Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-11-2006, 11:18
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
(hier maar neer gezet )

Ik vroeg mij af of iemand hier een goeie tip heeft voor een zorgverzekering die alternatieve geneesmiddelen (en evt de behandelingen =)) goed dekt. Ik zit nu bij Agis met een aanvullend pakket. De hoeveelheid die zij per jaar dekken is bijna wat ik uitgeef aan het aanvullendpakket (waar ik verder dus niets van gebruik). Niet erg handig dus. Daarnaast krijg ik per jaar gedekt wat ik per 2 maanden aan medicatie gebruik. (300 euro) Dit is een duur grapje en ik ben dus al een tijdje op zoek naar een geschiktere verzekering zodat ik dit jaar nog over kan stappen.
Ik ben hier helemaal niet in thuis en weet dus eerlijk gezegd ook nauwelijks waar ik specifiek op moet letten. Ik weet wel dat ik sowieso een aanvullend pakket nodig heb, dat is niet erg.

Iemand die me hiermee verder kan helpen?


__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 02-11-2006, 11:30
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
ik zit bij VGZ met jongeren xtra en krijg 300 euro vergoed...

dit past denk ik beter op WG&R... daar staan een hoop topics over verzekeringen
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 02-11-2006, 11:40
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Mja ik krijg ook al 300 euro vergoed.


Ik zit nu op de site van Ohra omdat dat 'vroeger' de alternatieve zorgverzekering was. Maar ik vind het allemaal zo ontzettend onbegrijpelijk
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 02-11-2006, 12:22
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Boekjes en folders aanvragen maakt het soms al een stukje duidelijker en overzichtelijker dan op sites neuzen is mijn ervaring Ik denk dat je iig niet bij Zilveren Kruis Achmea moet zijn want volgens mij vergoeden die dat helemaal niet.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 02-11-2006, 12:54
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 02-11-2006 @ 13:22 :
Boekjes en folders aanvragen maakt het soms al een stukje duidelijker en overzichtelijker dan op sites neuzen is mijn ervaring Ik denk dat je iig niet bij Zilveren Kruis Achmea moet zijn want volgens mij vergoeden die dat helemaal niet.
Zilveren kruis en fbto doen inderdaad bijzonder weinig. Op de site van Unive kon ik weinig vinden. Avero achmea vergoedt wel het eea maar dan is mij weer niet duidelijk of ik daar wel of niet onder val
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 02-11-2006, 13:12
ArtemisQ
Avatar van ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Bij de Friesland wordt 80 % vergoed tot een bepaald bedrag bij de aanvullende verzekeringen (tussen de 250 - 750 euro, afhankelijk van je pakket)
__________________
On the internet, no one can hear you scream...
Met citaat reageren
Oud 02-11-2006, 13:32
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Informatie aangevraagd.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 02-11-2006, 14:35
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Ik zit bij SR-Zorgverzekeraar (tegenwoordig volgens mij Fortis ASR). Staat helemaal niets op hun site volgens mij, moet je via tussenpersoon doen als ik het goed heb. Het fijne van mijn aanvullende verzekering vind ik dat ook tandartskosten gedekt zijn (geen aparte tandartsverzekering dus). Ik weet niet precies hoeveel ze vergoeden van alternatieve geneeswijzen.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:45.