Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-11-2004, 14:57
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
tzit zo.
kben 16 en heb 75C nu ben ik daar wel blij mee, maar ze zeggen dat ze tot je 20e doorgroeien.....ik mag toch hopen van niet...weet iemand of dat zo is of dat ze bij sommigen ook al stoppen op hun 16e....die van mij zijn al bijna 2 jaar niet meer gegroeid...
__________________
Tumtiedum hups.
Oud 14-11-2004, 15:00
Verwijderd
Ze zullen niet altijd exact op je twintigste verjaardag stoppen met groeien, maar gemiddeld groeit een mens toch nog wel tot en met een jaar of twintig en dus je borsten ook. Maar bij ieder mens verloopt de groei anders, het kan dus best zijn dat je borsten nog maar een klein beetje groeien, terwijl je nog wel een stukje langer wordt of omgekeerd.
Oud 14-11-2004, 15:02
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 14-11-2004 @ 16:00 :
Ze zullen niet altijd exact op je twintigste verjaardag stoppen met groeien, maar gemiddeld groeit een mens toch nog wel tot en met een jaar of twintig en dus je borsten ook. Maar bij ieder mens verloopt de groei anders, het kan dus best zijn dat je borsten nog maar een klein beetje groeien, terwijl je nog wel een stukje langer wordt of omgekeerd.
hmzz... ja, ik ben in de lengte ook al 2 jaar niet meer gegroeid....kweet niet of dat wat zegt
__________________
Tumtiedum hups.
Oud 14-11-2004, 15:03
Verwijderd
Mijn borsten niet nee.

Mijn borsten waren rond mijn 16 de denk ik wel uitgegroeid. Toen ik begonnen was met de dianepil (voor mijn acnee) zijn ze toen wel weer veel groter geworden. Maar dat heeft met hormonen van de pil te maken neem ik aan.

Toen ik echter weer stopte met de pil, en 14 kilo afgevallen was, zijn mijn borsten juist kleiner geworden (ik was toen 18/ 19).

Ookal is het voor elk lichaam mss net wat anders, ik zou me niet zoveel zorgen maken als ik jou was, zeker niet als ze al 2 jaar uitgegroeid zijn.
Oud 14-11-2004, 15:30
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
De mijne groeien al jaren niet meer, dus het lijkt me niet

Ligt aan de persoon zelf.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 14-11-2004, 15:34
Verwijderd
Citaat:
MevrouwM schreef op 14-11-2004 @ 16:03 :
Toen ik echter weer stopte met de pil, en 14 kilo afgevallen was, zijn mijn borsten juist kleiner geworden (ik was toen 18/ 19).
Is dat niet logisch...? Heeft niet zoveel met het 'normale' groeien te maken, denk ik...
Oud 14-11-2004, 15:42
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 14-11-2004 @ 16:34 :
Is dat niet logisch...? Heeft niet zoveel met het 'normale' groeien te maken, denk ik...
Nee, inderdaad. Ik merk al dat m'n beha's slecht zitten als ik 2 kilo ben afgevallen of ben aangekomen. Dus met 14 kilo kan je inderdaad wel verwachten dat ze een of meerdere maatje(s) kleiner worden. Dat heeft niets met het gewone groeien te maken.

TS: ik heb hetzelfde als jij. Ik heb een grote C, ik vind het wel welletjes. (hoewel ik liever nog net iets kleiner of net iets groter zou hebben zodat beha's niet altijd slecht zitten ) We'll see.
Oud 14-11-2004, 16:06
Verwijderd
Na je puberteit, zullen ze niet enorm meer groeien, misschien kan het wel, maar de kans is niet groot. Misschien dat ze nog een klein beetje groeien, maar dat hoeft niet. Vaak groei je na je puberteit ook niet enorm meer in de lengte, misschien nog een paar milimeter, maar niet veel meer dan dat. Wat vaak wel nog kan gaan groeien, zijn bijvoorbeeld je vingers, of je voeten. Er zitten nog wat groeihormonen in je lichaam, en die gaan naar de uiterste dele van je lichaam. (Tenminste, volgens Het Klokhuis )
Oud 14-11-2004, 17:44
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 14-11-2004 @ 17:06 :
(Tenminste, volgens Het Klokhuis )
Nou.. dan moet het wel zo zijn, hè?

Nah, ik denk dat het wel klopt.
Oud 14-11-2004, 18:55
Envy
Avatar van Envy
Envy is offline
Ik mag hopen van niet, ik vind het toch echt wel mooi geweest met groeien nu :\.
__________________
your papa never told you about right and wrong
Oud 14-11-2004, 20:01
bassgirl
Avatar van bassgirl
bassgirl is offline
ik hoop toch eigenlijk van wel haha, mja ik ben nu sinds een jaar aan de pil, en nu wel sinds die tijd een cup erbij gekomen mja nu de rest nog haha
__________________
i'm addicted to music
Oud 14-11-2004, 20:31
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 14-11-2004 @ 17:06 :
Wat vaak wel nog kan gaan groeien, zijn bijvoorbeeld je vingers, of je voeten. Er zitten nog wat groeihormonen in je lichaam, en die gaan naar de uiterste dele van je lichaam. (Tenminste, volgens Het Klokhuis )
Offtopic: Alvorens je een lengte-groeispurt krijgt, groeien eerst je voeten en daarna pas de rest van je lijf. Beetje vreemd dat het klokhuis dat geinsinueerd heeft... De bron is vrij betrouwbaar te noemen; nl artsen.. (Men was bang dat ik errug lang zou worden, vandaar onderzoeken ivm hormonen die de groei remmen. Ze vertelden dat je voeten eerst groeiden en daarna je lichaam)
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 14-11-2004, 20:58
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
dus ik krijg geen grotere borsten meer??? naaar
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Oud 14-11-2004, 22:09
spemmey
spemmey is offline
Volgens Georgina Verbaan groeien ze ook na je 20e... en hoe!

Maar das gewoon gelul lijkt me...maar het kan natuurlijk best dat ze groeien als ze aankomt oid.
Oud 15-11-2004, 07:17
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
spemmey schreef op 14-11-2004 @ 23:09 :
Volgens Georgina Verbaan groeien ze ook na je 20e... en hoe!
Dat komt doordat ze iets van 8 kilo aan gekomen is en dat zit allemaal in d'r tieten
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 15-11-2004, 08:32
Verwijderd
Omg dit is nou al de 2e keer dat Georgina Verbaan in een topic over borsten wordt genoemd

Iig.. volgens mij zijn m'n borsten wel eerder opgehouden met groeien hoor.
Oud 15-11-2004, 08:43
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 15-11-2004 @ 09:32 :
Omg dit is nou al de 2e keer dat Georgina Verbaan in een topic over borsten wordt genoemd

Gek zeg, met die mysterieus snel groeiende tieten van d'r Dat is de droom van iedereen die problemen heeft mijn zijn borsten, er kan altijd nog een wonder gebeuren waardoor ze ineens 2 cups groeien!
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 15-11-2004, 10:35
Verwijderd
Oud 15-11-2004, 14:36
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Paar jaar na de menarche (eerste menstruatie) houdt het echt op.

Dus als jij op je 11e voor het eerst ongesteld raakte: pech.
Maar als je 15 was: dan heb je nog even.

En verder, 75C, moet je daar nou ontevreden mee zijn? Zijn er heel wat die minder hebben... Je bent al ruim gemiddeld hoor.
Oud 15-11-2004, 14:41
thatssarah
thatssarah is offline
ik ben net 14 en ik heb 70C.
volgens mij ligt het puur aan je lichaam tot welke leeftijd ze groeien.
volgens mij is het echt niet waar dat ze tot je 20e groeien.
bij sommigen misschien, maar vaak ook niet.
Oud 15-11-2004, 14:45
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 14-11-2004 @ 16:34 :
Is dat niet logisch...? Heeft niet zoveel met het 'normale' groeien te maken, denk ik...
Nee dat weet ik, maar het was even om mijn verhaaltje compleet te maken
Oud 15-11-2004, 14:47
Spacemonkey
Avatar van Spacemonkey
Spacemonkey is offline
Citaat:
Rabbi Daniel schreef op 15-11-2004 @ 14:36 :

En verder, 75C, moet je daar nou ontevreden mee zijn? Zijn er heel wat die minder hebben... Je bent al ruim gemiddeld hoor.
Volgens mij bedoelt ze ook dat ze ze wel groot genoeg vind
__________________
Why can't they see. It's complete insanity to argue with the man who is the judge of right en wrong.
Oud 15-11-2004, 16:04
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Scootgirl schreef op 15-11-2004 @ 15:47 :
Volgens mij bedoelt ze ook dat ze ze wel groot genoeg vind
Oh ja, inderdaad. Te snel lezen noemen we dat.
Oud 15-11-2004, 16:48
Verwijderd
Citaat:
coopergirl schreef op 14-11-2004 @ 21:31 :
Offtopic: Alvorens je een lengte-groeispurt krijgt, groeien eerst je voeten en daarna pas de rest van je lijf. Beetje vreemd dat het klokhuis dat geinsinueerd heeft... De bron is vrij betrouwbaar te noemen; nl artsen.. (Men was bang dat ik errug lang zou worden, vandaar onderzoeken ivm hormonen die de groei remmen. Ze vertelden dat je voeten eerst groeiden en daarna je lichaam)
Klopt, maar dat zeiden ze ook, eerst groeien ven voeten en je vingers etc, en daarna de rest, maar soms zwerft er dan nog wat door je lichaam, daarom kunnen mensen die al, zogezegd, uitgegroeid zijn, nog wel grotere handen of lange vingers krijgen.
Oud 29-10-2006, 13:44
tigerfreak
tigerfreak is offline
hey hey..
ik heb een vraagje..
Ik ben 15 en heb cup 75 a..
maar ik vindt mijn borsten niet mooi..
het lijkt wel alsof ze erg puntig zijn..en daarom schaam ik me heel erg..Kan iemand me misschien helpen
Oud 29-10-2006, 13:53
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
lekker al die oude topics uppen. Bij mij zijn ze sinds m'n 13e niet meer gegroeid. Succes dus!
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 30-10-2006, 07:12
Verwijderd
ja christ zeg, als je per sé een antwoord op je vraag wil, open dan je eigen topic!

rechtsboven staat er een knopje dat daarvoor dient.
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:41.