Oud 07-06-2007, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Fides schreef op 07-06-2007 @ 15:06 :
Volgend jaar een 3 mans-aanval met Farfan-Lazovic-Kone in Eindhoven?
Dat is veel te aanvallend voor PSV.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-06-2007, 14:56
Verwijderd
makaay op zeker naar feyenoord?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 15:20
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 08-06-2007 @ 14:56 :
makaay op zeker naar feyenoord?
Citaat:
Bayern: 'Klose komt en Makaay wil blijven'

7/6/2007 18:41

Bayern München is druk bezig met een renovatie. Zé Roberto lijkt de volgende aanwinst, Miroslav Klose komt of deze zomer of volgende zomer. En de Duitse club lijkt open te staan voor een vertrek van Roy Makaay.

...

Rummenigge verklaarde dat hij een aantal aanbiedingen voor Roy Makaay heeft ontvangen. 'Maar tot nu toe heeft hij verklaard zijn tot 30 juni 2008 lopende contract bij Bayern te willen uitdienen'

...
vi.nl
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 12:11
Verwijderd
Perez naar Eindhoven.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 12:17
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 11-06-2007 @ 12:11 :
Perez naar Eindhoven.
nouja officieel moeten ajax en psv er nog uitkomen.
ongelovelijk dat ajax zo'n voetballer naar de concurrent laat gaan
bah.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 12:25
Verwijderd
Citaat:
Escapism schreef op 11-06-2007 @ 12:17 :
nouja officieel moeten ajax en psv er nog uitkomen.
ongelovelijk dat ajax zo'n voetballer naar de concurrent laat gaan
bah.
ja, ik ben daar ook een beetje ziek van..

hoewel.. hebben ze ook negers in eindhoven...?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 12:28
Verwijderd
Het is al rond hoor, PSV is een linkerspits rijker.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 14:02
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 11-06-2007 @ 12:28 :
Het is al rond hoor, PSV is een linkerspits rijker.
`PSV en Ajax zijn dicht bij een sluitende afspraak over de transfersom. `

nog niet helemaal rond dus, maargoed dat zal wel snel gebeuren.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 12-06-2007, 11:00
Verwijderd
Datum: 12-06-2007 Tijd: 10:15
NAC en Al-Wakrah eens over transfersom


Volgens het Algemeen Dagblad hebben Al-Wakrah en NAC overeenstemming bereikt over de transfer van Anouar Diba. De aanvaller kan een contract in Qatar tekenen, maar geeft aan nog niet zeker te weten of hij op de aanbieding ingaat.
Aangezien Diba het niet naar zijn zin heeft bij NAC, oud-ploeggenoot Boussaboun ook naar Qatar vertrekt en er een flinke zak geld op hem ligt te wachten, lijkt het ons onwaarschijnlijk dat hij zijn handtekening niet zet.


Bron: B-Side Rats, AD

Strikje erom, en opsturen! niks gepresteerd dit seizoen, en alleen maar negatief in het nieuws geweest!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2007, 14:09
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
vijf schreef op 12-06-2007 @ 11:00 :
Datum: 12-06-2007 Tijd: 10:15
NAC en Al-Wakrah eens over transfersom


Volgens het Algemeen Dagblad hebben Al-Wakrah en NAC overeenstemming bereikt over de transfer van Anouar Diba. De aanvaller kan een contract in Qatar tekenen, maar geeft aan nog niet zeker te weten of hij op de aanbieding ingaat.
Aangezien Diba het niet naar zijn zin heeft bij NAC, oud-ploeggenoot Boussaboun ook naar Qatar vertrekt en er een flinke zak geld op hem ligt te wachten, lijkt het ons onwaarschijnlijk dat hij zijn handtekening niet zet.


Bron: B-Side Rats, AD

Strikje erom, en opsturen! niks gepresteerd dit seizoen, en alleen maar negatief in het nieuws geweest!
wel zonde, want hij heeft wel momenten dat ie echt hele gave dingen doet.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 13-06-2007, 13:23
Kluizenaer
Avatar van Kluizenaer
Kluizenaer is offline
Gimme More Beer.

Citaat:
Notenbar schreef op 01-06-2007 @ 23:19 :
Nadat Feyenoord een nieuwe trainer heeft aangesteld is het proberen te huren van Tim Vincken een prima optie voor zowel de links- als rechtsbuiten positie. Hoewel dat ook een lastige optie kan zijn wanneer Castelen zou vertrekken (PSG heeft interesse). Anders zijn Mitchell Schet en/of Diego Biseswar misschien opties.
Citaat:
Tim Vincken heeft in de nieuwe uitgave van Voetbal International laten weten bij Feyenoord te willen evrtrekken. Hij vreest ook komend seizoen weinig aan spelen toe te komen. "Een lekkere serie heb ik nooit kunnen maken. Misschien volgend jaar. De kans is groot dat het dan in een ander shirt gebeurt. Ik weet dat het op deze manier niet verder kan."

"Verhuur of verkoop, de gesprekken zijn al gaande. Doordat ik altijd helemaal Feyenoord-minded ben geweest, kan ik het me niet voorstellen ooit elders te spelen, maar op dit moment heb ik wel oren naar die optie. Ik heb speelminuten nodig om beter te worden."
http://feyenoord.netwerk.to/

Kom in actie, Mario! Jaartje Tim huren zou voor beide partijen een goede zaak zijn.
__________________
The enemy of all peoples is internationalism, or the one-size-fits-all view of culture
Met citaat reageren
Oud 13-06-2007, 13:30
Verwijderd
Gekke move van Perez, de bank is bij Ajax tenminste verwarmd.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 16:01
Verwijderd
Van Marwijk is nieuwe coach van Feyenoord

Bert van Marwijk is terug bij Feyenoord. De 55-jarige trainer tekent een contract met de Rotterdamse club, waarmee hij in 2002 de UEFA Cup veroverde. Maandagmiddag zal hij worden gepresenteerd.
Van Marwijk zet zijn handtekening onder een tweejarig contract bij Feyenoord. De enkelvoudig international werkte vanaf de zomer van 2000 vier seizoenen voor de Rotterdamse club, die hij naar één tweede en drie derde plaatsten loodste. Hij was destijds de langstzittende coach ooit bij de Stadionclub.

Feyenoord en Van Marwijk waren vorige week al tot een akkoord gekomen. De trainer wachtte op zijn vakantieadres echter op het moment dat de club met versterkingen kwam. Blijkbaar heeft de coach enkele harde garanties gekregen over aan te trekken spelers.

Nadat hij in de zomer van 2004 was vertrokken bij Feyenoord, ging Van Marwijk aan de slag bij Borussia Dortmund. De Duitse club ontsloeg hem in december 2006.

Vi.nl

Ik ben benieuwd wat voor versterkingen feyenoord dan in gedachten heeft!!

Laten we hopen dat Bert feyenoord niet van degradatie weet te behoeden
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 17:50
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Kluizenaer schreef op 13-06-2007 @ 13:23 :
http://feyenoord.netwerk.to/

Kom in actie, Mario! Jaartje Tim huren zou voor beide partijen een goede zaak zijn.
Ze proberen Beerens te kopen! Dát zou pas een goeie actie zijn. Vincken uiteraard ook, maar die heeft al een paar keer aangegeven NEC niet echt als optie te zien.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 15-06-2007, 23:36
Thaksie
Avatar van Thaksie
Thaksie is offline
Citaat:
Acromega schreef op 13-06-2007 @ 13:30 :
Gekke move van Perez, de bank is bij Ajax tenminste verwarmd.
Ik stal wel voor een groot deel achter Ten Cate. Perez heeft 27 wedstrijden mogen spelen (invallen), en daaruit 12 goals gescoord. Alleen is het niet chique dat de overgang met zoveel ropslomp gepaart moet gaan. Nu Sneijder blijft(waarschijnlijk), is de kans dat Perez elke wedstrijd in de basis staat alleen maar kleiner geworden. Denk dat de verhouding tussen Ten Cate en Perez hierbij ook wel een grote rol speelt.
__________________
..uw advertentie had hier kunnen staan..
Met citaat reageren
Oud 15-06-2007, 23:44
Thaksie
Avatar van Thaksie
Thaksie is offline
Geloof wel dat als de geruchten van Makaay, Kevin Hofland en/of Perez een stap in de goede richting was geweest, als het geen geruchten zouden zijn . Hofland toch zeker wel een steunpilaar voor de verdediging, en samen met Vlaar zou er zeker wel iets gestaan hebben.
__________________
..uw advertentie had hier kunnen staan..
Met citaat reageren
Oud 16-06-2007, 08:34
Verwijderd
Citaat:
Thaksie schreef op 15-06-2007 @ 23:36 :
Ik stal wel voor een groot deel achter Ten Cate. Perez heeft 27 wedstrijden mogen spelen (invallen), en daaruit 12 goals gescoord. Alleen is het niet chique dat de overgang met zoveel ropslomp gepaart moet gaan. Nu Sneijder blijft(waarschijnlijk), is de kans dat Perez elke wedstrijd in de basis staat alleen maar kleiner geworden. Denk dat de verhouding tussen Ten Cate en Perez hierbij ook wel een grote rol speelt.
PSV gedraagt zich belachelijk door een half miljoen op Perez te bieden terwijl Feyenoord 2 miljoen bood. Perez is echt een dwaas dat hij naar PSV gaat om op de bank te zitten ipv de bepalende man te worden bij Feyenoord maar blijkbaar zijn salaris en Champions League belangrijker voor hem.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2007, 11:35
Kluizenaer
Avatar van Kluizenaer
Kluizenaer is offline
Citaat:
16/6/2007 - 'Ajax bood Perez, Lindenbergh en een geldbedrag voor Slory'
(Gepost door RvN)

Volgens het Algemeen Dagblad bood Ajax Feyenoord Perez, Lindenbergh en een geldbedrag om Slory te kunnen overnemen. Feyenoord had daar echter geen interesse voor. Slory liet in het AD er niet over te hebben hoeven nadenken omdat de clubs er toch niet zijn uitgekomen. "Meneer Van Marwijk is een trainer van naam," aldus Slory. "Het streelt me dat hij zegt dat ik niet weg mag. Als je eenmaal bij Feyenoord speelt, kun je het ook niet maken om naar Ajax te gaan. Ik zou dat nooit doen."
:') Sukkels.
__________________
The enemy of all peoples is internationalism, or the one-size-fits-all view of culture
Met citaat reageren
Oud 16-06-2007, 12:48
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Acromega schreef op 16-06-2007 @ 08:34 :
PSV gedraagt zich belachelijk door een half miljoen op Perez te bieden terwijl Feyenoord 2 miljoen bood. Perez is echt een dwaas dat hij naar PSV gaat om op de bank te zitten ipv de bepalende man te worden bij Feyenoord maar blijkbaar zijn salaris en Champions League belangrijker voor hem.
Feyenoord speelt niet eens UEFA Cup. Je moet toch een beetje ambitie uitstralen hè.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 16-06-2007, 14:40
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
De enige reden om nu nog bij Feyenoord te tekenen is geloof in Van Marwijk en een aantal sterke aanwinsten. Overigens komt het voor de competitie erg goed uit dat ze geen UEFA-cup spelen, daar is de selectie niet sterk en breed genoeg voor om daarnaast nog goed te presteren in de competitie.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 17-06-2007, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Stom Konijn schreef op 16-06-2007 @ 14:40 :
De enige reden om nu nog bij Feyenoord te tekenen is geloof in Van Marwijk en een aantal sterke aanwinsten. Overigens komt het voor de competitie erg goed uit dat ze geen UEFA-cup spelen, daar is de selectie niet sterk en breed genoeg voor om daarnaast nog goed te presteren in de competitie.
Ja, dat dacht ik dus ook al. Zou wel een enorme stunt zijn als Feyenoord om die reden toch kampioen werd in eht jaar vna het 100-jarig bestaan Maar dan moeten er echt een paar topaankopen komen.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2007, 19:51
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
ik gun het ze
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 17-06-2007, 21:01
Verwijderd
Ja, ik ook wel, en zoals ik al eerder heb gezegd denk ik dat het niet eens zó'n gigantische utopie is, ze hebben genoeg werklui, zeg maar. Een paar ervaren topspelers ertussen zou echt wonderen doen, IMHO. En idd geen uefa-cup verplichtingen... Maar de echte toppers zullen nu niet zo snel naar Feyenoord willen en ik heb weinig vertrouwen in Bosz.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2007, 21:30
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Mja Bosz ;(

En met Slory (en Bruins) en mogelijk Makaay en Hofland erbij valt er toch best een leuk team te maken. Alleen nog een goede linksback erbij en Drenthe doorschuiven naar het middenveld.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 19-06-2007, 10:33
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Ramzi verkast naar Al Wakrah
Al Wakrah is de nieuwe werkgever van Adil Ramzi. De middenvelder van Roda JC stond ook in de belangstelling van Borussia Mönchengladbach, maar kiest toch voor het Midden-Oosten. Ramzi zal bij Al Wakrah veel bekende personen tegenkomen. Ook Ali Boussaboun en Anouar Diba zullen komend seizoen voor het team uit Qatar uitkomen.
Bron : voetbalprimeur



Citaat:
Roda JC wil Hadouir en Vandenbergh
Roda JC onderneemt serieuze pogingen om Anouar Hadouir van Willem II over te nemen. De 24-jarige aanvaller stond de afgelopen vijf seizoenen bij de Tilburgse club onder contract.
Roda sprak verder met aanvaller Kevin Vandenbergh. De Belgisch international mag vertrekken bij RC Genk, dat anderhalf miljoen euro vraagt.
Bron : AD
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 19-06-2007, 11:38
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Feyenoord zou voor de linksbackpositie Leiwakabessy kunnen halen? Uitstekende eredivisie-back met ervaring in een grote competitie en klaar voor een grote club. Was de veldspeler met de meeste speelminuten in de 1. Bundesliga afgelopen jaar

Gezien de degradatie van Allemenia Aachen is het niet eens zo'n rare gok als ze er eens goed naar zouden kijken.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 19-06-2007, 11:39
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Niedzielan gaat volgens mijn bronnen naar Wisla Krakow
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 19-06-2007, 18:41
Fides
Fides is offline
Zijn jullie eindelijk van die lamzak af. Wie worden de vervangers van Niedzielan en Denneboom? Van Beukering toch? Nog een speler?
Met citaat reageren
Oud 19-06-2007, 19:50
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Fides schreef op 19-06-2007 @ 18:41 :
Zijn jullie eindelijk van die lamzak af. Wie worden de vervangers van Niedzielan en Denneboom? Van Beukering toch? Nog een speler?
Lens wordt gehuurd, waarschijnlijk toch Beerens (transfer i.p.v. huur) en als Niedzielan vertrokken is schijnt weer gepraat te worden met ofwel Nando Rafael ofwel Matthew Amoah. Maar die laatste hoeft van mij eigenlijk niet zo nodig te komen
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 22-06-2007, 14:57
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Feyenoord heeft international Tim de Cler overgenomen van AZ. De verdediger wordt vanmiddag gepresenteerd als de eerste grote aanwinst van trainer Bert van Marwijk. De Cler tekent in Rotterdam een vierjarig contract.

De negenvoudig international weigerde in Alkmaar zijn tot medio 2008 lopende contract te verlengen, waarna hij mocht vertrekken. Aanvankelijk leek PSV zijn nieuwe werkgever te worden, maar beide clubs bereikten geen akkoord over de transfersom.

De Cler begon zijn carrière bij Ajax, maar hij brak definitief door na zijn overgang naar AZ, vijf jaar geleden.
---------------------------------------------------------------------------
AZ heeft zich versterkt met Sebastien Pocognoli van Racing Genk. De 19-jarige Belgische jeugdinternational tekende in Alkmaar een vijfjarige verbintenis.

De linksback, die met de ploeg van Jong België in de halve finales van het EK werd uitgeschakeld door Servië, is bij AZ de opvolger van de naar Feyenoord vertrekkende Tim de Cler.

Pocognoli zal zich net als de andere spelers die op het EK onder 21 actief waren op 19 juli bij de ploeg van coach Louis van Gaal melden voor de eerste training. De rest van de selectie hervatal op 5 juli de raining.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2007, 16:36
Verwijderd
Goede aankoop van Feyenoord. PSV zal erg balen, denk dat PSV De Cler erg goed had kunnen gebruiken. nu zal Salcido weer linksback moeten spelen. IS hij goed in, maar vind hem beter in het centrum, zeker nu Alex weg is.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2007, 17:05
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Feyenoord was ook bezig met Obodai, ook dat lijkt me een uitstekende aankoop
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 22-06-2007, 17:34
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Best veel transfernieuws vandaag

* Tiago van Lyon naar Jventus
* Almiro van Ampoli naar Juventus
* Guily mag vertrekken bij Barça, Marseille schijnt interesse te hebben
* Zé Roberto definitief van Santos terug naar Bayern München en international-af
* Javier Arizmendi van Deportivo naar Valencia
* Huysegems in de belangstelling van Roda JC
* Juan van Leverkussen naar Roma
* Chivu lijkt ovenbodig te zijn bij Roma en mag vertrekken
* Givet van Monaco naar Marseille
* Riquelme nag definitief vertrekken bij Villareal en blijft waarschinjlijk bij Boca Juniors
* Lincoln van Schalke naar Galatasaray
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2007, 17:46
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
WolterB schreef op 22-06-2007 @ 17:34 :
Best veel transfernieuws vandaag

* Chivu lijkt ovenbodig te zijn bij Roma en mag vertrekken
Hij gaat naar Inter toch? Ook omdat hij zelf wilde; niet omdat hij overbodig was?
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Met citaat reageren
Oud 22-06-2007, 17:48
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
Feyenoord heeft international Tim de Cler overgenomen van AZ. De verdediger wordt vanmiddag gepresenteerd als de eerste grote aanwinst van trainer Bert van Marwijk. De Cler tekent in Rotterdam een vierjarig contract.

De negenvoudig international weigerde in Alkmaar zijn tot medio 2008 lopende contract te verlengen, waarna hij mocht vertrekken. Aanvankelijk leek PSV zijn nieuwe werkgever te worden, maar beide clubs bereikten geen akkoord over de transfersom.

De Cler begon zijn carrière bij Ajax, maar hij brak definitief door na zijn overgang naar AZ, vijf jaar geleden.
De linkervleugel van Feyenoord ziet er nu in ieder gaval netjes uit.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Met citaat reageren
Oud 23-06-2007, 13:14
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Henry voor 24 miljoen naar Barça volgens verschillende bronnen (NOS/één Teletekst, L'équipe)
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2007, 17:16
Zyh
Avatar van Zyh
Zyh is offline
Citaat:
WolterB schreef op 23-06-2007 @ 13:14 :
Henry voor 24 miljoen naar Barça volgens verschillende bronnen (NOS/één Teletekst, L'équipe)
nu ook bevestigd op www.arsenal.com en www.fcbarcelona.com

ik had verwacht dat hij bij arsenal zou afsluiten, maar als v persie weer fit is missen ze hem niet eens
__________________
De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat helaas niet door
Met citaat reageren
Oud 23-06-2007, 20:38
Verwijderd
Ronald Koeman staat op het lijstje van Real Madrid!!
Met citaat reageren
Oud 23-06-2007, 23:10
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Leandro Somoza zou naar RSCA komen, van Villareal. Zou leuk zijn als ze die kunnen strikken. RSCArgentina wordt dan echt 'n feit: Pareja, Biglia, Frutos en Somoza...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 24-06-2007, 05:15
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
ik vraag me af of arsenal nu alsnog babel wilt halen, nu henry vertrokken is.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 25-06-2007, 17:37
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 22-06-2007 @ 17:48 :
De linkervleugel van Feyenoord ziet er nu in ieder gaval netjes uit.


Hij is gek! Hoezo naar feyenoord als je naar psv kan?
__________________
Volg de evenaar.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2007, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Escapism schreef op 24-06-2007 @ 05:15 :
ik vraag me af of arsenal nu alsnog babel wilt halen, nu henry vertrokken is.
Of Huntelaar.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2007, 16:47
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Cyril Théréau komt van Steau Boekarest naar RSC Anderlecht, voor 4 jaar.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 26-06-2007, 17:07
Verwijderd
Klose per direct naar Bayern; Makaay zal dus wel vertrekken. Volgende slag van Feyenoord? Ik zou Makaay ook nog graag ene paar jaar bij Everton zien...
Met citaat reageren
Oud 26-06-2007, 17:09
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Teveel transfers om allemaal bij te houden..

opvallendste van vandaag; Klose naar Bayern > zal vertrek van Makaay betekenen. Bayern is wel heel erg druk bezig; Toni, Franck Ribery, Zé Roberto, Jose Ernesto Sosa, Marcell Jansen, Jan Schlaudraff en Hamit Altintop en nu dus Klose.

Oh en Twente heeft een of ander groot 16-jarig Slowaaks talent voor de neus van een aantal grote clubs weggekaapt. Ze zijn wel druk met de jeugd bezig, de A1 werd dit jaar ook al kampioen van de jeugd-eredivisie en er schijnt talent genoeg rond te lopen goede zaak
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 26-06-2007, 22:17
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 26-06-2007 @ 16:47 :
Cyril Théréau komt van Steau Boekarest naar RSC Anderlecht, voor 4 jaar.
Nadat ze het een dag eerder stellig ontkenden en de pers voor leugenaars uitmaakten
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2007, 22:18
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Paauwe naar BMG. Geen idee wat hij in de 2e bundesliga wil zoeken
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2007, 22:46
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
"v.Bronckhorst ver met Feyenoord"

Giovanni van Bronckhorst overweegt serieus een terugkeer naar Feyenoord. Catalunya Radio onthulde dat de speler van Barcelona ver in onderhandeling is met de Rotterdammers.Bronnen binnen de Spaanse club bevestigen het bericht.

De verdediger van Barcelona heeft als gevolg van een clausule in z'n contract toestemming om te onderhandelen met een Nederlandse club. Van Bronckhorst mag ondanks een doorlopend contract van een jaar transfervrij vertrekken bij Barça.

Omdat de Rotterdamse club onlangs Tim de Cler al aantrok als linksback, zal trainer Bert van Marwijk voor 'Gio' een plek op het middenveld van Feyenoord in gedachten hebben.
Mocht Makaay ook nog komen, dan denk ik dat ze in Rotterdam een aardig seizoen tegemoet kunnen zien, zeker omdat ze zich maar op 2 competities hoeven te concentreren
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.

Laatst gewijzigd op 26-06-2007 om 22:52.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2007, 23:48
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Inderdaad zeg, alleen ben ik wel benieuwd ten koste van wie dit zal gaan. Ze hebben nu aardig wat middenvelders daar rondlopen, zullen Buijs en Bruins het lastig krijgen een basisplaats te veroveren
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 27-06-2007, 00:20
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Laten we eens creatief gaan doen met Feyenoord..

Code:
Greene    Vlaar   Hofland   De Cler


Lucius   De Guzman   Gio    Drenthe              


           Slory    Makaay
Verdomd mooi elftal lijkt me! En nog genoeg opties over met Buijs, Hofs, Bruins, Vincken (Ga er vanuit dat Castelen vertrekt, althans daar mocht over gepraat worden) en Charisteas als pinch-hitter. En met Derijk, Bahia en Tiendalli kan je achterin ook nog het aardige opvangen. (En Ekramy kan het Timmer aardig lastig gaan maken)

Loopt ook nog wel een hoop rond die met de eerste beste bus richting degradatievoetbal kan; Bosschaart, Saidi, Leonard, Collen, Pardo, Boussaboun en Huysegems, laatste heeft de kwaliteit wel maar denk dat het verstandiger is om te vertrekken.

Otten, Bruins en Biseswar mogen nog laten zien wat ze kunnen.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:12.