Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-10-2006, 11:04
Pufsnuivert
Pufsnuivert is offline
Zie hier bodystore.nl

Indien je niet alleen in spiermassa wilt aankomen maar ook 'voller' wilt worden, en een persoon bent die met normale voeding moeilijk in gewicht kan aankomen, dan is ons Weight Gain Pakket voor Beginners zeer geschikt.

Door gebruik van het Weight Gain Pakket krijg je niet alleen meer spierkracht en een sneller spierherstel, maar wordt je ook zwaarder doordat je meer calorieën binnenkrijgt dan je lichaam kan verbranden.

Combineer dit Weight Gain Pakket met een goede training en je zal zien dat ook jij kan aankomen in gewicht en spiermassa.

Het Weight Gain Pakket voor Beginners bestaat uit:

Creatine (500 gram):
Het creatine-gehalte in je spieren bepaalt de duur dat een spier maximaal belast kan worden. Door het gebruik van Creatine beschikken je spieren over meer ATP (adenosine trifosfaat), oftewel over meer energie. Hierdoor wordt de verzuring van je spieren uitgesteld en kan je dus langer en zwaarder trainen. Creatine versnelt spierherstel na trainingen, bouwt spierkracht op en versnelt de spieropbouw.

Weight Gainer (4 kilo):
Weight Gainer van Bodystore.nl is HET supplement voor een snelle gewichtstoename en maximale massa opbouw. Het levert de extra calorieën die je nodig hebt om zwaarder en groter te worden. Bodystore Weight Gainer is een perfect product voor wie moeilijk in gewicht aankomt.

Gebruiksaanwijzing
Neem 5 gram Creatine een half uur voor de training en direct na de training.
Neem 80 gram Weight Gainer een uur voor de training en een uur na de training.

Op rustdagen neem je 1 dosering Creatine bij het ontbijt en 1 dosering bij het avondeten. De Weight Gainer neem je 1 of 2 keer per dag tussen de gewone maaltijden door.



Mijn vraag:
Heeft iemand op dit forum dit weleens gebruikt? werkt dit?

2e vraag: Hoe kom je aan in je gezicht?

Btw, Wat ik wou vragen is, in wat voor producten die je dalijks kan etenzit hele veel eiwitten en calorieën?

Laatst gewijzigd op 30-10-2006 om 11:09.
Oud 30-10-2006, 12:20
adon1s
Avatar van adon1s
adon1s is offline
Door de crea alleen al zal je al een kg of 4 er zo bij krijgen. Dit is er ook zo weer af als je ermee stopt. Wel zal je het grootste gedeelte van je gewonnen kracht houden. Weight gainer is meestal duur in vergelijking met gewoon eten. Je kan beter een pak brinta per dag wegeten dan een scoop van die zooi te nemen.
Je moet de dingen die ze hier verkopen zien als aanvulling en niet als de formule om te groeien.
Denk niet dat je je voeding al op orde hebt? Je training?
Als je dat nog niet op orde hebt zou ik het sowieso nog niet bestellen... 90% van je gains komen uit voeding, training, rust en misschien 5% uit supps.

Als je je calorieinname verhoogt ga je dat ook zien in je gezicht ja. Je kan het onderhuidse vocht voor een gedeelte vermijden door cardio te doen (niet te lang als je aan wilt komen) maar je blijft het wel zien. Bij zeer veel overschot krijg je ook een zogenaamde 'plofkop', is aan jou de keuze wat je wilt. Van een groot overschot wordt je wel mega sterk, maar je houdt ook veel vocht (+vet) vast.

Wat ze daar verkopen is trouwens best duur.
__________________
Eigen genot eerscht

Laatst gewijzigd op 30-10-2006 om 12:24.
Oud 30-10-2006, 12:51
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
adon1s schreef op 30-10-2006 @ 13:20 :
Door de crea alleen al zal je al een kg of 4 er zo bij krijgen. Dit is er ook zo weer af als je ermee stopt. Wel zal je het grootste gedeelte van je gewonnen kracht houden. Weight gainer is meestal duur in vergelijking met gewoon eten. Je kan beter een pak brinta per dag wegeten dan een scoop van die zooi te nemen.
Je moet de dingen die ze hier verkopen zien als aanvulling en niet als de formule om te groeien.
Denk niet dat je je voeding al op orde hebt? Je training?
Als je dat nog niet op orde hebt zou ik het sowieso nog niet bestellen... 90% van je gains komen uit voeding, training, rust en misschien 5% uit supps.

Als je je calorieinname verhoogt ga je dat ook zien in je gezicht ja. Je kan het onderhuidse vocht voor een gedeelte vermijden door cardio te doen (niet te lang als je aan wilt komen) maar je blijft het wel zien. Bij zeer veel overschot krijg je ook een zogenaamde 'plofkop', is aan jou de keuze wat je wilt. Van een groot overschot wordt je wel mega sterk, maar je houdt ook veel vocht (+vet) vast.

Wat ze daar verkopen is trouwens best duur.
In het kort dus vreten vreten vreten, als je echt koste wat het kost aan wil komen kun je jezelf het beste om de 2 uur vanaf 's ochtends af aan tot je slapen gaat compleet vol vreten.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Oud 30-10-2006, 14:57
Pufsnuivert
Pufsnuivert is offline
Citaat:
adon1s schreef op 30-10-2006 @ 13:20 :
Door de crea alleen al zal je al een kg of 4 er zo bij krijgen. Dit is er ook zo weer af als je ermee stopt. Wel zal je het grootste gedeelte van je gewonnen kracht houden. Weight gainer is meestal duur in vergelijking met gewoon eten. Je kan beter een pak brinta per dag wegeten dan een scoop van die zooi te nemen.
Je moet de dingen die ze hier verkopen zien als aanvulling en niet als de formule om te groeien.
Denk niet dat je je voeding al op orde hebt? Je training?
Als je dat nog niet op orde hebt zou ik het sowieso nog niet bestellen... 90% van je gains komen uit voeding, training, rust en misschien 5% uit supps.

Als je je calorieinname verhoogt ga je dat ook zien in je gezicht ja. Je kan het onderhuidse vocht voor een gedeelte vermijden door cardio te doen (niet te lang als je aan wilt komen) maar je blijft het wel zien. Bij zeer veel overschot krijg je ook een zogenaamde 'plofkop', is aan jou de keuze wat je wilt. Van een groot overschot wordt je wel mega sterk, maar je houdt ook veel vocht (+vet) vast.

Wat ze daar verkopen is trouwens best duur.
Ok dan, hoevaak moet ik dan eten per dag? Hoeveel maaltijden? en wat verstaan we odner maaltijden? elke keer rijst? Of gewoon een snack, of gewoon wat eten? En waar zit de meeste calorieen? en eiwitten en koolhydraten? In wat voor voedsel? Ik train niet, heb momenteel geen geld voor fitness? maar helpt opdrukken en buikspieroefeningen? Ik eet wel elke dag als toetje, Kwark Banaan. Wat raadje me nog meer aan?

Bedankt voor je post ! echt waar.
Oud 30-10-2006, 17:52
adon1s
Avatar van adon1s
adon1s is offline
Weet niet of ik mag linken maar ik doe het toch maar:
www.dutchbodybuilding.com
Zoek en vind. En met een beetje opdrukken wordt je niet gespierd. Beter ga je naar de sportschool, zeker als je net begint.
__________________
Eigen genot eerscht
Oud 31-10-2006, 13:19
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Als jij niet traint zou ik absoluut niet meer gaan eten. Wat je wil is je spiermassa vergroten en dat doe je vooral door ze te gebruiken. Als je gewoon veel gaat eten word je gewoon vet.
Oud 31-10-2006, 13:52
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Ligt er natuurlijk wel aan wat hij nu eet. Hij kan ws. makkelijk 3000 kcal eten zonder vet te worden, maar als dat er nu maar 1500 zijn oid kan hij er wel 'minder mager' door worden. (ik bedoel, kwark banaan als toetje? daar is weinig spectaculairs aan.)
Oud 31-10-2006, 14:26
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Ik vraag em af of 'ie 3000kcal binnenkrijgt. Maar het is gewoon heel simpel, als je meer binnenkrijgt dan je verbrandt kom je aan, en dat aankomen is gewoon vet. Je krijgt alleen spiermassa door te sporten. Als je spieren gaan groeien door het sporten hebben ze voedingsstoffen nodig, maar door simpelweg die voedingsstoffen te eten gaan je spieren absoluut niet groeien.

Als hij te dun is, is eten zeker een optie, maar het lijkt er zo meer op dat 'ie breder wil worden. Zie ook de vraag hoe hij een dikker gezicht krijgt, dat kun je dus zelf niet regelen.
Oud 31-10-2006, 14:33
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Ja dat vraag ik me ook af, daarom postte ik het ook.
Oud 31-10-2006, 14:33
juno
Avatar van juno
juno is offline
Waarom willen al die jongens er uitzien als Rocky?

Groeien in de breedte komt met de jaren vanzelf wel. Onder de 20 ben je nu eenmal nog een beetje slungelig, logisch, je bent nog in de groei. Meisjes zijn dan vaak ook nog tenger en smal. (vandaar dat al die supermodellen tieners zijn)
Oud 31-10-2006, 16:23
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
juno schreef op 31-10-2006 @ 15:33 :
Waarom willen al die jongens er uitzien als Rocky?

Groeien in de breedte komt met de jaren vanzelf wel. Onder de 20 ben je nu eenmal nog een beetje slungelig, logisch, je bent nog in de groei. Meisjes zijn dan vaak ook nog tenger en smal. (vandaar dat al die supermodellen tieners zijn)
Please, niet doen.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Oud 31-10-2006, 19:08
Pufsnuivert
Pufsnuivert is offline
Ik ben gewoon dun en wil wat aankomen, is Kwark banaan nie tgenoeg? Wat moet ik dan allemaal eten? Tips please, Brinta misschien?
Oud 31-10-2006, 19:18
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Dit is eigenlijk meer geschikt voor het voedings en gezondheidtopic omdat het over eten gaat, en kennelijk niet echt over trainen. Dus daarom komt hier een slotje op. Post in het voedings en gezondheidtopic even wat je nu gemiddeld eet op een dag, dan kunnen de mensen daar beter advies geven.
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Voeding, gewicht en gezondheidtopic #27
Pluis
397 03-04-2014 21:55
Lichaam & Gezondheid Krachttraining topic
Southtown
125 09-02-2008 14:04
Lichaam & Gezondheid [Centraal] Buik(spieren)
Verwijderd
19 08-08-2005 03:12
Lichaam & Gezondheid Ab Swing
Bartje
43 05-09-2003 21:45
Lichaam & Gezondheid Buik trainen
Martijngr
21 07-03-2003 13:26
Lichaam & Gezondheid hoe werk je een bierbuik weg?
Muizzz
18 04-03-2003 07:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:49.