Oud 22-10-2006, 14:06
AC Milan 7
Avatar van AC Milan 7
AC Milan 7 is offline
Ik zet het niet graag neer maar maak me wel ongerust. Gisteren tijdens een zaadlozing kwam er ipv het gebruikelijke, bloed uit. Niet alleen maar het was wel rood. Ik ben me (logisch) kapot geschrokken en op internet lopen zoeken, daar kon het verschilende oorzaken hebben. Hebben een van de mannen dat hier ook eens gehad?

Laatst gewijzigd op 22-10-2006 om 17:08.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2006, 14:09
Verwijderd
Ongeacht of andere mannen hier dit ook wel eens hebben gehad: hiermee moet je wel naar de dokter, hoe genant ook. In het beste geval komt het door een blaasontsteking, maar die gaan bij mannen vaak niet uit zichzelf over.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2006, 14:26
AC Milan 7
Avatar van AC Milan 7
AC Milan 7 is offline
Ik wil inderdaad zo snel mogelijk naar de dokter, moet alleen morgen 3 dagen met school weg :/ Dis is het wat later wat me meer zorgen baart...
Met citaat reageren
Oud 22-10-2006, 14:34
Verwijderd
Nouja, je zal er hoogstwaarschijnlijk niet in drie dagen tijd blijvende schade van krijgen hoor
Je kunt wel morgenochtend vast de huisarts bellen om een afspraak te maken voor als je terug bent. Dan heb je dat vast geregeld.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2006, 14:40
AC Milan 7
Avatar van AC Milan 7
AC Milan 7 is offline
Citaat:
Sarah schreef op 22-10-2006 @ 14:34 :
Nouja, je zal er hoogstwaarschijnlijk niet in drie dagen tijd blijvende schade van krijgen hoor
Je kunt wel morgenochtend vast de huisarts bellen om een afspraak te maken voor als je terug bent. Dan heb je dat vast geregeld.
Jep. Heb ook gelezen dat het niets kán zijn, maar normaal lijkt het me niet
Met citaat reageren
Oud 22-10-2006, 18:29
Vip3r
Vip3r is offline
Heb je je zak onlangs ergens tegenaan gestoten toevallig?
Met citaat reageren
Oud 22-10-2006, 18:41
AC Milan 7
Avatar van AC Milan 7
AC Milan 7 is offline
Citaat:
Vip3r schreef op 22-10-2006 @ 18:29 :
Heb je je zak onlangs ergens tegenaan gestoten toevallig?
Niet dat ik echt gemerkt heb, mss dat het heeft gekneld? Maar volgens mij heeft het weinig te maken met mijn ballen want het komt uit je prostaat. Tijdens het plassen komt er overigens niks uit dus dat moet wel uitwijzen dat het gestopt is.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2006, 19:43
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
AC Milan 7 schreef op 22-10-2006 @ 18:41 :
Niet dat ik echt gemerkt heb, mss dat het heeft gekneld? Maar volgens mij heeft het weinig te maken met mijn ballen want het komt uit je prostaat. Tijdens het plassen komt er overigens niks uit dus dat moet wel uitwijzen dat het gestopt is.
Het kan óók aan je ballen liggen, want niet alles komt uit je prostaat? Maar ik ben maar een meisje, dus.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2006, 21:15
koelieboelie
koelieboelie is offline
als je morgen je huisarts belt, moet je het meteen het probleem vertellen, ook dat je met school 3 weg gaat. Dan kan de huisarts zeggen van nee het is gevaarlijk kom nu, of kan geen kwaad dus tot over 3 dagen.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2006, 21:25
DDM
Avatar van DDM
DDM is offline
Citaat:
AC Milan 7 schreef op 22-10-2006 @ 18:41 :
Niet dat ik echt gemerkt heb, mss dat het heeft gekneld? Maar volgens mij heeft het weinig te maken met mijn ballen want het komt uit je prostaat. Tijdens het plassen komt er overigens niks uit dus dat moet wel uitwijzen dat het gestopt is.
Hoezo komt het uit je prostaat dat weet je toch niet. Het ejaculaat bestaat uit zaadcellen die uit je ballen komen en nog wat vocht wat uit de prostaat en zaadblaasjes komt. Jij kan daar echt geen onderscheid in maken. Maar het is wel raadzaam om er mee naar de dokter te gaan. De kans dat het iets ernstig is, is heel klein. Maar toch voor de zekerheid.
__________________
"Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%"
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 03:22
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
AC Milan 7 schreef op 22-10-2006 @ 14:06 :
Ik ben me (logisch) kapot geschrokken en op internet lopen zoeken, daar kon het verschilende oorzaken hebben.
En welke ''oorzaken'' kwam je dan op het internet tegen !?

Tip! Zoek NOOIT op het internet, heb dat zelf ook gedaan (ivm maag/darm klachten) waarbij ik mezelf en mijn huisarts totaal gek gemaakt hebt, want dan denk je altijd dat je kanker oid hebt. Dus laat de diagnose door een arts vaststellen ipv door het internet!
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 08:09
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
koelieboelie schreef op 22-10-2006 @ 21:15 :
als je morgen je huisarts belt, moet je het meteen het probleem vertellen, ook dat je met school 3 weg gaat. Dan kan de huisarts zeggen van nee het is gevaarlijk kom nu, of kan geen kwaad dus tot over 3 dagen.
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Cornel schreef op 23-10-2006 @ 03:22 :
Tip! Zoek NOOIT op het internet, heb dat zelf ook gedaan (ivm maag/darm klachten) waarbij ik mezelf en mijn huisarts totaal gek gemaakt hebt, want dan denk je altijd dat je kanker oid hebt. Dus laat de diagnose door een arts vaststellen ipv door het internet!
Dat ben jij. Ik zoek op het internet, vind de meest logische verklaring, noem dat bij de huisarts en blijk gelijk te hebben. Vrijwel alle 'vage' klachten zijn symptomen van wel honderd ziektes, infecties en andere aandoeningen, en kanker heeft de meeste. Je kunt er beter niet van uit gaan dat je kanker hebt dan wel, op deze leeftijd...
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 18:29
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Opvallend, Cornel (M) lijdt aan fatalisme (uitgaand van meest dodelijke ziekten bij een pijntje) tegenover Morgan (V) die daar nuchter tegenover staat. Pessimist/optimist?
Internet is een uitstekend middel om snel een idee te krijgen wat iets zou KUNNEN zijn. Wees echter altijd kritisch, nog steeds vallen de meeste mensen niet met bosjes neer bij buikpijn. (hoewel die éne toevallig natuurlijk wel jij kunt zijn )
Je kunt je gevonden resultaten delen met je huisarts, die ze dan één voor één kan weerleggen.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2006, 15:53
AC Milan 7
Avatar van AC Milan 7
AC Milan 7 is offline
Nja, heb op tijd gebeld maar toch pas maandag naar de huisarts... Hopelijk kan hij een diagnose stellen dan.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2006, 20:19
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
AC Milan 7 schreef op 25-10-2006 @ 15:53 :
Nja, heb op tijd gebeld maar toch pas maandag naar de huisarts... Hopelijk kan hij een diagnose stellen dan.
Dan is het gelukkig niet ernstig.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2006, 20:20
DDM
Avatar van DDM
DDM is offline
Citaat:
Cornel schreef op 25-10-2006 @ 20:19 :
Dan is het gelukkig niet ernstig.
Haha dit gaat niet altijd op helaas
__________________
"Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%"
Met citaat reageren
Oud 30-10-2006, 18:22
AC Milan 7
Avatar van AC Milan 7
AC Milan 7 is offline
Net terug van de huisarts en die zei dat ik gewoon rust moest houden, als het aanbleef moest ik terugkomen maar als het goed is wordt het vanzelf minder, kan er nog wat bruins meekomen maar dat is oud bloed. Wel opgelucht
Met citaat reageren
Oud 30-10-2006, 20:46
Verwijderd
Maar waar komt of kwam dat bloed dan vandaan? Waarom wordt het vanzelf minder? Wat was/is het dan? -vind het een beetje raar klinken-
Met citaat reageren
Oud 30-10-2006, 21:09
AC Milan 7
Avatar van AC Milan 7
AC Milan 7 is offline
Blijkbaar was er een adertje ergens gesprongen in de prostaat of testikel door 'veel gebruik' Moet het nu rustig aandoen van de huisarts. Laatste keer was het ook oudbloed/bruin bloed wat eruit kwam en veel minder dan die ene keer.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Genant probleem
RareTrekjes
2 19-06-2012 23:19
Lichaam & Gezondheid soa? (genant verhaal)
vosje16
5 08-06-2008 17:49
Lichaam & Gezondheid geluiden
sail
16 14-01-2007 23:24
Lichaam & Gezondheid Genant probleem
Mister W
3 19-01-2006 12:52
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Wilders: terreurverdachten zonder proces vastzetten
Levitating Nun
167 31-10-2005 13:15
Lifestyle oksels
katje_vd
37 14-02-2004 18:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:35.