Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-07-2013, 20:30
michello16
Avatar van michello16
michello16 is offline
Hey liefe mensen,

Ik hat een relatie met een heel lief meisje en het is zegmaar uit gegaan door dat we elkaar weing zagen. Maar nu is ze dus boos dat ik hellemaal niets meer tegen haar zeg. Omdat ze ook niks meer tegen mij zij dacht ik die wil vast geen contact meer.
Maar sinds en een week geleden werd ze weer boos, en nu moet ik elke dag wat zeggen en als ik dat niet doet blokeert ze me overal op en terwijl ze zelf ook niks liefs terugstuurd. Als ze me weer een berichtje stuurd is het meestal negatief.

Zal ik de vriendenrelatie nu hellemaal stop zetten? of zal ik nog met haar door praten?

Ik ben benieuwd wie mijn redende engel is.

Liefs Michello xxx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-07-2013, 20:33
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ze kan niet verwachten dat, nu het uit is, jij nog veel positieve aandacht aan haar besteed, ze heeft dus ook geen recht om boos te worden wanneer je dat niet doet. Op zo'n manier kan je geen vrienden zijn. Als ik jou was zou ik dit tegen haar zeggen en vervolgens het contact verbreken.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 18-07-2013, 20:39
michello16
Avatar van michello16
michello16 is offline
Citaat:
Ze kan niet verwachten dat, nu het uit is, jij nog veel positieve aandacht aan haar besteed, ze heeft dus ook geen recht om boos te worden wanneer je dat niet doet. Op zo'n manier kan je geen vrienden zijn. Als ik jou was zou ik dit tegen haar zeggen en vervolgens het contact verbreken.
Heel erg bedankt nu weet ik waar ik aan toe ben
Met citaat reageren
Oud 18-07-2013, 21:08
Verwijderd
jullie hebben nu ook geen vriendenrelatie, vind ik - zoals zij doet, ga je niet met je vrienden om.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2013, 22:13
Verwijderd
Citaat:
Ze kan niet verwachten dat, nu het uit is, jij nog veel positieve aandacht aan haar besteed, ze heeft dus ook geen recht om boos te worden wanneer je dat niet doet. Op zo'n manier kan je geen vrienden zijn. Als ik jou was zou ik dit tegen haar zeggen en vervolgens het contact verbreken.
Dat is een beetje omgekeerd redeneren. Je doet niet aardig omdát je een relatie of vriendschap hebt, maar omdat je dat graag wil. Als er positieve aandacht ís, dan kun je kijken of vriendschap mogelijk is. TS start al met blijkbaar geen positieve aandacht uitwisselen.

Hoe dan ook lijkt dit meisje me een zeiksnol. Verbreek, al dan niet actief, het contact.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2013, 07:32
quinzds
Avatar van quinzds
quinzds is offline
Klinkt alsof ze je een beetje aan het lijntje wilt houden als het zo is van ja jij moet tegen mij praten maar zeg verder niks positiefs terug
Met citaat reageren
Oud 19-07-2013, 14:17
michello16
Avatar van michello16
michello16 is offline
Echt zo lief voor deze comendts lieve mensen <3
Met citaat reageren
Oud 20-07-2013, 16:58
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Ik denk dat je niets aan haar hebt, al helemaal geen vriend in haar. Gewoon stopzetten en verder met je leven i.p.v. haar bitch te blijven.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2013, 14:23
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Zo he, wat een aandachtssletje. Gewoon niks meer laten horen en je ook niet laten intimideren met dat soort emotionele chantage.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2013, 06:38
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Niet elk bericht moet noodzakelijkerwijs iets liefs bevatten, ik vind het razend irritant als elk berichtje afgesloten wordt met xxx. (en als ze boos is voor straf maar één x).
Als er even niks te zeggen valt, valt er niks te zeggen, punt.
Je kan haar vragen waarom ze berichtjes van je wil, vraag of ze denkt dat jullie een relatie hebben, en of ze dat wil. Als die relatie er dan is, zul je ongetwijfeld wel wat meer contact met haar hebben.
Maar als haar manier van aandacht trekken zó is, kun je haar daar gewoon op aanspreken; "sorry, maar ik wist niet dat we verkering hadden".
Met citaat reageren
Oud 25-07-2013, 07:04
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Of je verbreekt gewoon het contact helemaal. Sorry hoor, hier heb je toch geen zin in? Jullie hebben geen relatie. Vrienden verplichten elkaar niet om contact te hebben. En trouwens, zelfs als je wél een relatie hebt ga je geen contact hebben omdat het moet, maar omdat je het wilt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie friends?
Verwijderd
13 08-08-2010 23:49
Liefde & Relatie Relatie doorzetten of niet
verwijderen_aub
26 09-01-2004 17:40
Psychologie hulp zoeken of overdrijf ik?
sublime
17 03-10-2003 19:44
Liefde & Relatie Zal ik het vertellen of niet?
Parlaatje
10 08-05-2003 14:31
Lifestyle lichamelijk contact
Stoel
83 23-05-2002 16:36
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 16:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:09.