Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2004, 15:54
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Ik voeg het gedichtje er ook maar bij.. Het is niet argeloos van een site geplukt en heb het zelf bedacht.. Het is een expressie van mijn gevoelens.. Het vertelt hoeveel ik aan haar denk.. Maar ik weet niet of ik het nu naar haar moet sturen of niet.. Is het toch niet afgezaagd?! En wat vinden jullie ervan?! Please niet naar gedichten fora ik wil graag weten wat jullie ervan vinden en of ik het moet sturen of niet..!?

Als ik tentamens leer,
Ben ik soms alles ineens kwijt,
Want ik denk aan jou.

Als ik fiets,
Kijk ik niet naar het verkeer,
Want ik denk aan jou.

Als ik een dvd`tje kijk,
Kan ik het verhaal niet volgen,
Want ik denk aan jou.

Als ik in m`n bed lig,
Kan ik de slaap niet vatten,
Want ik denk aan jou.

Waar ik ook ga of sta,
Weet ik niet wat ik doe,
Want ik hou zielsveel van jou!
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-01-2004, 15:59
Sithan
Sithan is offline
Ik weet t niet, ik zou het eerder gewoon in een soort van dagboekvorm je gedachtes weergeven en die aan haar geven ...gedichten hebben altijd een beetje zo'n cliche-achtige romantiek als je t mij vraagt...
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 15:59
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
k vind t superlief! k Hoop wel dat t voor je vriendin is, want als t voor een meisje is wat je gewoon leuk vindt, dan vind ik t wel te klef.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 16:00
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Citaat:

Ik weet t niet, ik zou het eerder gewoon in een soort van dagboekvorm je gedachtes weergeven en die aan haar geven ...gedichten hebben altijd een beetje zo'n cliche-achtige romantiek als je t mij vraagt...
Ben ik het wel mee eens, het wordt in een dichtvorm gegoten waardoor het heel erg geforceerd kan worden.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 16:10
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Citaat:
snoopy schreef op 12-01-2004 @ 16:59:
k vind t superlief! k Hoop wel dat t voor je vriendin is, want als t voor een meisje is wat je gewoon leuk vindt, dan vind ik t wel te klef.
Jep voor mijn vriendin we hebben nu nog maar een paar maandjes maar toch, moet toch af en toe eens laten blijken hoeveel ik aan haar denk ..

Citaat:
Sithan schreef op 12-01-2004 @ 16:59:
Ik weet t niet, ik zou het eerder gewoon in een soort van dagboekvorm je gedachtes weergeven en die aan haar geven ...gedichten hebben altijd een beetje zo'n cliche-achtige romantiek als je t mij vraagt...
Hoe bedoel je in dagboekvorm?! Zou je misschien een stukje voor kunnen doen?!

En misschien nog meer reacties!?

Heeej alvast bedankt!
Kus
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi

Laatst gewijzigd op 12-01-2004 om 16:12.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 16:10
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
Als gedicht opzich niet heel mooi,
maar als ik zo'n gedicht van mijn vriendje zou krijgen zou ik wel smelten denk ik....

(dagboekvorm zou inderdaad mooier zijn, opzich, maar dit is voor je vriendin ook juist geweldig!)
__________________
ja, maar...
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 16:12
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
DaLoverBoy schreef op 12-01-2004 @ 17:10:
Hoe bedoel je in dagboek vorm?! Zou je misschien een stukje voor kunnen doen?!
Kijk even in dat Charlottetje topic dan snap je wat ik bedoel
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 16:15
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Tja erg mooi, "complimenten Charlttje " , maar met dit gedichtje gaat dat niet egt.. En ik moet het haar smsje of schrijven (wat eigenlijk wel beter is maar ) haar e-mail doet het namelijk niet meer.. Duss...

Mmm doen of niet doen dus?!
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 16:17
Sithan
Sithan is offline
Anders doe je iedere dag een 3 regelstukje, tot ie compleet is...
Maakt t juist nog origineler
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 16:19
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Een zelf geschreven gedicht doet t altijd goed, dus zeker doen!
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 16:26
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Citaat:
Sithan schreef op 12-01-2004 @ 17:17:
Anders doe je iedere dag een 3 regelstukje, tot ie compleet is...
Maakt t juist nog origineler
Hahahah *LOL*

Dag 1
"Als ik tentamens leer,
Ben ik soms alles ineens kwijt,
Want ik denk aan jou."

Zij

Stuurt een smsje (Ik laat niks horen)

Dag 2
"Als ik fiets,
Kijk ik niet naar het verkeer,
Want ik denk aan jou."

Ze belt me, maar ik neem niet op..
Zij

Dag 3,4,5,6

Totdat zij kwaad is en .. Mwa op zich wel leuk verzonnen.. Maar neej wil het in een keer sturen..


Citaat:
Chloe Siere schreef op 12-01-2004 @ 17:19:
Een zelf geschreven gedicht doet t altijd goed, dus zeker doen!
Moet ik er eigenlijk dan ook blijk aan geven dat ik het zelf heb geschreven ?! Want misschien denkt zij zo van mmm waar heeft hij die vandaan geplukt

TERWIJL HET MIJN GEVOELENS ZIJN EN DUS OOK DE WAARHEID.. AHHH!
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 16:29
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
DaLoverBoy schreef op 12-01-2004 @ 17:26:
Totdat zij kwaad is en .. Mwa op zich wel leuk verzonnen.. Maar neej wil het in een keer sturen..
Het kan op verschillende manieren ...je kan ook iedere dag een briefje in dr jas doen of weet ik veel...
T was maar een ideetje
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 16:44
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
DaLoverBoy schreef op 12-01-2004 @ 16:54:

Als ik tentamens leer,
Ben ik soms alles ineens kwijt,
Want ik denk aan jou.

Als ik fiets,
Kijk ik niet naar het verkeer,
Want ik denk aan jou.

Als ik een dvd`tje kijk,
Kan ik het verhaal niet volgen,
Want ik denk aan jou.

Als ik in m`n bed lig,
Kan ik de slaap niet vatten,
Want ik denk aan jou.

Waar ik ook ga of sta,
Weet ik niet wat ik doe,
Want ik hou zielsveel van jou!
ik zal het eens proberen in dagboekvorm te zetten...

(dank voor je compliment trouwens)

Ik leer mijn tentamens, dat moet zo af en toe, maar soms, dan ben ik ineens alles kwijt. ik denk veel te veel aan jou.
Ter ontspanning kijk ik een DVD'tje, maar het verhaal kan ik niet volgen, omdat ik aan jou denk. Konden we samen dat DVD'tje maar kijken.
De slaap kan ik 's nachts niet eens vatten. Ik kan heel moe in mijn bed liggen, maar zo veel aan jou denken dat ik niet slapen kan.
Eigenlijk altijd en overal, waar ik ook ben, wat ik ook doe, het gaan allemaal aan mij voorbij, omdat ik zielsveel van je hou!


Tsja, niet echt geweldig dus. Ik heb jouw woorden een beetje geprobeerd te gebruiken, maar jouw gevoel zit er nu natuurlijk niet in verwerkt....

in ieder geval veel succes!
__________________
ja, maar...
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 16:48
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 12-01-2004 @ 17:44:
ik zal het eens proberen in dagboekvorm te zetten...

Ik leer mijn tentamens, dat moet zo af en toe, maar soms, dan ben ik ineens alles kwijt. ik denk veel te veel aan jou.
Ter ontspanning kijk ik een DVD'tje, maar het verhaal kan ik niet volgen, omdat ik aan jou denk. Konden we samen dat DVD'tje maar kijken.
De slaap kan ik 's nachts niet eens vatten. Ik kan heel moe in mijn bed liggen, maar zo veel aan jou denken dat ik niet slapen kan.
Eigenlijk altijd en overal, waar ik ook ben, wat ik ook doe, het gaan allemaal aan mij voorbij, omdat ik zielsveel van je hou!

in ieder geval veel succes!
Heej bedankt, dit ziet er ook heel mooi uit.. Misschien ook nog wat persoonlijker en niet zo afgezaagd als een gedicht! Maar is zoiets ook geschikt om te smsje?! Hoe moet ik haar zoiets geven?!

Al bedankt en alvast bedankt
Kus
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 17:24
fractuur
fractuur is offline
Iets van jezelf laten horen is altijd . Maar over de sms moet het misschien iets korter. Succes!
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 17:31
Go
Avatar van Go
Go is offline
Ach, doe niet zo ingewikkeld. Gedichten vind ik persoonlijk altijd nogal vaag, doe gewoon iets veel directer. Gewoon de manier waarop je met haar omgaat, zegt volgens mij, als het goed is, al genoeg.

En bovendien, het vervelende is dat zij straks nog denkt dat jij van haar verwacht dat zij ook een gedicht voor jou moet maken. Misschien heeft ze daar wel helemaal geen zin in, of kan ze dat totaal niet.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 17:51
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Ik stuur haar rond een uur of 9 het berichtje (in dagboekvorm als je het niet erg vind Ch?!) Verslag komt nog

Kus
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 18:06
Strictly Aimee
Avatar van Strictly Aimee
Strictly Aimee is offline
Tis altijd leuk om een gedichtje te krijgen natuurlijk.
al vind ik het gedicht dat je hebt geschreven persoonlijk niet super, ik zou er toch wel blij mee zijn. Dus ja, kzou het haar wel geven, maar ik zou het niet te vaak doen. het moet wel speciaal blijven
__________________
windsurfing rulez, no matter what!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-01-2004, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Strictly Aimee schreef op 12-01-2004 @ 19:06:
Tis altijd leuk om een gedichtje te krijgen natuurlijk.
al vind ik het gedicht dat je hebt geschreven persoonlijk niet super, ik zou er toch wel blij mee zijn. Dus ja, kzou het haar wel geven, maar ik zou het niet te vaak doen. het moet wel speciaal blijven
Precies...
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 18:48
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
klinkt als

'sochtends eet ik niet, ik denk aan jou
'smiddags eet ik niet, ik denk aan jou
'savonds eet ik niet, ik denk aan jou
'snachts slaap ik niet, ik heb zo'n honger...

ik zou het niet doen, maar ik hou dan ook niet echt van gedichtjes.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 20:59
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Mmm,

Het is allemaal best goed gegaan mensen.. Al moet ik het niet te vaak sturen denk k .. Nou ja iig ze had een smsje teruggestuurt dat ze het leuk vond en dat zij wel gewoon kon slapen , maar dat ze ook veel van me hield en veel van aan me dacht.. Nou ja kort, maar krachtig , toppie.. Al was het niet egt een overtuigend smsje van d`r voor een xtje kon het dus wel..

Bedankt!
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 21:57
Queen Klazina Wok
Avatar van Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
ik vind m wel lief eigenlijk zolang je je gedichtjes niet van internet haalt is het sowieso wel goed vind ik en je vriendin zal het vast wel lief vinden
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 22:06
miro
Avatar van miro
miro is offline
Ik vind t geen mooi gedichtje, maar daar gaat t niet om. Ik zou t geweldig vinden om zoiets te krijgen
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 22:42
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Ik vind er zelf niks verkeerds aan om gedichtjes te sturen/ontvangen. Al vind ik persoonlijk de dagboek vorm ook veel mooier omdat gedichtjes vaak zo kunstmatig zijn. Als je geen goede schrijver bent moet je van die rare dingen verzinnen om een leuk gedicht te maken. En dat zorgt er dan weer voor dat uiteindelijk niet je echte gevoelens in dat gedicht staan

Ik heb trouwens ook zo mijn twijfels over dat gedichtje van jou.
(BTW....ik wil je met deze reactie helemaal niet afkraken hoor, maar zo denk ik er gewoon over )
Je zegt dat jij daar je gevoelens in hebt staan, alleen ik vind het nogal cliche uitdrukkingen. Dat je je aandacht er niet meer bij kan houden enzo....sja, ik weet nie. Ik vind dat zo standaard
Dit had net zo gemakkelijk iemand anders kunnen schrijven. Het is leuk als je er een eigen tintje aan geeft. Waardoor je vriendin bij het lezen van het gedicht meteen zoiets heeft van, "ahhhh, jah das echt mijn vriendje weer hè"

Snap je een beetje wat ik bedoel?
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 14:13
alanis
alanis is offline
Begrijp me goed; het maakt niet uit of je gedicht slecht of goed is, het gebaar is gewoon superlief en romantisch! Ik wou dat ik zo'n vent had.
Dus gewoon geven aan haar!
__________________
Life is what happens, while you´re busy making other plans *quote by John Lennon*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af).
Noor-91
3 26-01-2006 09:55
Levensbeschouwing & Filosofie moslima's in nederland>>>referaat voor nederlands
malaika
5 28-09-2005 21:36
Verhalen & Gedichten Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters.
Dreamerfly
106 28-12-2004 21:45
Verhalen & Gedichten N paar gedichtjes =)
Verwijderd
2 24-06-2004 13:30
Muziek De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!]
Verwijderd
12 01-04-2003 08:40
Verhalen & Gedichten Dit = geen gedicht, maar kmoet t ff kwijt
*Sneeuwmuts*
27 18-01-2002 14:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:02.