Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-10-2013, 11:55
Verwijderd
Citaat:
Ik heb hier al een keer op gereageerd. Nogmaals: hoezo is het gemiep en drama als ik mij negatief uit over deze reclame? Ik heb gezegd dat ik niet vind dat de speelgoedwinkel verantwoordelijk is voor gender- en rolpatronen. Wat mij betreft is zo'n advertentie echter een afspiegeling van de maatschappij, zó denken veel mensen blijkbaar nog. En ja, daar kan ik een beetje verdrietig van worden. Ik heb geen /care-houding. Laat me lekker zonder dat te veroordelen.
Ik snap je post niet zo goed. Jij mag je mening posten en ik vervolgens niet? Ik laat je toch? Ik maak iig nog geen plannen om actief poep door je brievenbus te duwen.
Advertentie
Oud 04-10-2013, 12:04
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik snap je post niet zo goed. Jij mag je mening posten en ik vervolgens niet? Ik laat je toch? Ik maak iig nog geen plannen om actief poep door je brievenbus te duwen.
Je hebt het niet over inhoud in die post, maar voor de tweede keer noem je mijn eerste reactie op die advertentie 'gemiep' en 'drama', terwijl ik dat daarna heb aangevuld met argumenten. Ga dan in op mijn argumentatie, prima als je het daarmee oneens bent, maar speel niet op de man/vrouw.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 04-10-2013, 12:05
Verwijderd
Ehr ik geloof niet dat ik het op de man heb gespeeld. Misschien hecht je wat teveel waarde aan een vrij standaard woord.
Oud 04-10-2013, 12:17
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ik snap trouwens niet waarom het een commercieel slechte zet zou zijn om in die folder ook een aantal jongetjes met stofzuigers af te drukken?
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 04-10-2013, 12:20
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
http://www.youtube.com/watch?v=sFBOQzSk14c

Gelijkheid voor iedereen
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 04-10-2013, 12:25
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
dat parttime werkene vrouwen ''mindere medewerkers'' zijn en conform behandeld worden, dat zorgene vaders ''watjes'' zijn, etc.
Mjah, dat heeft veel met de werking en cultuur van bedrijven te maken. Een bedrijf rendeert (doorgaans) het beste door middel van fulltime medewerkers (zeker de kleinere bedrijven); het heeft nogal een impact als je door de jaren heen geijkte werkprocessen om gaat gooien; om nog maar te zwijgen over effectiviteit (bv 1FTE verdelen over meerdere personen). Het is voorlopig goed recht van een bedrijf om te bepalen dat het voor hun niet optimaal is als mensen parttime/flexwerken; en dat kan voor vrouwen en mannen een teleurstelling zijn. Ik zie dat pas echt veranderen als dat vanuit de overheid bepaald en afgedwongen kan gaan worden.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 04-10-2013, 12:31
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ehr ik geloof niet dat ik het op de man heb gespeeld. Misschien hecht je wat teveel waarde aan een vrij standaard woord.
Zo, heb je je pakje Bitch-juice op vandaag?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 04-10-2013, 12:31
Verwijderd
Ik meen het oprecht. Er is niks bitchy of op de man gespeeld aan.
Oud 04-10-2013, 12:32
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Wat mij betreft is zo'n advertentie echter een afspiegeling van de maatschappij, zó denken veel mensen blijkbaar nog. En ja, daar kan ik een beetje verdrietig van worden.
Waarom verdrietig? Waarom word je verdrietig als mensen denken dat mama's stofzuigen? Valt er geen eer te behalen aan huishouden en schoonmaken? Was het wel goed geweest als er in plaats van een stofzuiger een kantoorartikel of voetbal was afgebeeld?

Citaat:
Ik snap trouwens niet waarom het een commercieel slechte zet zou zijn om in die folder ook een aantal jongetjes met stofzuigers af te drukken?
Ik ga er gemakshalve van uit dat er over die advertentie is nagedacht, en dat er uit onderzoek en verkoopcijfers blijkt dat er relatief weinig jongetjes zijn die een stofzuiger willen, dus dan zou een jongetje afbeelden de doelgroep niet aanspreken.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 04-10-2013, 12:44
Verwijderd


Oud 04-10-2013, 12:50
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ehr ik geloof niet dat ik het op de man heb gespeeld. Misschien hecht je wat teveel waarde aan een vrij standaard woord.
Je snapt niet dat als je tweemaal naar mijn post refereert op een negatieve manier ik dat een beetje flauw vind?

Citaat:
Waarom verdrietig? Waarom word je verdrietig als mensen denken dat mama's stofzuigen? Valt er geen eer te behalen aan huishouden en schoonmaken? Was het wel goed geweest als er in plaats van een stofzuiger een kantoorartikel of voetbal was afgebeeld?
Omdat in een voor mij ideale wereld niet al aan kleine kinderen duidelijk gemaakt wordt dat mama degene is die schoonmaakt, dat jongetjes astronaut en wetenschapper worden, maar meisjes huismoeder. Natuurlijk hoeft niet elke vrouw een carrière te ambiëren, het is prima als zij ervoor kiest thuis te blijven en voor de kinderen en het huishouden te zorgen. Ik heb alleen liever dat het dan ook de keus van het individu is, niet die van de samenleving.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 04-10-2013, 12:50
Verwijderd
Wtf, VIER Emma's in een groep van twaalf morgen
Oud 04-10-2013, 12:54
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Omdat in een voor mij ideale wereld niet al aan kleine kinderen duidelijk gemaakt wordt dat mama degene is die schoonmaakt, dat jongetjes astronaut en wetenschapper worden, maar meisjes huismoeder. Natuurlijk hoeft niet elke vrouw een carrière te ambiëren, het is prima als zij ervoor kiest thuis te blijven en voor de kinderen en het huishouden te zorgen. Ik heb alleen liever dat het dan ook de keus van het individu is, niet die van de samenleving.
Dat is toch nog steeds de keus van het individu? Anno nu kan elk meisje/vrouw de carrière kiezen die ze wil. Er zijn vrouwelijke wetenschappers, astronauten, automonteurs, directrices en politici.
En nogmaals, wat is er mis met huisvrouw zijn? Is dat minderwaardig aan bijv. astronaut zijn?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 04-10-2013, 12:55
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Wtf, VIER Emma's in een groep van twaalf morgen
Emma god!
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 04-10-2013, 12:56
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
O hai, het is 19 graden, vandaar dat ik het zo warm had in m'n winterjas
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 04-10-2013, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Je snapt niet dat als je tweemaal naar mijn post refereert op een negatieve manier ik dat een beetje flauw vind?
snap ik prima. Zie post bovenaan. Jij jouw mening, ik mijne. Maar ergens naar verwijzen met een woord waar jij moeite mee hebt, is niet op de man spelen. Het zegt meer over waar jij moeite mee hebt.
Oud 04-10-2013, 13:02
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
snap ik prima. Zie post bovenaan. Jij jouw mening, ik mijne. Maar ergens naar verwijzen met een woord waar jij moeite mee hebt, is niet op de man spelen. Het zegt meer over waar jij moeite mee hebt.
Zo, lekker omgekeerde wereld
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 04-10-2013, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Emma god!
Dat wordt vet onhandig
"Emma?"
"Ja?"
"Ja?"
"Ja?"
"Ja?"

Tot zover mijn virtuele toneelstukje.
Oud 04-10-2013, 13:06
Verwijderd
Citaat:
Zo, lekker omgekeerde wereld
Lieve schat. Ik heb op geen enkele manier iets van jou als persoon betrokken in mijn mening over je post. Dat hád ik kunnen doen, maar deed het niet. Gemiep is geen afzeikend woord, geen issue als iemand het over jou zegt, of over mij.
Oud 04-10-2013, 13:08
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Emma god!
deze vond ik heel grappig
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 04-10-2013, 13:15
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dat is toch nog steeds de keus van het individu? Anno nu kan elk meisje/vrouw de carrière kiezen die ze wil. Er zijn vrouwelijke wetenschappers, astronauten, automonteurs, directrices en politici.
En nogmaals, wat is er mis met huisvrouw zijn? Is dat minderwaardig aan bijv. astronaut zijn?
Ik heb nooit gezegd dat huisvrouw zijn minderwaardig is. Nogmaals, als iemand daarvoor kiest is dat prima. Als van haar verwacht wordt dat ze huisvrouw wordt (door familie/omgeving/maatschappij/whatever), zonder daarbij rekening te houden met haar ambities, waar die dan ook mogen liggen (óf dat zij inmiddels geleerd heeft dat de vrouw nou eenmaal het huishouden doet etc en 'dat dat nou eenmaal zo is', en dat verder ook niet meer in twijfel trekt, zie Uices post over ideologie), vind ik dat kwalijk, omdat daarmee de vrije keus (deels) wordt weggenomen.

En natuurlijk denkt niet elke vrouw zo, zijn er genoeg vrouwen die wél carrière maken, zijn er genoeg mannen die ook meehelpen in huis en bij het opvoeden van de kinderen, dat neemt niet weg dat er óók genoeg vrouwen zijn die wel door dit soort heersende ideeën worden beïnvloedt. En dan kan je je nog afvragen of dat dan 'slecht' is (om terug te komen op het idee dat huisvrouwen minderwaardig zijn aan carrièrevrouwen, nee dus) of erg is en of er iets aan zou moeten worden gedaan, maar dat is een ander punt.

Citaat:
Lieve schat. Ik heb op geen enkele manier iets van jou als persoon betrokken in mijn mening over je post. Dat hád ik kunnen doen, maar deed het niet. Gemiep is geen afzeikend woord, geen issue als iemand het over jou zegt, of over mij.
Sure. Let's agree to disagree.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 04-10-2013, 13:17
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Verder, eigenlijk moet ik nu studeren, in plaats van hier sog-discussies voeren. Dus, toedeloe.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 04-10-2013, 14:49
Verwijderd
Jurkmaat 38 nog een paar cm heupen en ik ben klaar met afvallen
Oud 04-10-2013, 14:54
Verwijderd
Jezus wat zijn jullie vermoeiend.
Zolang er geen wetswijziging is die vaderschapsverlof van langer dan 2 dagen instelt ben ik niet tevreden hoor, met die ''vrije keuze'' die er zogenaamd is;
Ik zei nergens dat er niet deels dingen genetisch vastliggen, maar het zit hem juist in het ''deels''. Deels worden kleine kinderen beïnvloed door alles wat er om hen heen te zien, te horen en te afkijken is, in dat heeft OOK invloed op hun ambities, voorkeuren, gedrag en ontwikkeling. Ontkennen dat dat zo is zorgt niet dat die invloed ineens verdwijnt;
Het ging trouwens ook nergens om het ''grote onrecht van reclamefolders'', het ging om ''reclamefolders als symptoom van toenemende genderstereotypering, waar Disney, kledingmerken, kleuterscholen en ouders nog harder aan bijdragen".
De verkrachtingencultuur in India is toch ook geen geval van ''dat is nu eenmaal zo, in 90% van de huishoudens denkt men dat de vrouw een object is en daarom mogen reclamefolders het ook zo afbeelden.".
En wat Carn zegt: ja dat is bedrijfscultuur, maar dat is toch geen argument om het zo te houden? Enkel een verklaring voor dat het zo is.

En voor jullie denken dat ik niet meer wil reageren op reacties die hier misschien weer op komen: ik wil wel, maar ik kan niet veel typen op een dag en ik zit nu aan mn max.
Oud 04-10-2013, 15:01
Verwijderd
Ondertussen bij De Speld:

Bart Smit past folder aan na kritiek


Oud 04-10-2013, 15:07
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ik wist helemaal niet dat de oorspronkelijke folder de media had gehaald.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 04-10-2013, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Dat is toch nog steeds de keus van het individu? Anno nu kan elk meisje/vrouw de carrière kiezen die ze wil. Er zijn vrouwelijke wetenschappers, astronauten, automonteurs, directrices en politici.
En nogmaals, wat is er mis met huisvrouw zijn? Is dat minderwaardig aan bijv. astronaut zijn?
Door dit zo simplistisch te stellen doe je net of de sociale wereld rondom het individu niet bestaat.
Oud 04-10-2013, 15:13
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik zat echt vet goed te studeren, maar ben nu helemaal afgeleid. Kreeg een berichtje van mijn vader of ik een doet van rondleiding wil geven in het museum voor collega's van hem en russische gasten. NEE dat wil ik niet, ik word al gestrest bij het idee en ik heb het vet druk en dat is het weekend voor m'n verjaardag en dan moet ik taart bakken en zo'n rondleiding moet je voorbereiden en alles en en en. Maar ik heb vorig jaar ook al nee gezegd en nou heb ik het gevoel dat ik dat nu niet weer kan doen Verder, wat stelt zo'n rondleiding nou eigenlijk voor. Maar toch. Meh. /v-lid
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 04-10-2013, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Ik wist helemaal niet dat de oorspronkelijke folder de media had gehaald.
Hier wel, daarmee, ik had dit gepost: http://www.hbvl.be/nieuws/economie/a...p-twitter.aspx
Oud 04-10-2013, 15:18
Verwijderd
Overigens laten Duyvendak en Stavenuiter (2006) duidelijk zien dat een koppeling tussen primaire zorgtaken en de connotatie vrouwelijk problematisch is.

Duyvendak JW and Stavenuiter M (2006) ‘Werkende vaders en zorgende mannen. De mogelijkheid van verandering’,
Beleid en Maatschappij 33(1): 6–15.
Oud 04-10-2013, 16:05
Verwijderd
Huhu, Greenpeace en die Russische aanklacht 'piraterij'. Door Stichting BREIN denk ik steeds 'Nou, nou. Wel een tikkeltje excessief voor wat mp3'tjes, no?'
Oud 04-10-2013, 16:18
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Zo, ik ben best trots op mezelf dat ik een vreselijke tekst over semiotiek helemaal heb gelezen vanmiddag Nu 'm nog echt begrijpen volgende week moet ik er een presentatie over geven.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 04-10-2013, 16:33
Verwijderd
Ik ben helemaal moe en gefrustreerd en BLUH. Ik wil iets of iemand zonder reden helemaal kapotschelden. Of met borden gooien ofzo.
Oud 04-10-2013, 16:34
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat is op Frayne? Je mag wel even tegen mij schelden hoor
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 04-10-2013, 16:40
Verwijderd
Jij bent daar te lief voor.

Nee, er is altijd gezeik met dingen op mijn vereniging. Gaat om materiaal voor stuurtjes wat ik gebruik en nu thuis heb liggen, want ik stuur 7+ keer per week. Normaaaaaal gesproken moet je elke keer voor elke training naar het bestuur daarvoor lopen, toen heb ik ooit een keer gezegd 'Yo, geen zin om dat 8 keer per week te doen, ik hou dit ok? thx, kusjes'. Nu moet ik INEENS het weer inleveren want er is zo'n enorm tekort.

Als ik dat kutding niet heb dan heb ik een fucking groot veiligheidsprobleem. Nu ben ik dus de egoïstische bitch omdat ik een eigen ding heb. Maar goed, ik stuur dan ook een 8 (kan écht niet zonder cox, ding is 20 meter lang, je kunt niet naar 20 meter verderop schreeuwen terwijl je watergeluid en wind om je heen hebt dóór 7 andere mannen heen) op een veel groter vaarwater met stromingen, met veel ander verkeer, met meer wind. Kortom; ik vind dat ik het ding echt oprecht nodig heb om veilig te kunnen varen/sturen. Andere stuurtjes hebben daardoor wel eens geen ding, maar GOED ze sturen een fucking VIER (dat is dus inderdaad ook maar de helft van de lengte, kun je wel sturen met je eigen stem, dan moet je gewoon schreeuwen) op een veel kleiner vaarwater.

Nu vraag ik me af of ik echt een egoïstische bitch ben of dat ik mijn bestuur gewoon moet negeren en de veiligheid van mijn 8 roeiers en mij voorop moet zetten. Het is me al te vaak gebeurt dat ik een ding meekrijg zonder dat hij is opgeladen, halverwege gewoon uitvalt, en dan LIG JE DAAR STUURLOOS, praktisch. Doodeng.
Oud 04-10-2013, 16:42
Verwijderd
DIt is dus al 4 weken zo dit heen en weer getrek.

Wat de échte oplossing zou zijn: Gewoon meer materiaal erbij kopen. Maar dát kan natuurlijk niet.
Oud 04-10-2013, 16:43
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Die lui zouden blij moeten zijn dat je 7 keer in de week stuurt terwijl je gezondheid dikke kut is, alsof je dan ook nog energie wil verspillen aan heen en weer naar het bestuur om zo'n ding op te halen
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 04-10-2013, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Jij bent daar te lief voor.

Nee, er is altijd gezeik met dingen op mijn vereniging. Gaat om materiaal voor stuurtjes wat ik gebruik en nu thuis heb liggen, want ik stuur 7+ keer per week. Normaaaaaal gesproken moet je elke keer voor elke training naar het bestuur daarvoor lopen, toen heb ik ooit een keer gezegd 'Yo, geen zin om dat 8 keer per week te doen, ik hou dit ok? thx, kusjes'. Nu moet ik INEENS het weer inleveren want er is zo'n enorm tekort.

Als ik dat kutding niet heb dan heb ik een fucking groot veiligheidsprobleem. Nu ben ik dus de egoïstische bitch omdat ik een eigen ding heb. Maar goed, ik stuur dan ook een 8 (kan écht niet zonder cox, ding is 20 meter lang, je kunt niet naar 20 meter verderop schreeuwen terwijl je watergeluid en wind om je heen hebt dóór 7 andere mannen heen) op een veel groter vaarwater met stromingen, met veel ander verkeer, met meer wind. Kortom; ik vind dat ik het ding echt oprecht nodig heb om veilig te kunnen varen/sturen. Andere stuurtjes hebben daardoor wel eens geen ding, maar GOED ze sturen een fucking VIER (dat is dus inderdaad ook maar de helft van de lengte, kun je wel sturen met je eigen stem, dan moet je gewoon schreeuwen) op een veel kleiner vaarwater.

Nu vraag ik me af of ik echt een egoïstische bitch ben of dat ik mijn bestuur gewoon moet negeren en de veiligheid van mijn 8 roeiers en mij voorop moet zetten. Het is me al te vaak gebeurt dat ik een ding meekrijg zonder dat hij is opgeladen, halverwege gewoon uitvalt, en dan LIG JE DAAR STUURLOOS, praktisch. Doodeng.
Huhu je kan niet zonder cox.
Oud 04-10-2013, 16:46
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ze kunnen je dus niet garanderen dat je er altijd gebruik van kunt maken als jij trant terwijl je het wel degelijk nodig hebt (zeker in plaats van zo'n vier)... ik zou het houden en ze gewoon uitleggen dat jij de veiligheid van je roeiers belangrijker vindt en je dan tenminste zeker weet dat het zo is/het gebeurt. Laten ze maar meer shit kopen hoor. Zeikerds. ;x
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 04-10-2013, 16:50
Verwijderd
Yay. Ik voelde me echt even een arrogante egoïstische bitch, maar het is écht gevaarlijk als maar 4 roeiers je kunnen horen van de acht en er duikt, laten we zeggen, een zwaan voor je boot op. Of je gaat de bocht om en komt een andere boot tegen die de vaarregels niet kent ofzo.
Oud 04-10-2013, 17:35
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Aaw mijn moeder had vandaag een kijkoperatie van haar knie, met een ruggenprik. Maar die ruggenprik ging dus niet, drie keer geprobeerd te prikken, drie keer heel erg pijnlijk, en toen gaf de anesthesist het op en moest ze alsnog onder narcose. De anesthesist kwam daarna nog supervaak langs om z'n excuses te maken
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 04-10-2013, 17:44
Verwijderd
Ik heb zojuist 12 km gewandeld ik was vergeten hoe lekker dat is.

Frayne - je spullen houden en gaan voor jullie veiligheid moeten ze maar voor genoeg materiaal zorgen. Maar ik kan me voorstellen dat het moeilijk is hoor... Ik ga zometeen bananenmuffins maken, wil je er een?
Oud 04-10-2013, 17:48
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Mmmmmmuffins, en bakken is zo leuk
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray

Laatst gewijzigd op 04-10-2013 om 17:56.
Oud 04-10-2013, 17:54
Verwijderd
BANANENMUFFINS GIEV
Oud 04-10-2013, 18:03
Verwijderd
Oud 04-10-2013, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Jurkmaat 38 nog een paar cm heupen en ik ben klaar met afvallen
NICE Lekker bezig Sann!
Oud 04-10-2013, 18:51
Verwijderd
Poep. Voor het eerst de verwarming aan en binnen no time is de lucht superdroog hier. Hoofdpijn verzekerd. Maar eens een bakje water op de verwarming zetten, misschien helpt dat.
Oud 04-10-2013, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Poep. Voor het eerst de verwarming aan en binnen no time is de lucht superdroog hier. Hoofdpijn verzekerd. Maar eens een bakje water op de verwarming zetten, misschien helpt dat.
Heeft oma niet nog een berg van die bééldige stenen dingskes-voor-aan-de-radiator op zolder liggen? Met een bloemetjesdessin, bijvoorbeeld
Oud 04-10-2013, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Heeft oma niet nog een berg van die bééldige stenen dingskes-voor-aan-de-radiator op zolder liggen? Met een bloemetjesdessin, bijvoorbeeld
Oma is al acht jaar dood, du ik denk er niet. Andere oma is al zestien jaar dood, geloof ik. Volgende week eens bij de kringloop naar binnen lopen.
Oud 04-10-2013, 19:14
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Die dingen zijn nieuw ook nog wel te krijgen.
__________________
Lophophanes cristatus
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:45.