Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2004, 08:49
Verwijderd
Wat gebruik jij om dit gele forum mee af te stropen? Heeft je computer invloed op je lifestyle of is het een reflectie daarvan? Ga je oldskool op een 8086 of ga je niet voor minder dan een 3 ghz monster?

(ja er was laatst zo'n topic, maar kicken is niet leuk)

Oh jah, ik heb een 15 inch powerbook g4, want ik wil graag het beste van het beste en een reflectie van mijn lifestyle? Ik ben nu eenmaal een snelle jongen

plaatjes mogen

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-11-2004, 09:06
Poppycock
Poppycock is offline
mijn monitor is beetje slecht of oud weet ik veel,

iig, we doen hem nu niet meer uit omdat ie anders niet meer aangaat
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 09:39
justakid
Avatar van justakid
justakid is offline
ik heb een nieuwe pc, maar daar heb ik nog geen internet op.. hij is wel lekker groot. bolle beeldbuis dus dat is minder relaxed ma ja. verder heb ik een hele moooie print/scan combi en daar ben ik verliefd op
__________________
I've got no rhythm and I can't sing
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 10:03
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
Fake schreef op 15-11-2004 @ 09:49 :
Oh jah, ik heb een 15 inch powerbook g4
trut

ik heb nu een redelijk snelle PC + 17" monitor, met een goede fotoprinter en scanner. en krijg binnenkort een 2dehands g3 als alles goed gaat,
__________________
sup birdie.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 10:26
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
ik ben toch de grootste nerd lalalalaal
__________________
sleep is no friend.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 10:45
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
ik heb een athlon 2.2 gigahertz, een of andere geile videokaart, een HD van 300 GB, en 1 van eh weet ik niet precies, kutboxjes, een 15 inch lcd monitor (ik wil 21 inch gvd ), en oja, ik heb sinds kort 4 'snelle' USB 2.0 poortjes/hubs, zodat ik mijn mp3's/wma's/films/documenten veel sneller op mijn HD mp3 kan zetten, is echt een wereld van verschil in vergelijking met die trage poorten

over die mp3, dat is dus deze: ( )





Ik heb hem een paar maanden geleden gekocht voor de belachelijk prijs van 350 euro (), maar dat ding is echt koning.

30 gigabyte, ongeveer 10.000 nummers, mp3, wma, je krijgt er alle software bij, inclu . software waarmee je documenten/films/alle andere bestanden kunt overzetten naar de speler, en weer op een andere computer kunt zetten.

ik heb er nu 1000 tracks/90 albums op en hij is nog langeeee niet vol

enige minpunt is dat ik toch niet alles luister, maar achja.

wat wel dom is dat ik voor 50 euro meer ook de 60 gigabyte versie had kunnen kopen, maar niet bij nagedacht

deze oortjes heb ik erbij, ze koste 45 (tax free ook nog) maar ze zijn meester.

__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 12:32
Verwijderd
Citaat:
Tom Violence schreef op 15-11-2004 @ 11:03 :
trut

ik heb nu een redelijk snelle PC + 17" monitor, met een goede fotoprinter en scanner. en krijg binnenkort een 2dehands g3 als alles goed gaat,
Ik zat al op jouw reactie te wachten

Waarom zou je trouwens een oude g3 kopen als je al een snelle pc hebt? Weet niet wat je er aan wilt uitgeven maar voor een goed 1100 euro heb je al een mooie ibook, okay het is geen 15 inch powerbook g4 maartoch
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 12:46
Verwijderd
hoi mijn pc volstaat en hij heefthet volgende (volgens het stickertje wat erop zit)
2,3 ghz
512 mb werkgeheugen
dvd speler
en een writer
verder ben ik gezegend met 5 kleine losse boxjes en een ontzettende subwoofer,die tezamen pimpend geluid voortbrengen
en ik staar nu naar een 17 inch plat scherm
dus alles bijelkaar neit gek vind ik zelf
en een scanner en printer enzo

qua portable spul heb ik een creative rhomba 256 mb met een sehnheiser eh 150 (oid) koptelefoon


en pff,wat ben ik een nerd zeg
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 12:48
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik heb een mega simpele pc en ik ben stoer
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 12:52
Verwijderd






reflectie op mn lifestle spreekt voor zich

Laatst gewijzigd op 15-11-2004 om 13:16.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 13:13
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline


mijn pc

maar ik gebruik hem nooit. zit vaker op mijn laptop omdat ik een on the run lifestyle heb

lekker saai een acer travelmate 8003



Laatst gewijzigd op 15-11-2004 om 13:27.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 13:18
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Roxane schreef op 15-11-2004 @ 13:52 :
[afbeelding]
De nieuwe imac.
Ik heb zelf nog zo'n zuurstokding.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 13:20
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Citaat:
GRRR schreef op 15-11-2004 @ 14:13 :
[afbeelding]

mijn pc
omfg dat die dingen bestaan

De mijne is door vriend + vriend van hem in elkaar gezet, en ik kan erop internetten en msnen en tekst verwerken en zo af en toe the sims2 spelen dus ik ben gelukkig.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 13:22
Shyra
Avatar van Shyra
Shyra is offline
Ik heb gewoon een burgerlijke, grijswit met donkerblauwe computer.
Wat er in zit weet ik niet. Maar het is 'n best ding, want hij doet altijd wat ik wil.

Niet zo nerdy dus.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 13:23
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Roxane schreef op 15-11-2004 @ 13:52 :
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

reflectie op mn lifestle spreekt voor zich

omg
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 13:54
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef op 15-11-2004 @ 14:18 :
De nieuwe imac.
Ik heb zelf nog zo'n zuurstokding.
ikwil de nieuwe hebben ja RRR
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 13:56
Verwijderd
mac is voor verwende nesten
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 13:56
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
nah ik vind het echt niks, dat apple gebeuren, TROEP!!

sorry roxaan

doe mij maar microsoft yo
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-11-2004, 13:57
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 14:01
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 15-11-2004 @ 14:56 :
nah ik vind het echt niks, dat apple gebeuren, TROEP!!

sorry roxaan

doe mij maar microsoft yo
ooit met apples gewerkt dan of heb je er uberhaupt verstand van metal?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 14:03
Verwijderd
1 knops muis zegt genoeg roxane ;0
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 14:04
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
ja een vriend heeft een imac, en dat ding staat alleen maar stof te verzamelen.

vrij gebruiksonvriendelijk, wazige programma's.

ik heb me er ook niet echt in verdiept ofzo, maar wat ik gezien heb beviel me totaal nie.
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 14:04
Verwijderd
Citaat:
cut_off schreef op 15-11-2004 @ 15:03 :
1 knops muis zegt genoeg roxane ;0
je kan er ook een 2 knop muis op zetten kutje, maar die zijn lelijk. Je kan net zo goed ctrl en je 1 knop muis indrukken zzz. Overigens heb je zo goed als nooit je 'rechtermuisknop' nodig
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 14:05
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Roxane schreef op 15-11-2004 @ 15:04 :
Overigens heb je zo goed als nooit je 'rechtermuisknop' nodig
nee ook nog niet.
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 15-11-2004 @ 15:04 :
ja een vriend heeft een imac, en dat ding staat alleen maar stof te verzamelen.

vrij gebruiksonvriendelijk, wazige programma's.

ik heb me er ook niet echt in verdiept ofzo, maar wat ik gezien heb beviel me totaal nie.
je loopt te blaten over dingen waar je duidelijk geen verstand van hebt want als apple 1 ding is dan is het wel geruikersvriendelijk. Dat je vriend zn apple stof staat te verzamelen dat is jammer voor hem maar dat zegt niets over de computer. Wazige programma'a, dat dacht je ook toen je voor het eerst voor een pc zat. Alle basics zijn anders de zelfde programma;s als voor pc's. Als je er de mooite voor zou nemen dan zul je zien hoe perfect en geintegreerd het allemaal is.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-11-2004, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Roxane schreef op 15-11-2004 @ 15:04 :
je kan er ook een 2 knop muis op zetten kutje, maar die zijn lelijk. Je kan net zo goed ctrl en je 1 knop muis indrukken zzz. Overigens heb je zo goed als nooit je 'rechtermuisknop' nodig
Ik snap ook dat je elke usb muis erin kan steken. Niet mooi, haha... het is een computer geen meubel .

Werken met 2 knoppen werkt gewoon veel efficienter dan met control rommelen enzo kom nou zeg.

(Als mac goedkoper was dan pc wilde ik mac best overwegen, met een 2 knops muis dan wel)

Laatst gewijzigd op 15-11-2004 om 14:14.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 14:14
Verwijderd
Citaat:
cut_off schreef op 15-11-2004 @ 15:11 :
Ik snap ook dat je elke usb muis erin kan steken. Niet mooi, haha... het is een computer geen meubel .

Werken met 2 knoppen werkt gewoon veel efficienter dan met control rommelen enzo kom nou zeg.
wat is het probleem dat je geen rechtermuisknop hebt omdat je hem simpelweg zo goed als niet nodig hebt, en met de cntrol 'rommelen' zz ga toch mieren neuken rutger.

Laatst gewijzigd op 15-11-2004 om 14:19.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 14:15
Verwijderd
Niet apple bashen he

Ik aan mijn PB gewoon een 3knops logitech muis hangen, werkt als een tiet. Opzich werkt het touchpad in combinatie met de ctrl knop ook wel prettig Trouwens ik heb geen apple voor het makkelijke gebruik maar puur en alleen om het feit dat ik gewoon nooit gekloot heb met dat ding, geen crashes/freezes/vastlopers. helemaal niets. Maar dat is opzich ook wel gebruikersgemak
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 14:18
Verwijderd
Mijn XP hangt minder vaak (vrijwel nooit) dan de macs op school(maar dat zijn ook suck-ass E-macs) Ok je zult wel veel minder last hebben van virii en spyware op een mac.

Ik vind het venstersysteem van os x wel vervelend, ik krijg nooit iets full screen gemaximaliseerd.

En ik gebruik mijn rechter muisknop volgens mij best veel roxane.

Ik vind apple wel tof, echt. Alleen debiel duur.

Laatst gewijzigd op 15-11-2004 om 14:22.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 14:24
Verwijderd
Citaat:
cut_off schreef op 15-11-2004 @ 15:18 :
Mijn XP hangt minder vaak (vrijwel nooit) dan de macs op school(maar dat zijn ook suck-ass E-macs) Ok je zult wel veel minder last hebben van virii en spyware op een mac.

Ik vind het venstersysteem van os x wel vervelend, ik krijg nooit iets full screen gemaximaliseerd.

En ik gebruik mijn rechter muisknop volgens mij best veel roxane.

Ik vind apple wel tof, echt. Alleen debiel duur.
Het is inderdaad wel achterlijk duur ja en schermen maximaliseren werk inderdaad niet zo makkelijk maar functies als expose zijn echt geweldig, virussen en spyware zijn inderdaad zo goed als uitgesloten simpel weg omdat ze er niet zijn. Groot voordeel is ook dat programma's gewoon in het geheugen worden geladen als je ze 1 keer start en mits je genoeg geheugen hebt gewoon 10 dingen tegelijk kunt draaien zonder dat dat problemen opleverd. Er zijn zo goed als geen windows systemen die dat nadoen
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 14:26
Verwijderd
je blijft maar editten rutger het lijkt wel alsof je alleerlei argumenten porbeert te zoeken voor je dissonantie, maar dat het er uiteindelijk op neer komt dat je er het geld gewoon niet voor hebt
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 14:27
Verwijderd
functies van F9 F10 en F11 knop heeft pc ook niet
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 14:29
Verwijderd
Citaat:
Roxane schreef op 15-11-2004 @ 15:27 :
functies van F9 F10 en F11 knop heeft pc ook niet
Dat heet expose schat
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 14:30
Verwijderd
ah
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 14:33
Verwijderd
ik vind die macs er altijd zo gaar uit zien
kinderspeelgoed

ik ben niet zo een nerd maar ik kan wel programmeren
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 14:34
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Roxane schreef op 15-11-2004 @ 15:26 :
je blijft maar editten rutger het lijkt wel alsof je alleerlei argumenten porbeert te zoeken voor je dissonantie, maar dat het er uiteindelijk op neer komt dat je er het geld gewoon niet voor hebt
Nou, de snelste Mac haalt 't bij lange na niet bij de snelte PC, en dan is die 'snelste' nog een stuk goedkoper ook.

Voor hetzelfde geld heb je een net zo mooie PC (zijn ook zuurstokkasten als je dat wil, maar ik vind m'n zwarte Dell kast een stuk mooier), die goedkoper is, sneller is, waar veel meer software voor te krijgen is en die je ook nog eens kunt upgraden als je aan iets beters toe bent.

Het enige wat de Macs hebben zijn een hip uiterlijk en een groep aanhanger welke te vergelijken zijn met hondsdolle konijnen op speed.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-11-2004, 14:34
Verwijderd
Citaat:
Roxane schreef op 15-11-2004 @ 15:26 :
je blijft maar editten rutger het lijkt wel alsof je alleerlei argumenten porbeert te zoeken voor je dissonantie, maar dat het er uiteindelijk op neer komt dat je er het geld gewoon niet voor hebt
helaas, mijn zinsbouwen sucken gewoon

verzin JIJ maar eens zinnige argumenten , voyeuse
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Roxane schreef op 15-11-2004 @ 15:27 :
functies van F9 F10 en F11 knop heeft pc ook niet
wat doet dat dan
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 14:35
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline


Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 14:37
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Fake schreef op 15-11-2004 @ 15:24 :
virussen en spyware zijn inderdaad zo goed als uitgesloten simpel weg omdat ze er niet zijn.
Ja, waarom zou je een virus gaan schrijven voor een absolute minderheid?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 14:45
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 15-11-2004 @ 15:37 :
Ja, waarom zou je een virus gaan schrijven voor een absolute minderheid?

Dat is dan toch een voordeel

Je hebt gelijk als je zegt dat de prijs niet opweegt tegen de snelheid. Toch staat de 1,33 ghz van mijn g4 gelijk aan de 3,5ghz van elke wintel bak. Voordelen? Schermen die niet half in elkaar hangen als je een programma sluit, laptop dicht beestje uit laptop open en je bent weer precies waar je was (ja ook in die film die je keek) itunes is de meest geweldige muziekafspeel software die er bestaat, alle adobe design programmas lopen geweldig snel, voor elk windows programma is er een apple alternatief wat vaak nog fijner/beter werkt ook, alle linux software werkt gewoon aangezien os-x unix based is, het ziet er geil uit, usb is enorm stabiel, filesystem werkt er snel en logisch, os-x komt compleet: branden, foto's, dvd kijken/branden, muziek, internet, tekstverwerken, muziek produceren, films editen, instant messaging, e-mail het zit er allemaal in en werkt allemaal als een trein

zo kan ik nog wel even doorgaan maar ik denk dat niemand daar behoefte aan heeft
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 14:50
Fog
Avatar van Fog
Fog is offline


die imac dus met osX erop het enige wat het met mijn lifestyle te maken heeft is dat het wel handig is voor school.
__________________
is your daddy dealer 'cause you're dope to me
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 14:53
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Fake schreef op 15-11-2004 @ 15:45 :

Toch staat de 1,33 ghz van mijn g4 gelijk aan de 3,5ghz van elke wintel bak.
Haha, geloof je het zelf? G4s zijn aardig snel, maar je moet niet al die marketingpraat voor zoete koek slikken natuurlijk.

Citaat:
Fake schreef op 15-11-2004 @ 15:45 :

Schermen die niet half in elkaar hangen als je een programma sluit,
Nooit last van.

Citaat:
Fake schreef op 15-11-2004 @ 15:45 :

laptop dicht beestje uit laptop open en je bent weer precies waar je was (ja ook in die film die je keek) itunes is de meest geweldige muziekafspeel software die er bestaat,
Dat afsluiten doet m'n Dell laptop (werkbeestje) net zo goed, en iTunes is voor windows beschikbaar als het goed is. En er is genoeg software die niet voor de mac beschikbaar is, maar wel voor de PC.

Citaat:
Fake schreef op 15-11-2004 @ 15:45 :

alle adobe design programmas lopen geweldig snel, voor elk windows programma is er een apple alternatief wat vaak nog fijner/beter werkt ook,
Dat is onzin. Ik bedoel, de meeste games komen nieteens voor de Mac uit man, laat staan alle andere software. Zie maar eens een goede ontwikkelomgeving voor een Mac te vinden

Citaat:
Fake schreef op 15-11-2004 @ 15:45 :

alle linux software werkt gewoon aangezien os-x unix based is, het ziet er geil uit,
Ik heb het niet zo op 'geil', ik heb liever functioneel. M'n windows stel ik ook in op de 2000 look i.p.v. die onderwater stijl. De meeste linux software is trouwens compileerbaar of native beschikbaar voor Win32.

Citaat:
Fake schreef op 15-11-2004 @ 15:45 :

usb is enorm stabiel,
Op een PC niet zeker?

Citaat:
Fake schreef op 15-11-2004 @ 15:45 :

filesystem werkt er snel en logisch,
Idem, NTFS doet daar niet in onder.

Citaat:
Fake schreef op 15-11-2004 @ 15:45 :

os-x komt compleet: branden, foto's, dvd kijken/branden, muziek, internet, tekstverwerken, muziek produceren, films editen, instant messaging, e-mail het zit er allemaal in en werkt allemaal als een trein
WinXP idem, maar MS krijgt dan problemen omdat ze te veel software bundelen.

Citaat:
Fake schreef op 15-11-2004 @ 15:45 :

zo kan ik nog wel even doorgaan maar ik denk dat niemand daar behoefte aan heeft
Oh, ga je gang, is wel vermakelijk
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 14:54
Verwijderd
Citaat:
GRRR schreef op 15-11-2004 @ 14:13 :
[afbeelding]

mijn pc

maar ik gebruik hem nooit. zit vaker op mijn laptop omdat ik een on the run lifestyle heb

lekker saai een acer travelmate 8003


[afbeelding]
coole pc

ik heb een btje wazige pc:

p4 3.0 ghz
512mb (ooit uitbreiden)
120 gig hd
dvdbrander
geforce fx5200 128 mb (kutkaart, ooit een nieuwe kopen)
onboard geluidskaart(ooit nog een 5.1 met surround set)
baggercam die alleen fatsoenlijk beeld geeft als het licht is

en ik ga ook ooit neon en andere koeling en zijpanelen aanschaffen, mja kwestuie van geld

en over imac's: ik kan er niet mee werken en ze reageren niet op ctrl alt del dus ze zijn niet voor mij gemaakt al ownt het appeltje op het toetsenbord wel
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 15:05
Verwijderd
it's on

USB is op de pc niet stabiel, het is een feit dat bijvoorbeeld externe geluidskaarten veel beter werken op macs dan op pc's

Installeren van software werkt geweldig, sleep het icoon van de software naar waar je het wilt installeren. Geen gekloot met 3th party tools zoals het geweldige installer vise

De cpu kracht en het geheugen worden stukken beter verdeelt, zoals ik al zei zijn +15 applicaties geen probleem en er is geen OS wat al meteen 50 procent van je geheugen wegkaapt

Over linux utilities, leuk als je de hele zooi nog moet compilen kun je lekker snel aan het werk enzo. Op os-x werkt het gewoon accuut.

Wil je een simpel ftp servertjes starten? geen probleem, gewoon even aanvinken bij je network properties.

Conclusie:
Alle 2 de platformen heb voor en nadelen, ik heb ook nog een pc staan maar de enige reden waarom ik die de laaste tijd nog heb aangezet is om er muziek van naar mijn mac toe te kopieeren
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 15:06
Verwijderd
de windows versie van itunes is vreselijk traag trouwens
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 15:10
Verwijderd
dat ligt dan aan je pc
Ik kom hier allemaal vanavond op terug mocht dit topic nog open zijn.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 15:18
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
koekjes schreef op 15-11-2004 @ 15:54 :
en over imac's: ik kan er niet mee werken en ze reageren niet op ctrl alt del dus ze zijn niet voor mij gemaakt al ownt het appeltje op het toetsenbord wel
Ik heb een mac. Maar ja, het is niet eens een iMac, maar een Power Macintosh G3. Het meest frustrerende is nog wel, dat als ik net één versietje hoger had, dat ik er dan wel op kon MSNen. En nu niet. Gelukkig gaat forummen nog net.
Trouwens, als-ie het niet doet, en dus vastloopt (wat trouwens niet vaak gebeurt) dan trek ik gewoon de stekker er uit. Wil ook nog wel eens helpen.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 15:19
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
omg daar gaan we weer.
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Roosieh schreef op 15-11-2004 @ 16:18 :
Ik heb een mac. Maar ja, het is niet eens een iMac, maar een Power Macintosh G3. Het meest frustrerende is nog wel, dat als ik net één versietje hoger had, dat ik er dan wel op kon MSNen. En nu niet. Gelukkig gaat forummen nog net.
Trouwens, als-ie het niet doet, en dus vastloopt (wat trouwens niet vaak gebeurt) dan trek ik gewoon de stekker er uit. Wil ook nog wel eens helpen.
nee dat is goed voor je pc om de stekker eruit te halen smijt m gelijk uit t raam, ongeveer tzelfde effect maar dan op korte termijn
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Hoeveel posts heb jij?
Verwijderd
252 19-12-2007 08:06
Muziek Het "Burzum - Jesus' Tod" Luistertopic 18
Eresh'kigål
500 06-08-2005 17:43
Lifestyle Nerds
Pan Am
199 03-02-2005 22:11
Seksualiteit me vriend is een nerd
gothicjuh
4 14-10-2004 19:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:07.