Oud 25-04-2003, 10:52
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Is dit mogelijk?
Om eerlijk te zijn vind ik dat geel zo blij. Ik weet dat het er nu eenmaal bij hoort, maar voor op mijn werk (ja ik forum dan ook wel eens), heb ik liever een wat "nettere" en "minder opvallende" kleur (niet dat ik niet mag forummen oid (dat bepaal ik zelf wel ), maar het valt gewoon zo op).
__________________
I have a dream.

Laatst gewijzigd op 25-04-2003 om 11:13.
Advertentie
Oud 25-04-2003, 12:22
Verwijderd
Hmm, zou op zich niet moeilijk moeten zijn, maar ik vind dan wel dat de heren van s.com dat niet zelf moeten doen. Want als ze dat zelf doen blijven er maar mensen zeuren dat ze iets op een andere manier willen etc.

Een betere oplossing zou zijn om bij ´Mijn Profiel´ (niet alleen die van mij, maar van elk lid) een extra optie te zetten om zelf alles aan te passen.

Dit kan lopen van getoonde lettertypen(alleen wat je zelf ziet dus, de rest ziet het zoals zij het willen), kleine kleuraanpassingen tot het aanpassen van de vormen van de verschilende knoppen.

Geen idee trouwens of dit moeilijk is, ik heb helemaal niks met websites bouwen, maar het lijkt me wel een betere oplossing da gewoon een hele nieuwe lay-out te maken.
Oud 25-04-2003, 12:40
Verwijderd
Volgens mij kan je idd in Mijn Profiel zo'n optie maken... Stond die er eerst ook niet? (welliswaar gedeactiveerd?)
Oud 25-04-2003, 13:43
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Het is wel mogelijk voor beheerders nieuwe themes aan te maken. De optie van Morridin zit voor zover ik weet niet standaard in Vbb, en dat zelf maken zou érg veel werk zijn.

Dus het zou wel kunnen, een extra thema; maar daardoor wordt Scholieren.com natuurlijk niet echt scholieren.com meer. Want dan zouden kleuren ed ook heel anders moeten.

Gewoon niet forummen op je werk zou ik zeggen.
Oud 25-04-2003, 15:06
Verwijderd
Citaat:
Koen schreef op 25-04-2003 @ 13:43:
Het is wel mogelijk voor beheerders nieuwe themes aan te maken. De optie van Morridin zit voor zover ik weet niet standaard in Vbb, en dat zelf maken zou érg veel werk zijn.

Dus het zou wel kunnen, een extra thema; maar daardoor wordt Scholieren.com natuurlijk niet echt scholieren.com meer. Want dan zouden kleuren ed ook heel anders moeten.

Gewoon niet forummen op je werk zou ik zeggen.
Wat moet je dan op je kantoorbaan
Oud 25-04-2003, 15:41
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Deze kleuren kunnen toch gewoon blijven? Alleen je maakt een extra theme aan.
__________________
I have a dream.
Oud 25-04-2003, 22:36
Verwijderd
Hier is al talloze keren over gediscussieerd, en de uitkomst was steeds dat het er jammer genoeg niet komt, omdat niemand zin heeft om die themes te maken.
Oud 25-04-2003, 22:49
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Die themes is toch niet meer dan het instellen van een paar kleuren?
De functie is sowieso al aanwezig.
__________________
I have a dream.
Oud 25-04-2003, 22:56
Martin
Avatar van Martin
Martin is offline
Citaat:
perseus schreef op 25-04-2003 @ 22:36:
Hier is al talloze keren over gediscussieerd, en de uitkomst was steeds dat het er jammer genoeg niet komt, omdat niemand zin heeft om die themes te maken.
Niemand? Wedden van wel
Oud 25-04-2003, 23:58
Manuzhai
Avatar van Manuzhai
Manuzhai is offline
Citaat:
perseus schreef op 25-04-2003 @ 22:36:
Hier is al talloze keren over gediscussieerd, en de uitkomst was steeds dat het er jammer genoeg niet komt, omdat niemand zin heeft om die themes te maken.
Onzin. De uitkomst was steeds dat het niet komt, omdat Jon niet wil dat het forum op een of andere manier zijn zo karakteristieke kleurstelling kwijtraakt.
__________________
Slechts beschikbaar via naamzoek/privebericht.
Oud 26-04-2003, 00:18
Martin
Avatar van Martin
Martin is offline
Citaat:
Manuzhai schreef op 25-04-2003 @ 23:58:
Onzin. De uitkomst was steeds dat het niet komt, omdat Jon niet wil dat het forum op een of andere manier zijn zo karakteristieke kleurstelling kwijtraakt.
Zoekmachine is misschien handig? Er was een NOG andere uitkomst:

http://forum.scholieren.com/showthre...light=template
Oud 26-04-2003, 08:55
Verwijderd
Citaat:
Morridin schreef op 25-04-2003 @ 12:22:
Hmm, zou op zich niet moeilijk moeten zijn, maar ik vind dan wel dat de heren van s.com dat niet zelf moeten doen. Want als ze dat zelf doen blijven er maar mensen zeuren dat ze iets op een andere manier willen etc.

Een betere oplossing zou zijn om bij ´Mijn Profiel´ (niet alleen die van mij, maar van elk lid) een extra optie te zetten om zelf alles aan te passen.

Dit kan lopen van getoonde lettertypen(alleen wat je zelf ziet dus, de rest ziet het zoals zij het willen), kleine kleuraanpassingen tot het aanpassen van de vormen van de verschilende knoppen.

Geen idee trouwens of dit moeilijk is, ik heb helemaal niks met websites bouwen, maar het lijkt me wel een betere oplossing da gewoon een hele nieuwe lay-out te maken.
met v-bulleting is da al een optie en in de adminpanel kan je ook meerdere themes aanmaken..
(ik werk voor me eige site ook met dit forum)

dus het is zeker mogenlijk..

maar ik vind da geel wel gaaf eigk maan ik ben het er wel mee eens da je da aan moet kunnen passen..
Oud 26-04-2003, 12:35
Verwijderd
gewoon instellen dat leden met 400+ posts het thema kunnen veranderen

dan hou je dus het karakteristieke een beetje, want nieuwe leden weten niet beter dan een geel forum en dan heeft het halen van 400 posts weer iets magisch
Oud 26-04-2003, 13:23
Verwijderd
Citaat:
Ufke schreef op 26-04-2003 @ 12:35:
gewoon instellen dat leden met 400+ posts het thema kunnen veranderen

dan hou je dus het karakteristieke een beetje, want nieuwe leden weten niet beter dan een geel forum en dan heeft het halen van 400 posts weer iets magisch
En dan gaan mensen op Onzin spammen om maar zo snel mogelijk die 400 posts te hebben...
Oud 26-04-2003, 13:41
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Para! schreef op 26-04-2003 @ 13:23:
En dan gaan mensen op Onzin spammen om maar zo snel mogelijk die 400 posts te hebben...
De mensen op Onzin hebben allemaal wel meer dan 400 posts, maar ik snap wat je bedoeld te zeggen.
Oud 26-04-2003, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Para! schreef op 26-04-2003 @ 13:23:
En dan gaan mensen op Onzin spammen om maar zo snel mogelijk die 400 posts te hebben...
ik weet niet of je meer nicks hebt gehad hier maar een jaartje geleden zat het forum nog op andere software, toen moest je 400 posts hebben om een signature te mogen gebruiken en niet alle leden weten meteen wat onzin is dus opzich is dat niet zo'n probleem

maar je kunt ook iets anders doen, bv dat het pas mag als je een maand lid bent ofzo

het gaat erom dat je bij je aanmelding geen themes kan kiezen, dan weet iedereen dat geel de echte kleur is van het forum en naderhand kun je als je wil een ander kleurenthema kiezen
Oud 26-04-2003, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Wawl schreef op 26-04-2003 @ 13:41:
De mensen op Onzin hebben allemaal wel meer dan 400 posts, maar ik snap wat je bedoeld te zeggen.
Uhm, niet als je de posts van Onzin niet mee laat tellen

Ik had eens bij een vriend op een gameforum gekeken en daar hadden ze naast de verschillende genre en systeem fora ook en onzinforum. Maar de posts die ze daar doen tellen niet mee.

Zou dat hier ook mogelijk zijn?
Oud 26-04-2003, 19:23
Martin
Avatar van Martin
Martin is offline
Citaat:
Morridin schreef op 26-04-2003 @ 19:06:
Zou dat hier ook mogelijk zijn?
Met Vbulletin kan je idd de posts die gemaakt worden op Onzin niet mee laten tellen. Je kan bepaalde fora uitsluiten.
Ads door Google
Oud 26-04-2003, 19:27
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Dan gaat men op andere fora spammen. Dat is nog veel erger.

Maar 't punt is niet welke garde mensen het wel of niet kan, het probleem is zoals Jon in het vorige topic al meldde, dat er nog geen goede kleuren combo gevonden is. Dus als die er komt, kan er gekeken worden naar wie dat gebruiken mag, etc.
Oud 26-04-2003, 19:29
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
Ufke schreef op 26-04-2003 @ 12:35:
gewoon instellen dat leden met 400+ posts het thema kunnen veranderen

dan hou je dus het karakteristieke een beetje, want nieuwe leden weten niet beter dan een geel forum en dan heeft het halen van 400 posts weer iets magisch
400 posts is zo gehaald..

ik ben btw tegen andere kleuren. ik vind dat geel wel wat hebben. het straalt wat leuks uit.. niet zoals fok forum dat wit is.. als je dat niet wil pas je je maar aan
Oud 26-04-2003, 19:32
Martin
Avatar van Martin
Martin is offline
Citaat:
dyfusica schreef op 26-04-2003 @ 19:29:
ik ben btw tegen andere kleuren.
Er komen geen andere kleuren, de huidige kleuren blijven MAAR leden krijgen HEEL misschien de mogelijkheid om voor een ander kleurenschema te kiezen zodat ze bijv. op school minder opvallend kunnen forummen
Oud 26-04-2003, 19:34
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
Martin schreef op 26-04-2003 @ 19:32:
Er komen geen andere kleuren, de huidige kleuren blijven MAAR leden krijgen HEEL misschien de mogelijkheid om voor een ander kleurenschema te kiezen zodat ze bijv. op school minder opvallend kunnen forummen
weet ik
Oud 26-04-2003, 19:41
Martin
Avatar van Martin
Martin is offline
Citaat:
dyfusica schreef op 26-04-2003 @ 19:34:
weet ik
Waarom ben je dan in hemelsnaam tegen andere kleuren? (als dit de standaard-kleuren blijven...)
Oud 27-04-2003, 21:13
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
Martin schreef op 26-04-2003 @ 19:41:
Waarom ben je dan in hemelsnaam tegen andere kleuren? (als dit de standaard-kleuren blijven...)
ik vergeet soms wel eens van die klleine dingetjes

zoals het feit dat de gele kleuren bleven..

anyway ik ben vanaf nu ook voor dus
Oud 28-04-2003, 13:06
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
dat lijkt me idd ook wel een stuk fijner voor op school... het mag allemaal wel ofzo maar valt zo op
__________________
Everyone wants to be found.
Advertentie
Oud 28-04-2003, 16:10
Verwijderd
enigste wat hoeft is dat een ander css filetje word ingeladen..
Oud 28-04-2003, 16:16
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Citaat:
McLaren schreef op 28-04-2003 @ 16:10:
enigste wat hoeft is dat een ander css filetje word ingeladen..
Zoals je in dat vorige topic in de reply van Jon kon lezen is dat niet alles. Er moet bijvb ook een nieuwe header komen.
Oud 28-04-2003, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Koen schreef op 28-04-2003 @ 16:16:
Zoals je in dat vorige topic in de reply van Jon kon lezen is dat niet alles. Er moet bijvb ook een nieuwe header komen.
Ja, om te zorgen dat die css file in te lezen..
onee..
niet alles is met css gedaan..
Oud 01-05-2003, 11:07
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Morridin schreef op 26-04-2003 @ 19:06:
Uhm, niet als je de posts van Onzin niet mee laat tellen

Ik had eens bij een vriend op een gameforum gekeken en daar hadden ze naast de verschillende genre en systeem fora ook en onzinforum. Maar de posts die ze daar doen tellen niet mee.

Zou dat hier ook mogelijk zijn?
Dat zou toch belachelijk zijn? Fora uitsluiten van Postcounts...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 01-05-2003, 11:37
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 01-05-2003 @ 11:07:
Dat zou toch belachelijk zijn? Fora uitsluiten van Postcounts...
Hetzelfde werd gedaan op het Tweakers.net forum. Maar dat is een tech-forum en geen generiek forum als dat van s.com en Fok.
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Oud 01-05-2003, 11:42
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 01-05-2003 @ 11:37:
Hetzelfde werd gedaan op het Tweakers.net forum. Maar dat is een tech-forum en geen generiek forum als dat van s.com en Fok.
Je moet dan ook geen appelen met citroenen gaan vergelijken

Hier op s.com ben je vnl voor lol, ginder eerder om dingen te leren/aan te duiden bij anderen.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 01-05-2003, 12:24
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
IK WIL ROZE!
En anders rood!

Dat geel kennen we nu wel
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 01-05-2003, 12:39
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Oke, nu weten we wat iedereen wil. Ik zou zeggen, ontwerp 't, en stuur 't op naar Jon, wie weet voert ie 't in.

Gesloten.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Leaked Xp Royal theme
MMaRsu
2 12-08-2004 11:46
Software & Hardware Themes voor Windows2000
Verwijderd
2 07-02-2003 18:29
Films, TV & Radio tv-theme's
AirRaid
10 19-01-2003 19:57
Software & Hardware WindowsXP theme als Linux
Verwijderd
4 21-06-2002 17:33
Games Ik zoek cheats voor theme park world
vdveendw
2 24-01-2002 11:40
Software & Hardware xp themes
duracelkonijntje
2 16-01-2002 12:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:55.