Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-02-2017, 20:21
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Vliegen was echt zo gaaf. Naar Ameland geweest
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Advertentie
Oud 24-02-2017, 20:29
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
White House blocks CNN, BBC, New York Times, LA Times from media briefing

http://www.independent.co.uk/news/wo...-a7598641.html

Het wordt steeds mooier!!!
Ik was dit net ook heel hard tegen Humme aan het blèren. Maar schijnbaar is dat vrij normaal in de VS. Trump bant er alleen iets meer tegelijk en is er heel open over.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 24-02-2017, 20:34
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Is het in Amerika eigenlijk wel eens gebeurd dat een president eerder vertrok of is dat niet mogelijk of heel ongebruikelijk?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 24-02-2017, 20:36
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Goed!! Bijna klaar met mijn studie Heb echt het gevoel dat er daarna dan een ander leven gaat beginnen ofzo.... Hoe is het met jou?
Nice Al idee van wat je daarna kunt en wil gaan doen? Met mij gaat het best wel goed op het moment, alleen de studie gaat wat traag.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 24-02-2017, 20:38
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Nixon is volgens mij de enige
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 24-02-2017, 21:00
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ik was dit net ook heel hard tegen Humme aan het blèren. Maar schijnbaar is dat vrij normaal in de VS. Trump bant er alleen iets meer tegelijk en is er heel open over.
Hmmm ok, meer context helpt.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 24-02-2017, 21:17
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Nixon is volgens mij de enige
De enige die moest aftreden, maar er zijn er ook een paar vermoord/gestorven voor het eind van hun termijn
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 24-02-2017, 21:23
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
De enige die moest aftreden, maar er zijn er ook een paar vermoord/gestorven voor het eind van hun termijn
Maar hij is wel zelf vertrokken toch, niet afgezet.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 24-02-2017, 22:03
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Potato potato, als ie dat niet had gedaan was ie afgezet
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 24-02-2017, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Nice Al idee van wat je daarna kunt en wil gaan doen? Met mij gaat het best wel goed op het moment, alleen de studie gaat wat traag.
Yep, ik ga in deeltijd doorstuderen en wil daarnaast gaan werken

Fijn! Welk jaar zit je nu? En begrijp ik t goed dat je t nu met een Brit bent? Waar heb je die opgeduikeld? (nieuwsgierig)
Oud 25-02-2017, 00:30
Verwijderd
Citaat:
Ooooooh ik kan de enorme hoeveelheid schattige babies, koters en zwangerschapsaankondigingen op mijn Facebook echt niet meer aan.
Herkenbaar.
Oud 25-02-2017, 01:16
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Het is een teken!! Jullie moeten samen babies maken!!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 25-02-2017, 01:16
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ja, of niet.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 25-02-2017, 01:42
Verwijderd
Zoef en ik?
Oud 25-02-2017, 08:21
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Ja, of niet.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 25-02-2017, 08:39
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
__________________
Forumdownie
Oud 25-02-2017, 10:12
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Tiiihiiiiiiii!!!!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 25-02-2017, 10:15
Verwijderd
Goedemorgen
Oud 25-02-2017, 11:51
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Tiiihiiiiiiii!!!!
Zelfs dronken mag je dat soort dingen ECHT NIET ZEGGEN!!!!
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 25-02-2017, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Zelfs dronken mag je dat soort dingen ECHT NIET ZEGGEN!!!!
Mee eens.
Oud 25-02-2017, 12:45
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Over dronken gesproken, het wordt tijd voor een feestje!!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 25-02-2017, 12:46
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ik mis carnaval
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 25-02-2017, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Over dronken gesproken, het wordt tijd voor een feestje!!
Ik ben bijna in Haren. Party capital van de wereld.
Oud 25-02-2017, 13:35
Verwijderd
Oud 25-02-2017, 14:02
Verwijderd
Ik heb echt zo'n heerlijk lamlendig hangzaterdagje. Hoe is jullie zaterdag? Nog plannen?
Oud 25-02-2017, 14:05
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik kwam bij de supermarkt verrassend veel carnavalsvierders tegen
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 25-02-2017, 14:11
Verwijderd
Zo gek is dat toch niet Het îs carnaval.
Oud 25-02-2017, 14:11
Verwijderd
Streepje doet t niet
Oud 25-02-2017, 14:14
Verwijderd
Hey, wat ik me serieus afvraag: Waarom is katertje in godsnaam nog forumbaas? Hij is hier al ontzettend lang niet geweest ...
Oud 25-02-2017, 14:32
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Zo gek is dat toch niet Het îs carnaval.
Maar ik woon in Gouda en daar heb ik nog nooit bewust iets van carnaval meegekregen
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 25-02-2017, 14:38
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Oh wow, dit verbaast me echt heel erg.

Citaat:
Ik heb echt zo'n heerlijk lamlendig hangzaterdagje. Hoe is jullie zaterdag? Nog plannen?
Ik heb lekker gesnoozed en vanavond moet ik werken.
Hopelijk komen er geen carnavallers langs, want gisteren werd ik al moe van alle gekkies en gekkies die carnavallen zijn nóg erger.
(Hier wordt niet gecarnavald, dus de verklede pipo's gaan met de trein naar het zuiden om zich helemaal de tering te zuipen en nóg harder te schreeuwen dan ze al doen.)
__________________
Who's this jabroni?
Oud 25-02-2017, 14:45
Verwijderd
Ik ging net naar de bieb in het gemeentehuis en daar was de sleuteloverdracht van carnaval. Allemaal dronken mensen
Oud 25-02-2017, 14:45
Verwijderd
Ik vind carnaval echt een kutfeest
Oud 25-02-2017, 14:48
Verwijderd
Het heeft wel iets vrolijks. Optochten zijn leuk om heen te gaan. Alle groepen die meelopen doen elk jaar meer hun best om nog mooiere pakjes te maken en er zijn gratis wafels
Oud 25-02-2017, 14:48
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Mijn laptop staat ineens niet meer toe dat ik naar de site van Coolblue ga, wat is dit nou weer!?

Citaat:
Access Denied

You don't have permission to access "http://www.coolblue.nl/" on this server.
Reference #18.c7f31502.1488034125.ab3c8d1
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 25-02-2017, 14:51
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Te veel gekocht de afgelopen tijd?
__________________
Who's this jabroni?
Oud 25-02-2017, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Yep, ik ga in deeltijd doorstuderen en wil daarnaast gaan werken

Fijn! Welk jaar zit je nu? En begrijp ik t goed dat je t nu met een Brit bent? Waar heb je die opgeduikeld? (nieuwsgierig)
Eline
Oud 25-02-2017, 15:01
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Yep, ik ga in deeltijd doorstuderen en wil daarnaast gaan werken

Fijn! Welk jaar zit je nu? En begrijp ik t goed dat je t nu met een Brit bent? Waar heb je die opgeduikeld? (nieuwsgierig)
Klinkt goed!

Ik zit nu in het vierde jaar van mijn driejarige bachelor En ja, dat klopt! Wil je de samenvatting of een PM met meer details?

Citaat:
Te veel gekocht de afgelopen tijd?
Dan hadden ze me moeten blokkeren voor ik een nieuwe stofzuiger bestelde en verdorie niet halverwege het betaalproces
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 25-02-2017, 15:21
Verwijderd
Citaat:
Klinkt goed!

Ik zit nu in het vierde jaar van mijn driejarige bachelor En ja, dat klopt! Wil je de samenvatting of een PM met meer details?
Samenvatting is prima! En ach ja, ik heb mn tweede studiejaar ook twee keer gedaan. Achteraf gezien (op dat moment kon ik het rationeel wel beredeneren, maar nog niet zo voelen) is dat echt de betere keus geweest.
Oud 25-02-2017, 15:22
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Ach, zo lang je het niet tot een zevende jaar laat komen...
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 25-02-2017, 16:03
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Hey, wat ik me serieus afvraag: Waarom is katertje in godsnaam nog forumbaas? Hij is hier al ontzettend lang niet geweest ...
Goeie vraag.
Oud 25-02-2017, 16:05
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ach, zo lang je het niet tot een zevende jaar laat komen...
Of een 8e.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 25-02-2017, 16:15
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Samenvatting is prima! En ach ja, ik heb mn tweede studiejaar ook twee keer gedaan. Achteraf gezien (op dat moment kon ik het rationeel wel beredeneren, maar nog niet zo voelen) is dat echt de betere keus geweest.
Ik heb mijn Brit vorig jaar zomer (2015) leren kennen op een soort uitwisselingsproject van de kerk. Hij kwam met een groepje mensen uit de UK en daarbuiten verschillende kerken en gemeenschappen in Nederland bezoeken, om te kijken wat het inhoudt om hier een church plant te zijn. Verder niet heel boeiend, behalve dat ik gevraagd was om te vertalen. En omdat ik er toch was, en omdat degene waar ze zouden blijven logeren de vriend van mijn toenmalige huisgenootje was, heb ik de jongens ook steeds begeleid naar hun gastgezin.

Daar kende ik hem dus van. Afgelopen zomer was ik in Engeland voor een werkvakantie en tussendoor hadden we wel wat contact gehad via Facebook, hij stelde voor om af te spreken nu ik toch in de UK was. Dat hebben we gedaan en dat beviel eigenlijk gelijk heel goed. Dus ehm, ja, zodoende!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 25-02-2017, 16:27
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik dacht dat je hem van dat kamp kende!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 25-02-2017, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Ik heb mijn Brit vorig jaar zomer (2015) leren kennen op een soort uitwisselingsproject van de kerk. Hij kwam met een groepje mensen uit de UK en daarbuiten verschillende kerken en gemeenschappen in Nederland bezoeken, om te kijken wat het inhoudt om hier een church plant te zijn. Verder niet heel boeiend, behalve dat ik gevraagd was om te vertalen. En omdat ik er toch was, en omdat degene waar ze zouden blijven logeren de vriend van mijn toenmalige huisgenootje was, heb ik de jongens ook steeds begeleid naar hun gastgezin.

Daar kende ik hem dus van. Afgelopen zomer was ik in Engeland voor een werkvakantie en tussendoor hadden we wel wat contact gehad via Facebook, hij stelde voor om af te spreken nu ik toch in de UK was. Dat hebben we gedaan en dat beviel eigenlijk gelijk heel goed. Dus ehm, ja, zodoende!
Aha! En hoe houden jullie nu contact? Een langeafstandsrelatie kan best moeilijk zijn.

Laatst gewijzigd op 25-02-2017 om 16:45.
Oud 25-02-2017, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Goeie vraag.
Elin3 Daantje Zoef?
Oud 25-02-2017, 17:02
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik dacht dat je hem van dat kamp kende!
Nope

Citaat:
Aha! En hoe houden jullie nu contact? Een langeafstandsrelatie kan best moeilijk zijn.
We Skypen en Whatsapp-bellen veel en proberen elkaar eens per maand/ twee maanden te zien. In oktober ben ik een paar dagen bij hem geweest, eind november en begin januari was hij een paar dagen hier, en vorig weekend ben ik een lang weekend bij hem geweest. Het is niet ideaal, maar het is maar tijdelijk (hopelijk). Hij had al langer het plan om vanaf september 2017 in Nederland te gaan werken en dat zou alles wel een stuk makkelijker maken.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 25-02-2017, 18:02
Kikaa*
Kikaa* is offline
Oh dan is het inderdaad nog 'even' doorzetten! Ik blijf het wel ontzettend leuk voor je vinden!
Oud 25-02-2017, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht dat je hem van dat kamp kende!
Concentratiekamp?
Oud 25-02-2017, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Hey, wat ik me serieus afvraag: Waarom is katertje in godsnaam nog forumbaas? Hij is hier al ontzettend lang niet geweest ...
Waarom vragen mensen dit zich serieus af? Ben je alleen in de periode hier geweest dat forumbazen actief waren? Zo ja wanneer was dat want ik was er toen niet. Zo nee waarom verwacht je dat nu wel?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:50.