Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2012, 18:13
ItsAMe!
Avatar van ItsAMe!
ItsAMe! is offline
'Alloeh ^^

Ik ben 11 jaar, en de hele klas heeft zo'n smartphone. Ik ben de ENIGE die dat niet heeft... En niet mag... Zelfs de kinderen waarvan je het TOTAAL niet van verwacht hebben er een... Wat moet ik doen? Wanneer kregen jullie er een?

Groetjes ^
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-06-2012, 18:46
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Ik heb nog steeds geen smartphone.

En je moet niets doen. Zo belangrijk is het niet hoor.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2012, 19:29
ItsAMe!
Avatar van ItsAMe!
ItsAMe! is offline
Ja maar kheb niet eens een mobiel
Met citaat reageren
Oud 27-06-2012, 21:28
DiederikV
DiederikV is offline
Toen ik 11 was had ik ook geen telefoon, waar de .... heb je een telefoon voor nodig op die leeftijd?
__________________
GL HF
Met citaat reageren
Oud 27-06-2012, 21:30
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Ah zo belangrijk is het niet hoor. Moet je maar eens nagaan wat die klasgenoten er eigenlijk zoal mee doen, dat is vast niet meer dan een beetje lollige foto's maken, wat spelletjes doen en een beetje whatsapp'en met de mensen die ze de hele dag op school al zien

Als je er toch écht écht eentje wil, kun je er misschien een voor je verjaardag vragen, sparen van je zakgeld of andere inkomsten (kun je je verjaardag of evt. schoolrapporten ook mooi voor misbruiken) of klusjes doen voor je ouders of voor andere mensen in de buurt? Misschien kun je ook al wel een krantenwijkje nemen op je elfde. En benadrukken hoe erg je er wel een nodig hebt, voor bereikbaar zijn enzo

Ik kreeg een mobiel op mijn verjaardag toen ik naar de middelbare ging maar toen die opeens kapot ging, heb ik ook zo'n drie jaar geen nieuwe nodig gehad. De huidige heb ik van mijn loon betaald, 't is een smartphone van nu ruim een jaar oud omdar ie gewoon handig is en dingen als computer, mp3 en zelfs antwoordenboekjes vervangt
Met citaat reageren
Oud 27-06-2012, 21:37
Verwijderd
Mijn eerste, echte mobiel kreeg ik ook op mijn elfde hoor, daarvoor had ik zo'n simpel dingetje van 10 euro, waar ik totaal niks mee deed, behalve één spelletje spelen die er al op stond en af en toe een smsje sturen. Maar ik snapte er toen toch nog niks van, haha.

Ik heb laatst een smartphone gekocht, van geld wat ik heb gekregen en ik moet zeggen dat hij wel handig is, maar op je elfde moet je nog genieten van mobielloosheid nu het nog kan
Met citaat reageren
Oud 04-07-2012, 12:57
synthetisch
synthetisch is offline
smartphone's zijn kut, als je ze laat vallen zijn ze kapot. hulde aan oude nokia mobieltjes!!!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2012, 19:54
ItsAMe!
Avatar van ItsAMe!
ItsAMe! is offline
OKe maar met zo'n nokia sa ik voor schut
Met citaat reageren
Oud 05-07-2012, 15:48
synthetisch
synthetisch is offline
Citaat:
OKe maar met zo'n nokia sa ik voor schut
Met citaat reageren
Oud 05-07-2012, 17:11
Verwijderd
Ik had pas een mobiel toen ik 13 was, niet huilen.

Trouwens wel eerste mobieltje van de hele school. Bitches waren jaloe.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2012, 17:16
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
OKe maar met zo'n nokia sa ik voor schut
Ik zou meer neerkijken op iemand die denkt dat ie een smartphone moet hebben, dan iemand die het prima zonder smartphone redt/een smartphone niet nodig vind. Nu ben ik geen elf, maar kom op. Mensen die andere mensen triest vinden omdat ze bepaald duur technologisch spul niet hebben zijn zelf triest (en waarschijnlijk overschat je zelf vooral het belang van een smartphone/hoe stoer het staat en hoeveel mensen het hebben).

Ik heb op mijn 17e ook nog geen smartphone trouwens, en niemand die mij daardoor voor gek vind staan (niet bij mijn weten in ieder geval!). En ik ken nog wel andere mensen die het niet hebben, die ook allemaal een stuk ouder zijn dan jij.

En als je het echt zo nodig vindt: ga sparen voor een smartphone.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 05-07-2012, 17:29
Verwijderd
Het zal vast wel aan de leeftijd liggen.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2012, 19:29
Verwijderd
Citaat:
OKe maar met zo'n nokia sa ik voor schut
First world problems..
Met citaat reageren
Oud 06-07-2012, 16:51
Laura_x_
Laura_x_ is offline
11 jaar en smartphones?

Maak je er niet druk om. Enkel omdat jij niet zo'n telefoon hebt zal je er echt niet ineens buiten vallen hoor ..
Met citaat reageren
Oud 07-07-2012, 13:26
MSB
MSB is offline
Citaat:
OKe maar met zo'n nokia sa ik voor schut
Zo een had ik ook van m'n elfde tot mn dertiende. Toen vanaf m'n dertiende tot m'n vijftiende verjaardag een redelijk verouderd, maar goed werkend schuif model van Sony. Nooit problemen mee gehad, nooit om gepest of wat dan ook. Gast, je bent elf. Waar heeft een elfjarige uberhaubt een smartphone voor nodig? Maar oke, als jij dan echt zo nodig een smartphone moet hebben...Ga sparen, vraag het voor je verjaardag, whatever. Oh, en ga niet voor een Iphone of Blackberry. Ze zijn misschien 'hip', maar je doet er niet echt lang mee. Ik ben erg van de HTC, die gaan ook niet zo snel kapot.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2012, 08:51
Dasherman
Avatar van Dasherman
Dasherman is offline
Lang leve Nokias, ik heb er een en hij is niet kapot te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2012, 18:57
SSD-swag
SSD-swag is offline
Ik heb er nu wel een maar zeg nou zelf, je bent 11: wat moet ik er mee.
Ben je daadwerkelijk zo gruwelijk belangrijk dat je overal bereikbaar moet zijn?
Als mensen je uitlachen,zeg je gewoon: ik doe er toch niets mee.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2012, 01:41
Eryc
Avatar van Eryc
Eryc is offline
Toen ik 11 was had ik een bescheiden koelkast-telefoon, maar these days loopt de eerste de beste 10-11 jarige met een smartphone rond?! Lijkt me niet absoluut noodzakelijk voor iemand van die leeftijd.
Overigens lijkt het dan wel een smartphone-gang in die klas. Zoals eerder gezegd, je valt er niet buiten vanwege het feit dat je geen mobiel hebt, je zal niet als meer of minder gezien worden vanwege het soort telefoon dat je hebt.
__________________
Cursus lassen voor beginners is afgelast - l0ol
Een chinees in een lolstoel - l0ol
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-07-2012, 20:53
synthetisch
synthetisch is offline
die jeugd van tegenwoordig toch
Met citaat reageren
Oud 21-07-2012, 14:39
icetea296
Avatar van icetea296
icetea296 is offline
het is maar een mobieltje en je bent 11 wat doe je er dan op?
Met citaat reageren
Oud 21-07-2012, 16:31
Verwijderd
Je hebt geen smartphone nodig op je elfde.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2012, 19:19
speelgoedgitaar
speelgoedgitaar is offline
Je wil niet weten hoe vaak ik mijn mobieltje laat vallen. Dit moet je bij een smartphone niet proberen. Gelukkig heb ik een oude Nokia die het na al die jaren nog steeds doet.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2012, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Je hebt geen smartphone nodig op je elfde.
Dat.

Daarnaast heb ik tot nu toe nog steeds geen smartphone, en ook nooit de noodzaak ervan ingezien. Ik heb al een hele tijd de Samsung E1107 met zonnepaneel, maar zelfs dat is al te functioneel voor me want ik laat hem nooit in de zon opladen. Ik vind het ook wel prettig om hem niet altijd aan te hebben, of bij me te hebben of wat dan ook. Onbereikbaar is immers aantrekkelijk.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2012, 19:52
kevin89
kevin89 is offline
Citaat:
Je wil niet weten hoe vaak ik mijn mobieltje laat vallen. Dit moet je bij een smartphone niet proberen. Gelukkig heb ik een oude Nokia die het na al die jaren nog steeds doet.
heb mijn blackberry al 100 keer laten vallen, doet het nog steeds hoor
Met citaat reageren
Oud 21-07-2012, 22:37
speelgoedgitaar
speelgoedgitaar is offline
Citaat:
heb mijn blackberry al 100 keer laten vallen, doet het nog steeds hoor
You lucky bastard!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-07-2012, 08:06
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Dat.

Daarnaast heb ik tot nu toe nog steeds geen smartphone, en ook nooit de noodzaak ervan ingezien. Ik heb al een hele tijd de Samsung E1107 met zonnepaneel, maar zelfs dat is al te functioneel voor me want ik laat hem nooit in de zon opladen. Ik vind het ook wel prettig om hem niet altijd aan te hebben, of bij me te hebben of wat dan ook. Onbereikbaar is immers aantrekkelijk.
Nou, dan ben je een stuk hipper dan ik! Ik heb nog steeds de Motorola U9! Doet het nog prima, en het is een geweldige MP3-speler en daarvoor is hij het meest gebruikt. Ik heb die zelfs uit Amerika laten komen, want in Nederland verkopen ze geen Motorola meer (blijkbaar is de interface te moeilijk wtf?) en ik wilde geen smartphone.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2012, 08:19
Verwijderd
Ik moet nu wel bekennen dat ik wel een smartphone hebt. Ik heb nu al enige tijd de HTC wildfire. Ik had hem vooral gekocht omdat ik dan iets voordeliger uit zou zijn en dat ben ik ook nog steeds elke maand. Hij vertoont al een paar kuurtjes, maar zolang ie het nog doet ben ik er tevreden mee.

Alleen de vraag aan TS is, waarom zou je zoveel geld in een smartphone willen steken, terwijl je er eigenlijk geeneen nodig hebt?
Met citaat reageren
Oud 26-07-2012, 12:43
Laurennn
Avatar van Laurennn
Laurennn is offline
Je bent pas 11 ! Toen ik 11 jaar was wilde ik niet eens een mobieltje, maar ik moest er persé een hebben van mijn moeder. Zodat ze wist waar ik uithing
Met citaat reageren
Oud 26-07-2012, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Nou, dan ben je een stuk hipper dan ik! Ik heb nog steeds de Motorola U9! Doet het nog prima, en het is een geweldige MP3-speler en daarvoor is hij het meest gebruikt. Ik heb die zelfs uit Amerika laten komen, want in Nederland verkopen ze geen Motorola meer (blijkbaar is de interface te moeilijk wtf?) en ik wilde geen smartphone.
Hipper, hipper? Die van mij kan geen MP3 spelen hoor. De zonnecel is leuk, maar voor de rest is het eigenlijk een slecht toestel
Met citaat reageren
Oud 26-07-2012, 22:49
Applepie
Avatar van Applepie
Applepie is offline
Kan vast handig zijn zo'n smartphone, maar ik hoef er geen want dan voel ik me zo'n meeloper..
Koop een Nokia - goedkoop en onverwoestbaar.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2012, 20:38
xRev
xRev is offline
Noodzaak Smartphone: 0%
Verslaving bij een Smartphone: 100%

'Nuff said.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2012, 00:47
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Toen ik 11 was, speelde ik buiten, met stoepkrijt. Ik had er wel een in groep 8, een koelkast Motorola. Vet hip vond ik dat toen, maar ik gebruikte het ding nooit. Ik had hem ook bijna nooit bij me. Daarna kreeg ik een Nokia, daar heb ik ontzettend lang mee gedaan <3 Even voor de duidelijkheid: Ik heb hier meer Snake op gespeeld dan smsjes verzonden en gebeld.

Ik heb nu een iPhone. Het is ontzettend verslavend, na 2 jaar nog steeds, want je kunt er zoveel mee. Maar het schijnt zo erg te zijn dat de telefoon niet even 5 minuten weg gelegd kan worden. Mensen op terrasjes zitten meer te appen/pingen dan te praten met wie er naast ze zit.

Het is echt niet het einde van de wereld om geen smartphone te hebben. Waar heb je zo'n ding nou helemaal voor nodig, behalve "erbij horen".
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2012, 10:09
weetniks
weetniks is offline
Nutteloos op jouw leeftijd. In groep acht had ik een heel hip mobieltje vond ik.
Een sony ericson met camera.
Ik heb nu sinds een half jaartje een Galaxy s2 en vind hem fantastisch, maar echt nodig is het niet
zou ik wel mogen vragen wat voor smarthphones die klasgenoten van 11 hebben, 11 vind ik namelijk ERG jong?
Met citaat reageren
Oud 30-07-2012, 10:22
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik had mijn eerste mobiel toen ik 19 was. Maak je niet druk, nog even en het is retro om geen mobiel te hebben.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2012, 18:50
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Ik had mijn eerste (simpele) mobiele telefoon op mijn 18de, en daarmee was ik toen een van de laatsten op de middelbare school.

Vorig jaar kreeg ik een iPhone 3GS van iemand die overging naar een nieuwere telefoon. Dat is de enige reden dat ik tegenwoordig een smartphone heb. Je kunt er inderdaad heel leuke dingen meedoen, maar onmisbaar: nee.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Mobiel Vraagje
Verwijderd
6 13-12-2012 18:21
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Kinderen met mobiele telefoon
Verwijderd
5 14-10-2010 19:59
Beleidszaken Het forum geschikt maken voor mobiele telefoons
Wammus
96 06-03-2008 20:26
Studeren Symposium mobiele toekomst
aanhangsel
2 24-06-2007 22:15
De Kantine wel of geen mobieltje bij een nieuw abbonement?
Verwijderd
31 22-01-2005 23:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:23.