Oud 16-09-2007, 22:24
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
verwijder dat laatste stukje als je zijn leven wilt redden
zoemzoem
20V - Lid

That's gót to hurt.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Advertentie
Oud 16-09-2007, 22:28
Verwijderd
elke keer weer sorry zoemzoem... ik weet echt niet waarom ik elke keer die fout maak!!
Oud 16-09-2007, 23:14
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Nu al een weerwolf eruit!

Ahum, ik dacht ook altijd dat zoemzoem een hij was.
__________________
Wark!
Oud 17-09-2007, 00:11
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
omg voor het eerst in mijn cariere op de goede persoon gestemd :-)
Wel jammer voor EoS want EoS is leuk, hopelijk is het volgende keer geen wolf :-)
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 17-09-2007, 09:21
Verwijderd
jeej, één verdachte die ik goed had alvast
Oud 17-09-2007, 10:16
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
Ahum, ik dacht ook altijd dat zoemzoem een hij was.
Sorry, ben toch al bijna 21 jaar een meisje
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 17-09-2007, 11:56
Verwijderd
Joechei!
Hmm, dan weet ik niet of ik Lisaaah nog verdacht vind, want EoS heeft eens op haar gestemd en zei dat 'ie zich kon vinden in mijn theorie over Lisaaah. Maar goed, dat kan ook een trucje zijn geweest natuurlijk.
Oud 17-09-2007, 12:07
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
ik heb bijna allle posts van EoS hier gezet,
behalve posts richting de spelleider over het thema en de verhalen.

Citaat:
Ik neig naar mohammed, omdat ik sterrenmeisje altijd één van de leukste spelers vind. Maar het gaat nu richting gelijkspel en dat wil ik natuurlijk niet. Ik wacht daarom nog ff met stemmen tot vanavond.
Hij wil niet op sterrenmeisje stemmen, dat kan verdacht zijn.

Citaat:
Ik ga op Lisaaah stemmen. Niet dat het nog enig effect heeft, maar ik stem principieel nooit op een nieuweling de eerste keer bedacht ik me net en sterrenmeisje vind ik te cool om er nu al uit te hebben. Bovendien heeft ze af en toe goeie invallen. Verder volg ik Minke's redenering wel dat het uitermate verdacht is dat Lisaaah niet wil zeggen op wie ze stemt.
Hij maakt lisaah verdacht dus ik denk niet dat zij wolf is. Weer benadrukt hij dat hij niet op sterrenmeisje stemmen wil.

Citaat:
Ik moet weg dus ik volg jou maar Twinkebel. Daboman it is. Weet het anders ook niet...
Hij geeft Twinkelbel gelijk, tegen daboman. Daboman was idd dorpeling. MIsschien is twinkelbel verrader?


[QUOTE=Eye of Sauron;25963593]een reactie op pippeloen en mij omdat we op hem stemmenQUOTE]
Ik heb de post er uit gehaald omdat het een rare tekst is, ik kan quotes in quotes niet meekrijgen.

Citaat:
bah, ik ben dus de zak vanavond.
Niet dat het nog iets uitmaakt maar ik heb ook maar trophus gestemd.
Hier wist hij al dat hij opgehangen zou worden, dus hij probeert trophus in te beschermen of juist niet. Dit vind ik heel lastig.

Maar goed, ik kan jullie vast verzekeren dat jullie straks héél erge spijt hebben, dus zeg niet dat ik jullie niet gewaarschuwd heb.
Mijn verdachten zijn in ieder geval:
Pixeldansje, Darkiekurd en Lisaaah
En hij verdenkt Darkiekurd, Lisaah en mij.
Lisaah verdacht hij eerder al en zal dus wrsch geen wolf zijn. Verder weet ik niet waarom hij Darkiekurd en mij in de aandacht zet, ik denk dat hij wil doen alsof hij wolven beschermt, terwijl hij dat niet doet.
Extra aandacht is sowieso slecht dus.
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 17-09-2007, 12:18
gaming champion
Avatar van gaming champion
gaming champion is offline
moet niet vergeten te stemmen, was er de afgelopen 2 dagen niet, ben het dom weg vergeten
__________________
Whatever you say, I'll keep going on
Oud 17-09-2007, 12:24
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
moet niet vergeten te stemmen, was er de afgelopen 2 dagen niet, ben het dom weg vergeten
hmm eerst hele tijd niet posten en dan stemmen op de dag v/d wolven.....
Ik hou je in de gaten
Het zal wel toeval kunnen zijn, maar alsnog, je weet maar nooit....
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 17-09-2007, 14:44
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
Pixeldansje ik ga even in op jouw post over mij. Een weerwolf zegt 90% van de tijd te stemmen op iemand die al een stem van iemand anders heeft. Waarom ik dus verrader zou zijn is me een raadsel. Ik heb even een kant tekening bij je gemaakt, of dit gewoon onwetendheid is maar het kan ook een wolvenstreek zijn. Verder is Trophus ook verdacht, ik weet niet hij heeft iets en meestal heeft mijn gevoel gelijk bij dit spel. Dus bij jij staat ook op mijn verdachtenlijstje.
__________________
The Lord Will Once Return...
Oud 17-09-2007, 14:58
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
twink, ik hou nog wel van je hoor ;-).

OKé je krijgt gelijk, bijna iedereen stemde op Dabo, Sorry! Ik hoop dat ik niet verdacht wordt door deze fout. Maar dat je je verdedigt door mij te verdenken vind ik overdreven *aantekening naar soija stuurt*
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 17-09-2007, 16:08
Verwijderd
Waarom naar Soija?

Verder vind ik Pixeldansjes verdenkingen richting sterrenmeisje, n.a.v. de posts van EoS, wel aannemelijk. Ik verdenk Pixeldansje op het moment even niet, maar ik durf niet zomaar meer blind mee te gaan in andermans theorieën. Maar sterrenmeisje is inderdaad ook wel iemand voor op het lijstje.
Verder vind ik zoemzoem wel veel verwarring zaaien, met haar post over de opmerkingen van EoS. En ik vind haar sowieso een beetje vreemd spelen, maar dat is meer een gevoel.
Lisaaah schrap ik dan voorlopig maar even van mijn lijstje, ondanks haar verdachte gedrag, maar ik heb het idee dat ze altijd wat gesloten is in het weerwolfspel. Dat vind ik wel jammer, maar goed, niet per se 'wolvig'.
Oud 17-09-2007, 17:45
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Lisaaah vind ik niet 'verdachte af' nu EoS haar verdacht vond, want hij stemde op haar toen bijna iedereen zijn stem al had uitgebracht: "Ik ga op Lisaaah stemmen. Niet dat het nog enig effect heeft". De posts over de coolheid van sterrenmeisje zijn idd wel apart. Weet niet precies wat ik daarvan moet denken.
Twinkebel vind ik ook verdacht, hij voelt zich de hele tijd wel snel aangevallen... Maar een weerwolf zou zo niet reageren lijkt me.
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 17-09-2007, 17:59
Verwijderd
Eigenlijk verdenk ik sterrenmeisje totaal niet Ik wacht vandaag even af.

Citaat:
Waarom naar Soija?

Verder vind ik Pixeldansjes verdenkingen richting sterrenmeisje, n.a.v. de posts van EoS, wel aannemelijk. Ik verdenk Pixeldansje op het moment even niet, maar ik durf niet zomaar meer blind mee te gaan in andermans theorieën. Maar sterrenmeisje is inderdaad ook wel iemand voor op het lijstje.
Verder vind ik zoemzoem wel veel verwarring zaaien, met haar post over de opmerkingen van EoS. En ik vind haar sowieso een beetje vreemd spelen, maar dat is meer een gevoel.
Lisaaah schrap ik dan voorlopig maar even van mijn lijstje, ondanks haar verdachte gedrag, maar ik heb het idee dat ze altijd wat gesloten is in het weerwolfspel. Dat vind ik wel jammer, maar goed, niet per se 'wolvig'.
Ik vind juist dat ik meer met jullie deel dan een hoop anderen, en ik probeer ook zoveel mogelijk te delen, maar op een of andere manier word ik altijd verdacht in de eerste paar rondes. Ik vind het sowieso belangrijk nog even te wachten met roepen 'ik weet zeker dat die en die weerwolf is'

Typte ik toch potverdeurie twee keer veracht in plaats van verdacht
Oud 17-09-2007, 18:47
Wind's Embrace
Avatar van Wind's Embrace
Wind's Embrace is offline
Hmmmmm. Goed dat er een weerwolf dood is Maar goed, wat betreft de verdachten. Ik vind sterrenmeisje persoonlijk niet zo verdacht. Ik denk haar speltactiek aardig te kennen doordat ik een heel spel met haar overlegt heb, en daardoor denk ik dat ze nu geen wolf is. Natuurlijk kan ze ineens anders spelen, dus ik zet m'n geld er niet op

Ik vind Lisaaah best verdacht. Maar goed, ik wacht even af wat er in de eetronde gebeurd.
__________________
* Together we look at the stars *
Oud 17-09-2007, 19:07
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
@Minke: Naar soija sturen omdat soija altijd aantekeningen spaart gewoon niet serieus dus.

Lisaaah 31
sterrenmeisje 26
drukknoopje 24
PixelDansje 19
Dark Phoenix 17
MadameMinke 15
Mr Soija 15
zoemzoem 14
trophus 14
Spelleider 13

Dit zijn de mensen die meer dan de spelleider hebben gepost.
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 17-09-2007, 19:16
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
nog niemand opgegeten? tis al 20:16, hoe laat stemmen de wolven eigenlijk precies?
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 17-09-2007, 19:20
Verwijderd
Citaat:
@Minke: Naar soija sturen omdat soija altijd aantekeningen spaart gewoon niet serieus dus.
ben ermee gestopt na mn dood, had geen zin meer het spel te volgen
Oud 17-09-2007, 19:35
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
Citaat:
nog niemand opgegeten? tis al 20:16, hoe laat stemmen de wolven eigenlijk precies?


Dit is mij te onwetend, om geloofwaardig over te komen op mij.
__________________
The Lord Will Once Return...
Oud 17-09-2007, 19:35
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
BIER52 KOM NOUHOUH
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 17-09-2007, 19:41
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Ik ben ermee bezig, het verhaal komt over uiterlijk 30 minuten online.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 17-09-2007, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Dit is mij te onwetend, om geloofwaardig over te komen op mij.
Oud 17-09-2007, 19:59
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Huhu, ik weet de uitslag al
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 17-09-2007, 20:00
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Huhu, ik weet de uitslag al
echt?! Waarom :-(

Ben je wolf, dood of bevriend met de spelleiders?
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 17-09-2007, 20:03
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
:machtsmisbruik:
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 17-09-2007, 20:04
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
:machtsmisbruik:
Oh, en voor wie dit serieus neemt: Dat is het niet.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 17-09-2007, 20:04
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Ik schrok al!!!!
Nog 10 minuten. :-)
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 17-09-2007, 20:06
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
Citaat:
Ik schrok al!!!!
Nog 10 minuten. :-)

Did you rush god? I don't think so.
__________________
The Lord Will Once Return...
Oud 17-09-2007, 20:06
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
De spanning is om te snijden...
__________________
you're not my demographic
Oud 17-09-2007, 20:06
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
Nog 10 minuten.
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 17-09-2007, 20:18
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik ben ermee bezig, het verhaal komt over uiterlijk 30 minuten online.
Lame.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 17-09-2007, 20:19
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Lame.
ZUCHt
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 17-09-2007, 20:19
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
Citaat:
ZUCHt
kreun.
__________________
The Lord Will Once Return...
Oud 17-09-2007, 20:20
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
kreun.
OHw Twinke
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 17-09-2007, 20:20
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
Citaat:
OHw Twinke
ohw kunst kom hier.
__________________
The Lord Will Once Return...
Oud 17-09-2007, 20:22
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Iew.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 17-09-2007, 20:24
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
jakkiebah
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 17-09-2007, 20:24
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
Citaat:
jakkiebah
__________________
The Lord Will Once Return...
Oud 17-09-2007, 20:25
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Bah en zit mijn laatste minuten niet zo vol te spammen
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 17-09-2007, 20:26
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Bah en zit mijn laatste minuten niet zo vol te spammen
GA JIJ DOOD?!
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 17-09-2007, 20:26
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
Citaat:
Bah en zit mijn laatste minuten niet zo vol te spammen
iedergeval geen stilte voor de storm in dat geval.
__________________
The Lord Will Once Return...
Oud 17-09-2007, 20:30
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
GA JIJ DOOD?!
JA!!!
maar sssstt, inside information
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 17-09-2007, 20:31
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
JA!!!
Toch niet zo gruwelijk weer he?
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 17-09-2007, 20:31
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Dit is mij te onwetend, om geloofwaardig over te komen op mij.
Dit is mijn eerste ww spel ik heb echt geen idee
probeer je me verdacht te maken?
hmm misschien heb ik me toch vergist in mijn wolf theorie....
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 17-09-2007, 20:32
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
JA!!!
maar sssstt, inside information
Allemaal leugens, ik ga dood.

Want je begrijpt natuurlijk wel dat als je écht dood zou gaan en dit zou weten, je je kop zou dicht moeten houden in het topic
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 17-09-2007, 20:42
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
Allemaal leugens, ik ga dood.

Want je begrijpt natuurlijk wel dat als je écht dood zou gaan en dit zou weten, je je kop zou dicht moeten houden in het topic
Ja maar, ik ben de ziener ik mag toch wel mijn eigen dood voorzien hebben
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 17-09-2007, 20:54
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Daarna liepen Dark Phoenix en Biertank weer naar de nieuwe kamer die open gegaan was voor de deelnemers. Toen ze hier aangekomen waren, zaten de deelnemers, zoals logischerwijs verwacht, vast in de kamer. De ene deur was immers alweer dichtgevallen en de andere ging nog niet open. Biertank begon te spreken: “Wij vinden het hier beiden heel gezellig. We hopen dat dat voor jullie ook geldt. Om de feestvreugde nog meer te vergroten, gaan we een spelletje spelen. Jullie zijn nog met zijn zestienen. Iedereen kiest een getal uit van 1 t/m 16. De twee gelukkigen nemen we mee, zij krijgen een fluwelen behandeling. Om het wel eerlijk te maken, hebben wij van tevoren op dit Grolsch bierviltje twee cijfers geschreven, zodat wij objectief kunnen blijven. Er liggen zestien papiertjes op de grond. Tevens liggen er zestien naalden met HIV op de grond. Jullie zullen dus sowieso besmet raken met dit leuke virus. Het is namelijk de bedoeling dat je met de naald ergens in je lichaam prikt om met bloed jullie getal en naam op het briefje te schrijven. Nadat dit allemaal voorbij is, laten wij onze nummers zien. De gelukkige hoeft dus niet lang te lijden van het virus. Let wel: alle nummers moeten gebruikt worden, het is aan jullie om te beslissen wie welk nummer krijgt.”

Biertank en Dark Phoenix gingen beiden op een stoel zitten om het tafereel te gaan bekijken. Binnen de kortste keren was er ruzie tussen de mensen. De ene wilde nummer 3, de ander wilde nummer 12 enzovoorts. Drie kwartier later en twee volle pringlesbussen voor Dark Phoenix en Biertank later was men eruit. Er lagen zestien briefjes op tafel. Dark Phoenix draaide het bierviltje om. Er stonden de nummer 6 en 14 op. ”Darkiekurd en zoemzoem, stap naar voren!” sprak Dark Phoenix. Er klonk een zucht van opluchting tussen de andere deelnemers. Darkiekurd en zoemzoem waren echter doodsbang. Wat hing er boven hun hoofd?

Biertank haalde een ronde schijf tevoorschijn en sprak: ”Welkom bij het Rad van Fortuin! Jullie tweede en laatste opdracht is dezelfde als de eerste, schrijf een getal onder de 5 op. Negatieve getallen en nul zijn niet toegestaan. Dit keer is er geen overleg. Hebben jullie allebei hetzelfde getal, zullen jullie allebei meedoen aan het Rad van Fortuin.”

Druk begonnen Darkiekurd en zoemzoem een getal op te schrijven en lieten het zien aan Biertank. Ze bleken echter allebei 2 opgeschreven te hebben. ”Gefeliciteerd, jullie staan blijkbaar allebei te popelen om mee te doen.” sprak Biertank. Dark Phoenix pakte twee verlammingspijltjes en gooide deze naar beide deelnemers. Binnen vijf seconden lagen ze beiden verlamd op de vloer. Het was nu makkelijk voor Dark Phoenix en Biertank om ze op te pakken en ze naar de andere kant van de kamer te slepen. Daarna sleepte Biertank een rond mechanisme tevoorschijn. Het bleek het bord van het Rad van Fortuin te zijn. Alleen waren de scheiding tussen de vakken nu vervangen door spijkers. Dark Phoenix zette zoemzoem er als eerste op de schijf en gaf deze een enorme zwieper. Zoemzoem draaide in het rond. De spijkers waren zo afgesteld dat deze telkens in het hoofd van zoemzoem ramden. Nadat de schijf uitgedraaid was, werd duidelijk dat er een enorm gat ontstaan was in het hoofd van zoemzoem. Ze leefde echter nog wel. Een trap van Biertank tegen het gapend gat in zoemzoem’s hoofd was echter fataal geworden. Dat was één. Nu was het de beurt aan Darkiekurd. Dark Phoenix hield Biertank echter tegen. Hij zei tegen Biertank: ”Ze moeten wel een eerlijke kans krijgen...” Biertank was het hier echter niet mee eens en toonde zijn ontevredenheid door Darkiekurd met zijn tanden op de rand van het bord te leggen en keihard tegen zijn achterhoofd te trappen. Darkiekurd was in één klap dood. Daarna liep Biertank kwaad weg, iedereen, inclusief Dark Phoenix, in verbijstering achterlatend.

Deelnemers:
01) Lisaaah
02) trophus
03) sterrenmeisje
04) Flowtje
05) Daboman (dorpeling) (geliefde)
06) zoemzoem (jager)
07) Mr Soija (dorpeling)
08) Tink*
09) Maxwell
10) Martino87
11) Twinkebel
12) Pixeldansje
13) MadameMinke
14) Darkiekurd (weerwolf)
15) Eye of Sauron (weerwolf)
16) zoef de haas
17) Hanneke (dorpeling)
18) Wind's Embrace
19) Mohammed'95 (dorpeling)
20) Pippeloen (leerling) (geliefde)
21) gaming champion
22) drukknoopje

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten
Oranje = gestorven door liefdesverdriet
Groen = Gedood door jager

Even nog een kleine herinnering:

Stemmen mag elke avond tot uiterlijk 20.30u. Doe je dit op het allerlaatste moment pas heb je het risico dat je stem niet meetelt. Daarbij is het voor de spelleiders ook niet fijn als stemmen op het allerlaatste moment pas binnenkomen, want die moeten het verhaal nog schrijven. Dus, als het kan, stem het liefst ietsje eerder en zeker niet ná 20.30.

De dorpelingen en aanhang kunnen weer stemmen tot morgenavond 20:30 uur.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...

Laatst gewijzigd op 17-09-2007 om 21:01.
Oud 17-09-2007, 20:56
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
ja! \o/ nog 2 te gaan! goed werk jager!
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 17-09-2007, 21:00
Verwijderd
Cool! jammer voor zoemzoem wel, maar zij moest natuurlijk zeggen wie ze meenam en wist daarom al dat ze doodging (ping!).

Oh en: american history x!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 72 deel 2
Heksjuh
273 15-09-2010 08:12
De Kantine Weerwolfspel 39, topic 2.
TopDrop
246 25-09-2007 07:25
De Kantine weerwolfspel #38
zoemzoem
6 11-09-2007 06:59
De Kantine Weerwolfspel #38
duivelaartje
3 04-08-2007 06:28
De Kantine *plak plak plak* CTRL - V topic!
Cherry Springs
499 21-10-2006 15:50
Beleidszaken Samenvoeging Onzin en De Kantine
Ieke
500 23-03-2006 21:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:51.