Oud 22-10-2006, 15:11
Badmutssssss
Avatar van Badmutssssss
Badmutssssss is offline
Hoi mensen, k heb eigeniljk al jaren een oorsuis die k alleen hoorde als het helemaal stil was, maar sinds woensdag word die piep erger en hoor k hem met de dag harder, zonder aantoonbare reden want ik luister niet hard muziek.

Ben er ff mee langs de huisartsenpost geweest maar die zei dat k er gewoon niet op moest letten en dat het niets kon zijn.
Nu vraag ik me toch een beetje af waarom k em dan sinds woensdag veel harder hoor. Ook ben k een stuk lichter in m hoofd en heb k een drukkend gevoel bij mn lymfeklieren (in mn nek) en gwn in mn hoofd.

Klinkt dit bij iemand bekend en heeft iemand enig idee wat het zou kunnen zijn ofzo? Dank.
__________________
JE MOEDER!
Met citaat reageren
Oud 22-10-2006, 15:23
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Kan het niet gewoon een verkoudheidje zijn? Ik was een tijdje terug verkouden en had toen ook last van mijn oren. Ik hoor het wel van meer mensen dus het kan ook best zoiets zijn.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 22-10-2006, 15:33
Badmutssssss
Avatar van Badmutssssss
Badmutssssss is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 22-10-2006 @ 15:23 :
Kan het niet gewoon een verkoudheidje zijn? Ik was een tijdje terug verkouden en had toen ook last van mijn oren. Ik hoor het wel van meer mensen dus het kan ook best zoiets zijn.
Ik heb totaal geen last van mijn neus dus dat lijkt me niet.
__________________
JE MOEDER!
Met citaat reageren
Oud 22-10-2006, 19:12
vosje16
Avatar van vosje16
vosje16 is offline
Ik heb nu ook al enkele maanden last van oorsuisen enkel wanneer het stil is.

De dokter heeft me wel ooit eens oordruppeltjes voorgeschreven en daardoor werd het plots veeeeeeeeel harder. 'k Werd er toen helemaal zot van. Uiteindelijk werd het weer na enkele daagjes "normaal" toen ik die druppeltjes niet meer gebruikte.

Misschien dat er bij jou ook iets is (misschien ziek aan 't worden of gebruik je sinds kort 1 of ander medicijn)? Ik zou enkele daagjes wachten en kijken of het niet over gaat en anders misschien terug naar de dokter?
Met citaat reageren
Oud 22-10-2006, 20:03
Badmutssssss
Avatar van Badmutssssss
Badmutssssss is offline
Citaat:
vosje16 schreef op 22-10-2006 @ 19:12 :
Ik heb nu ook al enkele maanden last van oorsuisen enkel wanneer het stil is.

De dokter heeft me wel ooit eens oordruppeltjes voorgeschreven en daardoor werd het plots veeeeeeeeel harder. 'k Werd er toen helemaal zot van. Uiteindelijk werd het weer na enkele daagjes "normaal" toen ik die druppeltjes niet meer gebruikte.

Misschien dat er bij jou ook iets is (misschien ziek aan 't worden of gebruik je sinds kort 1 of ander medicijn)? Ik zou enkele daagjes wachten en kijken of het niet over gaat en anders misschien terug naar de dokter?
Het word al sinds afgelopen woensdag erger dus ik ga niet meer wachten. K gebruik ook geen medicijn. Misschien heeft gebruik van wiet ofzo er effect op? Hoewel ik me dat ook niet echt kan voorstellen want dat was vrijdag pas.

Nouja ik maak morgen in ieder geval een afspraak met de dokter, en hopelijk is t iets wat verholpen kan worden =P
__________________
JE MOEDER!
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 11:42
Badmutssssss
Avatar van Badmutssssss
Badmutssssss is offline
anyone? (nu ook koppijn)

Edit: nu ook ziek
__________________
JE MOEDER!

Laatst gewijzigd op 24-10-2006 om 00:38.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2006, 20:44
vosje16
Avatar van vosje16
vosje16 is offline
Je hebt toch een afspraak gemaakt bij de dokter?

En aangezien je nu ziek bent, zeg ik dat het daardoor komt
Met citaat reageren
Oud 28-10-2006, 16:02
Lilmissy
Lilmissy is offline
Heej misschien oorontsteking??/
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:15.