Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-08-2004, 23:43
number9
number9 is offline
En we gaan maar lekker door
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Advertentie
Oud 31-08-2004, 23:43
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
ik was eerder vrind
Oud 31-08-2004, 23:45
number9
number9 is offline
Boeiuh, welke maar t levendigst wordt he

Om terug te komen op vorige topic:

Was idd erg drukke transferdag

Voor mensen die gister vroeg zijn gaan slapen:

Check vorige topic over onder andere:

Zlatan, Westerveld en Troublesi
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Oud 31-08-2004, 23:45
Verwijderd
Troublesi?
Oud 31-08-2004, 23:47
number9
number9 is offline
Ja

Leek me toepasselijker naam
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Oud 31-08-2004, 23:50
number9
number9 is offline
Citaat:
Ibrahimovic: 'Juventus kon in niet weigeren'

Zlatan Ibrahimovic is dolblij met zijn overgang naar Juventus. De voormalig spits van Ajax reageerde vanavond laat voor het eerst na zijn overgang: "Ik ben hartstikke blij. Dit is een prachtige club. Ik heb het fantastisch naar mijn zin gehad bij Ajax en ik zal de club met pijn in mijn hart verlaten, maar tegen Juve zeg je geen nee."

"Toen Juventus zich meldde, wist ik dat dit de kans was, die ik misschien nooit meer zou krijgen. Tegen de club kon ik geen nee zeggen. Ik hoop dat de supporters en andere mensen rondom Ajax dat kunnen begrijpen", aldus de Zweed.

"Ik ben met name Koeman zeer dankbaar. Ik heb veel van hem geleerd. Ik ben klaar voor het grote werk en Juventus is een van de allergrootste clubs", ging hij verder. "Ik wil iedereen bij Ajax het allerbeste wensen, inclusief Rafael van der Vaart. Hij is een heel goede voetballer en ik heb nooit een probleem met hem gehad."

Alessandro Del Piero was de eerste aan Juventus-kant die reageerde. De spits sprak nu al lovende woorden over de technischa aanvaller: "Ibrahimovic is een grote aanwinst, dat staat buiten kijf. Iedereen kent zijn kwaliteiten. Ik ben blij dat hij komt en maak me geen zorgen over de concurrentiestrijd."
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Oud 01-09-2004, 00:01
Verwijderd
dit vonden ze er in italie van:

Citaat:
Il mercato chiude con il botto della Juve: lo svedese dell'Ajax ha firmato per quattro anni. E l'attaccante azzurro va alla Fiorentina in comproprietà.

MILANO, 31 agosto 2004 - Sembrava molto vicino alla Roma, invece lo svedese Zlatan Ibrahimovic è finito alla Juventus. Un colpo di reni conclusivo, per la campagna acquisti orchestrata da Luciano Moggi, che segue quello di Fabio Cannavaro dall'Inter per 10 milioni di euro, ufficializzato oggi (il difensore ha firmato un contratto quadriennale, ai nerazzurri il portiere uruguayano Fabian Carini). Il 22enne Ibrahimovic, che proviene dall'Ajax, è arrivato a Torino e ha firmato un contratto della durata di quattro anni. Per il trasferimento il club di Amsterdam riceverà 15 milioni di euro. Per sostituire l'attaccante (dal 2001 35 reti in 74 presenze in campionato con i Lanceri) l'Ajax ha aperto una trattativa con il Roda JC Kerkrade per ottenere il ventenne Arouna Kone.

Gli dà il benvenuto da Coverciano, dov'è in ritiro con la Nazionale, il capitano della Juventus, Alessandro Del Piero: "Ibrahimovic è un grande acquisto, non serve sottolinearlo. Le qualità del giocatore si conoscono. Sono felice e niente affatto preoccupato per la concorrenza". A seguire Gigi Buffon: "Sono arrabbiato con la Juventus che mi ha tolto la possibilità di giocare la rivincita contro Ibrahimovic..." dice il portiere sorridendo. "Dopo quel gol all'Europeo, a fine partita, dissi ai compagni che quello lì mi aveva impressionato: bravo tecnicamente, agile e con una stazza che fa paura. Ora siamo da tetto d'Europa". Poi Gianluca Zambrotta: "Ora la Juve è ancor più competitiva, sono arrivati due grandi campioni. La concorrenza tra attaccanti? È positiva, ben vengano i campioni. Moggi ha fatto una grande mossa". Parte invece Fabrizio Miccoli che la Juventus ha ceduto in comproprietà alla Fiorentina incassando 4,5 milioni di euro. Miccoli ha sottoscritto con la Fiorentina un contratto triennale. Soddisfazione dell'ambiente viola, il vicepresidente Andrea Della Valle ha detto: "Abbiamo deciso di fare un regalo a Firenze".
edit:

http://dictionaries.travlang.com/ItalianDutch/

Laatst gewijzigd op 01-09-2004 om 00:04.
Oud 01-09-2004, 00:02
number9
number9 is offline
Citaat:
Wilson naar Helmond Sport, Colin naar NAC?



31 augustus 2004 10:45

Lindsay Wilson is per direct verhuurd aan Helmond Sport. De Australiër gaat voor één seizoen naar de club uit de eerste divisie.
"Het is vanochtend rond gekomen", aldus Manager Voetbalzaken Stan Valckx. Wilson, sinds 2002 bij PSV, werd eerder al uitgeleend aan FC Volendam. Hij speelde echter nog nooit een officiële wedstrijd in het eerste van PSV.

Jurgen Colin gaat zo goed als zeker naar NAC Breda. De inhoudelijke details daarvan zijn echter nog niet rond, daarover zitten de clubs en de speler nog om tafel. Ook de speler moet nog tot een akkoord komen met de West-Brabantse club. Later volgt daarover meer nieuws.


© PSV NV

Ik had t nieuws van Wilson nog niet gezien hierzo
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Oud 01-09-2004, 00:05
number9
number9 is offline
Citaat:
Transfer Cannavaro naar Juventus afgerond

Vandaag zijn alle formaliteiten afgerond en tekende de verdediger voor drie seizoenen bij De Oude Dame. Voor de transfer was Cannavaro bereid 20 procent van zijn salaris in te leveren.

Juventus betaalt Internazionale vier miljoen euro voor de international, die niet meer in de plannen van trainer Roberto Mancini voorkwam. Cannavaro kwam in 2001 over van Parma en speelde 50 wedstrijden voor Inter, waarin hij tweemaal doel trof.
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Oud 01-09-2004, 00:20
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
overzicht van alle (mislukte) transfers van dinsdag:
Dikgedrukt de nieuwe transfers
  • Martin Jørgensen: Udinese -> Fiorentina
  • Ivan Cvetkov: Zwolle -> Helmond Sport
  • Zlatan Ibrahimovic: Ajax -> Juventus
  • Arouna Kone: Roda JC -> Ajax (afgeketst)
  • Yannis Anastasiou: Ajax -> Roda JC (afgeketst)
  • Emile Mbamba: Vitesse -> Maccabi Tel Aviv
  • Peter van de Berg: Feyenoord -> Vitesse
  • Fabio Cannavaro : Inter -> Juventus
  • Ahmed Hossam (Mido): Olymiqe Marseille -> AS Roma
  • Jürgen Colin: PSV -> Nac (uitgeleend)
  • Lindsay Wilson: PSV -> Helmond Sport (uitgeleend)
  • Anthony Lurling: Feyenoord -> Vitesse (uitgeleend)
  • Jerold Promes: Ajax -> RKC Waalwijk
  • Wayne Rooney: Everton -> Manchester United
  • Hattem Trabelsi: Ajax -> Arsenal
  • Tommaso Rocchi: Empoli -> Lazio Roma
  • Sebastiano Siviglia: Parma -> Lazio Roma
  • Anthony Seric: Hallas Verona -> Lazio Roma
  • Antonio Filippini: Livorno -> Lazio Roma
  • Emanuele Filippini: Livorno -> Lazio Roma
  • Esteban Gonzales: Gimnasia de la Plata -> Lazio Roma
  • Bryan Robert: Gimnasia de la Plata -> Lazio Roma
  • José Leonardo Talamonti: Rosario Central -> Lazio Roma
  • Miguel Angel Mea: Caracas -> Lazio Roma
  • Sander Westervel: Real Sociedad -> Real Mallorca
  • Sylvain Wiltord: Arsenal -> Olympique Lyon
  • Mourad Mghizrat: Willen II -> Den Bosch (uitgeleend)
  • Jean-Carlos Dondé: Feyenoord -> Hamburger SV (uitgeleend)
  • Luis Fabiano: Sao Paulo -> Porto
  • Junichi Inamoto: Gamba Osaka -> West Bromwich Albion
  • Nicola Ventola: Inter -> Crystal Palace (uitgeleend)
  • Gonzalo Sorodo: Inter -> Crystal Palace (uitgeleend)
  • Edgaras Jankauskus: Porto -> OGC Nice (uitgeleend)
  • Zisis Vryzas: Fiorentina -> Celta de Vigo
  • Sergio Hellinga: RCS Anderlecht -> Heracles Almelo (uitgeleend)
  • Sherjill MacDonald: RCS Anderlecht -> Heracles Almelo (uitgeleend)
  • Franceso Marino: geen club -> KV Oostende
  • Ode Thompson: RBC Roosendsaal -> KV Oostende
  • Serge Sjambaa-Shango: Lille -> KV Oostende (uitgeleend)
  • Bertrand Crasson: Lierse SK -> Brussels
  • Bladimir Voskobojnikov: FC Flora Talinn -> Brussels
  • Nicola Goussé: Guingamp -> Bergen (uitgeleend)
  • Sergej Kovalenko: Juventus -> Standaard Luik
  • Kristof Snelders: Germiral Beerschot Antwerpen -> Brussels
  • Marc Hendrickx: RCS Anderlecht -> Lokeren
  • Tosin Dosunmu: Westerlo -> Austria Wien
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.

Laatst gewijzigd op 01-09-2004 om 08:54.
Oud 01-09-2004, 07:38
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 01-09-2004 @ 01:20 :
overzicht van alle (mislukte) transfers van dinsdag:
Dikgedrukt de nieuwe transfers
  • Peter Cannavaro : Inter -> Juventus
*Dubbel ligt*
Oud 01-09-2004, 08:53
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Frank Verlaat verruilt Austria Wien voor Sturm Graz. De verdediger (36) die een jaar geleden van Werder Bremen naar Wenen vertrok, wordt tot het einde van het seizoen verhuurd aan Graz.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 01-09-2004, 08:54
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ertur schreef op 01-09-2004 @ 08:38 :
*Dubbel ligt*
sorry hoor, zoveel namen en dan gaat er wel eens een voornaam fout
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 01-09-2004, 10:02
number9
number9 is offline
Citaat:
Yorke verkiest Birmingham City boven Celtic
Gepost door Rogier 01-09-2004 10:49:14

Vlak voor de sluiting van de transfermarkt werden gisteren veel transfers gesloten. Vooral in Engeland was het druk. Daar was natuurlijk de meest opvallende transfer die van Wayne Rooney, van Everton naar Manchester United. Maar er waren er meer. Voetbalzone.nl zet ze op volgorde.

De opmerkelijkste uit van de acht transfers hieronder is die van Dwight Yorke. De voormalig aanvaller van Manchester United verruillde Blackburn Rovers voor Birmingham City. Hij kon ook naar Celtic verhuizen.

speler: oude werkgever: nieuwe werkgever: huur/koop:

Jay Bothroyd: Perugia -> Blackburn Rovers huur

Massimo Maccarone: Middlesbrough -> Parma huur

Valery Mezague: Montpellier -> Portsmouth koop

Dwight Yorke: Blackburn Rovers -> Birmingham City koop

Andy Oakes: Derby Country -> Bolton Wanderers koop

Craig Rocastle: Chelsea -> Hibernian huur

Andreas Jakobsson: Brøndby -> IF Southampton koop

Reto Ziegler: Grasshoppers -> Tottenham Hotspur koop
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D

Laatst gewijzigd op 01-09-2004 om 10:07.
Oud 01-09-2004, 10:12
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Komst Lurling naar Vitesse afgeketst

ARNHEM - De overgang van Anthony Lurling naar Vitesse is op het laatste moment afgeketst.
De Feyenoord-website en diverse media meldden woensdag dat de overgang definitief rond was. "Maar zijn komst bleek niet in het financiele plaatje van Vitesse te passen", aldus een woordvoerster van de Arnhemse club. Zij betreurt de gang van zaken.

Vitesse haalde eerder deze week verdediger Peter van den Berg van Feyenoord. Hij tekende een contract voor twee jaar met een optie voor nog een jaar bij Vitesse.
www.vitesse.org
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 01-09-2004, 11:25
number9
number9 is offline
Citaat:
AC Milan lijft ook broertje van Kaká in

1/9/2004 11:47

Kaká (22) krijgt bij AC Milan gezelschap van zijn broertje. De Italiaanse kampioen huurt Rodrigo Izecson Dos Santos Leite - voetbalnaam Digao - voor één seizoen van Sampdoria.
Digao is een negentienjarige verdediger en maakte vorig jaar in de zomer eveneens de overstap van São Paulo naar Europa. Bij Milan moet hij zich via de beloften van Franco Baresi in de kijker zien te spelen.
www.vi.nl
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Oud 01-09-2004, 12:20
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Da's wel kut van Lurling... Nu moet ie een half jaar op de bank zitten, terwijl als Vitesse even wakker was geweest hij zo naar NAC, Heerenveen of weet ik veel welke club had gekund
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Oud 01-09-2004, 12:36
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 01-09-2004 @ 09:54 :
sorry hoor, zoveel namen en dan gaat er wel eens een voornaam fout
Geeft niets.

*aaitje en lolly geeft*
Ads door Google
Oud 01-09-2004, 14:24
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Weet niet of het hier ergens al staat:

Bruggink voor nop naar Heerenveen....
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 01-09-2004, 14:40
number9
number9 is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 01-09-2004 @ 15:24 :
Weet niet of het hier ergens al staat:

Bruggink voor nop naar Heerenveen....
hoorde t idd op radio. Ff kijken wat sites zeggen:


Citaat:
Heerenveen krijgt Bruggink van Real Mallorca

1/9/2004 13:56

SC Heerenveen heeft voor het sluiten van de markt goede zaken gedaan. De Friezen namen Arnold Bruggink transfervrij over van Real Mallorca, waar hij na een klassiek geval uit de gratie was geraakt. De 27-jarige aanvaller tekende voor twee jaar bij Heerenveen.
Bruggink was bij Mallorca op een zijspoor beland omdat de club na zijn komst inmiddels twee keer van coach was veranderd. Trainer één haalde hem en Bruggink speelde regelmatig, trainer twee deed steeds minder een beroep op hem en trainer drie zag het niet in hem zitten.

Heerenveen hoopt met Bruggink een toegevoegde waarde in de aanval erbij te hebben. De ploeg van coach Gertjan Verbeek beschikt met Klaas-Jan Huntelaar en Georgios Samaras slechts over jonge, onervaren centrumspitsen.
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Oud 01-09-2004, 15:13
nickèsz
nickèsz is offline
Ik vind 16 miljoen euro bruto beetje weinig maar ja , heeft iemand enig idee hoeveel geld daarvan afgaat aan belasting ofzo?
__________________
een echte vent word geen agent!:D
Oud 01-09-2004, 15:17
Verwijderd
Citaat:
nickèsz schreef op 01-09-2004 @ 16:13 :
Ik vind 16 miljoen euro bruto beetje weinig maar ja , heeft iemand enig idee hoeveel geld daarvan afgaat aan belasting ofzo?
Waarom zou daar belasting afgaan? En vooral wat voor belasting? Betalen clubs BTW over spelers volgens jou?
Oud 01-09-2004, 15:24
nickèsz
nickèsz is offline
Als er staat bruto dan zal er toch nog wat afgaan blijkbaar
__________________
een echte vent word geen agent!:D
Oud 01-09-2004, 15:44
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Dat is bruto, omdat Malmö ook nog geld krijgt, verder krijgt de speler iets van 10% van de transfersom (tekengeld?)
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 01-09-2004, 16:43
number9
number9 is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 01-09-2004 @ 16:44 :
Dat is bruto, omdat Malmö ook nog 25 % geld krijgt
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Advertentie
Oud 01-09-2004, 17:09
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Ohja Bruggink hadden we ook nog, die jongen was ik helemaal vergeten... zoals ie bij PSV speelde verdiende ie wel een plaats in 't Nederlands elftal... daarna nooit meer wat van gehoord.
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Oud 01-09-2004, 17:14
danielle84
danielle84 is offline
trabelsi niet naar arsenal
__________________
en zo is het en niet anders!!!! toch ??
Oud 01-09-2004, 17:45
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
ach Lurling had bij Vitesse ook op de bank gezeten
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 01-09-2004, 18:06
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 01-09-2004 @ 16:44 :
Dat is bruto, omdat Malmö ook nog geld krijgt, verder krijgt de speler iets van 10% van de transfersom (tekengeld?)
Nee, dat betaalt de club aan de speler zelf, dat hoort niet bij de transfersom. Ze betalen wel 25% daarvan aan Malmo...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 01-09-2004, 19:36
Gornetsnoaker
Avatar van Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Is Trabelsi wel doorgegaan? hoor daar allemaal verschillende verhale over
Oud 01-09-2004, 20:11
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
van dat tekengeld wist ik niet zeker, ik meen te hebben begrepen dat, dat altijd 10% was, maar dat kan ik dus ook fout hebben.

Het begint er i.i.g. op te lijken dat Twente (voorlopig) niet meer opzoek gaat naar een rechtsbuiten. De selectie lijkt rond, want het geld is op....(tja als je niet veel hebt, is het snel op)
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 01-09-2004, 23:54
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 01-09-2004 @ 20:36 :
Is Trabelsi wel doorgegaan? hoor daar allemaal verschillende verhale over
De transfer van Hatem Trabelsi naar Arsenal is toch niet rondgekomen. Dat is bevestigd door Ajax-voorzitter Jaakke.

Eerder vandaag meldde De Telegraaf dat Ajax en Arsenal het op de valreep eens waren geworden over de overgang van de rechtsback, die bij Ajax niet meer aan spelen toekwam na onenigheid over de interpretatie van zijn contract. Eerdere onderhandelingen tussen de clubs waren mislukt.

Voorzitter Jaakke sprak de hoop uit dat Trabelsi ook weer de bereidheid zal tonen om voor de Amsterdamse club uit te komen.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 02-09-2004, 09:43
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
De overgang van Collin naar NAC van PSV is niet zeker..je wordt echt knettergek van die berichten, spelers gaan wel,niet,wel.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 02-09-2004, 18:23
Verwijderd
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 02-09-2004 @ 10:43 :
De overgang van Collin naar NAC van PSV is niet zeker..je wordt echt knettergek van die berichten, spelers gaan wel,niet,wel.
indd :/
eerste was de huur zeker, nu weer nie snap er geen ruk meer van..
Oud 02-09-2004, 21:09
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ken je die mop van Colin die naar NAC ging?
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 02-09-2004, 21:11
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Gerucht (op mvvmaastricht.nl gelezen):
Kurt van der Paar (o.a. ex-FC Twente) deze week op proef bij MVV.

Hm, lijkt me wel wat, na het vertrek van Brncic in de zomerstop. Leuke voetballer, maar eigenlijk had ik liever een echte killer in de spits gezien, dit is meer op een aanvallende middenvelder.
Hij zou op een dwaalspoor zijn geraakt, eerst Trabzonspor en toen helemaal naar de Belgische Tweedeklasser, Patro Maasmechelen??? maar dat weet ik allemaal niet zeker, heb het ook alleen maar van die site...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Ads door Google
Oud 02-09-2004, 21:13
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 02-09-2004 @ 22:11 :
Gerucht (op mvvmaastricht.nl gelezen):
Kurt van der Paar (o.a. ex-FC Twente) deze week op proef bij MVV.

Hm, lijkt me wel wat, na het vertrek van Brncic in de zomerstop. Leuke voetballer, maar eigenlijk had ik liever een echte killer in de spits gezien, dit is meer op een aanvallende middenvelder.
Hij zou op een dwaalspoor zijn geraakt, eerst Trabzonspor en toen helemaal naar de Belgische Tweedeklasser, Patro Maasmechelen??? maar dat weet ik allemaal niet zeker, heb het ook alleen maar van die site...
Kurt, haha ja goede voetballer alleen als spits?! neh, tis toch echt een middenvelder. Alleen heel blessuregevoelig en heeft soms beetje rare kuren
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 02-09-2004, 21:15
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Inter Milan have told Atletico Madrid they can sign winger Andy van der Meyde in January.
Atletico approached Inter for the Holland international this week after being frustrated in attempts to sign Rodrigo Taddei from Siena.

Inter officials insisted that Van der Meyde was a required player for this season, but if he failed to play regularly leading up to the midseason market, he would be made available to Atletico.
Twente zoekt ook nog een rechtsbuiten
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 02-09-2004, 21:22
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Mag niet naar Ajax van Inter en wel naar Atletico..vaag..
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 02-09-2004, 21:25
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 02-09-2004 @ 22:13 :
Kurt, haha ja goede voetballer alleen als spits?! neh, tis toch echt een middenvelder. Alleen heel blessuregevoelig en heeft soms beetje rare kuren
Daarom, ik weet dat het een middenvelder is.
Maar ik zie het liefste een spits komen. Naast Aelbrecht en Caracciolo hebben we niemand voor in de punt van de aaval, geen afmaker. En dan zet de heer Jonker Caracciolo ook nog op rechts, zodat hij minder gevaarlijk is en maar 1 man overblijft voor in de spits.
Daarom wil ik liever een spits zien komen, maar desondanks lijkt Van der Paar een leuke voetballer, iemand die MVV sterker kan maken, zo'n type Brncic die we vorig jaar hadden.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 02-09-2004, 21:26
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
NAC verlost Lurling 02-09-2004



NAC Breda heeft Anthony Lurling tot het einde van dit seizoen gehuurd van Feyenoord. De 27-jarige linksbuiten moet vrijdagochtend nog wel een medische keuring ondergaan in Breda. Lurling kwam bij Feyenoord niet voor in de plannen van de nieuwe trainer Ruud Gullit en kreeg tot zijn teleurstelling rugnummer 29 toebedeeld.

Eerder deze week ketste een overgang van Lurling naar Vitesse op het laatste moment af. De Brabander speelde in zijn loopbaan 286 competitiewedstrijden in het betaalde voetbal (135 FC Den Bosch Eerste Divisie, 94 SC Heerenveen eredivisie, 57 Feyenoord eredivisie) Hij maakte in die duels 100 doelpunten. Lurling verhuisde medio 2002 van SC Heerenveen naar Feyenoord.

"Nadat de overgang naar Vitesse afketste, heeft NAC pijlsnel gehandeld", aldus technisch directeur Mark Wotte op feyenoord.nl. "Het is een goede oplossing. Bij NAC kan Anthony zich weer in de kijker spelen. Of het nou voor Feyenoord is of voor een andere club."

Bron: Nieuws.nl

Als het waar is zou het mooi zijn, maar niks staat vast.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 02-09-2004, 21:31
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Lulring zal het leuk vinden komende tijd.

1Keer naar zijn oude club.
2Keer naar de club waar hij het meest gehaat wordt.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 03-09-2004, 10:47
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Mooi
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Oud 03-09-2004, 18:11
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
FIFA beslist: Mexes mag naar AS Roma

AS Roma heeft eindelijk de opvolger van Walter Samuel in huis. Philippe Mexes speelt de komende seizoenen voor de Romeinse club, maar geheel gladjes verliep de transfer niet: Auxerre klaagde AS Roma aan omdat de Italianen een contract hadden afgesloten met de verdediger, terwijl er tussen beide clubs nog geen akkoord was over het transferbedrag.

De FIFA heeft besloten dat AS Roma de 22-jarige speler mag contracteren, maar Auxerre ontvangt nog wel een schadevergoeding. Mexes zelf kreeg een schorsing van zes weken, omdat hij niet volgens de FIFA-regels heeft gehandeld.

Door de schorsing zou de verdediger de eerste drie wedstrijden in de Champions League tegen respectievelijk Real Madrid, Bayer Leverkusen en Dinamo Kiev moeten missen. Naar alle waarschijnlijkheid gaat Mexes in hoger beroep tegen de uitspraak.

voetbalzone...
__________________
Volg de evenaar.
Oud 03-09-2004, 18:31
Gilbert
Avatar van Gilbert
Gilbert is offline
Citaat:
Marcel Jansen schuift op naar A1

Marcel Jansen, de laatste man van W.V.V. Wageningen B1, tevens aanvoerder van dit team, stroomt waarschijnlijk (lees: misschien) door naar de A1. Dit is vernomen uit een betrouwbare bron. Om welke bron het precies gaat, is onduidelijk. Ook is het onduidelijk wáárom de man, die zo goed vrije trappen nemen kan, die vorig jaar ook in B1 zat naar de A1 gaat.
Guissie, Alexanchez en snieky: Laten we het niet hopen!!
Team is misschien groot, maar Marcel moet natuurlijk wel blijven!

De rest moet dit stukje maar ff negeren.
Oud 03-09-2004, 19:14
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
De blik van vi.nl op de transferperiode:
'Transfers 2004: winnaars en verliezers'

2/9/2004 22:35

Afgezien van dat het af en toe een hels karwei is om al het transfernieuws bij te houden, is het altijd erg jammer als de transfermarkt op slot gaat. Tijd voor een subjectief oordeel over de winnaars en verliezers van de afgelopen transferperiode.
Categorie succes coach
WINNAAR: Edward Sturing. Vorig jaar mopperde hij nog over die fiets en die Mercedes. Nu hoeven we hem even niet te horen. Dondert veertien fietsen de Gelredome uit en krijgt daar toch vijf goede tweedehands middenklassers voor terug: zoals Richard Knopper, Stijn Vreven, Peter van den Bergh, Abubakari Yakubu en Igor Gluscevic.

VERLIEZER: Wiljan Vloet. Driedubbel pech voor Roda JC. Sandor Torghelle komt wel maar toch niet. László Bodnar komt wel, maar is maanden geschorst. En dan is er ook nog Arouna Koné, die Vloet heel even laat dromen van de duurste Nederlandse transfer ooit, maar emotioneel gebroken terugkeert in Limburg zonder weg te zijn geweest.

Categorie top 3
WINNAAR: Feyenoord. Troetelkind Robin van Persie is weg, maar ik betwijfel of hij ooit nog tot wasdom was gekomen in De Kuip. Gullit en Wotte verhandelden een hoop zitvlees zoals Elmander, Schreuder, Van den Berg en haalden daar leuke spelers voor terug met Goor, Castelen, Babos, Saidi, Kalou en wie weet ook Bosschaart en Basto. En dat de grootste rivalen (PSV en Ajax) uitverkoop hielden, kan ook geen kwaad.

VERLIEZER: PSV. Kezman, Robben, Waterreus. Niet de minsten die weg zijn en daarvoor kwamen een hoop onzekerheden in de plaats: Gomes, Zoetebier, Alex, Farfán, Fehér. Vooralsnog krijgen Cocu, Beasley en Sibon het voordeel van de twijfel. Hiddink heeft een enorme selectie met veel net-niet spelers, die allemaal willen spelen: Colin, Lamey, Smit, Van der Schaaf, Takak, Vonlanthen. En dan is er nog die makkelijk scorende spits, die niet is gehaald. Het is hopen dat Mark van Bommel zijn vorm behoudt.

Categorie individueel
WINNAAR: Romeo Castelen. Hoog rezen de wenkbrauwen toen Feyenoord de rappe Amsterdammer weghaalde uit Den Haag. Maar de vleugelspeler verbaasde in de eerste weken van dit seizoen al met zijn debuut bij Feyenoord en het Nederlands elftal. Tel daarbij op dat Marc Overmars een punt achter zijn loopbaan heeft gezet en Andy van der Meyde nog niet van de bank komt bij Internazionale, en dan kan rechtsbuiten Castelen wel eens dé verrassing van dit seizoen zijn.

VERIEZER: Arouna Koné. Een week geleden nog wereldtopper in spe en door Nol Hendriks getypeerd als 'Te groot voor Ajax, Feyenoord en PSV. Hij kan net zo goed worden als Van Nistelrooy.' Maar sinds dinsdag 31 augustus is Koné gebrandmerkt als speler met handicap, omdat volgens Ajax 'het risico te groot is om hem te kopen'. Wat zou er met Koné aan de hand zijn?

Categorie Champions League
WINNAAR (ex-aequo):
Juventus. Emerson, Cannavaro, Ibrahimovic, Kapo en vooral Capello. Daartegenover stond alleen het vertrek van Di Vaio en Miccoli. Tel daarbij op dat een van de rivalen in de Champions League opeens een belangrijke spits is kwijtgeraakt én niet in staat was een vervanger aan te trekken, en de zomer lijkt niet beter te kunnen.

Barcelona. De Catalanen maakten minder lawaai dan Real, maar hielden toch grote schoonmaak. Dag Kluivert, Cocu, Reiziger, Davids en welkom Deco, Eto'o, Giuly, Larsson en Edmilson. Als Motta of Edmilson de rol van Davids kan overnemen en de heren het goed met elkaar én Ronaldinho kunnen vinden, beleeft Frank Rijkaard weer een heel leuk seizoen.

VERLIEZER (ex-aequo):
Real Madrid. Oké, Owen was een koopje voor die twaalf miljoen euro en die onbekende middenvelder Núñez. Maar twintig miljoen voor Woodgate en 25 miljoen voor Samuel?! Toch zestig miljoen euro in totaal. En die Owen en Woodgate zijn vaker geblesseerd dan fit. Woodgate speelde sinds 2000 nooit meer dan achttien competitieduels per seizoen.

Ajax. Je hoort mij niet zeggen dat Ajax met Ibrahimovic de Champions League had gewonnen, maar met Vonk en Rosales als enige versterking, lijkt het jonge ploeggie dat vorig jaar sneuvelde op de toendra van Brugge, weinig opgeschoten. Geen leider, structureel veel blessures, grote ego's, verdediging die niet sluit en spitsen die niet scoren. Ajax was het elftal van de hoge Europese verwachtingen, maar die lijken ongegrond. Of Van der Vaart moet zijn oude vorm terugvinden, Koeman moet Sneijder en Vaart tegelijk durven op te stellen, Rosales moet een schot in de roos zijn en Sonck plotseling een topscorer.

Raymond Beaard
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 03-09-2004, 22:08
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Ruud Kras (Jong Ajax) mogelijk naar FC Groningen als vervanger voor de lang geblesseerde Gijs Luirink.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 05-09-2004, 10:22
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 02-09-2004 @ 22:31 :
Lulring zal het leuk vinden komende tijd.

1Keer naar zijn oude club.
2Keer naar de club waar hij het meest gehaat wordt.
jajaja weekje zuid-scandinavië
Oud 05-09-2004, 11:44
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Maxwell in de winterstop ook naar Juventus?
Gepost door peter 05-09-2004 10:38:55 Sports.it

Ajacied Maxwell Scherer Cabelino Andrade Maxwell, beter bekend als Maxwell, staat in de belangstelling van Juventus, zo meldt het Italiaanse Sports.it. Nadat vorige week Bianconeri zich al verzekerde van de diensten van Zlatan Ibrahimovic, zou Maxwell in de winterstop dezelfde weg kunnen gaan bewandelen. Voorzitter Luciano Moggi ziet in Maxwell die ideale kandidaat om de linkerflank van de ploeg uit Turijn te bestrijken.

Hierbij wordt wel de mogelijkheid open gehouden om de speler direct terug te verhuren aan Ajax. Als de Braziliaan al voor Ajax Europees is uitgekomen, dan mag hij met Juventus niet meer uitkomen in de Champions League.

Het aantrekken van Maxwell wordt in Turijn echter meer gezien als een investering voor de toekomst. Het vastleggen van de speler zelf geniet meer prioriteit, dan direct over zijn capaciteiten te kunnen beschikken. Tudor wordt als mogelijk ruilobject genoemd.
Is de leegloop dan nu bij Ajax begonnen?
Nadat Feyenoord 2jaar gheleden al haar goeie spelers kwijt raakte en PSV afgelopen zomer zal dan nu Ajax aan de beurt zijn?
Ik denk het wel.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 05-09-2004, 12:30
bruijntje
bruijntje is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 05-09-2004 @ 12:44 :
Is de leegloop dan nu bij Ajax begonnen?
Nadat Feyenoord 2jaar gheleden al haar goeie spelers kwijt raakte en PSV afgelopen zomer zal dan nu Ajax aan de beurt zijn?
Ik denk het wel.
Ik ben bang van wel Hoewel het niet dit jaar begint maar volgend seizoen.... koeman zal er alles aan doen om Maxwell (in elk geval dit hele seizoen) te behouden...
maar volgend jaar wordt het echt allemaal anders. Sneijder, VdV, Maxwell Trabelsi Pienaar en misschien zelf Heitinga zullen we allemaal uitzwaaien
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:50.