Oud 14-07-2012, 11:03
Toerkoe
Toerkoe is offline
Het vrije westen bemoeit zich overal mee. Laat men dragen wat ze willen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-07-2012, 11:17
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Het vrije westen bemoeit zich overal mee. Laat men dragen wat ze willen.
In de islamitische wereld bemoeit men zich nergens mee en mogen mensen wel dragen wat ze willen?
Met citaat reageren
Oud 14-07-2012, 11:48
Toerkoe
Toerkoe is offline
Citaat:
In de islamitische wereld bemoeit men zich nergens mee en mogen mensen wel dragen wat ze willen?
Het westen is toch zo vrij en democratisch? Jullie hebben miljoenen bloed aan jullie handen.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2012, 11:54
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
Het westen is toch zo vrij en democratisch? Jullie hebben miljoenen bloed aan jullie handen.
Alleen boedhisten hebben geen bloed aan de handen (of erg weinig) maar ja, het westen is democratisch en relatief vrij. Hier discussieren we of er een verbod moet komen ipv. een groep ouwe mannetjes die allemaal hetzelfde denkem en hun ideeen toepasen en geen tegenspraak dulden...
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 14-07-2012, 11:57
Toerkoe
Toerkoe is offline
Citaat:
Alleen boedhisten hebben geen bloed aan de handen (of erg weinig) maar ja, het westen is democratisch en relatief vrij. Hier discussieren we of er een verbod moet komen ipv. een groep ouwe mannetjes die allemaal hetzelfde denkem en hun ideeen toepasen en geen tegenspraak dulden...
Altijd klagen over moslims. Christenen zijn altijd al massamoordenaars geweest.
Het westen is duivels.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2012, 12:01
Verwijderd
Moslims en christenen zijn allebei massamoordenaars (geweest). Ik maak weinig onderscheid tussen de twee groepjes hoor. Ze geloven allebei in iets uit angst, willen hun regels opdringen aan andersdenkenden en hebben geen vermogen tot rationeel denken.


Één pot nat.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2012, 12:01
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
Altijd klagen over moslims. Christenen zijn altijd al massamoordenaars geweest.
Het westen is duivels.
Massamoorden die algemeen geaccepteerd werden door het Christelijke Westen waren tijdens de middeleeuwen en daarvoor. Geaccepteerde massamoorden in de naam van de islam waren recenter...
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 14-07-2012, 12:02
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
Altijd klagen over moslims. Christenen zijn altijd al massamoordenaars geweest.
Het westen is duivels.
Ik vind het trouwens ook wel leuk dat je meteen het westen bestempelt als duivels.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 14-07-2012, 12:15
Toerkoe
Toerkoe is offline
Citaat:
Moslims en christenen zijn allebei massamoordenaars (geweest). Ik maak weinig onderscheid tussen de twee groepjes hoor. Ze geloven allebei in iets uit angst, willen hun regels opdringen aan andersdenkenden en hebben geen vermogen tot rationeel denken.


Één pot nat.
Waar hebben moslims massamoorden gepleegd?
Met citaat reageren
Oud 14-07-2012, 12:17
Toerkoe
Toerkoe is offline
Citaat:
Ik vind het trouwens ook wel leuk dat je meteen het westen bestempelt als duivels.
Leuk ? Tien Duizenden dode onschuldigen in afganistan.

1.2 miljoen dode onschuldigen in irak.

Dat zijn mosims...ach wat maakt het uit he.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2012, 12:19
Verwijderd
Citaat:
Leuk ? Tien Duizenden dode onschuldigen in afganistan.

1.2 miljoen dode onschuldigen in irak.

Dat zijn mosims...ach wat maakt het uit he.
Die doden in Irak heb je te danken aan je grote vriend Saddam Hoessein en de doden in Afghanistan aan de Taliban, een bedreiging voor het Westen.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2012, 12:22
Verwijderd
Citaat:
Boeddhisten hebben uit naam van hun overtuiging ook wel behoorlijk wat bloed vergoten in Birma en Sri Lanka, volgens mij...
Klopt. Boeddhisme wordt vaak erg overschat qua pacifisme.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2012, 12:23
Toerkoe
Toerkoe is offline
Citaat:
Die doden in Irak heb je te danken aan je grote vriend Saddam Hoessein en de doden in Afghanistan aan de Taliban, een bedreiging voor het Westen.

Tuurlijk. Jammer dat je zo onwetend bent. Dit breekt minn hart.

Saddam is zelf door amerika aan macht geholpen. Amerika heeft irak wapens gegeven voor de irak iran oorlog.

Taliban is gefinancieerd door de cia om tegen de russen te vechten in de jaren 80.

WELKE BEDREIGING?!
Met citaat reageren
Oud 14-07-2012, 12:25
Verwijderd
Citaat:
Tuurlijk. Jammer dat je zo onwetend bent. Dit breekt minn hart.

Saddam is zelf door amerika aan macht geholpen. Amerika heeft irak wapens gegeven voor de irak iran oorlog.

Taliban is gefinancieerd door de cia om tegen de russen te vechten in de jaren 80.

WELKE BEDREIGING?!
Dat weet ik, en ik zeg helemaal niet dat ik het goed vind dat dat is gebeurd. En nu is het Westen hun doel, dus maken we ze dood.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2012, 12:29
Toerkoe
Toerkoe is offline
Citaat:
Dat weet ik, en ik zeg helemaal niet dat ik het goed vind dat dat is gebeurd. En nu is het Westen hun doel, dus maken we ze dood.
Je praat het gewoon goed. Zijn moslims geen mensen?

Amerika is nooit ons doel geweest. Wij willem slechts in vrede leven en ons geloof behouden en naleven.

Amerika beweert het tegendeel om zakken te vullen. Olie is meer waard dan een mensenleven.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2012, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Tuurlijk. Jammer dat je zo onwetend bent. Dit breekt minn hart.
Over jouw alwetendheid valt anders ook wel wat te zeggen, maar dat terzijde.
Citaat:
Saddam is zelf door amerika aan macht geholpen. Amerika heeft irak wapens gegeven voor de irak iran oorlog.
Oh, Amerika is inderdaad een wack land. Ze hadden zich helemaal niet met de moslimzandbak moeten bemoeien. Dat klopt. Maarja, $$$.
Citaat:
Taliban is gefinancieerd door de cia om tegen de russen te vechten in de jaren 80.
Klopt, en nu zijn het boze moslims die vinden dat ongelovigen dood moeten

Citaat:
WELKE BEDREIGING?!
Nouja, ik weet niet. Misschien vliegtuigen die neerstorten in flatgebouwen. Ik zeg niet dat Amerika's reactie niet overdreven was, maar zoiets kan je verwachten van de panische Amerikanen. Domme move dus.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2012, 12:33
Verwijderd
Citaat:
Je praat het gewoon goed. Zijn moslims geen mensen?

Amerika is nooit ons doel geweest. Wij willem slechts in vrede leven en ons geloof behouden en naleven.

Amerika beweert het tegendeel om zakken te vullen. Olie is meer waard dan een mensenleven.
Natuurlijk zijn Moslims ook mensen, en onschuldige Moslims verdienen het niet om dood te gaan. De Taliban wilt iedereen de Islam opleggen en overal de Sharia invoeren. Bovendien werken zij samen met Terroristenorganisatie Al Qaida. Dan doden zij duizenden Amerikanen (9/11). En dan vind jij het raar dat Amerika Afghanistan aanvalt?
Met citaat reageren
Oud 14-07-2012, 12:34
Toerkoe
Toerkoe is offline
Taliban wilt hun land terug van de bezetters hun strijd is legitiem.

Wtc schijnt een inside job te zijn. Althans daar zijn vele bewijzen voor. Wij moslims kennen al qaeda sinds 911. Broodje aap verhaal.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-07-2012, 12:36
Toerkoe
Toerkoe is offline
Citaat:
Natuurlijk zijn Moslims ook mensen, en onschuldige Moslims verdienen het niet om dood te gaan. De Taliban wilt iedereen de Islam opleggen en overal de Sharia invoeren. Bovendien werken zij samen met Terroristenorganisatie Al Qaida. Vervolgens doden zij duizenden Amerikanen (9/11). En dan vind jij het raar dat Amerika Afghanistan aanvalt?

Wat heeft amerika te zoeken in afghanistan? Kerel, als de afghanen sharia willen laat ze dan. Niet in propaganda geloven aub.

Meeste afghanen steunen taliban. Taliban heeft de opiumhandel 75% stopgezet. Tot tegenzin van de cia.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2012, 12:46
Verwijderd
Citaat:
Wat heeft amerika te zoeken in afghanistan? Kerel, als de afghanen sharia willen laat ze dan. Niet in propaganda geloven aub.
Wat heeft de shariah te zoeken in het westen? Kerel, als de westerlingen geen shariah willen laat ze dan. Niet in de koran geloven aub.
Citaat:
Meeste afghanen steunen taliban. Taliban heeft de opiumhandel 75% stopgezet. Tot tegenzin van de cia.
Is dat zo? Heb je daar cijfers van? Ik weet dat er een hoop steun is voor de Taliban, maar dat de meeste afghanen de taliban steunen heb ik nog niet mogen leren.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2012, 12:49
Toerkoe
Toerkoe is offline
Afghanen zoeken steun bij taliban en niet bij soldaten. Ow... Een handjevol moslim zijn een gevaar voor het westen?
Met citaat reageren
Oud 14-07-2012, 12:53
Verwijderd
Citaat:
Afghanen zoeken steun bij taliban en niet bij soldaten.
Ja, zoiets zei je al. Maar waar haal je vandaan dat het grootste deel van de Afghanen dat doet?
Citaat:
Ow... Een handjevol moslim zijn een gevaar voor het westen?
Hangt ervanaf. Ervaring leert dat een handjevol moslims snel vermenigvuldigen. Neemt niet weg dat er inderdaad soms overdreven panisch wordt gereageerd op moslims, dat zal ik niet ontkennen.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2012, 12:59
Toerkoe
Toerkoe is offline
Citaat:
Ja, zoiets zei je al. Maar waar haal je vandaan dat het grootste deel van de Afghanen dat doet?

Hangt ervanaf. Ervaring leert dat een handjevol moslims snel vermenigvuldigen. Neemt niet weg dat er inderdaad soms overdreven panisch wordt gereageerd op moslims, dat zal ik niet ontkennen.
http://www.nrcnext.nl/blog/2011/09/2...nder-afghanen/
Met citaat reageren
Oud 14-07-2012, 13:16
Verwijderd
Als het hier zo kut is, wat doe je hier dan nog?
Met citaat reageren
Oud 14-07-2012, 13:17
Toerkoe
Toerkoe is offline
Citaat:
Als het hier zo kut is, wat doe je hier dan nog?

In 5 jaar tijd ben ik in turkije. Geduld.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-07-2012, 13:17
Verwijderd
Laat ik het een beetje nuanceren want anders ben ik straks antimoslim ofzo; Als ik het hier heel kut zou vinden zou ik zo weg zijn op zoek naar een betere plek maar dat is niet het geval dus ik blijf.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2012, 13:18
Verwijderd
Citaat:
In 5 jaar tijd ben ik in turkije. Geduld.
En je in de tussentijd schuldig maken aan hetzelfde wat de Westerse Wereld volgens jou ook doet; Je eigen moraal proberen op te leggen?
Met citaat reageren
Oud 14-07-2012, 13:22
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Je mag ook dragen wat je wilt, je krijgt alleen een boete. Lekker moslimpje pesten, heerlijk
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 14-07-2012, 13:22
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
In 5 jaar tijd ben ik in turkije. Geduld.
maar eerst even de superieure westerse opleidingen meepikken zeker?
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 14-07-2012, 13:24
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Massamoorden die algemeen geaccepteerd werden door het Christelijke Westen waren tijdens de middeleeuwen en daarvoor. Geaccepteerde massamoorden in de naam van de islam waren recenter...
En de islam is 700 jaar later beginnen te tellen toch dus ze liggen prima op schema. Dan is het niet erg of wat wil je nu precies zeggen?
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 14-07-2012, 16:45
nachtmens
nachtmens is offline
Citaat:
Als het hier zo kut is, wat doe je hier dan nog?
Ongeacht dat je dit zegt, deadlock, maar ik heb een hekel aan die zin
__________________
Lach eens!
Met citaat reageren
Oud 14-07-2012, 17:00
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
Tuurlijk. Jammer dat je zo onwetend bent. Dit breekt minn hart.

Saddam is zelf door amerika aan macht geholpen. Amerika heeft irak wapens gegeven voor de irak iran oorlog.

Taliban is gefinancieerd door de cia om tegen de russen te vechten in de jaren 80.

WELKE BEDREIGING?!
De VS en hun CIA is niet het hele westen, net zo min dat de Deense cartoonist heel Denemarken is...
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 14-07-2012, 21:18
nachtmens
nachtmens is offline
Citaat:
Je mag ook dragen wat je wilt, je krijgt alleen een boete. Lekker moslimpje pesten, heerlijk
Ik geloof dat je het over de boerka hebt he. Maar vindt je het kunnen dan die vrouwen een boete krijgen omdat ze in een bepaalde kleding willen lopen. Dan vind ik dat er ook een boete moet komen voor vrouwen die het nodig vinden om een minirok te lopen. Deze worden ook aangekeken.

En dan vind ik dat islmitische landen vrouwen die zonder hun haar te bedekken de straat opgaan een boete moeten betalen en al helemaal als geen jurken en rokken willenn dragen.

Ik heb het gevoel dat de islamtische wereld zich aan het verbeteren is wat betreft je religie beleven en dat we hier in heel veel opzichten de middeleeuwen terug in willen en niet alleen in Nedeland hoor
__________________
Lach eens!
Met citaat reageren
Oud 14-07-2012, 21:27
nachtmens
nachtmens is offline
Citaat:
maar eerst even de superieure westerse opleidingen meepikken zeker?
Nou en, heb je daar problemen mee? Heel veel buitenlanders studenten komen hier een opleiding volgen en meteen de koffer pakken. En misschien wel toekoe wel en paar duizend euro’s sparen voordat hij vertrekt

Ik vind het geen leuke vooruitzicht dat jongeren die hier een goede opleiding nuttigen, zich gedwongen voelen om ergens anders te verhuizen. Er is geen ontkomen aan dat we meer Polen nodig hebben, deze moeten dan weer zich zien te integreren en Nl les volgen uit de portemonnee van de Nederlanders
__________________
Lach eens!
Met citaat reageren
Oud 14-07-2012, 21:32
nachtmens
nachtmens is offline
Citaat:
Die doden in Irak heb je te danken aan je grote vriend Saddam Hoessein en de doden in Afghanistan aan de Taliban, een bedreiging voor het Westen.
De doden in Irak is een grote fout van Bush, ik heb daar een hele hoofdstuk over moeten leren.

Net als wat er nu in Iran gebeurt.

Edit: Trouwens over de aanslagen van 11/9 zijn er heel veel flimpjes/sites/artikelen die het bewijs beweren aan te geven dat het helemaal niet door Binladan is gedaan en de meeste zijn niet-moslims. Zoek maar. Persoonlijk denk ik wel dat het door Bin laden is gedaan, maar ik ben er helemaal niet geintersseerd dus heb ik ook niet me best gedaan om hun punt te snapen..
__________________
Lach eens!
Met citaat reageren
Oud 15-07-2012, 00:26
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
In 5 jaar tijd ben ik in turkije. Geduld.
Volgens mij wordt Turkije gezien als een 'westers' land en valt de Islam onder de 3 bekende 'westerse' religies.
__________________
Du bist ein N00b!

Laatst gewijzigd op 15-07-2012 om 00:43.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-07-2012, 00:42
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Het westen is toch zo vrij en democratisch? Jullie hebben miljoenen bloed aan jullie handen.
Het is ook zo makkelijk om een ander op zijn/haar fouten te richten, i.p.v. bij jezelf te kijken. Ik neem aan dat je wel bekend bent met Boechari Adaab al-Moefraad nr 886.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 15-07-2012, 00:48
nachtmens
nachtmens is offline
volgens mij bestaat er geen enkel land dat geen bloed aan haar handen heeft, sommige landen slaan er alleen een stukje door

@Vice wat staat er bij Boechari Adaab al-Moefraad nr 886?
__________________
Lach eens!
Met citaat reageren
Oud 15-07-2012, 00:59
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
volgens mij bestaat er geen enkel land dat geen bloed aan haar handen heeft, sommige landen slaan er alleen een stukje door

@Vice wat staat er bij Boechari Adaab al-Moefraad nr 886?
"... Ik verbaas me over degene die een splinter in het oog van een ander ziet maar niet in staat is om de boomstam in zijn of haar eigen oog te ontdekken..."

Het gaat er mij om dat het wel makkelijk is om een ander te beschuldigen, terwijl elke religie wel bloed op de handen hebben. Of dat daadwerkelijk door de religie zelf komt is een verhaal apart, aangezien veel misbruik wordt gemaakt. Daarnaast is er een verschil tussen religie en cultuur en hoewel de Islam vrouwvriendelijker is dan het Christendom, werkt de cultuur in die landen niet bepaald mee.

Sowieso kun je niet zeggen dat een bepaalde cultuur duivels is, aangezien je het vanuit je eigen standpunt bekijkt en beïnvloed wordt door diverse media.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 15-07-2012, 01:02
nachtmens
nachtmens is offline
Citaat:
"... Ik verbaas me over degene die een splinter in het oog van een ander ziet maar niet in staat is om de boomstam in zijn of haar eigen oog te ontdekken..."

Het gaat er mij om dat het wel makkelijk is om een ander te beschuldigen, terwijl elke religie wel bloed op de handen hebben. Of dat daadwerkelijk door de religie zelf komt is een verhaal apart, aangezien veel misbruik wordt gemaakt. Daarnaast is er een verschil tussen religie en cultuur en hoewel de Islam vrouwvriendelijker is dan het Christendom, werkt de cultuur in die landen niet bepaald mee.

Sowieso kun je niet zeggen dat een bepaalde cultuur duivels is, aangezien je het vanuit je eigen standpunt bekijkt en beïnvloed wordt door diverse media.
Ja, maar je kunt het toch niet ontkennen dat de machtigste landen van de wereld veel meer doen dan anderen

Persoonlijk denk ik vaak op de ene of andere manier dat een Islamtische land de schuld heeft, maar inderdaad door gewoon open te staan en goed te onderzoeken, kom je op een hele ander beeld dan de alledaagse media voor je voorschotelt. En ik denk dat geen enkele gelovige zich wat moet aan trekken als een groep het nodig vindt om tientallen doden te veroorzaken om het werledse leven, want vaak gaat het om geld en of macht. En je geloodt in God en niet in de machthebbers. Maar goed het leven lijkt wel een wedstrijd, iedereen wil goed uit de bus komen zonder naar de gevolgen te kijken
__________________
Lach eens!

Laatst gewijzigd op 15-07-2012 om 01:11.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2012, 01:07
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Ja, maar je kunt het toch niet ontkennen dat de machtigste landen van de wereld veel meer doen dan anderen
Dat valt ook niet te ontkennen, aangezien de machtigste landen gewoon meer macht hebben om dat te doen.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 15-07-2012, 01:26
nachtmens
nachtmens is offline
Citaat:
Dat valt ook niet te ontkennen, aangezien de machtigste landen gewoon meer macht hebben om dat te doen.
Dat had niet gehoeven, als je veel macht hebt, kan je het ook goed gebruiken
__________________
Lach eens!
Met citaat reageren
Oud 15-07-2012, 02:29
HomoSignificans
HomoSignificans is offline
Citaat:
En je gelooft in God en niet in de machthebbers.
Precies dit ja. Kijk ervoor uit dat je niet uit misplaatste loyaliteit opkomt voor medemoslims die in feite dingen doen waar je tegen bent.

Geldt overigens ook voor de rest: wuif oorlogsmisdaden niet weg uit misplaatste loyaliteit.
__________________
Onzichtbaar en idioot.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2012, 09:57
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ja, maar je kunt het toch niet ontkennen dat de machtigste landen van de wereld veel meer doen dan anderen
Is dat zo? Ik denk dat naoorlogs Japan toch een stuk minder bloed aan zijn handen heeft dan, ik noem maar wat, Mugabe.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2012, 11:41
Verwijderd
Citaat:
Dat had niet gehoeven, als je veel macht hebt, kan je het ook goed gebruiken
Goed is relatief.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2012, 11:57
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Je praat het gewoon goed. Zijn moslims geen mensen?
Ok, nu neem ik je niet serieus meer. In een ander topic roep je nog dat anderhalf miljoen christenen dood moeten en zullen gaan. Dat zijn ook mensen. Maar blijkbaar houden jij en je god helemaal niet van mensen. Moslims zijn mensen, maar christenen niet. Oh, maar christenen zijn de monsters omdat ze hetzelfde hebben gedaan als "jullie" nou doen!
Met citaat reageren
Oud 15-07-2012, 13:27
Toerkoe
Toerkoe is offline
Citaat:
Ok, nu neem ik je niet serieus meer. In een ander topic roep je nog dat anderhalf miljoen christenen dood moeten en zullen gaan. Dat zijn ook mensen. Maar blijkbaar houden jij en je god helemaal niet van mensen. Moslims zijn mensen, maar christenen niet. Oh, maar christenen zijn de monsters omdat ze hetzelfde hebben gedaan als "jullie" nou doen!
Ik beweer nergens dat ze dood moeten. Elk dode is te veel.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2012, 13:44
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Ik beweer nergens dat ze dood moeten. Elk dode is te veel.
Citaat:
Niets vergeleken met de 1,5 miljoen dode onschuldige moslims en de miljoenen die hun landen hebben verlaten dmv oorlog.

Daar over wordt niks verteld he in je westerse media?

Er komt een tijd en tij gaat keren en dan gaan jullie 1,5 miljoen christenen begraven. Allah belooft ons de overwinning, echter zullen jullie eeuwig branden.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2012, 14:57
Toerkoe
Toerkoe is offline
Citaat:
Het is actie reactie zoals in het wild. Ik zeg niet dat ze dood moeten ofzo.
Onschuldig = onschuldig
Met citaat reageren
Oud 15-07-2012, 16:07
Verwijderd
Maar Toerkoe, vertel mij eens even waarom wij hier niet mogen beperken wat vrouwen mogen dragen maar waarom mag Iran wel verplichten dat vrouwen een hoofddoek dragen?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Het oproep tot het gebed: adhan.
Toerkoe
411 02-09-2012 15:13
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap "Islamisme is een obstakel voor de democratie." Secularisatie is een noodzaak.
Gatara
214 06-06-2007 19:33
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35
Levensbeschouwing & Filosofie Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheïsme...
BiL@L
62 17-09-2003 04:17
Levensbeschouwing & Filosofie Europa tegenover de Islam
Klager
58 24-02-2002 22:31
ARTistiek De Rots
Hannibal
11 21-09-2001 20:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:34.