Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-10-2008, 19:09
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
@Mucky: natuurlijk gaat het klote... en het is waarschijnlijk lastig om je daar bij neer te leggen. Hopelijk weet je je een beetje getroost met de gedachte dat je echt niet de enige bent die het heel moeilijk vindt om gewoon weer te draaien zoals je normaal deed. Je leven is echt best wel veranderd nu! Sterkte iig
@Yana: negatieve gevoelens horen niet bij jou, ze zijn er hoogstens nu. Zo hoef je niet te zijn! Het kan echt lang duren, maar je bent in de goede richting hè! Hoe was je intake?
@IcedEarth: wat is er gebeurd?
@sjanne067: ik ga het ook nog een keertje zeggen. Volgens mij gaat het er niet alleen om of je een stapje terug wílt doen: je moet ook beseffen dat het wel om jezelf draait, en niet om je cijfers! Ik weet niet in welke klas je nu zit, maar bij heel veel mensen komt er ergens een ogenblik dat school ineens moeilijk wordt en dat het leren en goede cijfers halen niet meer vanzelf gaat. Zorg alsjeblieft dat je goed voor je zelf zorgt en een beetje leuke dingen doet
@DarkSide: hoe gaat het nu?
@Heksjuh: echt tof dat het goed gaat! Het klinkt alsof je je wat meer thuis begint te voelen
@Dana: gefeliciteerd!

Wow, ik ben hier even niet geweest want mijn Internet was uitgevallen... nu zit ik maar bij mijn ouders. Het leren ging goed vandaag en gister ook, en ik ging nog dansen, dat was tof . Nu moet ik weer hard aan de slag. En waaaah welke gek heeft verzonnen dat we om half 7 's avonds tentamen hebben?
Verder vind ik het stom dat ik vriendje pas zaterdag zie, maar aan de andere kant maakt het me ook niet uit () want mijn verliefdheidsaanval is een beetje weg. Wel bevorderlijk voor mijn leerprestaties, maar ik vind het eng... Natuurlijk hoef ik niet altijd superverliefd te zijn, maar het voelt fijn en nu lijkt het net alsof ik hem niet leuk vind ofzo. Whatever, aan het leerwerk!
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Advertentie
Oud 09-10-2008, 19:12
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
at indigo&nattigheid; was even thuisloos, maar dankzij geweldige amigo's vanaf zondag niet meer!


(stiekem was het heel gezellig en leuk deze week, overal logeren, lekker bij mn vriendje rond hangen, bij mn ouders lekker eten)
__________________
never get old
Oud 09-10-2008, 19:36
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik heb heel lieve vriendinnetjes. Net kwam er eentje spontaan langs terwijl ze een hersenschudding heeft maar toch nog iets aan me wilde geven en ze vond het fijn dat ik zo lief tegen haar deed en net belde eentje of ik met haar gezellig wat wil gaan drinken, maar ik moet nog brownies bakken voor morgen. Maar zo lievig. <3
Oud 09-10-2008, 20:38
Verwijderd
Oh bagger, ik ben moe, loop over mn grenzen heen en mn rug doet zeer.
En ik vind het heel raar hier nog te posten aangezien ik nu zelf onderzoek ga doen naar een ander forum... Wel een heel gaaf onderzoek btw.
Oud 09-10-2008, 20:47
Verwijderd
Citaat:
at indigo&nattigheid; was even thuisloos, maar dankzij geweldige amigo's vanaf zondag niet meer!


(stiekem was het heel gezellig en leuk deze week, overal logeren, lekker bij mn vriendje rond hangen, bij mn ouders lekker eten)
Gelukkig maar! Goed om te horen.

ontopic; koud. En wat heb ik toch een lieve buurjongetjes. Heerlijk om hier weer es op te passen. Totdat ze tegen iedereen in mijn msnlijst 'lekker ding' gingen zeggen
Oud 09-10-2008, 20:59
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Mijn brownies zijn mislukt? Hij is na 40 min. in de oven (juiste stand, blabla) nog steeds zacht, meeh. (Misschien had ik tussendoor de oven niet open moeten doen..?)

Edit: 5 minuten langer en hij is prima gelukt.

Laatst gewijzigd op 09-10-2008 om 21:11.
Oud 10-10-2008, 01:52
Verwijderd
Wat een rotdag. Vanochtend kregen we bij therapie te horen dat een meisje uit een parallelgroep er een eind aan heeft gemaakt. Niet dat ik haar nou heel goed kende, maar het maakt zoveel los. We hadden een soort aangepast programma, veel tijd tussendoor en veel praten. Mijn ogen branden nog steeds van het huilen. Naar bed gaan voelt nu zo nutteloos, hoewel ik morgen weer vroeg daar moet zijn. En daarna ga ik op vakantie. Olé. Ik wil er voor mijn groep kunnen zijn.
Net naar repetitie geweest. Even wat afleiding. Daarna nog in de bar blijven hangen. Dat ging wat minder goed: 2 dissociaties. Ik geloof dat het wat veel is allemaal vandaag.
Oud 10-10-2008, 09:44
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Sonho: wat voor onderzoek ga je doen dan? Klinkt gaaf!!
@ Lentekriebel: *knuff* het maakt meestal niet echt uit of je zo iemand nou echt goed kent, het blijft ontzettend naar en het doet heel veel met je, zeker als je in een zelfde soort groep zit, met dezelfde soort problemen (neem aan dat dat zo is?)... Heel veel sterkte!

OT: Voel me wel oke geloof ik. De collegeweek zit er weer op, nu twee dagen werken en dan heb ik een dag weekend. Ik ben moe, vannacht was de eerste nacht slaap met meer dan 7 uur.. Ik zit eindelijk een ritme, hoewel ik betwijfel of dit nou het ritme is wat ik wil. Doorgaan, niet stoppen om te voelen, niet stoppen om eens rond te kijken.
Ach, het komt vast goed. Voel me een beetje leeg, ik kan me niet zo goed uitdrukken terwijl er van binnen zoveel lijkt te gebeuren..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 10-10-2008, 10:22
Verwijderd
ik zit fotos te kijken, en ik kom fotos tegen van hoe ik in februari op schiphol aankwam. En ik zit gewoon te huilen. Bah.
Oud 10-10-2008, 10:44
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Oh bagger, ik ben moe, loop over mn grenzen heen en mn rug doet zeer.
En ik vind het heel raar hier nog te posten aangezien ik nu zelf onderzoek ga doen naar een ander forum... Wel een heel gaaf onderzoek btw.
O, dat klinkt echt superleuk en interessant, wat doe je dan precies?


OT: Ze slopen weer. Het is deze keer wel aan de andere kant van de weg, ik zit er iets verder vandaan en heb er dus ook een stuk minder last van, maar ik ben zo bang dat ze straks die school weer op gaan bouwen, er staat al tijden een heel groot bord met dat ze er een gigantisch complex neer gaan zetten. En bouwen maakt vast net zoveel herrie als slopen. En ik weiger gewoon om wéér maandenlang niet te kunnen slapen omdat ze om zes uur beginnen en 's nachts spullen aanleveren, dan ga ik wel op een andere kamer slapen en klagen (maar waar?). Achteraf vind ik het eigenlijk zo stom dat ze me toen maanden uit mijn slaap hebben gehouden, omdat je eigenlijk maar van 3-6 kon slapen en overdag ook de halve tijd niet van de herrie kon ontsnappen, ze mogen wel iets meer begrip hebben voor omstanders.
Goed, voorlopig is het nog wel uit te houden
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 10-10-2008, 11:00
Verwijderd
Vanmorgen was ik al vroeg wakker en kon ik niet meer slapen; vandaag komen de nieuwe meubels en ik ben zooo benieuwd hoe alles zal staan straks! Ze komen ergens in de middag, dus ik zit braaf te wachten. Na 7 maanden op klapstoeltjes op zolder tv te hebben gekeken, gaan we nu gewoon in een klap een leefbare woonkamer krijgen
Oeh, spannend hoor, stiekem ben ik bang dat het ineens helemaal niet mooi blijkt te zijn, of veel te groot, brrrr.. Maar vanavond ga ik veel tv kijken op de bank om er aan te wennen En ik heb een fijn boek waar ik morgen de hele dag in kan lezen. Op de bank natuurlijk! Of in de groene leesstoel, want die krijgen we ook.

Zondag baby'tje van vrienden bewonder, ze is dan net 1 maand oud. Zo'n zin in! En 's middags krijgen we bezoek en daar ga ik twee quiches voor bakken zaterdag. Druk weekendje wel, voor mijn doen.
Oud 10-10-2008, 12:36
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Vannacht weer lekker veel geld verdiend Was weer even moeilijk gisteravond, maar wel zeer goed opgelost. Nu moet ik de trotsheid nog een beetje voelen...

Net plantjes gekocht om m'n balkon op te fleuren en ze overgezet in een grote pot. Word er meteen vrolijk van! Vanavond uiteten, heb er veel zin in
Oud 10-10-2008, 13:31
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Goed idee om die foto's van een half jaar geleden te bekijken Ik ga nu echt proberen het weer zo te krijgen, fuck wat iedereen ervan vindt. Alleen nu nog de dicipline...
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 10-10-2008, 14:19
Verwijderd
PM voor Nijn* en Vogelvrij!

OT: ik ben zó moe.
Oud 10-10-2008, 14:28
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Citaat:
Goed idee om die foto's van een half jaar geleden te bekijken Ik ga nu echt proberen het weer zo te krijgen, fuck wat iedereen ervan vindt. Alleen nu nog de dicipline...
En dan? Je zult er by no means gelukkiger van worden. Wel destructiever, wel doodser, wel ongelukkiger, wel een stapje richting een leven dat alleen in teken staat van eten en je lijf. Leuk hoor, fijn leven. Dat wens ik echt iedereen toe.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 10-10-2008, 14:28
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Citaat:
PM voor Nijn* en Vogelvrij!

OT: ik ben zó moe.
He,ik wil het ook weten! Is dat een bepaald forum wat ik mogelijkerwijs ook ken?
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 10-10-2008, 15:18
Mucky
Avatar van Mucky
Mucky is offline
Citaat:
@Mucky: natuurlijk gaat het klote... en het is waarschijnlijk lastig om je daar bij neer te leggen. Hopelijk weet je je een beetje getroost met de gedachte dat je echt niet de enige bent die het heel moeilijk vindt om gewoon weer te draaien zoals je normaal deed. Je leven is echt best wel veranderd nu! Sterkte iig
Heel lastig idd.Ik kan me echt niet inbeelden dat ik ooit nog met iemand zo'n band zal kunnen hebben en zo close zijn, en één met iemand als met hem. Het was echt m'n droomvent. We zijn zo gelijk, snappen elkaar.. En het feit dat ik in 5 jaar niet alleen geweest ben is ook niet echt een helpende factor.. Ik ben echt heel bang enzo nu
En bedankt...
Oud 10-10-2008, 16:00
Verwijderd
Pft, ik ben nu al zenuwachtig en er is nog niets aan de hand.
Ik ben ook zo'n trut he. Maargoed, het is niet vreemd dat ik zenuwachtig ben. Het is niet gek dat ik zo van de rel was dat ik mijn werk maar heb afgebeld.
Soms zou ik wel heel hard weg willen rennen.

Run away, run away tonight.
It aint no victory, but I don't care,
I don't care if its wrong or right.


I wish for long lingering glances, fairytale romances every single day.
And you look at me and say I'm your best friend every day.
But I wish for something, wish for something more.
Oh, I love you like a friend but let's not pretend.
How we wish for something, wish for something more.
Oud 10-10-2008, 17:09
Verwijderd
*proest* De reden dat wij al bijna 3 maanden geen internet en tv hadden was omdat Ziggo vergeten was het knopje om te zetten.
wat een sukkels
Oud 10-10-2008, 17:42
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Hehe, de week zit erop en ik voel me een stuk beter. Wel ging de dag vandaag snel voorbij. Te snel, want ik kon er niet goed bij nadenken wat ik allemaal deed en pfoe, nu bedenk ik me dat ik dingen anders moeten aanpakken maar goed. Ik ben toe aan veel slapen en heb er eigenlijk wel zin in lekker rustig te gaan leren 2,5 dag. Nu maar hopen dat het tentamen niet gaat tegenvallen, aangezien er geen oefenvragen zijn.
Oud 10-10-2008, 17:43
Verwijderd
Citaat:
He,ik wil het ook weten! Is dat een bepaald forum wat ik mogelijkerwijs ook ken?
*Gaat de pm nu ook aan Yana sturen*
Oud 10-10-2008, 18:16
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Voordelen horen groter te zijn dan de nadelen toch... maar wat doe je er aan alst andersom is. Weet het niet zo goed..
__________________
Bij gebrek aan beter, een .

Laatst gewijzigd op 10-10-2008 om 19:14.
Oud 10-10-2008, 18:40
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
@ Daantje: Wat onwijs leuk! Ik wilde van de week al op je post reageren, maar ben ik blijkbaar vergeten, ik vond het al zo knap dat je dat mailtje hebt gestuurd!!
@ Darkfairy: gelukkig dat je het een beetje kunt vinden met de mensen daar en dat je zoveel bezoek krijgt. Veel sterkte en laat inderdaad af en toe eens weten hoe het met je gaat!
@ Heksjuh: wat ontzettend fijn om te horen! Goed dat je je er nou wat meer thuisvoelt! *knuff*

OT: Eh, ja. LO3 lijkt wel mee te vallen of zo? Hoewel mijn studiegenootje nog lang niet klaar is, lijkt het bij mij ontzettend vlot te gaan, alleen hebben we nog stééds geen cijfers/feedback op LO2 dus dat werkt rottig. Maar goed, het gaat lekker! En bijna klaar met lezen voor M&T, nog 10 pagina's ofzo, heb ik toch maar mooi 4 hs gelezen in behoorlijk korte tijd Dan moet ik écht beginnen aan Moderne samenleving, maar dat kan morgenmiddag ook nog.. ik zou het ook zo heerlijk vinden om eindelijk weer eens wat te lezen in Rascha Peper of te kunnen beginnen in de nieuwe Grunberg! Hmm, wat kijk ik uit naar de tijd als mijn tentamens achter de rug zijn zeg, eindelijk een paar dagen vrij. En buiten studeren om gaat het wel goed ofzo? Morgen lekker weer sporten (als mijn spierpijn iig wat minder is ) en koffiedrinken met een vriendinnetje.. Jaa *0* En het wordt weer ontzettend druk druk druk, maar wel met allemaal leuke dingen enzo.
dankje nijn*
dat ga ik ook zeker doen.
ik hou jullie regelmatig op de hoogte.


Citaat:
Ik ben echt helemaal overstuur nu. Ik kan maar met moeite stoppen met huilen, net zat ik al huilend te leren. Ik kan echt niet meer. De Oxazepam die ik net heb genomen begint een beetje te werken, maar als ik me zo moet bedwingen. En ik heb het nu ook heel erg benauwd, maar dat komt doordat ik me zo druk maak. Ik ben echt kapot. Ik weet niet meer hoe ik alles moet doen.
Voor de Duitse toets van vandaag had ik een 5,8. Zulke lage cijfers haalde ik vroeger nooit, en nu wel. Maar ik leer echt niet zo hard en veel voor een 5,8. Dan kan ik toch net zo goed niet leren. Bah. Ik ga maar weer verder leren.
*een hele dikke knuffel voor jou*.

ot.
het was een zware en vermoeiende week.
ik heb veel therapie gehad.
en ze hebben gisteren weer een nieuwe vrou voorgesteld die al wat ouder is in de 40.
en vandaag een kennismakingsgesprek van 10 minuten met de psychiater gehad.
en vanmiddag op het laatst een week evaluatie met heel de groep.
en een meisje uit de groep kreeg te horen.
dat ze te duur was voor waar we zitten.
en nou moet ze in plaats van de hele week opname en daar blijven slapen.
op dinsdag en donderdag naar dagbehandeling komen.
en we zaten vanmiddag bij week evaluatie.
en de psycholoog vroeg of zij uit de groep wou weggaan.
omdat ze op ontploffen stond.
en dat wou ze eerste niet doen.weggaan.
en toen stond ze op en pakte ze een glas die bij ons aan tafel stond.
en toen gooide ze dat glas kapot over de tafel heen waar iedereen aan zat.
en iedereen zat onder het glas en de tafel zat onder het glas n heel de grond lag onder het glas en dat van een drink glas allemaal.
iedereen schrok zich rot en later kwam ze haar excuses aanbieden.
en verder ben ik heel moe.
en ik moet zondag voor 10 uur weer terug zijn.
want na die tijd is daar de overdracht.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 10-10-2008, 19:24
Verwijderd
Talk to me... in your own language please...
Oud 10-10-2008, 21:18
Verwijderd
Ik ben een uur eerder naar huis gegaan. Mijn god zeg, wat een lapzwansen. En kon ik tot 3 keer toe met de shiftleader gaan zitten praten. En het is zo knap hoe hij het voor elkaar krijgt niet te zien dat hij het probleem is!!!
nu moe, en dan morgen weer een vroege dienst. pfff. geldgeldgeld. En omg ik heb niets gesnoept vandaag!!!
Oud 10-10-2008, 21:31
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Hmm, vandaag weer druk op m'n werk. De op een na laatste dag van de kinderboekenweek.. Helaas, ik vond het echt leuk om mee te maken dit jaar! Maar de drukke tijden gaan nog komen, het wordt ook tijd dat we doorgaan met boeken voor het einde van het jaar, het gaat allemaal zo snel, de tijd. Ineens is het alweer half oktober, terwijl het slagen voor m'n vwo/de enorme, heerlijke zomervakantie/het beginnen in 6vwo me nog als de dag van gisteren bij staan. Twee jaar geleden zat ik de afgelopen week in Berlijn, hoe bizar is dat! Het is nog als de dag van gisteren, hele gesprekken, wandelingen en bustochten die ik elke dag in mijn hoofd als nieuw kan afspelen. Beetje melancholisch, ik denk almaar aan vroeger terug, aan hoe het was, hoe ik was, het zorgt voor heimwee. Maarja..

Oktober overvalt ons ieder jaar
We kijken naar elkaar, naar een overvolle zomer
En we zijn alweer veranderd

Oktober is de wreedste maand oktober
Met de dingen die voorbij gaan maar wel ergens blijven hangen
Ze komen steeds weer bij ons terug
En meestal in oktober
Meestal in oktober


Dat dus. Morgen weer werken en dan eindelijk weekend. Heb zin om te gaan stappen maar ben ook zo ontzettend moe.. En ik kan het me niet veroorloven zondag moe/brak te zijn want ik moet nog zoveel doen..
Oh en vandaag stond er een jongetje van een jaar of 15 voor mijn neus te schelden met 'kankerallochtonen' en 'achterlijke islamieten' als reactie op zijn zusje die zei dat ze de Koran wel eens wilde lezen. Vijf minuten later kwam hij terug om zijn excuses aan mij aan te bieden, omdat hij bang was dat hij me had beledigd. Toen heb ik 'm even flink schuldig laten voelen
Ik ga lekker in bed liggen, lezen, slapen, dromen. Van heel ver hier vandaan, van een ander meisje in een andere wereld, in een ander heelal. Dromen van winter, van bloemenvelden en vreemde culturen.. <3
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 11-10-2008, 04:21
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
@ Blur: ik vind het echt gaaf dat je gewoon een jaar in China zit! Heb je hiervoor ook Chinees gestudeerd dan?
@ Missy: Deze zomer ben ik in Nederland afgestudeerd in de studie Orientaalse Talen en Communicatie, Chinees was mijn hoofdvak. En nu zit hier een jaar met een studiebeurs, om mijn niveau Chinees nog heel wat op te krikken.

OT: Het kan hier zo vaak gezellig zijn, iedere keer als ik een avond of een weekend niets concreets gepland heb qua sociaal gebeuren maak ik me zorgen. Dan ben ik bang dat ik te eenzaam ben, niet genoeg vrienden heb en dus verschrikkelijk saai ben. Die gedachte heb ik al sinds ik een jaar of veertien ben, en daar moet ik echt eens vanaf. Het heeft namelijk helemaal geen zin om zo te denken.

Want er zijn genoeg leuke dingen om naar uit te kijken. Twee concerten van bands die ik helemaal ge-wel-dig vind, met genoeg aardige mensen die mee willen gaan. Over een week of drie ga ik een vriendin in Shanghai bezoeken, die daar nu woont en werkt. Ze heeft me al vaak uitgenodigd en wil dus echt graag dat ik langskom.

En zometeen ga ik weer naar het weeshuis. De kinderen zullen een jaar ouder zijn dan de laatste keer dat ik ze zag. Ik ben benieuwd hoe het met ze gaat, door die verrekte Olympische Spelen mochten er vanaf maart tot vandaag geen vrijwillgers komen. Of ze me na een jaar nog zullen herkennen zal wel teveel gevraagd zijn... Toch hoop ik het stiekem misschien een beetje.
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 11-10-2008, 07:58
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Pff, ik ben ziek maar heb me toch beter gemeld.. Moest disndag werken maar door de koorst was dat ondoenlijk waardoor ik mij ziek meldde. Maar doordag ik afgelopen dagen wel weer college heb gevolgd, vind ik dat ik het weekend dus ook weer moet werken.. Ik had verwacht dat de antibioticum nu wel zou aanslaan, maar ik voel me nog hartstikke beroerd.. Grrr! Dit komt slecht uit, aangezien ik over twee weken tentamens heb..
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 11-10-2008, 08:54
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
PM voor Nijn* en Vogelvrij!

OT: ik ben zó moe.
Dank je

Ik was ook echt absurd moe (nou ja, op zich was het wel logisch, maar ik was wel gewoon héél moe) gisteren, vandaag voel ik me al beter. Vanmiddag werken en proberen nog wat te doen voor mijn studie en zo.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 11-10-2008, 10:37
Verwijderd
Wie geeft mij even een schop onder m'n hol zodat ik aan het werk ga?
Oud 11-10-2008, 10:39
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
*schopt Mushu* Hup, aan het werk jij! De dag is veel te mooi om achter de computer te hangen en nutteloze dingen te doen .

Wie schopt mij? (A)
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 11-10-2008, 12:38
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
Wie schopt mij? (A)
* SCHOP!! *

OT: Ze herkenden me!! Zo, en nu ga ik uit.
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 11-10-2008, 14:04
Redhair
Redhair is offline
Financieel zit ik echt helemaal op de grond. Te veel achterstanden. Mijn vaste lasten heb ik al een half jaar niet meer betaald, ben al maanden van mijn telefoon afgesloten. Zorgverzekering betaal ik ook al een poos niet meer. Met mijn ene baantje kan ik net mijn dagelijkse dingen kopen. Heb een nieuw baantje, supervet, precies wat ik wil. Rondleidingen in museum geven, ook veel interactieve tentoonstellingen voor kinderen. Maar dat is freelance dus schiet ook niet echt op. Heb net mijn laatste sigaret uitgedrukt. Ik moet wel stoppen met roken, daar bespaar ik geld mee, daar kan ik mijn achterstanden mee betalen. Morgen huisvergadering, ik denk dat ik maar weg moet hier. Mijn mooie huis, mijn mooie kamer, ik ben hier echt nog steeds verliefd op, maar nu betalen anderen in principe voor mij mijn stroom en gas en dat vind ik oneerlijk. Maandag heb ik weer een gesprek bij mijn hulpinstantie en gaan we eindelijk de wajong aanvragen, maar dat duurt ook weer even en stel dat ik het niet krijg. Ik sta nergens, ik ben nergens, ik heb niets. Ik kan niet terug naar mijn moeder, ze is verhuisd naar een kleiner huis, geen slaapkamer voor mij. Ze wil wel in de woonkamer slapen, maar mijn moeder verdient eindelijk eens een rustig leven, ik zal het niet over mijn hart verkrijgen haar in de woonkamer te laten slapen. Ik wil niet bij vriendje wonen, dat is te snel. J. en ik hadden ook pas vijf maanden wat toen we samen gingen wonen en het schoot niet op. Ik kraak wel wat. Ik zoek wel een leuk pandje. Het is alleen zo kut dat het winter word, ik moet wel kunnen stoken. Shitzooi. Het is zo'n teringzooi en ik zie door de bomen het bos niet meer.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 11-10-2008, 14:17
stoepkrijtje
Avatar van stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Moeilijke tijd gehad met mijn tante die aan leukemie overleden is.
Ik kon sinds vrijdag toen ze overleden was niet meer slapen. Gelukkig gaat dat nu de avondwake en de begrafenis achter de rug zijn een stuk beter. Maar haar kinderen spoken door mijn hoofd. Hoe gaan ze het redden zonder moeder. Ze zijn nu nog jong maar wat als ze gaan puberen. Hoe gaat mijn oom het redden zonder zijn vrouw... We moeten hem allemaal maar gewoon helpen waar we kunnen

Verder voel ik me ondanks de dood van mijn tante voor het eerst sinds een lange tijd weer gelukkig. We zijn nog maar een maand samen maar hij geeft me zoveel van wat ik kwijt was terug.
Helemaal perfect gaat het nog niet met me. Daar is ook teveel voor gebeurd de laatste jaren. Maar ik begin te vergeten en te vergeven en dat is een fijn gevoel. Ik had niet verwacht dat ik het zou kunnen.

Ik begin mezelf en mijn leven leuk te vinden en dat is fijn!!!
__________________
Het enige verschil tussen mij en een gek is dat ik niet gek ben.
Oud 11-10-2008, 15:00
fractuur
fractuur is offline
@ lekke band, vage laptop (mijn internet doet het niet op mijn kamer >> heb nu gelukkig tijdelijk een andere), avondtentamens, spoorwegwerkzaamheden tussen DH en Rdam, treinbotsing bij Gouda en te weinig eten in huis (wat dus weer te maken heeft met die fiets) Maar goed, zo maar naar de supermarkt lopen dan. Bah.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 11-10-2008, 16:07
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Nog 9 dagen tot de intake..blaaaa.

bennietzenuwachtig,echt niet hoor.

En vanavond uiteten, en volgens mij gaat dat niet echt goed komen, gezien vandaag. Maar goed, gevoel maar wegstoppen en *gewoon maar doen*..wat dat ook moge zijn.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 11-10-2008, 17:01
Hosselarin
Avatar van Hosselarin
Hosselarin is offline
tentamens zijn stom.
Oud 11-10-2008, 17:24
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik voel me raar..net naar verjaardag van neef van m'n vriend geweest en de baby van een ander nichtje van hem stond in het middelpunt van de belangstelling (is ook de enige baby in de familie tot nu toe) Vriendje vond het helemaal geweldig, maar hij wil zelf dus geen baby. Heb er nu maar eens expliciet naar gevraagd hoe dat zit, want hij roept het wel vaker, maar hij zei net dat hij het waarschijnlijk nooit wil. Heb gezegd dat ik me kan voorstellen dat ik het over een aantal jaar misschien wel wil en dat dat dan dus een probleem gaat worden. Pfff, ik weet het niet, ik wist dit al, maar had nog hoop dat hij het ooit wel zou willen, maar nu ik dit hoor., Misschien matchen we gewoon niet goed, dit is niet het enige punt waar we het niet eens zijn, hoewel de rest niet zo belangrijk is en ik daar best in mee zou kunnen gaan. Nouja, voel me nu dus een beetje raar.

Vandaag maar 3u wat aan scriptie gedaan, gaat dus echt niet goed. Nog een week en dan moet ik m'n laatste hoofdstuk af hebben. Ik zie dat nog niet gebeuren eigenlijk, gezien hoeveel ik nog moet uitzoeken voordat ik überhaupt wat kan gaan typen. Nouja, gewoon verder gaan en uiteindelijk komt het wel af. En niet teveel nadenken/piekeren.
Oud 11-10-2008, 19:45
Verwijderd
@ Ifeellikerain, Indigo en Darkfairy: Dankjewel allemaal.

Het gaat nu gelukkig weer veel beter. Ik heb alleen heel erg last van eczeem, ik denk dat het komt door de spanning/stress. En ik ben zo ontzettend moe, van het kleinste dingetje wat ik doe word ik al heel moe. Gisteren heb ik een dagje een soort van gespijbeld. Maar het mocht wel van mijn ouders, m'n moeder heeft me gewoon ziekgemeld. We hadden op school namelijk wel gewoon de Engelse toets en dat terwijl ik donderdagavond heel de avond weg was voor school. Ik heb lekker een dagje gelummeld gisteren. Donderdagavond was wel heel leuk en gezellig. Sowieso ging donderdag beter dan ik verwacht had. De toets van geschiedenis ging echt hartstikke goed en duits was ook niet zo moeilijk. En na schooltijd heb ik nog een poosje geholpen met de voorbereidingen voor 's avonds. Ik voel me nu wel heel erg thuis op school.
D. vertelde me donderdagavond dat ze ADHD heeft, ze schaamde zich er best wel voor en ik mocht het absoluut niet tegen iemand vertellen. Maar daar kan ze toch ook niks aan doen? Mij maakt het iig niet uit. Gisteravond begon J., een jongen uit mijn klas op msn opeens tegen me te kletsen. C. deed een beetje raar tegen hem en hij vroeg of ik wist wat er aan de hand was. Toen heb ik maar geprobeerd een beetje te bemiddelen. Later zei hij nog dat ie zich rot voelde, en hij vroeg wat ie met verschillende dingen aanmoest. Ik heb maar gewoon geprobeerd zo goed mogelijk te antwoorden. Maar toen we stopten zei hij: bedankt dat je wilde luisteren. Wat dat toch is dat mensen hun hart uit gaan storten bij mij. Ik weet best wel wat dingen van klasgenoten die andere mensen niet weten.
Maandag gaan we naar Engeland. Nu heb ik er opzich wel veel zin in, het gaat vast wel leuk worden. M'n koffer heb ik al bijna gepakt, ik ben alleen nog aan het nadenken wat voor rugzak ik mee ga nemen. We gaan met de nachtboot, dus ik heb maandag nog een vrij dagje. Dan ga ik maar eens heel lang achter de computer zitten, want volgende week heb ik waarschijnlijk geen internet tot m'n beschikking. En geen krant, geen radio. Dan krijg ik echt afkickverschijnselen. Eerst nog maar eens proberen om nog wat uit te rusten voor maandag en proberen te ontspannen. En nog wat meer zin kweken, want ik vind het allemaal nog steeds wel eng.
Oud 11-10-2008, 20:25
Verwijderd
moe. kapot. lichaam doet zeer. hoofd doet zeer. ogen kijken letterlijk scheel. Al mn vingers ingetaped omdat ze zeer doen. Bwah. Lekker slapen, morgen weer over.
Oud 11-10-2008, 20:26
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
*zucht* waarom...waarom...waarom... en ik kan me ook nog niet eens afreageren omdat ik dan weer gezeik heb met gaan sporten enzo. Wanneer is het genoeg, wanneer houdt het eens op. Ik wil, ik wil, ik wil niet meer. Alles leuk en aardig hoor, lief vriendje waar ik dol op ben, ga samenwonen, studeer met succes, heb lieve vrienden, op familiegbied loopt het steeds een beetje beter. Alles gaat goed, maar waarom gaat het dan niet goed met mij?
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 11-10-2008, 20:27
Moonspell
Avatar van Moonspell
Moonspell is offline
Ik had vrijdag een lekker dagje vrij .

De ontwikkelingen gaan wel erg snel allemaal, en mijn verantwoording is ook aan het groeien. Ik ben wel helemaal into-work.

Verder moet ik wennen aan de nieuwe omschakeling naar herfst .
Raar gevoel weer.

Hmm leuke is dat ik januari nieuwe auto mag gaan rijden. Zit er met smart op te wachten want mn huidige is echt irri.

Op zich gaat het wel goed met me, lekker aan het sporten en al een stukje afgevallen . Voel me duidelijk ook overfit, ondanks zoveel uurtjes werk.

Hopelijk wen ik snel aan de herfsttijd.

(lekker stukje tekst door elkaar heen, maar zo ben ik nou eenmaal )

Vanavond toch lekker de stad in,ga zo lekker douchen en naar vrienden!

Thanks for reading .
__________________
Kijk,een blauw balkje ████ . "Tigerly: Wat feacepalm je me,vlerk?!" Absinthe:"Ik voel me vooral beter dan jou."
Oud 11-10-2008, 21:14
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Pff, ben bijna klaar met opruimen en het is wel echt fijn om te zien hoe het erop is vooruit gegaan. Nu nog wat dingetjes wegzetten en ik ben helemaal klaar. De badkamer en de keuken doet ie maar zelf de komende week, dat vind ik een goeie deal. Zometeen op de bank law and order iets dat er op lijkt kijken, relax
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 11-10-2008, 21:30
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Leuke dag gehad. Het was niet echt vreselijk druk op m'n werk, maar druk genoeg. De laatste dag van de kinderboekenweek, toen we dicht gingen werden de kindertafels afgebroken, we kregen allemaal dingen uit het gedichtenwinkeltje mee, jammer dat het nu voorbij is. Na het werken hadden we een borrel met de andere helft uit de B., waarbij we de boekenleggers hebben uitgekozen. Dat was echt zo ontzettend gezellig, ik heb echt het gevoel dat ik erbij hoor, dat het uitmaakt wat ik zeg, wat ik vind Heel fijn is dat, je ergens echt welkom voelen.
En vanavond heb ik alleen nog maar liggen lezen, heerlijk. Zo maar lekker vroeg naar bed, morgen Rascha Peper uitlezen en dan weer hard voor school werken.. Hmm, heb er absoluut geen zin in maar het zal wel moeten. 't Komt goed met mij, ik voel me alsmaar beter. Beter door mijn nieuwe leventje, beter met de nieuwe dingen die ik ben aangegaan, beter met de nieuwe maar ook hele oude mensen/vrienden om me heen. En wederom, sentimenteel
Meestal in oktober..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 11-10-2008, 22:25
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Nou, lekker gezellig weer hier zeg. Mijn ouders kunnen nooit gezellig doen, altijd maar kibbelen. Ze hebben niets om handen en zijn passieloos, we hebben gewoon niets om over te praten, behalve al mijn belevenissen en het geruzie van mijn ouders wat zij allemaal moeten gaan doen. Bah.. Hadden ze maar een hobby of heel veel vrienden ofzo.

Morgen weer verder leren aan mijn tentamen, ik kom er nu achter dat ik iets in mijn labjournaal helemaal verkeerd heb opgeschreven en dat ik het dus ook verkeerd heb begrepen. Maar tot nu toe gaat het leren wel goed, dus ik hoop maar dat ik dit tentamen niet zo ga onderschatten al de vorige.
Oud 11-10-2008, 22:49
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Moeilijke tijd gehad met mijn tante die aan leukemie overleden is.
Ik kon sinds vrijdag toen ze overleden was niet meer slapen. Gelukkig gaat dat nu de avondwake en de begrafenis achter de rug zijn een stuk beter. Maar haar kinderen spoken door mijn hoofd. Hoe gaan ze het redden zonder moeder. Ze zijn nu nog jong maar wat als ze gaan puberen. Hoe gaat mijn oom het redden zonder zijn vrouw... We moeten hem allemaal maar gewoon helpen waar we kunnen

Verder voel ik me ondanks de dood van mijn tante voor het eerst sinds een lange tijd weer gelukkig. We zijn nog maar een maand samen maar hij geeft me zoveel van wat ik kwijt was terug.
Helemaal perfect gaat het nog niet met me. Daar is ook teveel voor gebeurd de laatste jaren. Maar ik begin te vergeten en te vergeven en dat is een fijn gevoel. Ik had niet verwacht dat ik het zou kunnen.

Ik begin mezelf en mijn leven leuk te vinden en dat is fijn!!!
gecondoleerd en heel sterkte en een *dikke knuffel*
Citaat:
@ Ifeellikerain, Indigo en Darkfairy: Dankjewel allemaal.

Het gaat nu gelukkig weer veel beter. Ik heb alleen heel erg last van eczeem, ik denk dat het komt door de spanning/stress. En ik ben zo ontzettend moe, van het kleinste dingetje wat ik doe word ik al heel moe. Gisteren heb ik een dagje een soort van gespijbeld. Maar het mocht wel van mijn ouders, m'n moeder heeft me gewoon ziekgemeld. We hadden op school namelijk wel gewoon de Engelse toets en dat terwijl ik donderdagavond heel de avond weg was voor school. Ik heb lekker een dagje gelummeld gisteren. Donderdagavond was wel heel leuk en gezellig. Sowieso ging donderdag beter dan ik verwacht had. De toets van geschiedenis ging echt hartstikke goed en duits was ook niet zo moeilijk. En na schooltijd heb ik nog een poosje geholpen met de voorbereidingen voor 's avonds. Ik voel me nu wel heel erg thuis op school.
D. vertelde me donderdagavond dat ze ADHD heeft, ze schaamde zich er best wel voor en ik mocht het absoluut niet tegen iemand vertellen. Maar daar kan ze toch ook niks aan doen? Mij maakt het iig niet uit. Gisteravond begon J., een jongen uit mijn klas op msn opeens tegen me te kletsen. C. deed een beetje raar tegen hem en hij vroeg of ik wist wat er aan de hand was. Toen heb ik maar geprobeerd een beetje te bemiddelen. Later zei hij nog dat ie zich rot voelde, en hij vroeg wat ie met verschillende dingen aanmoest. Ik heb maar gewoon geprobeerd zo goed mogelijk te antwoorden. Maar toen we stopten zei hij: bedankt dat je wilde luisteren. Wat dat toch is dat mensen hun hart uit gaan storten bij mij. Ik weet best wel wat dingen van klasgenoten die andere mensen niet weten.
Maandag gaan we naar Engeland. Nu heb ik er opzich wel veel zin in, het gaat vast wel leuk worden. M'n koffer heb ik al bijna gepakt, ik ben alleen nog aan het nadenken wat voor rugzak ik mee ga nemen. We gaan met de nachtboot, dus ik heb maandag nog een vrij dagje. Dan ga ik maar eens heel lang achter de computer zitten, want volgende week heb ik waarschijnlijk geen internet tot m'n beschikking. En geen krant, geen radio. Dan krijg ik echt afkickverschijnselen. Eerst nog maar eens proberen om nog wat uit te rusten voor maandag en proberen te ontspannen. En nog wat meer zin kweken, want ik vind het allemaal nog steeds wel eng.
graag gedaan.

ot.
helemaal niet lekker in me vel.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 11-10-2008, 23:30
fractuur
fractuur is offline
Ja, mijn vriend was hier en hij was heel lief na alle telefoongesprekken van vanmiddag. <3 Hele leuke discussies gehad over de kredietcrisis en nog wat filosofische dingen, leukleukleuk. Jammer dat hij niet kon blijven slapen, maar anders komt er echt niets meer van leren..
Heb ook nog de halve supermarkt leeggekocht zodat ik geen halve avondmaaltijden meer hoef te eten. (en ik dus nu enorm aan het snacken ben..)

@indigo: het is heel normaal om na zo'n intense periode wat anders te voelen, vooral als je hoofd even ergens anders naar staat. Het komt wel weer terug hoor, het is een kwestie van goede en mindere periodes in een relatie. Het is alleen raar om mee te maken, maar op ten duur weet je wel wat het is en dat het terugkomt. Als je echt twijfelt of gewoon van het gevoel af wilt moet je je bezigheden afmaken en komende week samen een dag plannen. Met eerst wat rust voor jezelf en daarna tijd voor elkaar gaat het vaak weer een stuk beter.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 12-10-2008, 00:18
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
vrijdag avond zijn mijn neef en zijn vriendin nog op bezoek geweest.
en dat was wel leuk.
blegh morgen avond weer terug naar boekel.
daar heb ik nou helemaal geen zin in.
na dat er 2 collega's bij me op bezoek waren vandaag.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)

Laatst gewijzigd op 12-10-2008 om 17:31.
Oud 12-10-2008, 12:29
Verwijderd
Toch maar goed dat ik gegaan ben
Oud 12-10-2008, 13:15
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
O het is hopeloos met de concentratie. Ik heb gewoon teveel andere dingen aan m'n hoofd en dat kan ik nu echt niet hebben. Misschien moet ik me deze week ergens in een bieb gaan opsluiten, maar dat gaat ook enorm veel gereis worden...maar ik moét echt nog naar de UvA-bieb. Zucht. Stom gedoe.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:40.