Oud 14-05-2019, 11:04
Verwijderd
Citaat:
Hoe is het bv met jou Tuna?
Ja idd Tuna, hoe is het met je???
Advertentie
Oud 14-05-2019, 11:27
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Ja tuna
__________________
Forumdownie
Oud 14-05-2019, 12:43
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Wat bedoel je exact met een "gebroken stroom-aansluiting"? En wat is het einddoel dat je voor ogen hebt met betrekking tot de (oude) schijf en data?
Nou, het metalen dingetje dat normaal is vastgesoldeerd is los, dus de kabel connect niet meer (ligt niet aan de kabel).
En de data wil ik kunnen overzetten naar m'n externe harde schijf. Dus ik heb eigenlijk alleen maar tijdelijk stroom nodig.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 14-05-2019, 16:40
Verwijderd
Citaat:
Hoe is het bv met jou Tuna?
Ik mag niet klagen. Dat weerhoudt mij echter niet.

Citaat:
Ja idd Tuna, hoe is het met je???
Citaat:
Ja tuna
STFU.

Citaat:
Nou, het metalen dingetje dat normaal is vastgesoldeerd is los, dus de kabel connect niet meer (ligt niet aan de kabel).
En de data wil ik kunnen overzetten naar m'n externe harde schijf. Dus ik heb eigenlijk alleen maar tijdelijk stroom nodig.
Zelf solderen ligt niet zo voor de hand, zelf de schijf er uit halen kan wellicht, maar dan heb je alsnog een dock nodig. Tien tegen één dat je lokale nerd wel een dock heeft, of anders een systeem waar de schijf bij aangesloten kan worden. Lijkt me dat je dus een nerdje in de buurt moet opzoeken, waar je een beetje vertrouwen in hebt.
Oud 14-05-2019, 16:47
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ik mag niet klagen. Dat weerhoudt mij echter niet.





STFU.



Zelf solderen ligt niet zo voor de hand, zelf de schijf er uit halen kan wellicht, maar dan heb je alsnog een dock nodig. Tien tegen één dat je lokale nerd wel een dock heeft, of anders een systeem waar de schijf bij aangesloten kan worden. Lijkt me dat je dus een nerdje in de buurt moet opzoeken, waar je een beetje vertrouwen in hebt.
Nerdje van eigen keuze.
Oud 14-05-2019, 16:58
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:


STFU.
nee
__________________
Forumdownie
Oud 14-05-2019, 17:37
Verwijderd
idd nee

sukkeltje
Oud 14-05-2019, 17:50
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
lol
Oud 14-05-2019, 18:03
Verwijderd
Citaat:
idd nee

sukkeltje
Goed hoor, puddingpowertjes!
Oud 14-05-2019, 18:21
Verwijderd
luv ya
Oud 14-05-2019, 18:38
Verwijderd


Deze gasten gaan zo lekker op de groove
Oud 14-05-2019, 21:17
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Goed hoor, puddingpowertjes!
ja man, ik heb ze aangestuurd om dat te zeggen
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 14-05-2019, 21:27
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
lol
Oud 14-05-2019, 21:30
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Nou joh.
Oud 14-05-2019, 21:54
Verwijderd
https://www.boredpanda.com/got-seaso...el-silvermint/ -- Ha, goede posts.
Oud 14-05-2019, 22:20
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Mijn eerste boete is binnen. Iets te snel gereden, oeps
Oud 15-05-2019, 07:29
Verwijderd
WTf, in het jaar dat ik 28 was kreeg ik 12 verkeersboetes. Nu al een jaar of wat geen gehad, ik rijd een stuk beschaafder én flitsapps helpen een hoop.
Oud 15-05-2019, 08:01
Verwijderd
Ongeveer in vier jaar tijd nog geen verkeersboetes gehad. Maar ik moet bekennen dat ik niet heel gek veel in de auto zit, als hippe randstedeling met moreel en ecologisch besef Wat natuurlijk dichter bij de waarheid ligt is dat Amsterdam dikke kanker is in combinatie met auto's, in de breedste zin des woords.
Oud 15-05-2019, 08:05
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik heb er ook nog nooit een gehad en het is niet alsof ik nooit te hard rij maar flitsapps helpen goed, hier hebben we sowieso minder flitsers en ik weet waar de palen etc staan.
Als ik er een krijg dan moet ik mijn vriend mee uit eten nemen. Hij vind het onbegrijpelijk dat ik er nooit een gehad heb.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 15-05-2019, 08:15
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik heb er de afgelopen 4 jaar ook nog geen gehad. Misschien scheelt het ook dat ik voornamelijk in het weekend rij
Oud 15-05-2019, 08:30
Verwijderd
Mijn favoriete boetes waren nog altijd ide uit Frankrijk. Ocharm 4 km te hard. 3 weken later kwam de boete voor hetzelfde stuk, op de terugweg. Ik heb er nu in vier jaar tijd een stuk of 5 gehad, denk ik.

Ieke. Legt een huisarts ook wel eens een koffie infuus aan? Of moet ik daarvoor dan bij Mema zijn?
Oud 15-05-2019, 08:33
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Ik al 8 jaar niets!
__________________
Forumdownie
Oud 15-05-2019, 08:34
Verwijderd
Mijn laatste PV was in 2013 denk ik, voor fietsen zonder licht.
Oud 15-05-2019, 10:14
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Mijn enige contact met de arm der wet was getuige zijn van een vechtpartij die ik heb helpen opbreken.
Kijk mij eens modelburger zijn.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 15-05-2019, 10:17
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb een keer een flitsboete gekregen omdat ik 60 reed op een 100 km weg waar je op de kruisingen maar 50 mocht.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 15-05-2019, 10:59
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
WTf, in het jaar dat ik 28 was kreeg ik 12 verkeersboetes. Nu al een jaar of wat geen gehad, ik rijd een stuk beschaafder én flitsapps helpen een hoop.
Het is een wonder dat ik nog niet eerder een boete heb gehad, want ik rij eigenlijk altijd te hard. Ik heb net Flitsmeister geïnstalleerd
Oud 15-05-2019, 11:08
Verwijderd
Ik vind flitsapps redelijk onnozel, maar als het voor mensen zonder intrinsieke cruise control noodzakelijk is, soit. Overigens maak ik mij wel schuldig aan het negeren van de 100 wanneer de spitsstrook open is. Voornamelijk omdat ik geen trek meer heb in dealen met mensen die de spitsstrook weigeren te gebruiken. Dus; spitsstrook open? Hoppa, lekker naar links en 120/130. Daaag.
Oud 15-05-2019, 11:26
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben geen hardrijder maar ik houd wel van door rijden. Als ik ergens 100 mag, dan wil ik ook 100 rijden en niet met 90 achter iedereen aan kachelen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 15-05-2019, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Ik vind flitsapps redelijk onnozel, maar als het voor mensen zonder intrinsieke cruise control noodzakelijk is, soit. Overigens maak ik mij wel schuldig aan het negeren van de 100 wanneer de spitsstrook open is. Voornamelijk omdat ik geen trek meer heb in dealen met mensen die de spitsstrook weigeren te gebruiken. Dus; spitsstrook open? Hoppa, lekker naar links en 120/130. Daaag.
Dit doe ik ook.

Overigens ben ik eens van elf tot vier door twee vrouwelijke armen van de wet verhoord over een overlijden op mijn werk. Was ook bijzonder.
Oud 15-05-2019, 11:44
Verwijderd
Overigens ben ik groot fan van de cruise controle, ik gebruik die enorm veel en zou anders veel vaker veel te hard rijden.
Oud 15-05-2019, 11:53
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Ik krijg binnenkort een auto van de zaak Het is niet veel groter dan een boodschappenkarretje, maar ach.
Oud 15-05-2019, 13:01
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Mijn favoriete boetes waren nog altijd ide uit Frankrijk. Ocharm 4 km te hard. 3 weken later kwam de boete voor hetzelfde stuk, op de terugweg. Ik heb er nu in vier jaar tijd een stuk of 5 gehad, denk ik.

Ieke. Legt een huisarts ook wel eens een koffie infuus aan? Of moet ik daarvoor dan bij Mema zijn?
Huisartsen doen niet aan infusen, dus mema moet je hebben! Ik heb wel goede koffie hier.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 15-05-2019, 14:32
Verwijderd
Wat is Intel toch waardeloos, met dat IME. Zo lek als een fucking theezeefje en Joost mag weten wat nog meer mogelijk is met de briljante security through obscurity-tactiek van die gangsters.
Oud 15-05-2019, 14:40
Verwijderd
Hilarisch rack van die jongens trouwens:



Oud 15-05-2019, 15:40
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Hilarisch rack van die jongens trouwens:

[afbeelding]


WTF LMAO. Gekke rack.
Oud 15-05-2019, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Ongeveer in vier jaar tijd nog geen verkeersboetes gehad. Maar ik moet bekennen dat ik niet heel gek veel in de auto zit, als hippe randstedeling met moreel en ecologisch besef Wat natuurlijk dichter bij de waarheid ligt is dat Amsterdam dikke kanker is in combinatie met auto's, in de breedste zin des woords.

Citaat:
Ik vind flitsapps redelijk onnozel, maar als het voor mensen zonder intrinsieke cruise control noodzakelijk is, soit. Overigens maak ik mij wel schuldig aan het negeren van de 100 wanneer de spitsstrook open is. Voornamelijk omdat ik geen trek meer heb in dealen met mensen die de spitsstrook weigeren te gebruiken. Dus; spitsstrook open? Hoppa, lekker naar links en 120/130. Daaag.
Oud 15-05-2019, 19:59
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ik heb nu een bril en dat is best wennen.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 15-05-2019, 20:05
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Welkom bij de club!
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 15-05-2019, 20:18
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Welkom bij de club!
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 15-05-2019, 20:18
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Welke sterkte heb je?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 15-05-2019, 20:18
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Dankjewel! Eigenlijk had ik me ook al eerder bij de club aan moeten sluiten, want deze bril is dus +2 (met nog wat cylinder), maar ik heb eigenlijk rond de +2,5/+3 nodig uiteindelijk. In één keer schijnt dat alleen te veel te zijn.

Ik zie ineens een stuk scherper in elk geval.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 15-05-2019, 20:19
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ik ga over een tijdje waarschijnlijk wel lenzen proberen trouwens.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 15-05-2019, 20:22
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik moest eerst ook wel wennen aan m'n bril maar nu vind ik dat ik een kaal gezicht heb zonder bril.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 15-05-2019, 20:23
Verwijderd
knip

Laatst gewijzigd op 15-05-2019 om 22:31.
Oud 15-05-2019, 20:26
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Don't quote pls.
HA!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 15-05-2019, 20:28
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Maar srsly tho, that sucks bruh.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 15-05-2019, 20:44
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Ik heb nu een bril en dat is best wennen.
Citaat:
Welkom bij de club!
Ja, voor de club ook.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 15-05-2019, 20:50
Verwijderd
Oh, schijnbaar is de tweede uitbraak veel makkelijker te beheersen vanwege mijn eerder genomen maatregelen. Ik dacht even dat dit dweilen met de kraan open zou worden maar ik heb met m'n stonede hoofd echt gigantisch goede ingevingen gehad.
Oud 15-05-2019, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Don't quote pls.
Och god... heel kut!

Verder jezus man ik heb ook weer vanalles aan je te vertellen, maar het is zo triest dat ik maar gewoon niet vertel.
Oud 15-05-2019, 20:53
Verwijderd
Okay, doe je ding als je je bedenkt
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:39.