Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2013, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Gewoon de nick lezen, probleem opgelost
Advertentie
Oud 28-09-2013, 17:26
Verwijderd
Zo erg verdiep ik me niet in avatars met veel kleuren. Dat doe ik wel bij kunst
Oud 28-09-2013, 17:37
Verwijderd
Godver, heb ik een plaatje gevonden dat ik tof vind, krijg ik ongeldige URL melding ofzo. En dat al bij vier verschillende plaatjes. Het gaat toch om de afbeeldingslocatie, toch?
Oud 28-09-2013, 17:41
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik haal die ava's ook door elkaar, je bent niet de enige Mutant.

Verder: man, heb ik vandaag (of de dagen hiervoor) nou écht teveel gedaan? Ik ben verdomme bekaf, heb het gevoel dat ik het heel rustig aan heb gedaan, maar heb zo de 'reünie' van m'n zangcursus, vet gezellig. Kom op lichaam, niet zo zeuren *schopt*
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 28-09-2013, 17:44
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik doe vanavond maar m'n winterjas aan Eigenlijk vind ik dat maar onzin met zulk mooi weer, maar het gaat natuurlijk als een gek afkoelen vanavond en als ik het 's avonds eenmaal koud krijg warm ik niet meer op Voorzorgsmaatregelen dus!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 28-09-2013, 17:44
Verwijderd
Gefixt!
Oud 28-09-2013, 17:48
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Janneke
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 28-09-2013, 17:52
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dat gaat
Dat blijkt

Het is alleen intens kut en onhandig, wat dat betreft hebben ze wel echt nagedacht over RCT2, want die is zoveel handiger in zoveel dingen. RCT1 is een beetje omslachtig en je moet zoveel klikken. Moeite enzo.

Maar wel lekker nostalgisch.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 28-09-2013, 17:52
Verwijderd
Janneke Ik vind Jip en Janneke zo gaaf. <3
Oud 28-09-2013, 17:52
Verwijderd
Janneke
Oud 28-09-2013, 17:53
Verwijderd
Wij hadden vroeger een groot dik boek van Jip en Janneke.
Oud 28-09-2013, 17:55
Verwijderd
Dat hebben mijn ouders nog steeds. Ik heb hier zelf op de salontafel aan een kant Takkie geschilderd en aan de andere kant Siepie. En op de koelkast heb ik stickers geplakt van Janneke en Poppejans aan een parachute. En ik heb de HELE GROTE Takkie knuffel <33333
Oud 28-09-2013, 17:56
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik had vroeger een Jip en Janneke kamer. Ik heb vandaag nog deze cd geluisterd:

__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 28-09-2013, 17:56
Verwijderd
Wat vet, mijn oma had altijd magneetjes op de koelkast hangen van hun.
Oud 28-09-2013, 17:57
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb nu alleen nog zo'n houten ding in mijn vensterbank en boeken in mijn kast, en die cd (en ongetwijfeld nog wel wat schriftjes en dat soort dingen), en verder is alles wel verloren gegaan over de jaren.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 28-09-2013, 17:57
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En ik drink minimaal 1x per jaar Jip en Janneke champagne
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 28-09-2013, 17:58
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb een Janneke-shirt
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 28-09-2013, 17:59
Verwijderd
Ik heb een Takkie shirt
Oud 28-09-2013, 18:02
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik heb een Takkie shirt
Omg die zou ik wel nog liever willen
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 28-09-2013, 18:03
Verwijderd
Citaat:
Zo erg verdiep ik me niet in avatars met veel kleuren. Dat doe ik wel bij kunst
Het is niet echt verdiepen, het is iets dat ik zie, opmerk, elke dag opnieuw

Citaat:
Ik haal die ava's ook door elkaar, je bent niet de enige Mutant.
Gelukkig!

En knuffel voor de rest van je verhaal!

Citaat:
Gefixt!
<3 nu weer even wennen, maar dat is niet erg

Citaat:
En ik drink minimaal 1x per jaar Jip en Janneke champagne
<3


Vanavond punkbandoptreden!
Oud 28-09-2013, 18:04
Verwijderd
We kwamen vanmiddag in de stad een Deerhound tegen. Nu wil ik zo'n beest. Uiteraard wil ik hem dan NU. Ik ben zo stom soms
Oud 28-09-2013, 18:07
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Gelukkig!

En knuffel voor de rest van je verhaal!
Dankjewel! <3
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 28-09-2013, 18:08
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb ooit Jippus et Jannica meegebracht naar een Latijnse les en toen gingen we dat vertalen. Ik zou 'm nog ergens moeten hebben, maar geen idee waar.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 28-09-2013, 18:15
Verwijderd
concerttaim!
Oud 28-09-2013, 18:17
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb trouwens net zoete aardappel-pindasoep gemaakt en het was teringlekker!
Kost ook geen drol, want het is 1 zoete aardappel, ui, bouillon, wat kruiden, Pindakaas en een bietje zure room/yoghurt oid aan 't eind erin.

Alleen beetje jammer dat ik geen staafmixer meer heb, want die was van m'n vorige huisgenote, en toen ik de soortvan Magic Bullet gebruikte van de nieuwe huisgenote rook ik ineens een brandlucht en kwam er rook uit dat ding en toen deed 'ie niks meer. Ik deed helemaal niks raars!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 28-09-2013, 18:17
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
concerttaim!
hef fun.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 28-09-2013, 18:22
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik heb trouwens net zoete aardappel-pindasoep gemaakt en het was teringlekker!
Kost ook geen drol, want het is 1 zoete aardappel, ui, bouillon, wat kruiden, Pindakaas en een bietje zure room/yoghurt oid aan 't eind erin.

Alleen beetje jammer dat ik geen staafmixer meer heb, want die was van m'n vorige huisgenote, en toen ik de soortvan Magic Bullet gebruikte van de nieuwe huisgenote rook ik ineens een brandlucht en kwam er rook uit dat ding en toen deed 'ie niks meer. Ik deed helemaal niks raars!
Staafmixers kosten ook geen drol
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 28-09-2013, 18:41
Verwijderd
Ik vervloek mijn moeder echt steeds meer dat ze alle kinderdingen weg heeft gedaan.
Oud 28-09-2013, 18:51
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Als iemand opmerkingen maakt, zonder kwade bedoelingen, waar je heel erg mee zit, wanneer is het dan handig er iets van te zeggen? Als je die persoon vaker gaat spreken en zien alleen, of hebben jullie zoiets van: die persoon zit er dan ook mee dat hij iets verkeerd heeft gezegd en jij voelt je niet beter?
Oud 28-09-2013, 18:53
Verwijderd
Ik ga eerst een tijdje piekeren en zeg het toch of laat het overwaaien. Maar vaak weet diegene wat dat zei er niets meer van. Tenminste dat gebeurt vaker bij mij.
Oud 28-09-2013, 19:00
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mja ik pieker niet over hoe het bedoeld was, maar ik heb wel last van de uitwerking van de opmerkingen. Daarom twijfel ik juist over of ik iets moet zeggen - voor een volgende keer. Omdat ik ook best weet dat het niet zo bedoeld was.
Oud 28-09-2013, 19:03
Verwijderd
Ligt er ook en beetje aan hoe die persoon reageert.
Oud 28-09-2013, 19:05
Verwijderd
Maar je kunt het best meteen zeggen
Oud 28-09-2013, 19:09
Verwijderd
Morgen weer dansles, en nu moet die wel doorgaan
Oud 28-09-2013, 19:12
Verwijderd
Ik maak erwtensoep en ik denk dat chorizo daar heel goed bij past, dus dat ga ik nu proberen.
Oud 28-09-2013, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Janneke Ik vind Jip en Janneke zo gaaf. <3
'Daar komt vader al thuis van zijn werk! Moeder gaat direct het eten op tafel zetten. Jip, Janneke, komen jullie eten?'

Als je Jip en Janneke voorleest aan kinderen moet je eigenlijk nu en dan de hij's en de zij's omdraaien, gewoon zodat de kinderen evenwichtige mensen worden.
Oud 28-09-2013, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Als iemand opmerkingen maakt, zonder kwade bedoelingen, waar je heel erg mee zit, wanneer is het dan handig er iets van te zeggen? Als je die persoon vaker gaat spreken en zien alleen, of hebben jullie zoiets van: die persoon zit er dan ook mee dat hij iets verkeerd heeft gezegd en jij voelt je niet beter?
Dat hangt er vanaf hoevaak je diegene spreekt. Als het iemand is die je één keer ontmoet/met wie je een dagje iets moet doen, en verder niks, zou ik er niks van zeggen. Als het vaker is, is het beter om dat wel te doen. Ik denk dat de meeste mensen het zelf ook liever hebben dat je dat dan aangeeft.
Oud 28-09-2013, 19:20
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Wij hebben stof gekocht voor gordijnen Ik heb zin om van alles te fröbelen. Misschien die ene bloempot maar eens opleuken, de plant die ik van Miekje kreeg kan wel een grotere pot gebruiken
Linda
Citaat:
En ik drink minimaal 1x per jaar Jip en Janneke champagne
Ik ook
Citaat:
Mja ik pieker niet over hoe het bedoeld was, maar ik heb wel last van de uitwerking van de opmerkingen. Daarom twijfel ik juist over of ik iets moet zeggen - voor een volgende keer. Omdat ik ook best weet dat het niet zo bedoeld was.
Had ik laatst eens. Een meisje uit mijn klas vond het blijkbaar erg raar dat ik geen kinderen wilde, en toen zei ze: 'Waarom leef je dan?' Ja, eh.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 28-09-2013, 19:21
Verwijderd
Ik denk dat de oplossing ligt in een grafiek met 'hoe vaak spreek ik diegene' op de x-as en 'hoe erg zit ik ermee' op de y-as.
Oud 28-09-2013, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Had ik laatst eens. Een meisje uit mijn klas vond het blijkbaar erg raar dat ik geen kinderen wilde, en toen zei ze: 'Waarom leef je dan?' Ja, eh.
Oei.
Oud 28-09-2013, 19:22
Verwijderd
Mensen voor wie kinderen de enige reden zijn van hun bestaan überhaupt :')
Oud 28-09-2013, 19:23
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Oei.
Het meisje in kwestie was moslima. Niet dat dat uitmaakt, maar mijn ervaring is wel dat die er af en toe... eh... best aparte gewoonten en meningen op na houden. Vast cultureel verschil enzo, maar val een ander daar niet mee lastig
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 28-09-2013, 19:29
Verwijderd
Citaat:
Had ik laatst eens. Een meisje uit mijn klas vond het blijkbaar erg raar dat ik geen kinderen wilde, en toen zei ze: 'Waarom leef je dan?' Ja, eh.
meen je dat nou?
Oud 28-09-2013, 19:35
Verwijderd
Jeetje Miekje wat heb je teruggezegd? Of heb je haar maar gewoon genegeerd?
Oud 28-09-2013, 19:46
Verwijderd
"Ja, nou je het zegt..." *sippe blik in het oneindige* "Nou, ik moest maar eens gaan."

En je dan een paar dagen ziek melden.
Oud 28-09-2013, 19:48
Verwijderd
Citaat:
"Ja, nou je het zegt..." *sippe blik in het oneindige* "Nou, ik moest maar eens gaan."

En je dan een paar dagen ziek melden.
Oud 28-09-2013, 20:02
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
"Ja, nou je het zegt..." *sippe blik in het oneindige* "Nou, ik moest maar eens gaan."

En je dan een paar dagen ziek melden.


Ik kom zulk soort mensen ook regelmatig tegen, die denken dat je leven geen nut heeft zonder koters of kerel. Als ze erg onbeleefd zijn lach ik ze in hun bek uit. "Hahaha, heb jij kinderen nodig om je leven betekenis te geven?! Hahahaha, wat een goei! :')"

@fizzle: Als het iemand is die je vaker ziet en waar je het verder wel ok mee kan vinden zou ik het gewoon zeggen. Dan kan hij/zij er iig rekening mee houden.

Zo wist ik bijvoorbeeld vroegah niet dat mijn bff het niet leuk vond als ik haar 'doos' of 'muts' noemde als ze een foutje had gemaakt, al bedoelde ik dat als iets liefkozends. Zij zei die woorden alleen maar wanneer ze iemand echt een stom wijf vond, dus ze dacht dat ik haar ook stom vond ofzo.
Maar toen hebben we 't uitgepraat en was alles weer goed en pasten we ons aan elkaar aan. Zo kwam ze er al gauw achter dat wanneer ik iemand stom vind ik wel ergere woorden gebruik dan 'doos' en 'muts'.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 28-09-2013, 20:02
Verwijderd
Citaat:
En ik drink minimaal 1x per jaar Jip en Janneke champagne
Roze
Oud 28-09-2013, 20:03
Verwijderd
Al vind ik de gekke smaak van grotemensenchampagne altijd wel erg oudennieuwerig.
Oud 28-09-2013, 20:06
Verwijderd
Ik ben met oma naar de bioscoop geweest, we hebben De Nieuwe Wildernis gezien, super mooi ik was bang voor saaiheid maar echt totaal niet! En zulke mooie plaatjes steeds <3
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:00.