Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-07-2012, 13:10
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
Ik droomde dat ik een quiz aan het spelen was op internet om geld. Degene die aan de beurt was kon een vraag opgeven aan de 6 andere spelers en een geldbedrag als beloning instellen, te verdelen onder de goeie antwoorden. Ik deed voor de grap een makkelijke vraag en stelde in een vlaag van verstandsverbijstering in 'maximale beloning'. Iedereen had hem goed natuurlijk. Ik wist niet wat het maximale was, maar ik verwachtte niet dat iedereen superveel zou krijgen.

Stond er op een volgende scherm:

- All players chose 'maximum reward'
€750,- has been deducted from your bankaccount.

Toen schrok ik wakker
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Advertentie
Oud 27-07-2012, 11:09
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Er lag een lijk in het huis van buurman T. Voordat de man een lijk werd had hij de gang verbouwd, de ronde hoek met het glas was weg en er was gewoon een vierkant stuk, maar wel met een balkonnetje. Ik weet niet waarom hij dood was gegaan. Ik belde aan om te gaan kijken, ook al vind ik lijken heel eng. Eenmaal binnen ging T. mij droogneuken en tilde hij me op aan mijn tieten, ik likte zijn vingers af en zag ineens dat zijn vrouw ook in dezelfde kamer zat. Ik deed net of ik haar niet zag ondanks dat ik recht in haar ogen keek.

ook nog iets over een site van fetisjisten waar je je kon aanmelden om 'stiekem' het beroep uit te oefenen dat bij je fetisj hoorde.
__________________
Allem voran die Tat.

Laatst gewijzigd op 27-07-2012 om 19:36.
Oud 27-07-2012, 11:57
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik was volgens mij een spion. Ik had in ieder geval een evil zus die niet op Zep leek en een heel team dat helemaal smooth door een hotel liep, zodat ik een vent kon vermoorden tijdens een massage.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 29-07-2012, 16:25
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Ik had mijn woning opgezegd en ging samen met a. en j. ergens wonen. We kregen allemaal aparte kamers maar er was ons beloofd door de makelaar dat er op korte termijn van alles weggebroken ging worden waardoor we normaal konden leven. We hadden een paard gekocht en die stond op de wc. Het was heel irritant, want elke keer als je ging kakken moest dat beest ook net en zijn stank was ondragelijk.
Mijn moeder bleek verderop in de straat te wonen. Ze liep buiten ergens over te klagen en ik ging horen waarover. Er bleken overal speakers te staan waar de gemeente klassieke muziek over uitzond. mijn moeder vond het te hard. Ik zei dat ze niet zo moest zeiken, ik werd er laaiend over, daar had ze schijt aan. Ze vroeg naar mijn woonsituatie maar ik zei dat dat haar geen reet aanging.
Later was er een collega (die in irl altijd alleen maar over haar kind kan lullen, isabella) en die was vriendinnen met a. Ze was net als in het echt mega irritant en saai.
ik zat in een soort kantoor met j. en een man die ons dingen vertelde a.d.h. van een tekening op een bord. A kwam binnen en riep me naar buiten. Ze had een zwangerschapstest in haar hand. Er stond in het testvenstertje een ooievaartje met een doek met een baby erop. Ik werd heel enthousiast en begon haar te zoenen en feliciteren. Ze kondigde aan dat het kind van j. was en onze samenwoonplannen niet meer konden doorgaan. Ik wist niet meer wat ik moest uitbrengen en liep weg. Ik lag KEIHARD te janken op een bed, er werd geklopt. Het was a. d'r zus die iets kwam ophalen. Ze schonk niet veel aandacht aan mijn gejank.
Later zaten a en isabella op de bank, ik schreeuwde dat het een tyfuswijf was en dat ik me belazerd voelde. Ze zei dat ze haar beslissing had genomen en dat het jammer voor mij was. Ik sloeg mezelf voor m'n kop dat ik m'n eigen woning had opgezegd. a. deed erg laconiek. ze zei ook nog dat ze mij niet wilde opzadelen met een baby. Ik was boos omdat ze zelf beslissingen nam ipv te bespreken.
__________________
Allem voran die Tat.
Oud 30-07-2012, 08:45
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Ik had een hotelkamer gehuurd met anne, maar er zat al een man van de woningbouwvereniging in toen we binnenkwamen. Hij zat in zijn boxershort op bed. Hij vroeg of ik een broek voor hem wilde halen zodat hij weg kon gaan. Ik liep naar boven, het was gewoon een oud huis. Boven was een armoedige kamer waar witte kasten stonden, van die standaard crisisdingen die uit elkaar vallen als je er naar wijst. Er lagen allemaal soorten broeken met de naam van de woningbouw erop. Toen ik beneden kwam was hij al weg.
De zus van anne probeerde haar over te halen naar haar toe te komen, maar anne had geen zin. Totdat de zus belde en zei een plasfetisjist geregeld te hebben die een show ging geven, toen ging ze weg. Ik weet niet precies waarom ik niet meeging.
Ineens was in mijn eigen huis. K. was er ook. Hij had 2 katten gekocht, een zwarte en een gele. Ik moest hard lachen om de gele. K reageerde geirriteerd en zei dat het kinderachtig was om daarom te lachen, het kwam gewoon door het speciale voer zei hij.
Ik werd kwaad dat hij alles wat ik zei verdeerd opvatte en liep naar mijn slaapkamer die ik met een harde knal dichtdraaide en op slot deed. Toen voelde ik dat ik heel nodig moest plassen, maar het was mijn eer te na om de kamer weer uit te komen nadat ik mezelf zo woest had opgesloten. Gelukkig stond er een grote bak naast mijn bed, er stond Poisey op, dat is irl een merk voor aangepaste zorgartikelen. Ik piste in de bak en er kwamen echt liters pis uit me. Net voor ie ging overstromen was ik klaar. Ik deed er een deksel op. Ik hoorde vreemde stemmen uit de keuken komen en ging alsnog m'n slaapkamer uit. K. stond te koken en begon direct te mekkeren toen hij me zag, dat ik vreselijk was om mee om te gaan. Er stond een jongen bij met een grote nikon camera die onze ruzie vastlegde. Ik werd pissig op hem en zei dat hij moest ophouden. K zei dat ik maar beter geen commentaar kon hebben op andere mensen aangezien ik net in een emmer had zitten pissen. De fotograaf, die zich duidelijjk aan de kant van K. schaarde, wilde er een foto van maken. Ik wilde dat absoluut niet en rende snel naar m'n slaapkamer om me daar weer op te sluiten. Ik draaide hem net op tijd op slot, het slot werkte tegen. Ik ontdekte dat ik nog drie keer verder door kon draaien en er geen mogelijkheid was om binnen te komen. De fotograaf was aan het vloeken en erg geirriteerd, even later spoot hij zijn zaad door het sleutelgat, het spetterde op mijn tieten. Ik was daar helemaal door van mijn apropos.
__________________
Allem voran die Tat.

Laatst gewijzigd op 30-07-2012 om 08:52.
Oud 30-07-2012, 12:32
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Volgens mij was ik gevraagd lerares te worden, om een dooie te vervangen, maar ik wist hoe hij dood was gegaan, dus ik paste. Ik ging kamperen langs de waterkant hier, er zaten allemaal mensen te vissen en veel lawaai te maken en dat vond ik erg irritant. Joyce (van Brian) was er ook nog.
Daarna zat met Jeff en nog twee anderen die ik zo even niet herkende te eten in een kasteel like ruimte. Het was die ene school. Iemand die ik kende, Remco Overdv. geloof ik (mijn vriendje uit groep 7/8) zei dat hij de baan had gekregen. Toen ik heb uitlegde waarom ik hem niet had genomen, zei hij dat ik jaloers was. Hij ging met een andere jongen aan de andere tafel zitten. Toen gingen ze me de hele tijd belachelijk maken. Op de een of andere manier werd mijn naam aam André Hazes gekoppeld en zou ik De Vlieger ofzo op moeten nemen voor YT. Iemand aan mijn tafel zong ook nog smelly cat. En er was iets met een spelletje met iets knippen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 11-08-2012, 23:50
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
irl heeft anne een heel grote blaas, ze heeft een keer een onderzoek gehad en is 4x zo groot als normaal ongeveer. Daar hadden we het over gister.

Ik droomde dat ik bed lag en haar naar de wc hoorde gaan, ik ging het aantal secondes dat ik haar plasje hoorde kletteren bijhouden. Het waren er maar 4, toen dacht ik dat ik weer in een sterk verhaal was getrapt.
__________________
Allem voran die Tat.
Oud 12-08-2012, 12:58
Hazel
Hazel is offline
Ik heb gedroomd dat ik een uur lang met een forummer aan het cammen was, en dat we het hadden over zijn planten. Hij had ook kittens en ik rolde een dropveter helemaal uit, en daarna werd ik zo moe dat ik echt niet meer kon communiceren en ging ik maar slapen, terwijl ik eigenlijk niet wilde.
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 13-08-2012, 06:44
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Ik heb ongeveer mijn hele droom op een banaan achter een boot gezeten op zee.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 16-08-2012, 12:33
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Dat ik niet genoeg studiepunten had om mijn diploma in ontvangst te mogen nemen.

Ik hou van wakker worden uit dat soort dromen. Wat mij betreft heb ik ze elke nacht.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 16-08-2012, 13:09
Hazel
Hazel is offline
Heb je je diploma nu eigenlijk al?

Ik droomde dat ik aan het werk was en ruzie kreeg met iemand, of zo.
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 16-08-2012, 14:45
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Ik was bij een bakker en daar hadden ze gesuikerde broodjes (zoals bij donuts) met gele room. Ik kreeg een hele schaal mee.
__________________
Allem voran die Tat.
Oud 17-08-2012, 07:44
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Dat ik met een groep vrienden in Barcelona zat, mijn vriend mij met de auto op kwam halen. We waren thuis en toen kwamen we erachter dat we mijn zusje vergeten waren, maar toen konden we niet terug rijden, want hij moest werken in het weekend.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.

Laatst gewijzigd op 17-08-2012 om 12:09.
Oud 17-08-2012, 07:49
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Dat ik lid werd van een of andere vereniging (ik denk dat het een taizéclubje was aangezien ik daar gisteren voor het eerst heen ging) en dat ik meteen de beheerder van het geld werd. Het was een beetje miscommunicatie, want ik zei gewoon dat ik ook wel wat wilde doen maar zij gingen er vanuit dat ik de geldzaken wel wilde regelen, terwijl ik liever wat vergaderingdingetjes zou doen.
Oud 17-08-2012, 11:26
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het was raar, ik moest telkens plassen. Er waren, natuurlijk ook heel veel spinnen, gelukkig vielen ze dit keer niet op me.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 17-08-2012, 12:05
Robin_
Robin_ is offline
Ik heb volgens mij de ergste/irritantste nachtmerrie ooit o.O ik wordt om de 10 mins wakker nadat ik iets in mijn droom niet kan bereiken (Is steeds dezelfde droom) heb het nu al een week en kan niet goed slapen >.<
Oud 18-08-2012, 10:36
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik was in het bdjp en Noedel was er met een Mexicaans uitziende familie. Hij vertelde over de enorme spinnen die over zijn familie hadden gelopen en ik zag het allemaal nogmaals gebeuren. Noedel vond het allemaal wel grappig, ik zag het al aankomen. Want natuurlijk zat er ook zo'n vies goor dik beest op mij en werd ik net als een spasti wakker.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 20-08-2012, 09:35
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
we hadden een woning op de plek van het oude belastingkantoor bij HS maar dat werd afgebroken. We wister er niks vanaf en moesten dus inpakken als een gek. We hadden geen dozen, alleen maar plastic tasjes. Dit duurde uren. Toen we nog bezig waren werd de voorgevel al eraf gesloopt, wij gingen gewoon rustig door met inpakken. Het knuffelpopje van anne vond ik een paar keer terug, ondanks dat ik het steeds inpakte.
__________________
Allem voran die Tat.
Oud 20-08-2012, 09:55
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Ik heb het gevoel dat ik de laatste tijd zo goed als droomloos slaap, maar als ik droom gaat het over mijn racefiets. Ik kan niet gedetailleerder op de droom ingaan.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Oud 24-08-2012, 10:42
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik reed met mijn vader over de snelweg, we zaten allebei achterin en niemand bestuurde de auto, maar het ging allemaal goed. De auto was in tweeën gedeeld en in het tussenstuk stond ik op een skateboard.

Toen was ik in het bdjp en had ik een vriendje die met me samen was komen wonen. Maar toen zei hij dat ik raar was en dat ik stonk en toen ging ie gamen met mijn vader. Mijn vader zei dingen als 'Als je gaat samenwonen, merk je pas echt hoe iemand stinkt'. Ik ben naar boven gegaan, naar mijn moeder, maar die had geen idee wat er aan de hand was. Toen heb ik de kleren van mijn vriendje gepakt en uit het raam geflikkerd.

En ik moet de auto van mijn moeder wassen en dat had de dag van tevoren al gemoeten. Ze was niet boos dat ik het met de Franse slag had gedaan, maar ik moest hem nu wel naar een wasserette brengen en helemaal stofzuigen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 24-08-2012, 10:51
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Ik reed met mijn vader over de snelweg, we zaten allebei achterin en niemand bestuurde de auto, maar het ging allemaal goed. De auto was in tweeën gedeeld en in het tussenstuk stond ik op een skateboard.
wat metaforisch De auto in 2 stukken als de scheiding, een schip zonder kapitein en jij die in het wankele midden staat.

Citaat:
Toen was ik in het bdjp en had ik een vriendje die met me samen was komen wonen. Maar toen zei hij dat ik raar was en dat ik stonk en toen ging ie gamen met mijn vader. Mijn vader zei dingen als 'Als je gaat samenwonen, merk je pas echt hoe iemand stinkt'. Ik ben naar boven gegaan, naar mijn moeder, maar die had geen idee wat er aan de hand was. Toen heb ik de kleren van mijn vriendje gepakt en uit het raam geflikkerd.
__________________
Allem voran die Tat.
Oud 24-08-2012, 11:16
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
wat metaforisch De auto in 2 stukken als de scheiding, een schip zonder kapitein en jij die in het wankele midden staat.


Ja echt he!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 24-08-2012, 11:50
Verwijderd
Ik heb iets vaags gedroomd dat ik niet echt kan uitleggen, maar het was wel een beetje naar.
En ik post het hier vooral omdat Chick Rock erin voorkwam! Ik geloof tenminste dat zij het was. Ze moest huilen om iets. En ze had geld nodig voor een bepaald iets en dat had ik, of mijn moeder, haar geleend.
Oud 24-08-2012, 13:35
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Lekker samenhangend verhaal.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 27-08-2012, 09:38
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Ik werkte tien jaar voor mijn werkgever (in het echt is dit bijna 7 jaar) en dat vertelde ik aan iedereen die het maar wilde horen. Ik was vooral benieuwd of m'n werkgever eraan zou denken. Iemand vertelde dat elke werknemer die ergens tien jaar werkt 12.000 euro krijgt maar dat ik dan geen recht meer had op huursubsidie. Ik dacht meteen nah dat zou op mijn werk wel weer anders zijn.
De dag brak aan dat het officieel tien jaar was en mijn werk belde. maar ze zeiden er helemaal niks over, ze gaven me gewoon werk dat ik aannam en dat was dat.
later had ik een gebroken been maar ik had geen gips. wel veel pijn en ik zat in een rolstoel. Ik was naar de jongensopvang van anne gegaan. Daar had ik platgeslagen negerzoenen die ik probeerde in gelijke stukken te snijden.
Met mijn gebroken been ging ik het gebouw door opzoek naar een lift. er was er eentje in een douchecabine, maar daar kon je niet met een rolstoel in. erg onhandig.
__________________
Allem voran die Tat.

Laatst gewijzigd op 27-08-2012 om 13:07.
Oud 30-08-2012, 17:04
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Ik was bij T. Hij woonde helemaal boven bij het dakterras, maar de sfeer van het bdjp hing er. Zijn vrouw was er niet. Hij bond me eerst vast en later liet hij me naakt in allerlei posities staan. Hij zat aan mijn kut. Mijn telefoon ging, het was een vrouw van een restaurant. Ze vroeg of ik soms niet iets vergeten was en dat het een speciale dag was. Ik wist niet waar ze het over had. Ze zei: 'de opa en oma van je zoon hebben speciaal voor jou een etentje', waar ik bleef.
Ik kleedde me aan en toen ik weg wilde gaan kwam buurvrouw Tj. ineens. Aan haar manier van doen te zien had ze van alles meegekregen van de avontuurtjes van T. en mij maar ze zei niks.
Ik zei tegen T. dat we een groot risico hadden genomen ivm zijn vrouw, maar dat vond hij juist extra geil.
Ik liep naar buiten, daar waren ineens heel veel terrasjes. Ik hoorde een 'joehoe' van verderop komen en zag opa en oma. Ze waren net klaar met eten. Ik rookte een sigaretje en ging toen naar huis, want ik moest slapen vanwege nachtdienst. Mijn bedstee kwam erin voor.
__________________
Allem voran die Tat.

Laatst gewijzigd op 30-08-2012 om 20:35.
Oud 01-09-2012, 08:45
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Ik had een reusachtige zwarte snor die in een dag aangroeide en ik vond 'm cool. Ik werd zojuist wakker en was teleurgesteld dat het alleen een beetje ongeschoren was...
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Oud 01-09-2012, 21:19
Verwijderd
Ik droomde dat ik meedeed met The Voice of Holland. Velorisa Yorks (die nu meedoet) was de enige die omdraaide en was dus mijn coach. UIteindelijk stonden we samen in de finale haar wereldhit 'Listen' (eigenlijk van Beyoncé maar goed, in dromen kan alles) te zingen. Toen won Velorisa The Voice of Holland (vreemd, ze was toch coach haha), en ging ik huilen bij Linda de Mol (geen idee waarom bij haar). Daarna ging ik in de rij staan bij de kassa, die rij duurde heel lang.

Zo raar zitten mijn dromen altijd in elkaar. Ik droom helaas niet elke dag, vind mijn dromen altijd wel leuk...
Oud 02-09-2012, 17:11
Afrodiete
Avatar van Afrodiete
Afrodiete is offline
Ik heb gedroomd dat ik een piemel had.
__________________
When nothing goes right, go left.
Oud 03-09-2012, 10:26
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
S. was bij zijn bijna-naamgenoot aan het spelen (die dikke) en ik kwam hem ophalen maar hij was er helemaal niet. De huiskamer stond vol met wietplanten. De ouders waren aan het blowen en later kwamen er nog wat neven en ooms die ook mee gingen doen. De moeder had ook nog veel gezopen, met dubbele tong zei ze hoe idioot ze het beleid vond in NL mbt wiet.
Een oom maakte allemaal foto's voor hyves, en dat verklaarde mijn vragen irl over waarom dat kind op hyves zit. Omdat zijn hele familie erop zat dus.
Het huis was heel anders dan in het echt. Overal waren witte meubels en muren, er was een soort afdakje gemaakt met een blauw/wit gestreepte schommelstoel.
__________________
Allem voran die Tat.
Oud 03-09-2012, 14:19
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
dat m'n moeder me opsloot en dood wou hebben door wolven, toen zei ik van: je wilt me toch dood hebben..??
toen zei ze: nouja laatmaar..
en even later moestik op kindjes passen, ik lette er heel goed op maar uiteindelijk raakte ik er toch eentje kwijt.
en weer later was ik met mn vriendin en haar ouders naar de bios en wou ik in de pauze een caramel ijsje bestellen, maar toen de film eenmal was afgelopen had ik het ijsje nog niet, terwijl er helemaal geen rij stond..
Oud 03-09-2012, 14:20
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Citaat:
Ik heb gedroomd dat ik een piemel had.
oew dat is een leuke droom! :3
hoe voelde het? x)
Oud 03-09-2012, 14:41
Afrodiete
Avatar van Afrodiete
Afrodiete is offline
Citaat:
oew dat is een leuke droom! :3
hoe voelde het? x)
Ik kon er niet vanaf blijven, hahaaa.
__________________
When nothing goes right, go left.
Oud 10-09-2012, 19:02
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Ik keek een filmpje. Er waren allemaal mensen die heel hard persen! in de camera riepen, waaronder een jonge indonesische vrouw. Ik dacht dat het over bevallingen ging, maar het bleek over iets heel anders te gaan. Ik ging er van blozen omdat ik niet had opgelet en alleen aan m'n geile dingetjes dacht.
__________________
Allem voran die Tat.
Oud 11-09-2012, 11:14
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Ik was op youtube dit nummer aan het zoeken :


maar ik kon niet op het woord 'devotion' komen. Er verscheen in grote groene letters 'SUBMISSIVE LITTLE WHORE' op het scherm. Daarna vroeg een vrouw die naast me zat daar allemaal dingen over.
__________________
Allem voran die Tat.
Oud 16-09-2012, 09:30
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
over sophie en haar tijgerjurkjes. ze werd opgehaald door haar werk waar en wanneer ze maar wilde.
__________________
Allem voran die Tat.
Oud 18-09-2012, 13:27
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik droomde dat de PvdA en VVD er niet uit kwamen bij de coalitie-onderhandelingen, en dat er uiteindelijk (alweer!) een definitieve coalitie van VVD-PVV-CDA gesmeed werd.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 18-09-2012, 13:38
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline

Maar dat zou geen meerderheid vormen gelukkig. Wat een enge droom arme Noedel!
Oud 18-09-2012, 17:09
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Maar dat zou geen meerderheid vormen gelukkig. Wat een enge droom arme Noedel!
Ja, badend in het zweet werd ik wakker.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 22-09-2012, 18:11
Verwijderd
Dat ik Sonata in C, K545 - I. Allegro van Mozart kon spelen.
Oud 22-09-2012, 18:19
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik zat in de cel met mijn vriend en zijn beste vrienden, en we gingen proberen uit te breken. Dat was heel stoer. Ik heb ook nog de handtekening van Lucky Luke op mijn tiet gekregen, hij was gevangenisbewaker. Uit alles in de droom sprak dat ik VEEL TE WEINIG SEKS heb
Oud 22-09-2012, 19:08
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik had een smartphone, maar elk telefoongesprek dat ik wilde voeren, viel weg. De knopjes werkten ook heel slecht, dus ik kreeg amper internet op mijn scherm. Toen het uiteindelijk lukte, bleek het Internet Explorer 4.0 te zijn, dus dat was ook een domper. Apps heb ik niet geprobeerd.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 23-09-2012, 09:20
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik droomde dat ik op FB had gezegd dat ik klaar was met de kermis (oid, in ieder geval iets negatiefs) en toen kreeg ik daar commentaar op van mensen die zelf altijd negatieve shit lullen. Toen ging ik van 'jij gaat mij niet vertellen wat ik wel en niet op mijn eigen FB mag posten, dan ontvriend je me maar', maar stiekem was ik daar best bang voor
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 23-09-2012, 09:25
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik heb over een paar weken uitvoering van toneel, dus mijn dromen gaan voornamelijk over toneelvoorstellingen en alles wat daarbij goed en fout kan gaan
__________________
you're not my demographic
Oud 23-09-2012, 11:21
Verwijderd
Ik had een nachtmerrie over dat ik seksuologe was en een extreme masochist onder behandeling had.

Spoiler want lang.

Spoiler
Oud 26-09-2012, 10:09
Verwijderd
Over schipluiden en schulden en speciale toegang bij de Ikea.
Oud 26-09-2012, 10:36
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Over seks op de keukentafel en een boerderij.
__________________
you're not my demographic
Oud 26-09-2012, 21:29
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ohja para ik wou nog zeggen dat ik je droom gaaf vond.
Oud 26-09-2012, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Over seks op de keukentafel en een boerderij.
Omg, dat droomde ik ook
Oud 26-09-2012, 21:45
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
"droomde" ?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat heb je vandaag gedroomd?
Verwijderd
500 04-04-2012 11:14
De Kantine Wat heb je vandaag gedroomd?
Verwijderd
500 26-02-2011 13:10
De Kantine Wat heb je vandaag gedroomd?
Verwijderd
500 15-01-2010 13:41
De Kantine Wat heb jij vandaag gedroomd?
Verwijderd
500 17-08-2008 08:54
De Kantine Wat heb je vannacht gedroomd?
Verwijderd
2 11-08-2007 09:20
Verhalen & Gedichten Zondag, Je Vertrek [Part 1[?]]
moenbase
5 30-06-2002 16:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:17.