Oud 24-07-2005, 21:04
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
dus
Advertentie
Oud 24-07-2005, 21:07
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
waar was ik, oja , zelfmedelijden:

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
doezel schreef op 24-07-2005 @ 21:54 :
Ik heb eens een kwartiertje spaanse les gehad en ik kon al alle toerist-standaardzinnetjes en een recensie vertalen naar het nederlands
--------------------------------------------------------------------------------



ik kreeg termen uit het bedrijfsleven in het spaans
en heel veel kk grammatica

en geloof me dan maken zelfs de kleurige plaatjes in je boek het niet meer ''LEUK''
Oud 24-07-2005, 21:11
Verwijderd
Oeh een nieuw topic

Om verder te gaan op het vorige: Ja, Otis dat kan ik me vooorstellen. Maar ik vind grammatica over het algemeen niet zo erg en talen wel leuk dus ik ga toch een poging wagen. Alleen nog een boek vinden

Ontopic:
Vandaag.... ben ik het vroegste opgestaan van allemaal ( ) , toen hebben we ruzie gemaakt en dan croissants gegeten in stilte ( ), dan de hele dag onboeiende activiteiten zoals mailtjes lezen, mailtjes sturen, keyboard spelen (ik kan al bijna het eerste blad van jamie cullum!), de knack lezen (wist je dat 40% van de europese subsidies naar landbouw gaat, terwijl dat maar zorgt voor 5% van de jobs..) , eten, 's avonds nog meer eten en natuurlijk ook tussendoor eten, forummen, tv-kijken, en nog meer van dat.
Zo meteen ga ik weg van de computer en tv kijken . Leuk leven

Gelukkig morgen een feest voor een vriendin, ik moet wel nog een cadeautje kopen, misschien nog werk gaan zoeken. Verder nog wat meer onboeiende activiteiten.
Oud 24-07-2005, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 24-07-2005 @ 22:07 :
waar was ik, oja , zelfmedelijden:

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
doezel schreef op 24-07-2005 @ 21:54 :
Ik heb eens een kwartiertje spaanse les gehad en ik kon al alle toerist-standaardzinnetjes en een recensie vertalen naar het nederlands
--------------------------------------------------------------------------------



ik kreeg termen uit het bedrijfsleven in het spaans
en heel veel kk grammatica

en geloof me dan maken zelfs de kleurige plaatjes in je boek het niet meer ''LEUK''
Waarom zelfmedelijden, je bent er nu toch vanaf?
Oud 24-07-2005, 21:13
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ik ben lekker naar mn ouders gegaan, indisch gegeten en bijgepraat met mn zusje die uit kreta kwam (kapotbruin )

Volgende week weer werken
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 24-07-2005, 21:13
Verwijderd
otis fuck op met dat hartje.
nou vanmiddag ging ik (noep) naar de independent outlet voor mn nieuwe imago maar de bandshirts waren weg omdat ze gingen verbouwen en toen kreeg ik een kaartje van de mevrouw achter de kassa.
toen ging ik naar bruna om agendavulling te kopen (wat echt een zwaardere taak blijkt dan ik altijd dacht) maar die was dicht.
gelukkig was daar tegenover een ben & jerrys winkel en toen haalde ik kokos en kersen ijs voor mezelf en aisa en toen smikkelen en toenn nu gaan we madagaskar kijken maar eerst zing ik nog mee met melissa auf der maur (hoort ook bij mn imago)

PS. LIEF DOENN
Oud 24-07-2005, 21:14
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Citaat:
doezel schreef op 24-07-2005 @ 22:12 :
Waarom zelfmedelijden, je bent er nu toch vanaf?
ja dat is inderdaad zo
Oud 24-07-2005, 21:14
Verwijderd
Nu ben ik de eerste post van mensen aan het bekijken (ook weer zoiets nuttig) en Otis, die van jou is wel heel grappig. Sorry.
Oud 24-07-2005, 21:16
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
i know
Oud 24-07-2005, 21:18
Verwijderd
SJOOOOOooW SjOoOoWwww
maar gelukkig is oot nu wel de leukste <3
Oud 24-07-2005, 21:20
Verwijderd
Ja, gelukkig kunnen mensen veranderen.
Ik was vroeger ook echt
Oud 24-07-2005, 21:21
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
jammer dat je oude account er niet meer is noep maar okey ik was wel de ergste denk ik ja
Oud 24-07-2005, 21:26
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
angellena's posts uit 2001 op DOP zijn ook wel de moeite waard
Oud 24-07-2005, 21:29
Lunae
Avatar van Lunae
Lunae is offline
vandaag was echt een zondag want ik heb gewoon niks gedaan, alleen maar forummen en tv kijken, en morgen wordt ook al niet veel beter want dan ga ik weer eerst de hele dag niks doen en 's avonds werken

maar voor de rest houd ik van vakantie hoor (L)
Oud 24-07-2005, 21:39
Verwijderd
Ik heb vannacht tot vanochtend vroeg gedanst in de huiskamer met een vriendje en toen ben ik op zijn bed in slaap gevallen en heb ik hem naar de bank gestuurd. daarna wakker gebeld door mijn liefste chick dat ze weer in het land is <3 en me aangekleed, naar huis gegaan en ontdekt dat mijn vader jarig was wat we dus vierden en nu zijn er overal mensen terwijl ik het idee heb dat ik veel moet doen.
Oud 24-07-2005, 21:43
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
ik ging net mn koffer inpakken en ik moet heel veel dingen thuislaten uiteindelijk moest ik alsnog op mn koffer gaan zitten om een dicht te krijgen en een heel veel cd's thuislaten, want 45 cd's voor 10 dagen is toch een beetje overdreven.
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 24-07-2005, 21:45
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Otis schreef op 24-07-2005 @ 22:26 :
angellena's posts uit 2001 op DOP zijn ook wel de moeite waard

ik las dat jij ooit eens een discussie of presentatie moest houden voor ANW, dat moest ik afgelopen jaar ook en ik deed het over de Maya's
en ik was vroeger heel saai en ik deed heel interessant, net als nu dus eigenlijk, en toen hield ik nog van linkin park bluuhhh
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 24-07-2005, 21:48
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 24-07-2005 @ 22:45 :
ik las dat jij ooit eens een discussie of presentatie moest houden voor ANW, dat moest ik afgelopen jaar ook en ik deed het over de Maya's
en ik was vroeger heel saai en ik deed heel interessant, net als nu dus eigenlijk, en toen hield ik nog van linkin park bluuhhh
ik vond ALLEN IVERSON DE LeKKerStE basketballer van de wereld
Ads door Google
Oud 24-07-2005, 21:50
Verwijderd
Ik ben naar Charlie and the Chocolate Factory geweest en hij was geweldig (L) ik wil met Johnny Depp trouwen (L)
Oud 24-07-2005, 22:16
Verwijderd
ik was vroeger cu2 VeRsLaAfd, inclusief het jargon

dit wordt meer een biecht topic!
Oud 24-07-2005, 22:18
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
ik was vroeger echt veel irritanter dan nu
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 24-07-2005, 22:29
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 24-07-2005 @ 23:18 :
ik was vroeger echt veel irritanter dan nu
en je zat eerst op t fancy forum
Oud 24-07-2005, 22:31
merels
Avatar van merels
merels is offline
gewerkt en simpel maar lekker gegeten en tia maria gedronken wat een afsluiter van een enerverende week
__________________
lekker oppervlakkig maar weer
Oud 24-07-2005, 22:32
Verwijderd
ik zat altijd op verschillende fora's en dan ging ik en een ander meisje altijd kloten.

bijv, naam + achternaam achterhalen en dan het telefoonnummer op het forum zetten. we deden alsof we van een sekte waren en dat we je binnekort thuis kwamen ophalen als je niet vrijwillig kwam.

gemeen hoor
Oud 24-07-2005, 22:45
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Otis schreef op 24-07-2005 @ 23:29 :
en je zat eerst op t fancy forum

ja daar was ik vroeger geloof ik ook lid van
maar ik was ook lid van de penny, penny plus en club penny
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Advertentie
Oud 24-07-2005, 22:51
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Zal ik een geheimpje vertellen?.....

Ik zat ook op het fancy forum.



ontopic:
Ik ben wakker geworden, heb deel 10 van mijn Monty Python DVD's gekeken (lachen man ) en m'n moeder gepest.
Toen gewerkt van 2 tot 10 en nu ben ik brak en pissed off, want ik kreeg ook te horen dat ik woensdag en donderdag ineens dezelfde dienst heb, terwijl ik eerst alleen maar 3 uurtjes per dag hoefde.... En dat allemaal omdat mijn irritante neger collega ineens niet meer 's avonds wil werken. Hufter
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 24-07-2005, 22:55
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 24-07-2005 @ 23:51 :
Zal ik een geheimpje vertellen?.....

Ik zat ook op het fancy forum.





ik heb eigenlijk de hele dag loos gehangen en naar schoenen op het internet zitten kijken OJA ik heb de keuken en bijkeuken geveegd en gedweild
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 24-07-2005, 22:57
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
ik wist niet eens wat een forum was voor ik hier kwam
Oud 25-07-2005, 00:46
Adam Warlock
Avatar van Adam Warlock
Adam Warlock is offline
quote van655321:
Citaat:
Gister naar de storing geweest, 5 euro entree, gratis bier. Veel bier gedronken dus. Tussen de punkers, altijd leuk.
Op een gegeven moment vond ik dat iedereen zn smoel moest houden en dat ik iedereen stom vond dus toen wilde ik naar huis. Mn exjoch meegesleurd (letterlijk) en de arme vent luid snurkend op bed gelegd. Zelf op de bank gaan liggen en vnochtend hebben we ruzie gemaakt en heb ik m gezegd dat hij onder een bus mocht komen.
Maar dat meende ik niet.
Echt niet.
Maar wel dat hij griep kan krijgen.
toen maar weg gegaan en met een crust lopen ouwehoeren en port drinken en met lepra naar amsterdam alwaar we weer wat mensen van gister tegenkwamen, de rest van de dag gewoon gehangen in mn hotel ruysdael met huisgenootje en friends, rock n roll.

en griep kan ik wel gebruiken want ik kan geen vrij krijgen deze vakantie en ik wil naar force attack gvd
__________________
in refrigerator heaven i'll go out in STYLE!
Oud 25-07-2005, 01:11
Verwijderd
eindfeest van de storing was kanker fucking vet. nu echt nog steeds kapot als en defecte liftdeur. gratis bier de gekste

en ik hoop dat je onder een crust komt
Oud 25-07-2005, 02:07
Verwijderd
ik heb de baby van m'n 17-jarige bijna-stiefzusje bekeken en foto's van haar bloederige edele delen en alle troep die eruit kwam want dat is natuurlijk erg belangrijk om te documenteren.
het arme schaap heet Deacon

en ik heb monchoutaart op.
Oud 25-07-2005, 02:34
Verwijderd
Net MTV Barbara gezien. Ze ging naar fields of rock en ik werd verliefd op haar met haar leuke kop en outfit.
Oud 25-07-2005, 05:39
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ik ga deze week weer de lieve zuster uithangen en heeeeel veel geld verdienen <3
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 25-07-2005, 09:39
Back Door Man
Avatar van Back Door Man
Back Door Man is offline
ik ben al 2 dagen ziek.. en daar baal ik van want ik ben nooit ziek en ik heb er ook geen tijd voor.

en verder is mijn vader nu bob dylan kaartjes halen want daar ga ik met mijn ouders heen.
Oud 25-07-2005, 10:08
Verwijderd
ik voel me weer wat beter, eindelijk geslapen nu maar eens de rotzooi van zaterdag opruimen zz
Oud 25-07-2005, 10:19
Verwijderd
redelijk wakker, gisterenavond over de oude spoorweg gewandeld en bijna op mijn smoel gevallen over een gladde spoorbiels . zometeen klussen in het jongerencentrum en mijn broertje is jarig dus vanavond feesttttt.
Ads door Google
Oud 25-07-2005, 10:37
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
ik ben boos want ik ben NATgeregend
en mn pinpas is vrijdagavond door de pinautomaat opgegeten dus ook geblokkeerd en dus wou ik vandaag met een hele oude pas pinnen maar dat kan dan blijkbaar niet
dus geen lunch voor mij en de hele week geen geld
Oud 25-07-2005, 10:39
Verwijderd
met je paspoort kan je wel geld opnemen bij de bank. Ik kom er net achter dat mn net hele nieuwe pinpas alweer kapot is door een magneet in mn tas zz
Oud 25-07-2005, 10:40
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Citaat:
Roxane schreef op 25-07-2005 @ 11:39 :
met je paspoort kan je wel geld opnemen bij de bank. Ik kom er net achter dat mn net hele nieuwe pinpas alweer kapot is door een magneet in mn tas zz
ja dat had ik ook laatst en nu heb ik voor de 4e keer in 2 maanden een nieuwe pas aangevraagd dus ook meteen een nieuwe pincode.
en ik ging naar de bank maar ze zeiden je mag alleen geld opnemen met je paspoort bij de bank waar je je rekening hebt afgesloten
dus niet in den haag .
Oud 25-07-2005, 10:44
Verwijderd
ik heb ook hele verhalen over mijn bankkaart. ik was de pincode eens vergeten en toen had ik 3 keer geprobeerd omdat ik dacht dat ik em toch wist, maar dat was fout dus en toen werd hij geblokkeerd. ik heb dan een nieuwe code aangevraagd en die was ik een week later alweer vergeten, weer geblokkeerd maar toen ging ik naar het loket en er was een lieve mevrouw die inzag dat ik hopeloos chaotisch ben en ze heeft hem ge-unblockt omdat ik er zeker van was dat ik de code toch wist. jammer genoeg was het weer fout. ik ging dan maar naar huis, op zoek naar het papiertje waar de code opstond. toen is het gelukt en nu heb ik de code veranderd naar die van mijn gsm want die vergeet ik nooooit

ik had vannacht mijn raam opengezet want ik verkeer in de waan dat dat gezonder is, maar nu heb ik de hele nacht kou gehad. en nu een halve verkoudheid.
sebiet ga ik douchen, en dan op de bus stappen, een half uur later eraf stappen, cadeautje zoeken, en langs het interimbureau gaan.
Oud 25-07-2005, 11:06
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Ik stond chagerijnig op, want er was een koter echt hard aan het schreeuwen. Toen ging mn huisgenoot ook roepen en toen was het hek helemaal van de dam. Nu ben ik al een uur bezig met de deur uitlopen en boodschappen doen. Het probleem is dat ik niet weet of ik met de fiets moet of niet. Ondertussen heb ik de was gedaan en mn kamer opgeruimd. En verder ga ik vandaag de keuken opruimen.
__________________
you spread like peanut butter
Oud 25-07-2005, 11:06
655321
655321 is offline
Mijn dag tot nu toe is rock 'n roll. In de ruimste zin van dat rotbegrip.
__________________
Fire, walk with me
Oud 25-07-2005, 12:20
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Otis schreef op 24-07-2005 @ 23:57 :
ik wist niet eens wat een forum was voor ik hier kwam
en ik heb gisteren gezellig gewerkt en op mijn werk is een ware soap aan de gang want de bedrijfleidster heeft het uitgemaakt met de chefkok en nu hebben we een nieuwe en die is pot en die schijnt op een van de serveersters te geilen en die schijnt bi te zijn dus het is allemaal heel spannend en vanavond hoop ik op nieuwe ontwikkelingen
__________________
Pardon my French
Oud 25-07-2005, 13:08
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Citaat:
ZerO schreef op 25-07-2005 @ 13:20 :
en ik heb gisteren gezellig gewerkt en op mijn werk is een ware soap aan de gang want de bedrijfleidster heeft het uitgemaakt met de chefkok en nu hebben we een nieuwe en die is pot en die schijnt op een van de serveersters te geilen en die schijnt bi te zijn dus het is allemaal heel spannend en vanavond hoop ik op nieuwe ontwikkelingen
dat klinkt als een docusoap voor yorin

vanmorgen van 9 tot 12 werken en mocht lekker eerder weg.
ik ging net werkbriefjes brengen en ik was verdwaald in den haag en op den duur was ik bijna op de snelweg met mn fiets en iedereen keek me raar aan
daarna ging ik naar de stad opzoek naar een ander rabo filiaal om te kijken of ik geld kon opnemen met mn idkaart maar dat kan dus echt alleen in de plaats waar je de rekening hebt geopend
toen kwam ik met mn wiel in een tramrails en viel ik op mn bek en lag mn panty open en moesten er allemaal autos stoppen
gelukkig hielp een hele aardige oude mocro me overeind en zei oh meissie kijk toch uit.
en toen zei ik dankuwel meneer en hij gaf me mn paraplu die 100 meter verderop was terecht gekomen.

toen ging ik richting huis, gefrustreerd want ik heb echt ALTIJD wat met mn bankpasje
Oud 25-07-2005, 13:14
HenkMul
Avatar van HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
Otis schreef op 25-07-2005 @ 14:08 :

toen kwam ik met mn wiel in een tramrails en viel ik op mn bek en lag mn panty open en moesten er allemaal autos stoppen
Ja, ik zag het vanuit tram 17, . Maar die tramrailsen zijn verraderlijke krengen inderdaad; vorig jaar ben ik ook enkele keren genadeloos onderuit gegaan met m'n skateboard. .
__________________
Uit de slobber gewassen kluit.
Oud 25-07-2005, 13:17
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Citaat:
HenkMul schreef op 25-07-2005 @ 14:14 :
Ja, ik zag het vanuit tram 17, . Maar die tramrailsen zijn verraderlijke krengen inderdaad; vorig jaar ben ik ook enkele keren genadeloos onderuit gegaan met m'n skateboard. .
voyeur
Oud 25-07-2005, 13:18
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
dat is mij ook een keer overkomen, en een litteken eraan over gehouden kut tramrails

ik ben net natgeregend omdat ik moest lopen met de hond en ik nam een paraplu mee maar die ging kapot door de wind. en nu wil ik zien hoeveel geld ik om mijn rekening heb maar ik durf niet te kijken want het is vast weer heel erg
__________________
a pill-popping jukebox

Laatst gewijzigd op 25-07-2005 om 13:21.
Oud 25-07-2005, 13:34
Jones
Zaterdag gewinkeld in Den Haag. 's Avonds naar vriendin toe tot vanochtend. Met de trein terug, op het station van Breda er achter komen dat de trein niet verder gaat. Werk opbellen dat ik het niet ga halen. Stomme busreis. Anderhalf uur later in Delft en nu heb ik een middag vrij.
Oud 25-07-2005, 15:52
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
ik heb cake gebakken en nu luister ik melancholische muziek en hoop ik dat het eens mooi weer word pffff
__________________
sleep is no friend.
Oud 25-07-2005, 16:02
snoodaard
Avatar van snoodaard
snoodaard is offline
Ik moet van maandag tot maandag werken, dit voor geld dat ik in principe al uitgegeven heb. Mijn dag is een en al pret.
__________________
op een lege maag geen revolutie
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Wat maakt jouw dag?
Benj@min
8 05-06-2015 18:48
De Kantine Jouw dag #6
Verwijderd
60 12-10-2008 17:42
De Kantine Jouw dag #5
PixelDansje
79 17-02-2008 17:58
De Kantine Wat maakte jouw dag helemaal goed?
TheRedArrow
500 21-08-2005 20:59
Psychologie Wat neemt jouw dag in beslag?
Anno 1986
55 08-06-2004 14:17
Psychologie een cijfer voor mijn dag (en geef niet al te lage cijfers, dan wordtie denk gesloten)
Fantôme
499 12-12-2003 14:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:57.