Oud 05-09-2010, 20:01
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Spelregeles:
Spoiler


pm-lijst:
Abzg ; Allure ; Alyssia ; Archont ; arPos ; Biertank 52 ; fizzle-fluffy ; flyaway ; Ghidorah ; Sherlock ; kleinepierik ; light fighter ; MartinV ; testout.com ; VeGs ; Wammus ; ~~Fantôme~~ ; geel ; Siorin; Toddish ; Queasy ; Little Phoebe ; WolterB ; Dott ; Snoopy ; Dingaantouwtje ; Femke Sjekkie ; Volk ;

Deelnemers spel 72
1.Sherlock
2.QQX999
3.Dott
4.Daboman (heks/geliefde)
5.Rode Panda (weerwolf)
6.Mr.Mark
7.Sudoku.
8.Wammus
9.Sann (verrader)
10.Toddish
11.Archont (dorpeling/geliefde)
12.Absinthe
13.Dingaantouwtje
14.Queasy
15.timveen (wolfsbane)
16.Lucky Luciano
17.Furby feeder
18.Heksjuh

Blauw = Opgehangen
Rood = Opgegeten
Paars = gestorven aan liefdesverdriet

Stemlijst hangronde:
Dingaantouwtje
Lucky Luciano

Sherlock
Wammus
Queasy
Furby Feeder
Sudoku.
Mr. Mark
QQX999
Heksjuh

Lucky Luciano
Dingaantouwtje
Sherlock
Toddish

Nog niet gestemd:
Dott?
Absinthe (vergeten te stemmen)
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.

Laatst gewijzigd op 07-09-2010 om 19:33.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-09-2010, 20:02
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
oeps jij bent eerder

. sluit de mijne maar.

Het valt mij op dat ik toddish al meerdere keren zonder enige opgave van redenen zie stemmen, zin om die alsnog te geven?
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 05-09-2010, 20:06
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
oeps jij bent eerder

. sluit de mijne maar.

Het valt mij op dat ik toddish al meerdere keren zonder enige opgave van redenen zie stemmen, zin om die alsnog te geven?
Sorry
En dat van Toddish viel mij ook op (iig dat hij nu zonder reden te geven op LL stemt).
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2010, 20:07
Furby Feeder
Avatar van Furby Feeder
Furby Feeder is offline
QQX999 heeft een goed punt m.b.t. de personen die tegen LL stemmen. Er zijn geen duidelijke redenen om nu op hem te stemmen, Sherlock en Dingaantouwtje hebben zich wat dat betreft meer in de kijker gespeeld.

En zij het nu zo dat zij op LL stemmen...
Toddish sluit zich zojuist aan bij het lijstje met verdachten.
__________________
Rationeel & Lorelei
Met citaat reageren
Oud 05-09-2010, 20:11
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Sorry
En dat van Toddish viel mij ook op (iig dat hij nu zonder reden te geven op LL stemt).
Dat gebeurde bij sann ook, en daarvoor vergat ze te stemmen, waar ze wel aangaf dat ze op queasy zou stemmen, omdat het niet handig zou zijn als iedereen op timveen zou stemmen.

Ze maakt zich er in elk geval vrij makkelijk vanaf, en dat vind ik eng.
nu ga ik echt nog even sociaal doen en me niet bezighouden met het ww spel . tot later .
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 05-09-2010, 20:14
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
QQX999 heeft een goed punt m.b.t. de personen die tegen LL stemmen. Er zijn geen duidelijke redenen om nu op hem te stemmen, Sherlock en Dingaantouwtje hebben zich wat dat betreft meer in de kijker gespeeld.
Het is vrij logisch dat Sherlock op LL stemt. Moet hij dan op zichzelf stemmen? En random op iemand zonder stem heeft ook geen nut, dus hij kon of op Dingaantouwtje stemmen of op LL.

Citaat:
Dat gebeurde bij sann ook, en daarvoor vergat ze te stemmen, waar ze wel aangaf dat ze op queasy zou stemmen, omdat het niet handig zou zijn als iedereen op timveen zou stemmen.
Sann is niet vergeten te stemmen, dat was Absinthe.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.

Laatst gewijzigd op 05-09-2010 om 20:29.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2010, 20:21
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
QQX999 heeft een goed punt m.b.t. de personen die tegen LL stemmen. Er zijn geen duidelijke redenen om nu op hem te stemmen, Sherlock en Dingaantouwtje hebben zich wat dat betreft meer in de kijker gespeeld.

En zij het nu zo dat zij op LL stemmen...
Toddish sluit zich zojuist aan bij het lijstje met verdachten.
Als je mijn uitleg in het vorige topic hebt gelezen dan had ik zeker wel duidelijke redenen
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 05-09-2010, 20:22
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Ik bedoelde dat Toddish ook bij het stemmen op sann geen commentaar gaf, en daarvoor vergat te stemmen.
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 05-09-2010, 20:29
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik dacht dat je bedoelde dat Sann vergat te stemmen, omdat je 'ze' zei. En ik dacht dat Toddish een man is, vandaar.
Ik las je zin een beetje raar, mijn fout.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2010, 20:32
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Citaat:
QQX999 heeft een goed punt m.b.t. de personen die tegen LL stemmen. Er zijn geen duidelijke redenen om nu op hem te stemmen, Sherlock en Dingaantouwtje hebben zich wat dat betreft meer in de kijker gespeeld.

En zij het nu zo dat zij op LL stemmen...
Toddish sluit zich zojuist aan bij het lijstje met verdachten.
Ik ben het hier niet mee eens. Ik heb duidelijk aangegeven waarom ik op Lucky Luciano stem, en wel omdat het dingen erbij halen die totaal niet spel-inhoudelijk relevant zijn, in mijn ogen een badguy-tactiek is.
__________________
Zeg maar Jan.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2010, 20:37
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
De uitslag, lekker optijd!

Deelnemers

1.Sherlock (leerling heks)
2.QQX999
3.Dott
4.Daboman (heks/geliefde)
5.Rode Panda (weerwolf)
6.Mr.Mark
7.Sudoku.
8.Wammus
9.Sann (verrader)
10.Toddish
11.Archont (dorpeling/geliefde)
12.Absinthe
13.Dingaantouwtje
14.Queasy
15.timveen (wolfsbane)
16.Lucky Luciano
17.Furby feeder
18.Heksjuh

Blauw = Opgehangen
Rood = Opgegeten
Paars = gestorven aan liefdesverdriet

Jullie hebben de leerling heks opgehangen! Het gaat bijzonder goed voor de dorpelingetjes.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...

Laatst gewijzigd op 05-09-2010 om 20:43.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2010, 20:39
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
tvp
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 05-09-2010, 20:39
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
FUUUU

Alleen vond ik het echt zwaar slecht dat NIEMAND iets las ik geef een uitleg over iets maar dat wordt gewoon niet meer meegenomen..

Go wolfjes
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 05-09-2010, 20:39
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Joepie!
__________________
Zeg maar Jan.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2010, 20:47
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Prachtige uitslag weer
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2010, 20:53
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Mooie uitslag. Maar de belangrijkste reden dat Sherlock verdacht werd, was zijn stem op Dott. Terwijl hij toen nog geen heks was en dus nog aan de goede kant stond.
Voor mij zijn nu Furby Feeder en Lucky Luciano verdacht. Omdat zij telkens veel mensen met zich mee krijgen. Ik denk dat de wolven niet wisten dat Sann de verrader was en dat Sherlock leerling heks.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2010, 20:59
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Mooie uitslag. Maar de belangrijkste reden dat Sherlock verdacht werd, was zijn stem op Dott. Terwijl hij toen nog geen heks was en dus nog aan de goede kant stond.
Voor mij zijn nu Furby Feeder en Lucky Luciano verdacht. Omdat zij telkens veel mensen met zich mee krijgen. Ik denk dat de wolven niet wisten dat Sann de verrader was en dat Sherlock leerling heks.
Ze krijgen telkens veel mensen mee, die daarna ook een slechte functie blijken te hebben.
Lijkt mij een reden om juist de mensen die oa LL verdacht maken in de gaten te houden.
Ik waag me nog niet aan 1 persoon nu, ik ga nog eens alles herlezen, hopen dat die mastertovenaar de weerwolfjes andermaal weerhoud van een lekker hapje, en dan stem ik ongetwijfeld op een wolf . Vind jou post dus ook verdacht .

Wel weer een hele goede uitslag.
Op de wolfsbane na loopt dit spel tot nog toe perfect!
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 05-09-2010, 21:25
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Geweldige uitslag!
Het gaat echt fantastisch tot nu toe!
__________________
Je bent zelf een signature.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-09-2010, 22:01
Verwijderd
Goede uitslag idd!
En sherlock hoe meer jij je ging verdedigen hoe minder ik jou ging geloven eigenlijk..
Met citaat reageren
Oud 05-09-2010, 22:16
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Citaat:
Goede uitslag idd!
En sherlock hoe meer jij je ging verdedigen hoe minder ik jou ging geloven eigenlijk..
Haha, dat had ik ook eigenlijk.
__________________
Je bent zelf een signature.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2010, 22:29
Verwijderd
LL is voor mij geen wolf. HIj heeft sann meerdere keren openlijk aangevallen.
Hij heeft er ook nog niet naast gezeten. Voor de wolven is het nu makkelijk om te zeggen dat hij iedereen met zich mee krijgt, maar hij heeft ook goede argumenten.

Voor mij is heksjuh verdacht. Ze heeft niet heel erg veel gepost dit spel. Dus dan kan je ook niet veel fout zeggen.
Maar ze heeft wel heel veel moeite gedaan om sann te verdedigen. Plus het feit dat ze LL niet vertrouwd alleen om de reden dat hij veel mensen met zich mee krijgt.

Heksjuh is voor mij wolf.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2010, 22:30
Verwijderd
Citaat:
Ik ben het hier niet mee eens. Ik heb duidelijk aangegeven waarom ik op Lucky Luciano stem, en wel omdat het dingen erbij halen die totaal niet spel-inhoudelijk relevant zijn, in mijn ogen een badguy-tactiek is.
Pardon? Waar doe ik dat dan? Dit is echt onzin. Verder snap ik wel dat je op mij stemt, maar ik denk niet dat jouw stem telt. Daarnaast viel het mij ook al op dat toddish enkele keren heeft gestemd zonder toelichting, dus die is wat mij betreft ook verdacht. Van heksjuh snap ik niet zo goed waarom ze nu de hele tijd op mij jaagt; als sann niet de verrader zou zijn was ik verdacht, maar nu sann kennelijk wel de verrader is ben ik ook verdacht.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2010, 22:41
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Dit is inderdaad wel weer een hele mooie uitslag.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 05-09-2010, 22:41
Furby Feeder
Avatar van Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Wat een gaaf spel

Citaat:
Mooie uitslag. Maar de belangrijkste reden dat Sherlock verdacht werd, was zijn stem op Dott. Terwijl hij toen nog geen heks was en dus nog aan de goede kant stond.
Voor mij zijn nu Furby Feeder en Lucky Luciano verdacht. Omdat zij telkens veel mensen met zich mee krijgen. Ik denk dat de wolven niet wisten dat Sann de verrader was en dat Sherlock leerling heks.
Wat een ontzettend rare redenatie. Wij krijgen steeds mensen met ons mee ja.. op de verrader en de leerling-heks. Hoe kan dat nou verdacht zijn? Wij hebben bovendien Sherlock niet verdacht genoemd toen hij nog blanco leerling was.

Queasy is nu wel een lastig geval.. het kan nog steeds zijn dat ze slecht was en dat de wolven niet wisten dat Sherlock heks was (erg waarschijnlijk) maar bweh.. ik weet het niet >_< Ze is nog niet verdachte-af.
__________________
Rationeel & Lorelei
Met citaat reageren
Oud 05-09-2010, 23:19
Verwijderd
Aaargh, jongens, ik heb wederom niet gestemd Schaam me kapot, maar goed, deze keer kon ik er ook echt niets aan doen, want de hele dag heeft mijn internet eruit gelegen. Ben dus sinds een uur of 2 ofzo niet meer online geweest. Nou moet ik zeggen dat ik sowieso ook op Sherlock had gestemd als ik het wél had kunnen doen (en volgens mij had ik dat ook een beetje aangegeven al), maar goed, kut is het wel.
De uitslag is beter though Hoewel ik eigenlijk een wolf had verwacht, maar toch.

En voor nu;
Heksjuhs opmerking, dat ze LL en FF nu verdacht vindt, vind ik heel erg vreemd. Ze nemen inderdaad makkelijk mensen mee om op iemand te stemmen, maar vooral dankzij hen (en evt. ook Wammus) hebben we achter elkaar de verrader én de leerlingheks eruit geknikkerd. Bijzonder vreemd dus. Verder zit Dingaantouwtje totaal aan de verkeerde kant volgens mij. Hem vind ik ook verdacht.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-09-2010, 09:53
Verwijderd
Citaat:
Wat een gaaf spel



Wat een ontzettend rare redenatie. Wij krijgen steeds mensen met ons mee ja.. op de verrader en de leerling-heks. Hoe kan dat nou verdacht zijn? Wij hebben bovendien Sherlock niet verdacht genoemd toen hij nog blanco leerling was.

Queasy is nu wel een lastig geval.. het kan nog steeds zijn dat ze slecht was en dat de wolven niet wisten dat Sherlock heks was (erg waarschijnlijk) maar bweh.. ik weet het niet >_< Ze is nog niet verdachte-af.
Uhm Volgens mij heb ik er nog niet echt naast gezeten of wel?

Absinthe is voor mij nu verdachte af. Ik pinde mij te veel vast op onze discussie.
Plus het feit dat ze bijna dezelfde opmerking maakt over heksjuh als ik. Ik ben het met haar eens zie bovenstaande post van mij. Overigens als heksjuh straks goed blijkt te zijn ga ik wel weer heel hard aan haar twijfelen.

Heksjuh en DaT zijn mijn verdachten.
Met heksjuh op nummer 1
Met citaat reageren
Oud 06-09-2010, 14:47
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Voor mij is heksjuh verdacht. Ze heeft niet heel erg veel gepost dit spel. Dus dan kan je ook niet veel fout zeggen.
Maar er zijn mensen die minder hebben gepost dan ik. Prima dat je me verdenkt, maar dit vind ik dus een onzin reden.

Verder heb ik nu even geen tijd om op de andere opmerkingen te reageren.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2010, 17:28
Verwijderd
Offtopic: Heksjuh kan ik uit de pmlijst?
Met citaat reageren
Oud 06-09-2010, 20:13
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Sorry dat ik zo vreselijk inactief was, heb een heel druk weekend gehad.
Ik beloof plechtig nu meer mee te doen en denken..
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 06-09-2010, 20:37
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Dott zette haar webcam uit en begon zichzelf aan te kleden. Ze keek om zich heen. ‘Waar is die verrekte BH nou weer gebleven?’ zei ze in zichzelf. ‘Ah, daar is ie’ Het minuscule kledingstukje bleek aan de schemerlamp te hangen. ‘Die heb ik wel heel fanatiek weggemikt dit keer’ grinnikte ze in zichzelf. Eigenlijk vond ze het niet eens zo heel verrassend. Haar klant was dit keer Sherlock geweest, een van haar vaste klanten. Ze wist dat hij een hoge functie had bij de Liberty City bank. Wat Sherlock niet wist was dat Dott stiekem verliefd op hem was. Dat was de reden dat ze voor hem altijd even met net wat meer vuur stripte dan voor haar andere klanten. Dott fantaseerde ook over hem, dat ze ooit met hem zou trouwen en kinderen zou krijgen. Dan kon ze dit leven vaarwel zeggen. Dat zou natuurlijk nooit gebeuren, iemand met een functie zoals die van Sherlock zou natuurlijk nooit trouwen met een meisje dat werkte als stripper. Bovendien was hij al getrouwd, dat had hij haar ooit een keer verteld namelijk.
Op dat moment ging de bel. Dott schrok. Eigenlijk kon dat maar één iemand zijn. Met enige tegenzin deed ze de deur open. Er stond een man met een vierkant gezicht voor de deur. Hij had een groot litteken over zijn rechterwang lopen. Daar was Dott al bang voor: het was QQX999. Dott had geen idee hoe hij echt heette, ze wist alleen dat hij bij de Russische maffia zat. Hij was zogezegd haar pooier. Eigenlijk was dat een groot woord: het enige dat QQX999 deed was elke week een gedeelte van haar winst opeisen. In het begin had ze één keer geprobeerd om niet te betalen, wat tot gevolg had dat ze een week in het ziekenhuis had gelegen. Sindsdien gaf ze braaf elke week het grootste gedeelte van haar weekopbrengst aan hem, zodat hij haar niet in elkaar zou slaan. Dat ze na aftrek van de huur van haar flatje nauwelijks nog geld over had om van te leven, daar had QQX999 natuurlijk maling aan. Er klonk een grommend geluid waardoor Dotts nekharen overeind gingen staan ‘Ook dat nog’ dacht ze bij zichzelf. ‘Hij heeft ook dat rotbeest meegenomen!’ QQX999 keek naar beneden en aaide toen de gigantische Dobermann die naast hem stond. ‘Braaf zo, Furby feeder’ zei hij met een grijns. Hij had het beest zo genoemd omdat deze een keer geprobeerd had om een furby op te eten. Dott wist dat het beest zo vals was als de pest en al meerdere malen mensen had aangevallen. Tot groot plezier van QQX999 uiteraard, die er alles aan had gedaan om de hond zo vals mogelijk te maken.
QQX999 duwde Dott ruw opzij en liep haar kamertje in. ‘Ik kom voor de wekelijkse contributie!’ Furby feeder begon te snuffelen en daarna te blaffen. ‘Hij ruikt geld’ zei QQX999 vals. ‘Je probeert toch niet geld achter te houden he?’ Dott schudde angstig haar hoofd. QQX999 pakte Dotts portemonnee uit haar jaszak en begon de biljetten te tellen. ‘800 dollar? Is dat alles?’ Dott knikte. ‘Ik heb niet veel klanten gehad deze week’ QQX999 gromde en stopte 700 dollar in zijn eigen zak. ‘Zorg ervoor dat je volgende week meer hebt verdiend anders ben je nog niet jarig. En in godsnaam eet eens een keer fatsoenlijk! Je bent echt graatmager! Mannen vallen niet op meisjes waarvan je de ribben kunt tellen.’ Hij draaide zich om en liep de kamer uit. Furby feeder snuffelde nog even en liep toen achter zijn baas aan.
Dott liet zich op de bank vallen en begon stilletjes te huilen. Die bruut pakte elke week meer geld. Dat ze zo mager was kwam omdat ze al dagenlang niet fatsoenlijk gegeten had: simpelweg omdat ze daar geen geld voor had. Ze wist niet meer wat ze nu moest doen. Was er dan geen prins op het witte paard die haar kon redden van haar ellendige bestaan?

Deelnemers

1.Sherlock (leerling heks)
2.QQX999
3.Dott
4.Daboman (heks/geliefde)
5.Rode Panda (weerwolf)
6.Mr.Mark
7.Sudoku.
8.Wammus
9.Sann (verrader)
10.Toddish
11.Archont (dorpeling/geliefde)
12.Absinthe
13.Dingaantouwtje
14.Queasy
15.timveen (wolfsbane)
16.Lucky Luciano
17.Furby feeder
18.Heksjuh

Blauw = Opgehangen
Rood = Opgegeten
Paars = gestorven aan liefdesverdriet

Jezus wat heb ik een onsympathiek figuur gemaakt van het personage van QQX999. Nu wil ik hem zelf dood hebben haha

De wolfjes hebben wederom pech. Ook dit keer gaan ze weer onvrijwillig sonjabakkeren.
De dorpelingen zijn weer aan de beurt. Stemmen kan tot morgenavond 20.30
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Met citaat reageren
Oud 06-09-2010, 20:41
Furby Feeder
Avatar van Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Nou vraag ik me toch wel af wie die wolven zo naarstig proberen te eten.. of zouden er wat mensen een rode kaart krijgen aan het eind van het spel en spelen de wolven gewoon niet meer mee? Either way, dit is het beste spel ooit

Ik ga morgen eens even een lange post maken (eerst alles nog een keertje doorlezen) met alle opvallende dingen tot nu toe.

Edit: oh en wtf, ik heb het verhaal niet bijgehouden.. wij zijn een hond?! Een frikkin Dobermann nota bene
__________________
Rationeel & Lorelei
Met citaat reageren
Oud 06-09-2010, 20:44
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Jeetje wat heb ik een kutpersonage zeg .

De tovenaar doet gewoon goed zijn werk!
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 06-09-2010, 20:47
Verwijderd
tvp

En wat een idioten die wolven.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2010, 20:49
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
De tovenaar is echt een halfgod ofzo
__________________
Zeg maar Jan.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2010, 20:52
Verwijderd
Ik gok dat de tovenaar de ziener beschermd, en dat de wolven alles wat het kost de ziener eruit willen hebben.
Maar waarom proberen ze het dan 3 keer. Wutt iig heel erg mooi

Morgen wordt het heksjuh voor mij.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2010, 20:58
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Ik twijfel erg tussen Heksjuh en Dingaantouwtje. Juist omdat zij diegenen verdacht maken die ik het minst wantrouw van iedereen.
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-09-2010, 21:00
Verwijderd
Dit kan toch niet meer?
Ik vrees nu heel erg voor n00bwolven (of niet-n00bwolven, want ik ben het levende bewijs van dat ervaren spelers ook het spel kunnen vergeten ), maar misschien hebben gewoon zowel de tovenaar als de wolven de ziener door, ofzo.

Ik ben het spoor een beetje bijster.
Heksjuh gaf gisteren een heel erg vreemde theorie over LL en FF, en wil daar nu weer niets over zeggen... Queasy verdenkt misschien mij niet meer, maar ik vind haar manier van redeneren nog steeds vreemd (haar een na laatste post vind ik ook raar; als heksjuh goed is, ben ik slecht... ik reageerde als ieder ander op de gekke post van heksjuh... En dan nog een aan de haren bijgesleepte reden dat Heksjuh zo weinig actief is. Er zijn er wel meer die het nog erger zijn.) Ik krijg een beetje het idee dat ze zélf die slechterik is, die nu graag Heksjuh ziet hangen (die een domme redenering maakt, maar misschien wel gewoon goed is) zodat ze daarna leuk met haar vinger naar mij kan wijzen.
Probleem is dat sann haar (Queasy dus) heel erg verdacht, en die was verrader, maar het kán een verraderstactiek zijn van een verrader die al wel aan haar water voelde dat het niet heel lang meer zou duren voordat ze opgehangen zou worden, om nog even een wolf verdacht te maken.

Ik weet het dus niet zo goed wat ik er nu van denk, en hoor graag de theorieën van anderen, bijv. LL en FF
Met citaat reageren
Oud 06-09-2010, 21:01
Verwijderd
Oh ja, Dingaantouwtje was ook wel vreemd ja. Hm.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2010, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Dit kan toch niet meer?
Ik vrees nu heel erg voor n00bwolven (of niet-n00bwolven, want ik ben het levende bewijs van dat ervaren spelers ook het spel kunnen vergeten ), maar misschien hebben gewoon zowel de tovenaar als de wolven de ziener door, ofzo.

Ik ben het spoor een beetje bijster.
Heksjuh gaf gisteren een heel erg vreemde theorie over LL en FF, en wil daar nu weer niets over zeggen... Queasy verdenkt misschien mij niet meer, maar ik vind haar manier van redeneren nog steeds vreemd (haar een na laatste post vind ik ook raar; als heksjuh goed is, ben ik slecht... ik reageerde als ieder ander op de gekke post van heksjuh... En dan nog een aan de haren bijgesleepte reden dat Heksjuh zo weinig actief is. Er zijn er wel meer die het nog erger zijn.) Ik krijg een beetje het idee dat ze zélf die slechterik is, die nu graag Heksjuh ziet hangen (die een domme redenering maakt, maar misschien wel gewoon goed is) zodat ze daarna leuk met haar vinger naar mij kan wijzen.
Probleem is dat sann haar heel erg verdacht, en die was verrader, maar het kán een verraderstactiek zijn van een verrader die al wel aan haar water voelde dat het niet heel lang meer zou duren voordat ze opgehangen zou worden, om nog even een wolf verdacht te maken.

Ik weet het dus niet zo goed wat ik er nu van denk, en hoor graag de theorieën van anderen, bijv. LL en FF
Dat sann haar verdacht vond, daar twijfel ik ook over.
Nou weetje omdat jij en heksjuh lijnrecht tegen over elkaar staan moet de een wel slecht zijn.
Iig stem ik heksjuh morgen. Heel erg zeker ben ik er niet van moet ik zeggen.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2010, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Dat sann haar verdacht vond, daar twijfel ik ook over.
Nou weetje omdat jij en heksjuh lijnrecht tegen over elkaar staan moet de een wel slecht zijn.
Iig stem ik heksjuh morgen. Heel erg zeker ben ik er niet van moet ik zeggen.
Ik heb het over jou he Sann vond jou verdacht
Met citaat reageren
Oud 06-09-2010, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het over jou he Sann vond jou verdacht
Oh uh sorry
Tja. Volgens mij heb ik er verder nog niet echt naast gezeten, en sann zou nooit zo duidelijk mij verdacht maken als ik wolf was. Dan zou ze het wel subtieler aanpakken..
Met citaat reageren
Oud 06-09-2010, 21:07
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Oh uh sorry
Tja. Volgens mij heb ik er verder nog niet echt naast gezeten, en sann zou nooit zo duidelijk mij verdacht maken als ik wolf was. Dan zou ze het wel subtieler aanpakken..
Sann was geen hele sterke verrader, dat zei ze zelf al.

'als' posts.
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 06-09-2010, 21:08
Verwijderd
Of juist niet, maar goed, ik denk eigenlijk dat ik toch nog maar niet op jou stem. Je speelt het spel gewoon een beetje raar, maar je hebt wel gelijk dat je wel - ook wel redelijk uit jezelf volgens mij - sann en Sherlock terecht verdacht.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2010, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Sann was geen hele sterke verrader, dat zei ze zelf al.

'als' posts.
Ja, maar dat kan ze natuurlijk doodleuk zeggen, terwijl ze ons ondertussen voor de toekomst van het spel behoorlijk van de wijs heeft gebracht
Met citaat reageren
Oud 06-09-2010, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Sann was geen hele sterke verrader, dat zei ze zelf al.

'als' posts.
Ik snapte hem eerst niet. Ik zat te denken klopt dat niet als ik..
Maar je bedoelt gewoon áls zovan stél of niet?
Met citaat reageren
Oud 06-09-2010, 21:11
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Ik snapte hem eerst niet. Ik zat te denken klopt dat niet als ik..
Maar je bedoelt gewoon áls zovan stél of niet?
Zoiets. Ik bedoel meer dat je jezelf vrij pleit door te suggereren dat iemand het wel even anders zou aanpakken als je echt een wolf zou zijn. dat vind ik vrij makkelijk .

Citaat:
Ja, maar dat kan ze natuurlijk doodleuk zeggen, terwijl ze ons ondertussen voor de toekomst van het spel behoorlijk van de wijs heeft gebracht
Daar had ik niet eens aan gedacht.
Les zoveel in mijn eerste ww-spel .
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 06-09-2010, 21:29
Verwijderd
Hmm... ik twijfel eigenlijk tussen dingaantouwtje en toddish. Toddish post de hele tijd niks inhoudelijks en dingaantouwtje doet raar. Maar ik denk toch dat ik voor toddish ga bij gebrek aan beter.

2.QQX999
3.Dott
6.Mr.Mark
7.Sudoku.
8.Wammus
10.Toddish
12.Absinthe
13.Dingaantouwtje
14.Queasy
16.Lucky Luciano
17.Furby feeder
18.Heksjuh

Als ik na dit lijstje kijk heb ik toch bij een aantal spelers wel m'n twijfels. Sudoku, Toddish, DaT zijn eigenlijk m'n voornaamste verdachten. Vooral Sudoku en toddish zie ik nauwelijks iets inhoudelijks posten. Toddish heeft ook niet op RP gestemd, dus ik ga maar voor haar denk ik.

Laatst gewijzigd op 06-09-2010 om 21:36.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2010, 21:45
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Jeetje wat heb ik een kutpersonage zeg .

De tovenaar doet gewoon goed zijn werk!
Nee, ik ben lekker wou je zeggen
Komt er een keer een verhaal.. ben ik meteen een webcamsletje boehoeee..
Maar ik vraag me af of de wolven steeds 1 en dezelfde proberen te eten (wat dus best dom is ) of dat we gewoon een heel erg scherpe en goed gokkende tovenaar hebben?
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 06-09-2010, 21:51
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik vraag me ook af of de wolven wel iemand proberen op te eten. Of we hebben een goede tovenaar

Ik wil best wat over mijn vreemde theorie zeggen hoor, ik heb er alleen nog geen tijd voor gehad.
Ik denk dat ik me iets te hard heb uitgedrukt. Ik bedoelde niet dat ik Furby Feeder en Lucky Luciano nu meteen eruit wil stemmen. Ik vind ze alleen verdacht omdat ze heel veel mensen met zich mee krijgen (en dat komt vast ook doordat er heel wat schaapjes zitten in dit spel) met steeds een hoofdreden die ik niet heel sterk vind. Zoals bij Sherlock dat hij op Dott stemde in de eerste ronde. Maar toen stond hij nog aan onze kans. Ik zie het dus als toeval dat hij leerlingheks was.
Ik snap ook wel dat het een vreemde redenering is en misschien had ik het niet moeten posten, maargoed. Ze staan niet op mijn lijstje om er de komende ronde uit te stemmen (al weet ik dan nog niet zo goed wie wel, maar ze posten beide theorieen en het is wel zo dat we er de verrader en de leerlingheks mee hebben opgehangen), maar ik vertrouw ze ook niet helemaal.
En met toch aardig wat stille mensen ga je al snel degene die wel posten verdenken.

O en ik weet even niet meer wie het vroeg, maar ik zal je uit de pm lijst halen
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 00:49
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik doe inmiddels al aardig wat spelletjes mee maar dat de tovenaar het 3 keer achter elkaar goed heeft heb ik echt nog nooit meegemaakt. Het kan natuurlijk van alles zijn. Noobwolven die 3 keer dezelfde persoon proberen op te eten, de wolven en de tovenaar hebben de ziener door of de tovenaar gokt 3 keer goed. Ook is het uiteraard mogelijk dat de wolven helemaal niet hebben gestemd. Hoe het ook zij het is in ieder geval heel goed.

Ik vind het vooral opvallend dat Lucky Luciano en Dingaantouwtje elkaar verdacht maken zonder dat daar echt een goede reden voor is. Lucky Luciano begint er hier mee vanwege de stemlijstjes in de eerste ronde maar veel verder dan dat komt hij niet.

Dit is de reactie van Dingaantouwtje die op zich wel hout snijd (ik vind de fouten in de stemlijsten aan het begin van het spel in ieder geval niet heel verdacht). Ware het niet dat zijn stem op Lucky Luciano ook vrij slecht onderbouwd is. Zou dit een onderonsje van de wolven kunnen zijn om zo elkaar verdacht te noemen op een moment dat dat vrij veilig is?

Naast Dingaantouwtje zijn Sherlock en Toddish de enige die op Lucky Luciano stemmen (de rest van de stemmen waren voor Sherlock). Sherlock bleek slecht te zijn en Toddish geeft al het hele spel geen enkele verklaring voor zijn stem. Lucky Luciano noemt dat hier ook en switcht hierom naar Toddish en noemt uit het niets Sudoku. Die 2e omdat ze zo weinig inhoudelijk post hetgeen natuurlijk mooi aansluit bij zij eerdergenoemde theorie (zie 1e link) die hij baseert op de aanname dat er 2 noobwolven zijn. De verdenking op Dingaantouwtje laat hij vervolgens weer lopen.

Ik denk dat we in het rijtje Lucky Luciano, Dingaantouwtje, Toddish en Sudoku minstens een wolf terug vinden en het zou mij niets verbazen als het Lucky Luciano en Dingaantouwtje blijken te zijn.

Ik wacht morgen nog even af maar mijn stem gaat in ieder geval naar een van deze 4 personen.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #82
Dott
500 21-01-2011 12:28
De Kantine Weerwolfspel 72
Geel
500 05-09-2010 20:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:58.