Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-01-2012, 15:37
Verwijderd
Af en toe als je helemaal NIKS te doen hebt denk je misschien iets buiten doen? maar wat dan?

tips?

en wat doen jullie zelf?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-01-2012, 18:30
Merible
Avatar van Merible
Merible is offline
ga fietsen
skaten
naar je vriend
ga vragen om statieflessen die je vervolgens in eigen zak steekt
doe iets nuttigs
-ga de hond van de buurman uitlaten
- ga leren ofzo voor PW

of...

ga niksen in de tuin en ga denken wat je allemaal niet wil doen....
ga met jongens uit de buurt voetballen
ga naar de winkels kijken naar nieuwste games en wie weet kopen


zelf:
ga ik fietsen
met vrienden chillen
Naar de veluwe en foto''s maken en die op internet zetten

en nog veel meer
Met citaat reageren
Oud 23-01-2012, 19:17
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
In je uppie of met vrienden?
In 't eerste geval zou je de stad in kunnen gaan, rond kunnen gaan rijden of naar de bioscoop kunnen gaan. In 't laatste geval zijn de mogelijkheden oneindig .
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 23-01-2012, 21:42
Verwijderd
Ik ga zo op z'n tijd buiten:
- voetballen
- kansloos op een bankje hangen met een paar vrienden
- in het park drinken (voornamelijk 's avonds in de zomer)
- de hond uitlaten
- naar de stad
- bbq'en in het park 's zomers.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2012, 12:53
Verwijderd
Citaat:
In je uppie of met vrienden?
In 't eerste geval zou je de stad in kunnen gaan, rond kunnen gaan rijden of naar de bioscoop kunnen gaan. In 't laatste geval zijn de mogelijkheden oneindig .
in de stad maar wat dan? ik bedoel ben 13 dus kan niet in een cafe liggen zuipen ofzo
Met citaat reageren
Oud 24-01-2012, 14:49
Verwijderd
Citaat:
in de stad maar wat dan? ik bedoel ben 13 dus kan niet in een cafe liggen zuipen ofzo
Skatebaan/shoppen/bios bijvoorbeeld. Welke stad woon je?
Met citaat reageren
Oud 24-01-2012, 15:53
Verwijderd
ik woon in een dorp eigenlijk de dichtstbijzijnde stad Arnhem is 10 km weg

verder shoppen daar hou ik niet zo van
Met citaat reageren
Oud 24-01-2012, 16:57
Verwijderd
Citaat:
ik woon in een dorp eigenlijk de dichtstbijzijnde stad Arnhem is 10 km weg

verder shoppen daar hou ik niet zo van
dorpen, daar heb ik geen ervaring mee. Dorpsbewoners: Komt er maar in!
Met citaat reageren
Oud 12-02-2012, 16:15
Coolboytimo8
Coolboytimo8 is offline
Voetballen of steppen
Met citaat reageren
Oud 12-02-2012, 19:06
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Citaat:
dorpen, daar heb ik geen ervaring mee. Dorpsbewoners: Komt er maar in!
Yes, ik voel me opgeroepen .
Als dorpeling zul je 't niet van 't dorp moeten hebben, maar meer van jouw vrienden. Zorg dus voor 'n grote vriendenkring en de rest komt vanzelf (gameavonden, partijtjes voetballen, filmpjes kijken, etc.).
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 12-02-2012, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Yes, ik voel me opgeroepen .
Als dorpeling zul je 't niet van 't dorp moeten hebben, maar meer van jouw vrienden. Zorg dus voor 'n grote vriendenkring en de rest komt vanzelf (gameavonden, partijtjes voetballen, filmpjes kijken, etc.).
Moet je maar net geluk hebben dat de rest van het dorp je ligt toch.. anders ben je mooi de sjaak.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2012, 20:46
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Anders zoek je 1 vriend die net zo'n buitenbeentje is en ga je bijvoorbeeld balspelletjes bedenken met superveel ingewikkelde regels, of buiten zitten kaarten, of hutten bouwen.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2012, 19:59
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Naar mooie meiden kijken
__________________
Forumdownie
Met citaat reageren
Oud 17-02-2012, 20:22
depress
depress is offline
heb soms het zelfde probleem. iedereen die ik ken gaat naar buiten met hun vrienden om dingen samen te doen afspraken maken voor de stad, bios en zwemmen etc..
maar ik heb weinig vrienden en weet niet hoe je zo een afspraak vraagt en soms vraag ik aan mensen gaan we bv: vrijdag naar de stad en dan zeggen ze nee ik kan niet of bla bla bla..
en me ouders zeggen ook dat ik te vaak thuis blijf en dat ik socialer moet worden en contact moet gaan maken met mensen buiten, wil ik ook maar hoe doe je dat? ik bedoel als je uit de deur gaat, waar moet je dan heen? waar ga je en wat ga je daar doen? met wie? hoe? wanneer? je kent niet eens iemand dus hoe ga je iemand leren kennen door als een gek rond te lopen van straat tot straat om iemand te zoeken die je niet eens kent. Je kan niet gewoon zomaar naar buiten gaan rondlopen en kijken of er iemand is en naar iemand gaan die je niet kent en zeggen ''hoi wil je mijn vriend zijn'' dat klinkt gek.. dan zie je er uit als een geest die rond zweeft om straat als een zwerver die niks te doen heeft in zijn leven en dan vindt je HELEMAAL niemand, in tegendeel iedereen kent je als een gekke persoon en lacht je uit. iemand serieuze tips voor ons?
Met citaat reageren
Oud 17-02-2012, 21:01
Verwijderd
@depress: Hoe oud ben je?
Met citaat reageren
Oud 17-02-2012, 21:22
depress
depress is offline
Citaat:
@depress: Hoe oud ben je?
15
Met citaat reageren
Oud 17-02-2012, 21:48
Verwijderd
Citaat:
15
Tsja heb je helemaal bij niemand aansluiting? School, andere gasten uit de buurt of via sport/bijbaantje ofzo?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2012, 22:21
depress
depress is offline
Citaat:
Tsja heb je helemaal bij niemand aansluiting? School, andere gasten uit de buurt of via sport/bijbaantje ofzo?
alleen maar een paar op school.
en ik zat ook is op voetbal maar daar waren alleen maar gekke mensen waar je liever geen vrienden mee wilt worden. daarom juist, ik wil meer mensen leren kennen en vrienden worden maar hoe doe je dat en waar vind je dat. maar thanks voor je antwoord
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-02-2012, 22:57
Verwijderd
Citaat:
alleen maar een paar op school.
en ik zat ook is op voetbal maar daar waren alleen maar gekke mensen waar je liever geen vrienden mee wilt worden. daarom juist, ik wil meer mensen leren kennen en vrienden worden maar hoe doe je dat en waar vind je dat. maar thanks voor je antwoord
Je hebt dus een paar mensen op school. Daar kun je mee afspreken, vrijdagmiddag is daar echt bij uitstek geschikt voor. Ga met een groepje van school naar een café of ga voetballen ofzo, daar ontmoet je dan ook weer nieuwe mensen, enzovoorts. Vrienden maken is ook niet echt aan te leren eigenlijk zo via internet...
Met citaat reageren
Oud 19-02-2012, 08:57
Spoiler-Dude
Avatar van Spoiler-Dude
Spoiler-Dude is offline
ik gooi wijwater over atheïsten of mensen die duivels zijn,
__________________
I'd Spend my life, killin fools like you!
You dumb son of a bitch! after all we done for you!
Met citaat reageren
Oud 19-02-2012, 13:14
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Grappig zeg. Ik lach me de pleuris.
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 20-02-2012, 12:53
Verwijderd
ik heb maar 1 vriend die is helaas nu op skivakantie in Oostenrijk de hele vakantie en ik verveel me nu al de pleuris weet niks en de kinderen uit de buurt die zijn heel vervelende rotjochies tegen mij dan en voetballen nou ik ga dat niet alleen doen want dat staat een beetje debiel

Ik snap nu wel dat je niet 1 vriend moet hebben maarja ik wil dus niet de hele vakantie me **** vervelen want dan heb je later het idee waarom heb ik mijn hele vakantie verspilt weet iemand iets? te doen?
Met citaat reageren
Oud 20-02-2012, 16:10
Verwijderd
Citaat:
ik gooi wijwater over atheïsten of mensen die duivels zijn,
Maar jij bent dan ook een mongooltje.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2012, 17:58
depress
depress is offline
Citaat:
Je hebt dus een paar mensen op school. Daar kun je mee afspreken, vrijdagmiddag is daar echt bij uitstek geschikt voor. Ga met een groepje van school naar een café of ga voetballen ofzo, daar ontmoet je dan ook weer nieuwe mensen, enzovoorts. Vrienden maken is ook niet echt aan te leren eigenlijk zo via internet...
Zal ik proberen!
alhoewel ik dat wel eens zeg maar dat niemand wilt maar ik zal mijn best doen.
trouwens de meeste van mijn vrienden zijn van die wat rustige en verlegen soorten.
ow en misschien ligt het aan mijn lengte? dat mensen dan niet met mijn om willen gaan.

Laatst gewijzigd op 20-02-2012 om 18:04.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2012, 18:03
depress
depress is offline
Citaat:
ik heb maar 1 vriend die is helaas nu op skivakantie in Oostenrijk de hele vakantie en ik verveel me nu al de pleuris weet niks en de kinderen uit de buurt die zijn heel vervelende rotjochies tegen mij dan en voetballen nou ik ga dat niet alleen doen want dat staat een beetje debiel

Ik snap nu wel dat je niet 1 vriend moet hebben maarja ik wil dus niet de hele vakantie me **** vervelen want dan heb je later het idee waarom heb ik mijn hele vakantie verspilt weet iemand iets? te doen?
ik heb soms net zo een gevoel als jou. mijn vader zegt dan bijvoorbeeld: ga naar pleintje en ga voetballen. en dan zeg ik maar met wie? alleen kan toch niet dat lijkt gek en saai. en dan gaat het maar door van: ga naar buiten en maak een wandeling je hoeft niet perse met iemand te zijn en je hoeft niet perse iets te doen of ergens te gaan. maar ik bedoel eenzaam ergens rondlopen en naar alle mensen buiten kijken die met hun vrienden zijn en niemand is alleen behalve jij.. echt een rot gevoel..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-02-2012, 15:45
Verwijderd
Citaat:
ik heb soms net zo een gevoel als jou. mijn vader zegt dan bijvoorbeeld: ga naar pleintje en ga voetballen. en dan zeg ik maar met wie? alleen kan toch niet dat lijkt gek en saai. en dan gaat het maar door van: ga naar buiten en maak een wandeling je hoeft niet perse met iemand te zijn en je hoeft niet perse iets te doen of ergens te gaan. maar ik bedoel eenzaam ergens rondlopen en naar alle mensen buiten kijken die met hun vrienden zijn en niemand is alleen behalve jij.. echt een rot gevoel..
Ik weet ook waar het aan ligt 3 dingen.

-ik ben vroeger 4x van basisschool verwisselt (vraag me niet waarom).

-ik heb gebrek aan zelfvertrouwen doordat mn vader en me moeder kraken me vaak genoeg af zoals: kun je zelfs dat niet even doen? luiwammes!! dat doen ze wel iets van 5x per dag.

- Doordat gebrek aan zelfvertrouwen zie ik er vaak emotieloos uit dan wordt je ook niet gauw aangesproken en durf ik helemaal niet veel ik ga niet meteen met iedereen praten dan ben ik bang dat ik debiel overkom en dat ze denken: wat een rare vogel.

zucht* iemand tips hiervoor om wat zelfvertrouwen te krijgen? want dan zie ik er wat vrolijker uit en dan maakje eerder vrienden neem ik aan
Met citaat reageren
Oud 21-02-2012, 17:33
Verwijderd
Wordt vriendjes met elkaar
Met citaat reageren
Oud 21-02-2012, 17:50
Verwijderd
Citaat:
Wordt vriendjes met elkaar
Met citaat reageren
Oud 22-02-2012, 15:40
Verwijderd
Was eerst als grapje bedoelt, maar nu ik er over nadenk is het zo gek nog helemaal niet; jullie hebben beiden moeite met contact maken, en zouden allebei graag meer vrienden willen hebben. In jullie eigen buurt lukt dat echter niet, waarom dan niet een keer afspreken?
Met citaat reageren
Oud 22-02-2012, 17:40
Verwijderd
met depress? ik ken hem niet? en ik weet ook niet waar hij vandaan bijv. als hij in Rotterdam woont oke maar die woont hij wil ver van me af snap je?
Met citaat reageren
Oud 22-02-2012, 19:49
Verwijderd
Citaat:
met depress? ik ken hem niet? en ik weet ook niet waar hij vandaan bijv. als hij in Rotterdam woont oke maar die woont hij wil ver van me af snap je?
Gast, ik ben hier niet degene die aangeeft helemaal niks te doen te hebben hé. En als je niet met iemand wilt (af)spreken die je nog niet (goed) kent, zal vrienden maken moeilijk blijven.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2012, 20:03
depress
depress is offline
dat contact maken met mensen hebben we beide moeite mee inderdaad
maar af en toe probeer ik het gewoon met een gevoel van : hopelijk kom ik niet als een gek over, en soms werkt het en soms niet. soms reageren mensen gewoon met 1 kort antwoord of een heel raar antwoord. maar soms ook gewoon normaal en dan wordt het uiteindelijk een gesprek en dan denk je van dat was niet zo moeilijk! maar de dag erna heb ik er weer een beetje moeite mee. vroeger op de basisschool kende iedereen mij bijna en ik wist niet eens wat contact durven te maken was ik was gewoon heeeel erg actief ik ging met veel jongens en meisjes om en ik praatte zonder moeite. maar toen ik naar de middelbare school ging..
veranderde alles. omdat ik daar bijna niemand kende en iedereen was nieuw durfde ik niet te praten. ik kende trouwens niemand van mijn klas en ik denk dat je daardoor ook geen contact durft te maken want je zegt dat je vaak naar een andere basisschool bent gegaan. dat zal de oorzaak kunnen zijn. en ik wil graag dat iemand tegen mij praat, en soms gebeurt dat ook maar dan zeg ik echt de domste dingen en ik raak door de war en ik word nerveus en ik weet niet meer wat ik moet zeggen. soms zit ik op school ergens in de kantine en komt er bv een meisje hoi zeggen en iets zeggen en kan ik moeilijk communiceren en als ik antwoord geef geef ik vaak een kort antwoord en daardoor beëindigd de gesprek snel en dat wil ik niet en ik wil er een lang gesprek van maken om een soort band te kunnen maken.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2012, 08:57
Verwijderd
Citaat:
Gast, ik ben hier niet degene die aangeeft helemaal niks te doen te hebben hé. En als je niet met iemand wilt (af)spreken die je nog niet (goed) kent, zal vrienden maken moeilijk blijven.
Ik weet dat maar kom ik ben 13 als ik een vriend heb die in Den haag woont ofzo daar heb ik veel aan want dan zie je die maar enkele keren in de vakantie maar nooit tijdens schooldagen ofzo dus dat zou niet echt handig zijn

En ik vind vrienden maken juist moeilijk ik spreek ook wel mensen aan dat wel vaak wat lijkt op een achteraf gesprekje over (de laatste cijfers) maar echt verder kom ik niet.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2012, 07:59
Spoiler-Dude
Avatar van Spoiler-Dude
Spoiler-Dude is offline
je kunt ook aanmelden voor zwemclubs, of buiten naar een soort camping gaan(alleen voor vakantie duh) geen idee try it
__________________
I'd Spend my life, killin fools like you!
You dumb son of a bitch! after all we done for you!
Met citaat reageren
Oud 10-03-2012, 18:27
Verwijderd
-

Laatst gewijzigd op 13-02-2019 om 16:06.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2012, 14:27
Verwijderd
Fietsen, wandelen, skeeleren, winkelen, in de tuin werken. Als het warm genoeg is om stil te zitten ook lezen, op de laptop internetten en met vrienden kletsen of spelletjes doen. Als het warm genoeg is om buiten te zwemmen, dat ook.

Als het meer dan 25 graden is, ben ik eigenlijk alleen binnen om te slapen, douchen en werken.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-03-2012, 17:00
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Chille op de hoek van de straat, met je matties
__________________
It's a minor!
Met citaat reageren
Oud 19-03-2012, 19:53
Fazitje
Avatar van Fazitje
Fazitje is offline
Ik ga de laatste tijd vaker naar buiten,
met name naar de stad.
Verder spreek ik weleens af met vrienden, maar dat gaat 9/10 keer niet door omdat bijna niemand tijd heeft
Met citaat reageren
Oud 03-05-2012, 16:23
Attention
Avatar van Attention
Attention is offline
Fazitje blijkbaar mogen ze jou echt niet want als iemand je vraagt om wat te doen samen word er meestal wel tijd vrij gemaakt vraag jij alleen hun is het ook wederzijds? vast niet

ga op sport als je dat nog niet hebt of ga werken en misschien krijg je daar betere vrienden

hoop dat je dit nog leest
Met citaat reageren
Oud 05-05-2012, 14:42
DiederikV
DiederikV is offline
Ga freerunning, parkour of tricking doen ook al zou ik tricking niet aanraden om in het begin buiten te oefene
__________________
GL HF
Met citaat reageren
Oud 05-05-2012, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Ik ga de laatste tijd vaker naar buiten,
met name naar de stad.
Verder spreek ik weleens af met vrienden, maar dat gaat 9/10 keer niet door omdat bijna niemand tijd heeft
Lekkere vrienden dan...
Met citaat reageren
Oud 06-05-2012, 18:13
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Je kunt skateboarden of skaten? Dat is leuk en je raakt niet gauw uitgeleerd. Of even heel intensief gaan skeeleren of lopen in het park ofzo, als je behoefte aan beweging hebt. Ik zie ook vaak jongens een balletje trappen, dat ziet er ook vet uit als je er een beetje wat mee kunt.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2012, 20:05
Chocolat_muffin
Chocolat_muffin is offline
Spreek af met je vrienden, maak een wandeling , ga samen skaten, lees een boek .
Ik ga meestal gewoon in de tuin zitten en nadenken over de meest uiteenlopende onderwerpen. Zo maak ik men hoofd ook nog is leeg.

Laatst gewijzigd op 06-05-2012 om 20:35.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2012, 22:21
MOMENTUM
Avatar van MOMENTUM
MOMENTUM is offline
Wat ik buiten doe? Hmm, ik ga achter de struikjes poepen. Ik vind het raar als mensen mij dan beginnen aan te kijken. Achter de struikjes poepen is normaal..., toch?
Met citaat reageren
Oud 09-05-2012, 09:54
Raww-Swag
Avatar van Raww-Swag
Raww-Swag is offline
Alleen chille
Met citaat reageren
Oud 01-07-2012, 11:29
lothebig
lothebig is offline
voetballen of skateboarden!! trucjes leren...
Met citaat reageren
Oud 03-07-2012, 19:10
Verwijderd
nou ga ff naar de stad/dorp wat drinken in een café ofzo
ga met vrienden naar een speeltuintje en daar lekker rond hangen
bedenk met wat vrienden een dans en neem het op
ga lekker voetballen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saaische vrouwen #1360
Verwijderd
500 13-04-2011 01:33
De Kantine Weerwolfspel #57
Biertank 52
500 24-03-2009 21:01
Seksualiteit Wat doen jullie om je sexleven te verbeteren?
MaStar
40 10-10-2007 10:28
Seksualiteit Heren, wat zou u doen in zo'n geval?
AngelLena
56 15-06-2003 21:16
Psychologie wat doe je als je verdrietig ben?
rare kwast
44 27-11-2002 18:37
De Kantine Wat doen jullie in de pauze?
Mae
11 23-04-2002 18:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:42.