto]
AJMouse
33 28-03-2005 12:33
Seksualiteit Baas in bed
SuperS
35 25-09-2002 11:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:23.