Oud 18-01-2018, 20:31
Theneedle
Theneedle is offline
Hallo allemaal,

Ik wil binnenkort naar een feest en dan ook drinken, maar ik heb nog nooit gedronken en ik heb een paar vragen. Merken je ouders het als je dronken thuiskomt? Dat lijkt me toch wel en toch heb ik nog nooit gehoord dat iemand er echt problemen mee had. Nog een vraag: Hoe lang houdt de kater de volgende dag aan? ( als je voor het eerst sterke drank hebt gedronken?)
Bij voorbaat dank voor het antwoorden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-01-2018, 20:36
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Als je nog nooit gedronken hebt, zorg dan in elk geval dat je niet in te hoog tempo alcohol drinkt, je weet namelijk helemaal niet hoeveel je kunt hebben. Drink je rustig en drink je tussendoor ook water en zorg je dat je ook genoeg gegeten hebt (en mogelijk blijft eten), dan wordt je niet zo snel dronken.

Je ouders hebben al snel door dat je gedronken hebt (alcohol adem), ben je echt dronken dan merk je dat waarschijnlijk ook aan je gedrag. Of het een probleem is hangt ook af van de houding van je ouders natuurlijk
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 18-01-2018, 20:43
Verwijderd
Ja dat merken ze. Als je jong bent valt de kater meestal behoorlijk mee maar gezond is het niet
Met citaat reageren
Oud 19-01-2018, 07:43
Verwijderd
Je merkt het allemaal vanzelf wel, wij kunnen moeilijk inschatten hoe je ouders gaan reageren en ook niet hoe jouw kater gaat zijn. Probeer het uit zou ik zeggen.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2018, 14:18
Theneedle
Theneedle is offline
Bedankt allemaal voor de antwoorden 👌
Met citaat reageren
Oud 22-01-2018, 08:23
Verwijderd
Citaat:
Bedankt allemaal voor de antwoorden 👌
En, hoe ging het? Of was het niet dit weekend?
Met citaat reageren
Oud 21-02-2018, 08:40
Jonko Roker STC
Jonko Roker STC is offline
Je gaat sws kotsen niffo
Met citaat reageren
Oud 21-02-2018, 20:41
xDutchGirlx
Avatar van xDutchGirlx
xDutchGirlx is offline
Als je geen ervaring hebt met alcohol, probeer dan er rekening mee te houden om niet zo veel te drinken..
Met citaat reageren
Oud 06-03-2018, 09:50
Jonkothijs
Jonkothijs is offline
drink gewoon een fles vodka leeg en ga dan rustig meer zuipen komt helemaal goed en als je naar huis moet snuif je gewoon wat coke en dan komt het helemaal goed
Met citaat reageren
Oud 06-03-2018, 10:06
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
drink gewoon een fles vodka leeg en ga dan rustig meer zuipen komt helemaal goed en als je naar huis moet snuif je gewoon wat coke en dan komt het helemaal goed
Dit is natuurlijk heel dom advies. Dat zeg ik er voor de zekerheid even bij. Alcoholvergiftiging is geen leuk spelletje.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2018, 16:08
Verwijderd
Citaat:
drink gewoon een fles vodka leeg en ga dan rustig meer zuipen komt helemaal goed en als je naar huis moet snuif je gewoon wat coke en dan komt het helemaal goed
Stoer hoor, zeker zelf ook allemaal gedaan?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:06.