Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Bekijk resultaten poll: Krake of maken?!
Maken! 25 27.78%
Kraken! 65 72.22%
Aantal stemmers: 90. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-11-2003, 19:43
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Ik had een idee bedacht om de miss/mister (of) babe/hunk verkiezingen te houden. Hieronder heb ik het al een beetje uitgeschreven, maar ik vroeg me af of het misschien dan tijdelijk een nieuwe foradeel kan zijn..? Nou dit heb ik al uitgeschreven, lees het maar eens door, het is nog wel maar een begin maar toch:

Er kunnen maximaal 20 personen aan meedoen en op deze worden dan gestemd en degene die het hoogst uit de poll komt is de Babe/Hunk van Scholieren.com forum!!!

Wat gebeurt er bij zo`n Babe/Hunk Scholieren verkiezing?!

- Er worden 20 personen uit een selectie van ?? geselecteerd en deze worden op één pagina geshowd met nummer.
- Op deze nummers met naam kan men stemmen via een poll.
- Iedereen kan zijn commentaar en toevoegingen geven over de persoon op wie ze gestemd heeft serieus negatief/positief.

Wat moet jij doen?

- Ten eerst moet je natuurlijk proberen in de selectie te komen van de 20 personen.
- Post hier dus een duidelijke foto van je (niet ontbloot met duidelijk je gezicht erop) , via e-mail gaat jammergenoeg niet. (Of misschien als jullie willen een tijdelijk verkiezingen@scholieren.com mail? Waar mensen hun foto naar toe kunnen mailen)
- Op dit deel van het forum mag geen commentaar geleverd worden.. Dit mag pas later bij de echte verkiezingen!

Wat vinden jullie ervan?! Ik denk dat het wel wat aandacht zal trekken!

Alsvast bedankt voor het lezen van mijn ID topic en hoop spoedig op een liefuhh reactie,

Stefan (DaLoverBoy)
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-11-2003, 19:47
qghp
qghp is offline
En wie gaat de mensen selecteren die bij de uiteindelijke top 20 komen?
Dom idee, komen alleen maar van die domme sletten (no offence) op af en dat zal het scholieren.com niveau niet echt opkrikken, laat die mensen maar lekker stemmen bij de concurent, waar ze ook al een soortgelijke verkiezing hebben.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 19:51
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje een voorbarig antwoordt.. Je doet net of als alleen sletten enz meedoen!? Geloof ik niks van! Wie die mensen gaat selecteren naar de selectie "20"? Het beheer van scholieren.. Fair toch!? En deze mogen niet meedoen! Daarna worden uit de 20 mensen de 3 mooiste babes/hunks uitgekozen waarvan dan weer op gekozen kan worden..

Er zijn ook mensen die het leuk vinden om eens iets leuks van hun te zien en vinden het ook leuk dat er iets liefs over hun gezegd worden en het zijn zeker weten niet allemaal sltten of breinloze jongens..
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 19:52
Verwijderd
'k vind het niks, wordt weer zon populariteitsstrijd of er worden mensen compleet de grond in geboord. Lijkt me idd weinig toe te voegen aan het forum...
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 19:53
Verwijderd
Citaat:
DaLoverBoy schreef op 19-11-2003 @ 20:51:
Er zijn ook mensen die het leuk vinden om eens iets leuks van hun te zien en vinden het ook leuk dat er iets liefs over hun gezegd worden en het zijn zeker weten niet allemaal sltten of breinloze jongens..
En dat kan alleen aan de hand van zo'n soort topic?
Dat vind ik kortzichtig.

Ik denk dat bij zo'n topic eerder afkrakende dan opbeurende reacties zullen komen. Zie allerlei soortgelijke topics op DK en bv. Lifestyle.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 20:05
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Ik snap niet waarom dit geen leuk id kan zijn en anders lock de reacties zodat er ook geen reacties kunnen komen.. Net zo makkelijk toch.. Ik vond het echt een superleuk id maar het wordt tot nu toe alleen maar afgekraakt zien jullie nooit in iets positiefs?! Nu worden er trouwens ook (foto)topics gehouden (populair genoeg) en je wilt zeggen dat daar alleen maar negatief gebral is?! Ik weet zeker van niet vele mensen krijge ide niet een extreem of weet ik veel wat hebben leuke en positieve reacties en zo is de instelling ook van de mensen hier op scholieren..
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 20:27
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Verweer?
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 20:33
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
misschien meer iets voor het fotoboek....
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 20:36
Verwijderd
Citaat:
DaLoverBoy schreef op 19-11-2003 @ 21:05:
Ik snap niet waarom dit geen leuk id kan zijn en anders lock de reacties zodat er ook geen reacties kunnen komen.. Net zo makkelijk toch.. Ik vond het echt een superleuk id maar het wordt tot nu toe alleen maar afgekraakt zien jullie nooit in iets positiefs?! Nu worden er trouwens ook (foto)topics gehouden (populair genoeg) en je wilt zeggen dat daar alleen maar negatief gebral is?! Ik weet zeker van niet vele mensen krijge ide niet een extreem of weet ik veel wat hebben leuke en positieve reacties en zo is de instelling ook van de mensen hier op scholieren..
Ik zie in genoeg dingen iets positiefs, alleen in dit idee toevallig niet.

Je verdraait bovendien mijn woorden, ik heb volgens mij nergens gezegd dat er alleen maar negatief gepost zal worden, maar dat ik denk dat de kans dat dat gebeurd groter is, dan dat iedereen lief ed op elkaar zal reageren.

Zou je de volgende zin nog een keer anders willen formuleren, ik begrijp hem nu niet nl: "Ik weet zeker van niet vele mensen krijge ide niet een extreem of weet ik veel wat hebben leuke en positieve reacties en zo is de instelling ook van de mensen hier op scholieren.."

Dat jij het geweldig vindt, betekend niet automatisch dat anderen dat ook meteen vinden. Je vraagt meningen, die geven we dan ook.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 20:46
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Ja ik vind het ook goed dat jullie meningen hebben alleen het wordt niet altijd even goed onderbouwd vind ik .. Ik vond het een top id en ik kan snappen dat mensen er niet mee eens zijn, maar dan hoeft dat toch niet gelijk te betekenen dat het gelijk niks wordt? Van de positieve kant bekijken bedoel ik, zie je er dan helemaal niks leuks in?! Volgens mij zou er veel animo en activiteit (voor) zijn..

Nog fff terug op dit:

Nu worden er trouwens ook (foto)topics gehouden (populair genoeg) en je wilt zeggen dat daar alleen maar negatief gebral is?! Ik weet zeker van niet!! Vele mensen krijgen die normaal zijn en niet een extreem of weet ik veel wat (kapsel, lichaam of andere attributen) hebben leuke en positieve reacties en zo is de instelling ook van de mensen hier op het scholieren forum..! Tenminste dat hoop ik dan
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 20:59
Verwijderd
Citaat:
DaLoverBoy schreef op 19-11-2003 @ 21:46:
Ja ik vind het ook goed dat jullie meningen hebben alleen het wordt niet altijd even goed onderbouwd vind ik .. Ik vond het een top id en ik kan snappen dat mensen er niet mee eens zijn, maar dan hoeft dat toch niet gelijk te betekenen dat het gelijk niks wordt? Van de positieve kant bekijken bedoel ik, zie je er dan helemaal niks leuks in?! Volgens mij zou er veel animo en activiteit (voor) zijn..
Naar mijn mening heb ik mijn mening onderbouwd, ik heb verteld waarom ik het geen goed idee vind. Ik zeg nergens dat het meteen niks zal worden, ik zeg dat ik DENK dat het niks wordt, dat is iets anders. Ik kan er gewoon niet positief over zijn, ik zie er idd niet echt iets leuks in, sorry.

Tot op dit moment zie ik weinig van die animo. Wanneer die er komt, dan is het idd iets om over na te denken, maar tot die tijd...


Citaat:
Nog fff terug op dit:

Nu worden er trouwens ook (foto)topics gehouden (populair genoeg) en je wilt zeggen dat daar alleen maar negatief gebral is?! Ik weet zeker van niet!! Vele mensen krijgen die normaal zijn en niet een extreem of weet ik veel wat (kapsel, lichaam of andere attributen) hebben leuke en positieve reacties en zo is de instelling ook van de mensen hier op het scholieren forum..! Tenminste dat hoop ik dan
Nogmaals: ik zeg NIET dat er ALLEEN MAAR negatief op gereageerd zal worden. Wanneer ben je normaal? En als iemand extreem is mag er dus wel negatief op gereageerd worden? Ben ik het nou niet echt mee eens.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 21:06
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Je hebt gelijk je onderbouwt het wel, maar hahaa had graag ook wel wat menig meer mening verwacht van andere beheerders.. Er komt toch een selectie en de mensen die gewoon niet passen voor de verkiezingen worden er sowieso toch al uitgeknikkerd..?! Dus de extreme en andere gevallen zullen er niet tussen zitten!

Ja LEONOOR je discusseert goed .. Maar je hebt nog niet gewonnen
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 21:11
Verwijderd
Citaat:
DaLoverBoy schreef op 19-11-2003 @ 22:06:
Je hebt gelijk je onderbouwt het wel, maar hahaa had graag ook wel wat menig meer mening verwacht van andere beheerders.. Er komt toch een selectie en de mensen die gewoon niet passen voor de verkiezingen worden er sowieso toch al uitgeknikkerd..?! Dus de extreme en andere gevallen zullen er niet tussen zitten!
Ik vind het raar om extreme en andere gevallen er uit te halen, omdat ze extreem of 'anders' zijn. Wanneer het op die manier moet, dan vind ik het helemaal geen goed en/of leuk idee. Dan vind ik het eerlijk gezegd zelfs discriminerend.

Ik voel me ook niet geroepen om mensen te selecteren, misschien anderen. Afwachten wat anderen er van vinden iig maar dan.

Ik hoef niet te winnen, ik zie het niet als een wedstrijd, 'k geef alleen mijn mening.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 21:14
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Tsk, vriendjespolitiek...
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 19-11-2003 @ 22:14:
Tsk, vriendjespolitiek...
Ook dat. Nog een tegen argument.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 21:20
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Hahaha jammer en ik vond het echt een cuwl id.. Maar het zit er dus niet aan te komen?! Vriendjespolitiek hou je natuurlijk overal... En eerlijk gezegd geloof ik daar niet zo in, al is het wel een punt!

Citaat:
Ik hoef niet te winnen, ik zie het niet als een wedstrijd, 'k geef alleen mijn mening.
Het was ook maar een beetje sarcastisch bedoeld, al moet ik toegeven dat ik het wel leuk vind om mijn mening naar voren te brengen en er mensen mee te kunnen overtuigen, anderzijds moet ik natuurlijk ook naar de meningen van andere mensen luisteren!
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 21:23
Martin
Avatar van Martin
Martin is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 19-11-2003 @ 22:14:
Tsk, vriendjespolitiek...
Dat ben ik met je eens, een tijd geleden had ik een of andere verkiezing gelanceerd (een gigantisch slecht script, dat moet ik eerlijk toegeven). Je kon precies zien wij er op Onzin kwam en wie er populair was. Het ging dan zéker niet om het uiterlijk e.d.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 22:11
Verwijderd
pfff..
Iedereen weet toch wel dat ik win.

Ja, vast...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-11-2003, 11:56
Thomas
Thomas is offline
Ok, dat wordt dus 3x niets.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 12:15
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Ik vind het niks...
Het idee op zich is misschien wel grappig maar voor s.com in mijn ogen niet geschikt. Het gaat er dan niet om over wie knap en leuk is, maar wie het meest populair is en de meeste mensen voor zich kan winnen. Daarbij ontstaat er dan een competitiestrijd tussen personen en dat willen we eigenlijk niet lijkt mij. S.com is een gezellig forum waarin iedereen leuk en lief en aardig tegen elkaar dient te doen, competities als deze werken daar niet echt aan mee...

Ik heb nog wel meer redenen waarom ik het niets vind, maar ik heb het momenteel een beetje druk, dus ik ga er niet al te uitgebreid op in.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 13:14
miro
Avatar van miro
miro is offline
Ik vind t wel een leuk idee, zolang ik dr maar niet aan mee hoef te doen


Je krijgt dan denk ik wel zon "breezereffect" a la leerlingen.com
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 14:00
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
miro schreef op 20-11-2003 @ 14:14:
Ik vind t wel een leuk idee, zolang ik dr maar niet aan mee hoef te doen


Je krijgt dan denk ik wel zon "breezereffect" a la leerlingen.com
dat dacht ik ook meteen.
anderen zitten er (lijkt mij) niet echt op te wachten dat ze met 1 foto door onbekenden als 'hunk'/'babe' worden gekozen.
Ik vind het dan ook helemaal niks
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 14:00
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Ik vind t niks. En nee, een goede onderbouwing heb ik nu even niet.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 14:58
Verwijderd
Kraken.

Ten eerste krijg je onderlinge rivaliteit en vriendjespolitiek en dat zorgt alleen maar voor onderlinge gespannen verhoudingen, zeker met een poll.

En ten tweede kan ik gewoon een foto van m'n burrjongen opsturen, die toevallig veel knapper is. Wie kan immers controleren dat ik het ben?
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 14:59
Verwijderd
Ik vind het geen goed idee. Waarom moet uiterlijk altijd zo ontzettend belangrijk zijn?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-11-2003, 15:20
Verwijderd
www.tmf.nl
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 15:53
Verwijderd
Lijkt mij ook niets, om bovenstaande redenen
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Sidhe schreef op 20-11-2003 @ 16:53:
Lijkt mij ook niets, om bovenstaande redenen
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 15:27
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Het is hier geen ll.com.
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 15:43
BBEM
BBEM is offline
hunks/babes verkiezingen hou je maar op sugababes.nl maar niet hier.
__________________
/ 4AGE POWER \
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 16:00
fractuur
fractuur is offline
hoog BrEeZaH gehalte als je het mij vraagt.. Moet niet standaard worden, kan misschien wel 1x leuk zijn?
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 16:36
Queen Klazina Wok
Avatar van Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 20-11-2003 @ 16:53:
Lijkt mij ook niets, om bovenstaande redenen
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 17:20
Simon
Avatar van Simon
Simon is offline
Het is iets geinigs, meer niet. Ik heb de tijd niet om het te organiseren. Nu niet, althans. Als er een groepje enthousiaste mensen opstaat dat een verkiezing in elkaar wil zetten, misschien dat het dan gefaciliteerd (forum openen, mail adres, webruimte) kan worden door mij en of Jon.
__________________
Dat internet heeft wel wat. twitter.com/scholieren of simon@scholieren.com
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 17:29
Martin
Avatar van Martin
Martin is offline
Citaat:
Simon schreef op 21-11-2003 @ 18:20:
Het is iets geinigs, meer niet. Ik heb de tijd niet om het te organiseren. Nu niet, althans. Als er een groepje enthousiaste mensen opstaat dat een verkiezing in elkaar wil zetten, misschien dat het dan gefaciliteerd (forum openen, mail adres, webruimte) kan worden door mij en of Jon.
Verkiezing moet gewoon niet d.m.v. een forum worden geregeld, daar is forumsoftware niet voor bedoeld. Er moet gewoon een simpel scriptje komen dat de boel regelt. Waarom wordt er geen S.com hot-or-not in elkaar gedraaid? (Maarten -**********- heeft daar iig een source van....)
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Martin schreef op 21-11-2003 @ 18:29:
Verkiezing moet gewoon niet d.m.v. een forum worden geregeld, daar is forumsoftware niet voor bedoeld. Er moet gewoon een simpel scriptje komen dat de boel regelt. Waarom wordt er geen S.com hot-or-not in elkaar gedraaid? (Maarten -**********- heeft daar iig een source van....)
Hoor ik m'n naam?
Dat script bestaat nog steeds...
Weet eigenlijk niet of het nog werkt ed

edit: http://hotornot.**********.nl
Ja dus
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 19:35
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Nou das toch supercuwl wat hierboven staat!? En ik wil ook meehelpen dus en heb ook wat verstand van php en html...
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-11-2003, 23:44
Verwijderd
Nou, DAAR hebben we nou wat aan!
Met citaat reageren
Oud 22-11-2003, 01:00
Verwijderd
*kots*

Daar gaat het geweldige scholieren.com-imago .
Met citaat reageren
Oud 22-11-2003, 05:43
Martin
Avatar van Martin
Martin is offline
Citaat:
DaLoverBoy schreef op 21-11-2003 @ 20:35:
Nou das toch supercuwl wat hierboven staat!? En ik wil ook meehelpen dus en heb ook wat verstand van php en html...
Maarten heeft er zelf genoeg verstand van en zal zeker jouw hulp niet nodig hebben....
Met citaat reageren
Oud 22-11-2003, 08:02
Verwijderd
Citaat:
Sidhe schreef op 20-11-2003 @ 16:53:
Lijkt mij ook niets, om bovenstaande redenen
Met citaat reageren
Oud 22-11-2003, 09:07
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 22-11-2003 @ 00:44:
Nou, DAAR hebben we nou wat aan!
idd, het lijkt mij ook niks. Het voegt niks toe. We zijn hier verdorie toch TMF niet... en de doelgroep is ook niet alleen 13-jarige nokia en breezerbezitters.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2003, 18:03
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Ow k dan niet.. Doe er maar een slotje op het word niks! Over and done!
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi
Met citaat reageren
Oud 22-11-2003, 18:24
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
wat een stom plan
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 10:19
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Ik hou nooit van spelletjes waarbij t alleen maar draait om natuurlijke (nouja, in zoverre dan) esthetiek
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 12:38
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 23-11-2003 @ 11:19:
Ik hou nooit van spelletjes waarbij t alleen maar draait om natuurlijke (nouja, in zoverre dan) esthetiek
Ik heb anders gehoord dat je er heel goed uit ziet.

Nou ja, het blijft in mijn ogen een belachelijk idee. Als de geilende jongentjes zich ergens op moeten trekken moeten ze maar google gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 15:06
Verwijderd
als bevestiging wil hebben van je knapheid kan je volgens mij beter een tmf-ID aanmaken...?

en idd, ik vind het een loos idee...ik vind dit forum nog wel ergens een serieus gehalte hebben waar je ook lekker kan discussieren en zo'n soort verkiezing is hier naar mijn mening niet op zijn plaats...

ook omdat het in eerste instantie niet de bedoeling was van de makers om er een op uiterlijk gebaseerd iets van te maken...(toch?)
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 18:46
Youssef
Avatar van Youssef
Youssef is offline
Citaat:
perseus schreef op 23-11-2003 @ 13:38:
Ik heb anders gehoord dat je er heel goed uit ziet.

Nou ja, het blijft in mijn ogen een belachelijk idee. Als de geilende jongentjes zich ergens op moeten trekken moeten ze maar google gebruiken.
Wat een kansloze reacties geef jij. Ten eerste heeft scholieren.com geen bepaald imago en ten tweede doe jij waarschijnlijk precies hetzelfde door naar een meisje om te kijken wanneer ze langsloopt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:08.