Oud 11-01-2020, 23:23
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Dankje
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-01-2020, 00:00
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ja Daantje, ik hoop dat je dat gevoel weer terug mag krijgen uiteindelijk! Maar ook natuurlijk dat je je alleen ook prettiger gaat voelen dan nu
Met citaat reageren
Oud 12-01-2020, 00:00
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Heb je nog steeds genoeg lieve betrokken mensen om je heen?
Met citaat reageren
Oud 12-01-2020, 00:49
Verwijderd
Citaat:
Ik merk nu pas weer hoe fijn ik het vind om ongelimiteerd alleen te zijn. Ik ben wel eens een avondje alleen thuis, maar heel zelden langer dan een paar uurtjes waar in ik geen rekening hoef te houden met wie dan ook. Ik zit ook helemaal in mijn eigen bubbel nu en ben in de wereld van de parole suitability hearings aan het duiken en vermaak me eindeloos Zometeen misschien nog even een podcast afluisteren, serie kijken. OH MAN DIT IS ZO FIJN.
Jort is naar bed nu en ik ben ZO BLIJ <3
Met citaat reageren
Oud 12-01-2020, 02:41
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Oppasouders weer thuis: nu genoeg geld om maandag weer boodschappen te doen èn eindelijk weer eens echt lekker opgeschoten met studeren! Laat mij zo nu en dan maar saai zijn op de zaterdagavond
Met citaat reageren
Oud 12-01-2020, 02:51
Verwijderd
Ik heb net een oud meetingtopic op D&A teruggevonden waar nog 40 posts in kunnen
Met citaat reageren
Oud 12-01-2020, 02:53
Verwijderd
Citaat:
Oppasouders weer thuis: nu genoeg geld om maandag weer boodschappen te doen èn eindelijk weer eens echt lekker opgeschoten met studeren! Laat mij zo nu en dan maar saai zijn op de zaterdagavond
Hey, als je ooit geld moet lenen ofzo voor boodschappen, ik heb jou qua vertrouwen echt op het hoogste level staan, vraag gerust of ik je wat kan lenen ofzo als het nodig is. Ook als het om 100 euro gaat. Als het niet kan zeg ik echt wel nee. En niet moeilijk doen over trots. Honger is echt veel vervelender en een beetje verwennerij mag ook best.

Dus groetjes.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2020, 02:55
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 12-01-2020, 02:55
Verwijderd
Ik wil ook zo'n broek met van die zakken aan de zijkant!
Met citaat reageren
Oud 12-01-2020, 02:56
Verwijderd
See My Solution hoodie aan zo te zien.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2020, 03:00
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Hey, als je ooit geld moet lenen ofzo voor boodschappen, ik heb jou qua vertrouwen echt op het hoogste level staan, vraag gerust of ik je wat kan lenen ofzo als het nodig is. Ook als het om 100 euro gaat. Als het niet kan zeg ik echt wel nee. En niet moeilijk doen over trots. Honger is echt veel vervelender en een beetje verwennerij mag ook best.

Dus groetjes.
Thanks man, echt heel aardig! Ik red me over het algemeen redelijk financieel hoor; had nu alleen een heel aantal tegenvallers achter elkaar . Ik kan financieel altijd bij mijn ouders aankloppen maar als ik het zelf kan wil ik niet afhankelijk van hen zijn. Ik geniet er juist van dat het nu redelijk lukt om zelfstandig financieel rond te komen doordat ik weer fatsoenlijk kan werken Maar ik waardeer het aanbod heel erg!
Met citaat reageren
Oud 12-01-2020, 03:08
Verwijderd
Ja nou jah, ik heb in november nog 500 euro van Noci moeten lenen om de maand door te komen en ik heb vandaag 300 euro aan de ouders van een maat van me geleend. Mensen moeten elkaar helpen en het liefst op basis van vertrouwen. Soms kan het gewoon even niet en dan is een beetje hulp niet iets om je voor te schamen.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2020, 03:13
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ja goed punt! Ik leen zelf ook vrij makkelijk geld uit en als het nodig is leen ik ook. Zonder schaamte of schande. Maar ik vind het ook heerlijk dat ik mezelf nu redelijk kan redden. Dat heb ik de afgelopen jaren niet gekund en ik geniet er nu enorm van dat ik niet meer steeds mijn handje op hoef te houden.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2020, 03:36
Verwijderd
Ik hoorde schoten.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2020, 10:21
Verwijderd
<3
Met citaat reageren
Oud 12-01-2020, 10:22
Verwijderd
En komt goed Daantje! Het begin doet pijn, maar dat gelukkige moment komt er ook weer voor jou!
Met citaat reageren
Oud 12-01-2020, 17:35
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ja Daantje, ik hoop dat je dat gevoel weer terug mag krijgen uiteindelijk! Maar ook natuurlijk dat je je alleen ook prettiger gaat voelen dan nu
Citaat:
En komt goed Daantje! Het begin doet pijn, maar dat gelukkige moment komt er ook weer voor jou!
Jullie zijn lief

Met de jaarwisseling zei ik tegen mijn vriendinnen dat ik ergens in 2020 een nieuw huis ga vinden en weer gelukkig ga worden maar nu zie ik het nog even niet

Citaat:
Heb je nog steeds genoeg lieve betrokken mensen om je heen?
Op zich wel maar mijn beste vriendin is heel druk, oa met daten en dat terwijl ik best behoefte heb aan haar steun nu. Gelukkig wel een andere vriendin waar ik om de week mag eten en morgen ga ik bij een collega eten. De mensen om me heen doen wel hun best voor me, dat voelt wel heel fijn.

Ik ben eind vorig jaar geslaagd voor het theoretisch examen kamprechter (scheidsrechter) voor het roeien en moet binnenkort beginnen aan de praktijkopleiding dus daar ben ik ook mee bezig met voorbereidingen. Hopelijk ga ik dat leuk vinden en leer ik leuke mensen kennen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 12-01-2020, 18:20
Verwijderd
Niet om je te demotiveren Daan, maar ik zou dat "gelukkig worden in 2020" ook niet als doel zien. "Geluk" is nu eenmaal een abstract begrip en lastig om dat te bereiken. Tevredenheid zou ik eerder op doelen. Als je het streven naar geluk laat varen, laat je die opgelegde druk ook varen, wie die druk ook maar op jou legt, de omgeving of jezelf.

Het is gewoon ok allemaal hoe het gaat, het is ok om verdrietig te zijn, het is ok om blij te zijn, het is ok om depri te zijn. Alles is ok.

Alles wat je wil bereiken komt vanzelf, soms moet je er hard voor werken, soms moet je juist even stil staan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 19:11
ARTistiek T begin hebbik hier wel es neergezet
Eend
48 18-05-2002 19:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:09.