Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2006, 16:34
Verwijderd
Ik heb regelmatig last van blaasontsteking. Ook deze week (va vorige week donderdag) was het weer raak (athans daar ben ik vanuit gegaan). Dinsdag verhoging gehad, en veel pijn in mijn onderbuik. Erg veel gedronken + cranberry(sap). Dat is de manier waarmee ik blaasonsteking weg krijg.

Sinds woensdagavond last van mijn onderrug. Nou heb ik volgens mij niet echt een sterkte rug, en heb daar wel vaker last van, maar deze pijn zit echt van binnen, onderin.

Dacht aan nierbekkenontsteking. Vandaag urine naar de dokter gebracht, ik bleek geen blaasonsteking te hebben. Vreemd!
Moest eigenlijk wel langs gaan om te kijken wat het wel was, maar ik was aan het werk (met pijnstillers). Ik wacht het weekend maar af.

Maar goed, de pijn in mijn rug blijft, het is een stekende en zeurderige pijn. Eerst aan 1 kant, later op de dag aan beide kanten en daarnaast trekt het als een band over mijn buik heen (het voelt ergens alsof ik erg veel buikspieroefeningen heb gedaan, maar heb niks raars gedaan). Tegen de avond wordt de pijn erger. Gisternacht wist ik van de pijn niet hoe ik moest liggen, daarnaast is het erg vervelend dat het ook naar de voorkant trekt.

Nu heb ik niet meer echt last met plassen, maar ik moet wel erg veel (maar ja drink ook nog steeds veel omdat ik dacht een blaasonsteking te hebben!).

Wat kan dit zijn??
Met citaat reageren
Oud 10-11-2006, 16:47
DDM
Avatar van DDM
DDM is offline
(Stiekem) toch een nierbekkenontsteking. Beeld is daar zeer typisch voor. Hoe heeft je huisarts de urine nagekeken? Door zo een papiertje in je urine te houden? Dat zegt namelijk niet zo veel. Die test is niet al te gevoelig. Je hebt echt een kweek nodig en een microscopisch onderzoek van de urine. Heeft hij ook in je flanken geslagen?
__________________
"Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%"
Met citaat reageren
Oud 10-11-2006, 16:48
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Heb je koorts? Als je koorts hebt of krijgt zou ik toch naar de huisarts gaan, desnoods naar de huisartsenpost. Als het toch iets met je nieren is kan je er maar beter snel bij zijn

Kan het anders niet zijn dat je een spier verrekt hebt ofzo?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 10-11-2006, 17:52
Verwijderd
Mijn urine is idd onderzocht door een teststrip in de urine te houden. Ik dacht dat dat wel een betrouwbare test is. Daarnaast hij heeft niet in mijn flanken geslagen omdat ik dus niet langs ben gegaan (ik moest immers gewoon werken, mijn eigen patienten helpen ).

Ik heb momenteel geen koorts, alleen maar pijn, veel pijn (kan ook geen houding vinden waarin ik geen of minder pijn heb). Mijn hele onderlijf lijkt gespannen, wat lijkt te komen vanuit de pijn in mijn onderrug.

Een spier verrekt is het denk ik niet, aangezien het over mijn "hele" onderlijf gaat. Ik heb verder ook niks raars gedaan oid.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2006, 18:22
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hmm, ik vind het toch niet echt lekker klinken hoor. Je zal zelf ook wel de nodige medische kennis hebben en misschien wat makkelijker kunnen beoordelen of je ermee wilt wachten tot maandag of toch in het weekend nog naar de huisartsenpost gaat. Ik zou het iig geen gek idee vinden als je er even mee langs een arts gaat.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 11-11-2006, 09:19
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 10-11-2006 @ 18:52 :

Een spier verrekt is het denk ik niet, aangezien het over mijn "hele" onderlijf gaat. Ik heb verder ook niks raars gedaan oid.
Dat zegt niets, bepaalde verrekkingen kunnen door je hele lichaam heen trekken. Ik heb ook eens iets verrekt in mn rug, wat ik uiteindelijk door voelde trekken via mn bil naar mn bovenbeen. Toen kon ik ook niets meer en alles deed pijn. Maar met een simpele massage was het verholpen.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Roken en weinig conditie
Bubbeldoosje
58 25-11-2008 00:08
Lichaam & Gezondheid Blaasontsteking en ongesteld?
I_am_anouk
59 13-01-2003 21:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:59.