Oud 17-01-2022, 10:45
Timclemens
Timclemens is offline
Op dit moment heb ik het met mijn studie(HAVO) aardig rustig en wil ik mij wat meer gaan verdiepen in het maken van websites. Mijn interesses liggen ook bij alles wat met online te maken heeft(websites, social media, marketing).

Nu wil ik alleen zelf een website gaan maken om gewoon te kijken hoe dat moet, wat er allemaal mogelijk is en waar je allemaal op moet letten. Mocht ik dit echt leuk vinden kan ik voor verschillende kennissen een website maken, want daar heb ik het al over gehad met hun.

Zelf heb ik al wat onderzoek gedaan en kwam ik verschillende systemen tegen. Zo kom ik bijvoorbeeld erg vaak WordPress, Wix en Joomla tegen, maar wat zijn jullie ervaringen? Na het lezen van verschillende artikelen lijkt WordPress mij de beste keuze, maar klopt dat? Of denken jullie hier anders over?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-01-2022, 11:31
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Ik moest voor mijn opleiding een website met Wix maken, in eerste instantie is het best ingewikkeld maar als je het een beetje onder de knie hebt is het best te doen en heb je aardig wat mogelijkheden.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2022, 17:02
Timclemens
Timclemens is offline
Ik heb inderdaad van anderen ook wel eens gehoord dat zij een website moesten maken voor school? Helaas hoef ik dit niet, maar dan doe ik het lekker in mijn eigen tijd.

Heb je toevallig ook ervaring met WordPress? Als ik een beetje Google zie ik namelijk dat WordPress vaker wordt aangeraden.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2022, 17:23
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Nee daar heb ik nooit mee gewerkt
Met citaat reageren
Oud 19-01-2022, 08:23
Timclemens
Timclemens is offline
Bedankt voor je reactie! Ik ben eigenlijk wel van plan om met WordPress te leren werken, want na wat verder onderzoek gedaan te hebben blijkt dit systeem het beste gebruikt te worden voor de ontwikkeling van websites.

Nu kwam ik op Google deze WordPress website maken handleiding tegen. Ik vroeg mij af of er iemand op dit forum is die mij kan vertellen of dit een goede en volledige handleiding is of dat hier nog zaken missen?
Met citaat reageren
Oud 21-01-2022, 23:55
Nandesign
Avatar van Nandesign
Nandesign is offline
Om te beginnen is het wordpress cms de beste optie. Bij de meeste hosting platforms kan je automatisch wordpress installeren en als je een kant en klare wordpress thema wil kan je altijd even kijken op https://themeforest.net/category/wordpress en als je nog een hosting zoekt raad ik je https://www.neostrada.nl/webhosting.html aan. En kies voor de webhosting niet voor de wordpress hosting mocht je voor neostrada kiezen.

Laatst gewijzigd op 22-01-2022 om 00:00.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Belastingaangifte 'inkomsten uit overige werkzaamheden'
RedSky
2 22-09-2020 16:59
Wegwijzen & Voorstellen Nieuw hier :)
MiSi1234
1 04-09-2013 16:30
Wegwijzen & Voorstellen Feliesssss oftewel Felicia
Feliestar
12 10-04-2009 16:01
Werk, Geld & Recht moet ik belasting betalen?
halilo
96 21-12-2005 10:07
Lifestyle Hobby's & Lifestyle
Apomes
48 06-09-2004 20:50
Verhalen & Gedichten [Column] (Trouw wedstrijd)
Narrator
7 03-06-2003 18:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:06.